Şimdi Ara

Lcd/Plazma Panel Arızaları ve Genel Garanti Prosedürleri (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
475
Cevap
8
Favori
115.841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhan1966

    bir şeyi merak ediyorum. belçikadan sony lcd parçasını kimler sipariş verebiliyor? sonylerin parça numaraları nasıl tespit ediliyor?

    Büyük ihtimal servis Ümraniye'deki Sony Eurasia merkeze "böyle böyle bir durum var" demiştir. Onlarda siparişi Belçika'ya geçmiştir. Ama servisin bugün bana telefonda "Yurtdışından faturası kesilmiş. Buradan görebiliyorum" demesi acaba direk servis mi geçti siparişi diye düşündürmüyor değil...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Am@deus


    Valla ben merak ediyorum durumu

    Şimdi bunlar ciddi ciddi yeni modül'mü takıcaklar olmadı bizden bir kaç kişide gitsin işlem sırasında orda olsun , hem öğreniriz hemde yetişemedikleri yerde yardımcı oluruz

    Yeni modül'de ölü piksel filan çıkarsa ne olucak Sonuçta ben televizyonumu sapasağlam ölü pikselsiz vermişim !

    Adamlar baya ciddi. Kafaya takmışlar. Fırsat bu fırsat benim tv üzerinde deneyim kazanacaklar.

    Ölü pixele gelince inşaallah çıkmaz ama öyle tek tük çıkarsa da işim yaş. Sıfır tv'de prosedürleri neyse bunda da aynısını uygularlar gibi geliyor bana...yani 5-6 tane farklı yerlerde veya 3 tane aynı bölgede ise belki "sorun" derler.




  • İyi akşamlar

    1-Dead/Stuck-pixel çıkması bir panel arızası değildir!!! K.Kılavuzu ilgili maddesi!!!
    "Class-II" seviye Modüllerde pixel hatası için 5/7 adet ve üzeri hatalar olursa ve bazıları bitişik ise
    örneğin en az 3 tane v.s bu durumda değişim olur,SONY de ise bu işler dahada kötüdür!

    Genel olarak bugüne kadar zaten bu şekilde Modül hatasıda kimsede çıkmadı ama 1/3 pixel hatalı çıkan
    oldu/oluyor v.s

    2-Belçika dan,yani Sony-Europe Ana malzeme deposundan sadece Dist.firmanın ana/merkez Servisi sipariş verebilir!!
    Normal yetkili Servisler sipariş veremezler!!

    ++
  • Selam..

    Bende zorunlu olarak aranıza kaltıldım.

    2007 Temmuz'da aldığım Samsung 40M87 bugün bozuldu.Televizyonu açtıktan sonra 1-2sn görüntü geliyor daha sonra tiz bir ses oluşuyor ve görüntü tamamen gidiyor.Kanallarda falan dolaşıyorsunuz arkadan sesler geliyor ancak görüntü yok.

    Garanti belgesini , faturasını falan hazır ettim servisi aradım bekliyorum. Garanti Belgesinde 3 YIL yazıyor, sorun çıkmaz heralde.

    Merak ettiğim eğer tamir edilmeyecek bir durumsa, değişim yapacaklar heralde.Uzun zamandır da piyasayı takip etmiyorum, bu televizyonun şimdiki muadili nedir. Zamanında 4700 YTL vermiştim.

    Çok can sıkıcı bir durum cidden...
  • Bugün Media market' deydim. Teşhirde bir tane 52Z4500 vardı. Sol tarafta dikey çizgi çıkmıştı. Cep telefonu ile çektim sizler için...


    @Deamien, sana da geçmiş olsun...
  • Cok güzel yakalamissin fakat perakendecilik acisindan hala profesyonel olamamisiz yazik üzüldüm.Hatali tv nin teshirde ne isi var kardesim Ya bu islerden anlayan adamlari magazanin basina getirin yada o magazada kivircik,limon,salatalik satin aslinda lafim özelde o magazaya degil genel olarak ayni problemler bir cok zincir magazada var manav tezgagina koymayacagin adamlari elektronige veriyorlar bir zamanlar piyasada cok magaza müdürü vardi veteriner mezunu ülkem güzel ülkem nedense isletme mezunlari veterinerlik yapmiyorlar ama ülkemde ne garip bir piyasa var hala anlamadim gitti
    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Bugün Media market' deydim. Teşhirde bir tane 52Z4500 vardı. Sol tarafta dikey çizgi çıkmıştı. Cep telefonu ile çektim sizler için...


