Şimdi Ara

Lcd/Plazma Panel Arızaları ve Genel Garanti Prosedürleri (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
475
Cevap
8
Favori
115.880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE
    Aslında başlık da değiştirilse, şöyle daha az tahrik edici mi veya dikkat çekici mi diyeyim; hale getirilse, hatta "Arıza halinde takip edilmesi gereken prosedürler..." veya benzer bir şekle çevirilse daha iyi olmaz mı?

    Konu başlığını düzenledim ve 1.mesaja yapılan açıklamanın linkini ilave ettim.
  • bu başlık yada Konu ile ilgili başka sıkıntıları yada,burada yazamayacakları yada DH den icazet alınamaycak tarzda msg larınız v.s
    olursa(özellikle teknik ve üreticilerin bazı "tutumları" ben kibar olsun diye böyle yazıyorum;merak eden bana ayrıca sorar!!)
    bana e.Mail den bunları sorabilirsiniz(bu arada çok fena sıkıldım,yığun e.Mail geliyor bu malum işlerdne dolayı ve insanlar
    özellikle A dan B den v.s çok sıkıntılılar,ve bu durum maalesef Türkiye de böyle;Edirne den dışarı çıkınca böyle değildir laf
    aramızda!!!)

    Dediğim gibi e.Mail atın yada TF den PM atın veya oradan yazın,zaten çoğunuz orada da üye aynı zamanda++

    Sn.Signore nin yazdıkları normaldir,saygı göstermek gerekiyor ve her Site bazı kuralları kendi koyar/koyabilir v.s!!!

    Çünkü özellikle DH de bir kere aşırı bir "Marka fanatizmi" vardır ve bu insanlar ayrıca teknik panel uzmanı filanda olmayıp sadece birer
    "kullanıcıdır" ama provakatif olaylara müthiş gebedir bu bakımdan DH
    Dolayısıyla her bir şeyi buradan yazmakla işler çıkmaza girer sonuçta!
    ++++


    Gelelim konuya,panellerin giderek "dökülmesi" ise çok normaldir!global satışların artmasıyla aynı oranda hataların ise daha fazla
    artmasını görmekteyiz.....

    Bir panel demek aslında "Modül" demektir,bunu arabanın Kasasınada benzetebilirsiniz!! her bir şeyi parçalar halinda üretiyorsunuz ama bunun
    nihayetinde toplayacağınız Kasanız olacaktır,her ne kadar Modüle Kasa demesekte,sistemdeki bütün elemanlar ona bakıyor,hatta onun seviyesine göre
    resim elde ediyorsunuz,isterseniz ultra-system bir Engine yapın ama bunu yansıtacak seviyede olan bir "Modülünüz" yoksa o Engine hikayedir

    ++
    Samsung S_PVA kötü çuvallıyor ve oran olarak H/VSL hatası çıkması giderek fazlalaşıyor;aynı şekilde LGD de daha kötü dökülüyor(LGE/Phil)

    2/3/4 sene evvel ise bu dökülme AUO/CMO larda oluyordu ve insanlar AUO ile CMO gördümü...yaw AUO Modül varmış,yok CMO varmış
    deyip "korkuyorlardı"
    Bu laflar USA/UK kaynaklarından elde ettiğim genel kanılardır,TR de bu işler bilinmezdi o zamanlarda!!

    Ama geçen süreçte AUO/CMO çok fena toparlandırlar ki bunların Modülleri genel kullanım oranları olar çok yüksektir;örneğin en fazla Modül üretimi
    Samsung/LGD den geliyor ardından çok az farkla AUO ve CMO da geliyor dolayısıyla hata oranlarına bakınca bu kadar fazla üretime rağmen
    Samy ve LGD den oran olacak çok azdır,CMO ise en iyi seviyededir!!!