    @Deamien, sana da geçmiş olsun...





  • Yine Samsung S_PVA

    Rekor artık Samsung un "S-LCD" Fabrikasından çıkan S_PVA Modüllerde

    Ama hala en iyi Modülde S_PVA

    Ancak 1/2 sene sonra AUO/CMO bunları sollayacak!!kaldıki şuanda da yetişti sayılır 55" ler paso CMO/Taiwan artık

    ++



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi albani -- 30 Ekim 2009; 0:08:29 >
  • hepte ilk başta sol tarafta 5-6 cm içerde cıkıyor ..ne varsa orada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caution

    hepte ilk başta sol tarafta 5-6 cm içerde cıkıyor ..ne varsa orada

    Bir benimki kendini aştı. Hem solda hem sağda çıktı. Üstelik ikişerden toplam dört tane ve kenarlara çok yakın... Kendisiyle gurur duyuyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    quote:

    Orijinalden alıntı: caution

    hepte ilk başta sol tarafta 5-6 cm içerde cıkıyor ..ne varsa orada

    Bir benimki kendini aştı. Hem solda hem sağda çıktı. Üstelik ikişerden toplam dört tane ve kenarlara çok yakın... Kendisiyle gurur duyuyorum...


    Son bir zf kullanıcısında aynı şekilde çıkmıştı , sol ve sağ taraflarda ikişer tane , birde maşallah...




  • Mozart bilir... iki gündür birde notebook arızası ile uğraşıyorum. Alın, bozun, yaptırın; ekonomiye can verin... sanırım bu söz beni ifade ediyor. Ama arada "cep delik cepken delik..." diye bir türkü tutturasım da geliyor...

    Bu yüzden "maşallah" demeyi unutmayalım arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Mozart bilir... iki gündür birde notebook arızası ile uğraşıyorum. Alın, bozun, yaptırın; ekonomiye can verin... sanırım bu söz beni ifade ediyor. Ama arada "cep delik cepken delik..." diye bir türkü tutturasım da geliyor...

    Bu yüzden "maşallah" demeyi unutmayalım arkadaşlar.


    Mozart'ın kendine hayrı yok bir kablo olayıdır gidiyoruz ama sıkı bir mail atıcam karamehmet'e dahada kararsın

    İyide o reklamda hep fırıncı kazanıyordu ne oldu gari son olarakta su yolunu bulur




  • Aradım az önce yine. Parçanız gelmemiş. Gelsin; aynı gün teslim ediceğiz zaten...dedi kızcağız. Eyi, dedim bende. Alıştım zaten tüplüye....
  • benim zf dede sol içte dün aksam paneli actıgımda mor duz bir çizgi cıktı..yanına gidip inceledim hemen.3 dk icinde kayboldu..aynı şeyi sabah kapatıp actıgımda tekrar yaşadım..kaybolması yine 3 dk gibi bi zaman aldı..yakın takipteyim..yukarıdaki cizginin aynen mor renkte olanıizlenimlerimi aktırırım :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caution

    benim zf dede sol içte dün aksam paneli actıgımda mor duz bir çizgi cıktı..yanına gidip inceledim hemen.3 dk icinde kayboldu..aynı şeyi sabah kapatıp actıgımda tekrar yaşadım..kaybolması yine 3 dk gibi bi zaman aldı..yakın takipteyim..yukarıdaki cizginin aynen mor renkte olanıizlenimlerimi aktırırım :(

    Çok geçmiş olsun dostum.
    Bir tarafta -forumda konusu var- Samsung rekorlar kırdım satışta ve karda derken, bir tarafta da işin içinde olmayanların bilmediği çok sayıda zor durumda kalmış tüketici.