    Ancak teknik olarak ve kalite olarak hala S_PVA ile Sharp ASV ler en iyi resim üreten Modüllerdir kısaca ortada çelişkiler ve açmazlar olduğuda
    birer gerçektir

    Kaldıki bunlar daha iyi günlerimiz,1/2/3 senelik süreçte bu paneller çok fena dökülecektir!!!
    Özellikle 2007 den itibaren benim izlenimim olarak Modül hatalarının ciddi düzeyde artmasıdır!!!
    Ama üreticilere bakarsam herifler burunlarından kıl aldırmıyorlar(özellikle LGE/Samy)
    "Caponlar" ise ayı bir alem Sharp son 3 senesi Banding sıkıntısı ile geçirdi ama en büyük TV ci bu Sharp yinede!!
    Samsung Modüller hata oranında patlama yaptı son 2 senede ama bunlara sorarsanız adamlar "aşmışlar" en iyi biziz diyorlar

    Bu arada adeta dünyada bir "Panel Terörü" estiriliyor ve fiyatlar hala "çok ciddi yüksek" ve bugün "USA da bile" en ucuz olmasına rağmen
    artık "yüksek" diye teleffuz edilmektedir!!

    TR deki durum dahada vahim;çünkü bizde birde başka işler vardır uğraşılacak olan

    Ama verilen hava şudur özellikle TR de .......alın şu fiyattan bunları kullanın ve hiç sesinizi çıkarmayın....... emrin olur canım benim
    evet aynen böyledir,değil diyen bana gelsinde neden değil bir anlatsın bakalım,belkide ben yanılıyorum!!

    Herifler sankim "beleş" veriyor bu panelleri,çünkü verilen hava aynen bunu göstermektedir!!!

    Servis+Distribütör çalışması bugün geldiği nokta itibarıyla tüketicinin lehine değildir!!!ciddi süre geçirmeler/özellikle Modül
    hatalarındaki Avrupa standartları dışı çalışmaları vede zihniyetleri!!!! THK nun yine özellikle Panel işine hiç uymaması(buda çok
    ciddi bir kozdur Dist.lehine ama Tüketici lehinede çok ciddi kötü bir durumdur;örneğin bozuk Modül için 3 defa yapıldı denilerek
    müşteriye gönderilmesi ve bunun sonucunda THK ye göre müşterinin elinde 3 tane Tamir fişi olması sağlanması ve bunun sonucunda
    TV nin değişime girmesi(Marka Philips*) bu asla kabul edilebilecek bir Modül hatası sonucu TV nin değişmesi sürecine uygun değildir!
    Ancak TR deki kanun ne yazıkki Modül hatasından bile bunu gerektirebiliyor;aslında gerektirmez ama elimizde somut bir örnek olarak
    bunu üstelik DH/TF de yaşadık(DH de daha sonra o başlık komple silindi çünkü ben o bazı Fanatiklere anlayacakları Lisandan çok
    sert cevap vermiştim,ancak konuyu TF ye taşıdım ve orada konu durmaktadır!)

    ++
    Sonuç olarak onu yazmayın bunu yazmayın derken birileri haklı olabilir ama nihayetinde kullanıcılarda çok ciddi sıkıntılar yaşıyorlar TR de
    bu işlerden dolayı!!yani Modülü pert olmuş adamı siz niye sallıyorsunuz 1 ay 2 ay gibi!!malıda üstelik yüksek fiyattan satıyorsunuz!
    Son 3 ayda bana ulaşan bir çok insan oldu TF/DH de yazamayıp(özellikle DH de üye olupta yazamayan)!!!

    Dediğim gibi bunlar daha iyi günlerimiz,hele 1/2 sene daha geçsin o zaman göreceksiniz kimlerin neler yazdıklarını,hatta işin tuhaf vede
    traji komik tarafı ise şu olacaktır;vatandaş almış panelini 2+5 Sene Garanti diye ama bunların nasıl işleyeceğinden haberi yok benim
    vatandaşın!! ve gün gelecek panelinde Modül hatası çıkacak örneğin "2 sene 2 gün" sonra!! adam gidecek Servise,herifler diyecekki;
    yaw kardeşim senin "Garantin dolmuş" çünkü bu sendeki arıza Modül arızasıdır ve bunun Modül değişim(tamir) veya TV değişimi Garantisi sadece 2 senedir!!!

    Vatandaş önce şoka girecek!!! sonrada şunu diyecek....iyide ne olacak şimdi??? Servis ise......abi Modülü değiştiririz olur biter ama masrafı
    $ 1000/1200 tutar diyecek(32"/37 veya belki 40" larda)....adam tam şoka girecek!!!

    Evet aynen böyle olacaktır ki bizde de başına böyle olaylar gelenler oldu,ama yurtdışında çok fazla oldu!! ve asıl olmaya 1/2 sene sonra
    başlanacaktır!!

    AVF den bir örnek vermiştim,hatta Highway de bunu görmüştü sanırım şu günlerde Modül hatalası çıkan 45/50 kişi oldu!!!
    Şu efsane Sony 32D3000 serisi,hemde bir dünya paraya satılan(dışarda bile) çoğu insan bunları 2007 Şubat/Mart/Nisan/Mayıs/Haziran
    aylarında aldılar ve herkes 2 seneyi doldurduğu için aynen çöpe gidiyor paneller şimdilerde!!!

    Hani herkes uyanık olsun diyeceğim ama neyin uyanığı olacaksınizki,kaçmanın,uyanmanın ecele faydası yok

    ++




  • signore hoca eline saglık...
  • Bu arada ben bugün yine aradım servisi. Henüz panel gelmemiş. Artık tv'nin yokluğuna alıştığım için çok da kafama takmıyorum. Yapılsında ne zaman yapılırsa yapılsın... Servis teslim alalı 13 gün doldu, 14'ten gün alıyor...

    Şu ana kadar yaşadığım durumu özetlersem:

    Sony Lcd kullanan arkadaşların tv'sinde eğer dikine çizgi hatası çıkarsa bunun iki tip çözümü var.

    1- Ön panelin değiştirilmesi
    2- Tv'nin komple değiştirilmesi

    Sony eğer tv'yi alalı 1 ayı geçmişse 1.yolu tercih ediyor. 1 ayı geçmemişse değişim yapıyor. Yani 2.şık geçerli oluyor.

    Ön panelin değiştirilmesine karar verilmişse bu ön panel yurtdışına (Belçika Sony merkez deposuna) sipariş veriliyor. Siparişin servisin eline geçme süresi şimdiki deneyimlerim ışğında 14 günden az değil.

    İlerleyen zamanla birlikte gerekli eklemeleri yaparım.

    Bu tip şeylerin bilinmesi tv'si bozulan bir arkadaşın panik içinde "ben şimdi ne yapacağım?" demesinin önüne geçecektir.

    İnsanı, bilinmezlik korkutur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiGHWAYMOUSE -- 3 Kasım 2009; 1:36:16 >




  • toshiba daki durumuda şu aralar çizgi durumu cıkan paneller 46" ise panel 46xv635 ile degişim yapılması şeklindeymiş.para iadesi icin zorluk cıkartmaktalarmış(aslında benim icin en iyisi bu olurdu).şu durumda benim servisi cagırdıktan sonra ya 46xv635 i kabul etmem gerekiyor ya da tüketici mahkemesine gidip uzun süreler panelsiz kalmam gerekiyor..kısacası muadil bir ürün vermiyor ZF karşılığında TNB.(agustosa kadar zamanım oldugundan bekleyip 46sv635 modelinin fiyatının inip benim zf ile birebir olmasada kucuk fiyat farkı vererek bu paneli almayı dusunmemde olası bir senaryo..)ama en iyi panel bile garanti süresi icinde en iyi panel mantıgını düşündügümde bunada gerek olmadıgını hissetmekteyim..

    kısaca cok kararsızım bu arada çizgi hala mor renkte ve 5 dk belirip sonrasında yok olmakta..her paneli açışta tekrarlanmak suretiyle....