    Hadi biz garantiden falan şimdilik değiştiriyoruz vs., acaba tv üreticileri Samsung'a bu modülleri geri verip parasını iade alabiliyorlar mı? Yoksa onlarında elinde mi patlıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiGHWAYMOUSE -- 31 Ekim 2009; 14:59:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: caution

    benim zf dede sol içte dün aksam paneli actıgımda mor duz bir çizgi cıktı..yanına gidip inceledim hemen.3 dk icinde kayboldu..aynı şeyi sabah kapatıp actıgımda tekrar yaşadım..kaybolması yine 3 dk gibi bi zaman aldı..yakın takipteyim..yukarıdaki cizginin aynen mor renkte olanıizlenimlerimi aktırırım :(

    Çok geçmiş olsun dostum.
    Bir tarafta -forumda konusu var- Samsung rekorlar kırdım satışta ve karda derken, bir tarafta da işin içinde olmayanların bilmediği çok sayıda zor durumda kalmış tüketici.

    Hadi biz garantiden falan şimdilik değiştiriyoruz vs., acaba tv üreticileri Samsung'a bu modülleri geri verip parasını iade alabiliyorlar mı? Yoksa onlarında elinde mi patlıyor?


    teşekkürler dostum..valla işin görünmeyen kısımları hakkaten cok muamma..bu paneller nereye gidiyor sonrasında aralarında ne tarz alacak verecek durumları yaşanıyor..ya da yaşanıyor mu..ya da bu riskleri bilerek mi tosh ya da başka marka panelleri alıyor ..cok bilinmiyor..ama samsung un kendini "siyah " dışında geliştirmesi gereken cok onemli hamleler yapması lazım bence...




  • çizginin rengi mavi oldu..kafasına gore takılmakta :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caution

    çizginin rengi mavi oldu..kafasına gore takılmakta :)

    Benimkiler de yeşil ve mor renkliydi. Bırak! kafasına göre takılsınlar...

    Şaka bir yana dostum servisi arayabildin mi bugün? Yoksa P.tesiye mi bıraktın veya garanti süresinin bitiminin yaklaşmasına mı bırakacaksın?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiGHWAYMOUSE -- 31 Ekim 2009; 18:17:50 >
  • evet higway dostum..servisi en son ana kadar aramam (ekranı cizgiler kaplamadıkça)..biliyorsun genelde bir alt segment panelleri veriyor tnb..o yuzden ellerinde ne mal var ne yok takip etmekle gececek onumuzdeki aylarım..agustosa kadar vaktim var ..belki sv led leri ucuzlar kaparım bi tane ..[(cok zor hayal gibi tabi ] ii tarafından bakıyorum..ya agustostan sonra cıksaydı ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caution

    evet higway dostum..servisi en son ana kadar aramam (ekranı cizgiler kaplamadıkça)..biliyorsun genelde bir alt segment panelleri veriyor tnb..o yuzden ellerinde ne mal var ne yok takip etmekle gececek onumuzdeki aylarım..agustosa kadar vaktim var ..belki sv led leri ucuzlar kaparım bi tane ..[(cok zor hayal gibi tabi ] ii tarafından bakıyorum..ya agustostan sonra cıksaydı ...

    Gayet mantıklı dostum. Sony'de geçerli değiş işte bu. Çünkü yeni tv vermiyorlar. Ön paneli değiştiriyorlar. Dolayısıyla beklemenin anlamı yok. Ama TNB değişim yaptığı için mümkün olduğu kadar geciktirmek avantajlı olur. Ayrıca dediğin gibi o zamana kadar doğru dürüst modelleri çıkar piyasaya, belki...

    Buna rağmen insan yine de korkuyor. O kadar çok değişim yaptı ki adamlar..."Yeter uleenn! ocağıma incir ağacı diktiniz. Bundan sonra değişim meğişim yok; tamir edecez" derler diye. Gerçi öyle olsa bile belki iyi olur ya, ben kullanmadığım için fazla bilmiyorum ama siz kullanıcıların albani hoca başta memnuniyeti bu alternatifin bile iyi olabileceğini insana düşündürtüyor.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.