  • herkese iyi forumlar
    benim bir sorunum oldu kısaca yazmak istiyorum benimle sizingörüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. teşekkürler.şimdi ben 1.5 sene önce tahminnen faturalı 106 ekran bir plazma aldım markasını belirtemiyorum galiba yasakmış üç harfli herneyse bu 1 ay önce ayın 9 ekimde tv yi açtıgımda sag tarafında yukarıdan aşagıya siyah bir çizgi oluştu acaba dedim scarttan vs yok degil denedim ama gene aynı hayallerim yıkılmıştı büyük bir parada verdim açıkcası.herneyse servisi aradım gelip atalyöye götürüceklerini söylediler..daha sonra servis geldi plazmayı aldı götürdü konsinye olarak 55 lcd verdi bize.daha sonra 15 gün sonra bana bir mesaj geldi. 09.ekim.2009 tarihinizdeki başvurunuz degerlendirilmeye alınıp degiştirilmesine karar verilmiştir..15 gün içersinde teslim edilcektir diyordu..fakat bekliyorum hala yarın yani ayın 4 ü ve 15 gün doluyor.getirmezlerse bir kanuni hakkım varmıdır? ikinciside.galiba benim tv nin üretimi yokmuş öyle bir durumda nasıl yapılacak acaba ?degerli kişisel görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanertekin

    herkese iyi forumlar
    benim bir sorunum oldu kısaca yazmak istiyorum benimle sizingörüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. teşekkürler.şimdi ben 1.5 sene önce tahminnen faturalı 106 ekran bir plazma aldım markasını belirtemiyorum galiba yasakmış üç harfli herneyse bu 1 ay önce ayın 9 ekimde tv yi açtıgımda sag tarafında yukarıdan aşagıya siyah bir çizgi oluştu acaba dedim scarttan vs yok degil denedim ama gene aynı hayallerim yıkılmıştı büyük bir parada verdim açıkcası.herneyse servisi aradım gelip atalyöye götürüceklerini söylediler..daha sonra servis geldi plazmayı aldı götürdü konsinye olarak 55 lcd verdi bize.daha sonra 15 gün sonra bana bir mesaj geldi. 09.ekim.2009 tarihinizdeki başvurunuz degerlendirilmeye alınıp degiştirilmesine karar verilmiştir..15 gün içersinde teslim edilcektir diyordu..fakat bekliyorum hala yarın yani ayın 4 ü ve 15 gün doluyor.getirmezlerse bir kanuni hakkım varmıdır? ikinciside.galiba benim tv nin üretimi yokmuş öyle bir durumda nasıl yapılacak acaba ?degerli kişisel görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim saygılar.

    gecmiş olsun...tam olarak doldugu zaman süre tekrar arayın..hukuk yoluna başvuracagınızı soyleyin bence o anda hemen getirirler..sizin sorununuzda muhtemelen bizdeki cizgi sorunu..ve direkt degişim olacak demişler zaten sizede..önemli olan getirecekleri panelin sizinkinin muadili olup olmadıgını anlamanız..bunu kabul edip etmeme sizin insiyatifinizde..degişim yapılacak tv nin modelini ogrenebilirsiniz ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caution

    toshiba daki durumuda şu aralar çizgi durumu cıkan paneller 46" ise panel 46xv635 ile degişim yapılması şeklindeymiş.para iadesi icin zorluk cıkartmaktalarmış(aslında benim icin en iyisi bu olurdu).şu durumda benim servisi cagırdıktan sonra ya 46xv635 i kabul etmem gerekiyor ya da tüketici mahkemesine gidip uzun süreler panelsiz kalmam gerekiyor..kısacası muadil bir ürün vermiyor ZF karşılığında TNB.(agustosa kadar zamanım oldugundan bekleyip 46sv635 modelinin fiyatının inip benim zf ile birebir olmasada kucuk fiyat farkı vererek bu paneli almayı dusunmemde olası bir senaryo..)ama en iyi panel bile garanti süresi icinde en iyi panel mantıgını düşündügümde bunada gerek olmadıgını hissetmekteyim..

    kısaca cok kararsızım bu arada çizgi hala mor renkte ve 5 dk belirip sonrasında yok olmakta..her paneli açışta tekrarlanmak suretiyle....


    Dostum durum böyle ise tüketici mahkemesine gideceksin , bu arada televizyonsuz kalmamak için crt alıcaksın , mahkeme süresi bitince panalardan bir plazma kaparsın bu iki yılı aşar tahminimce

    Tabi birde parayı bekleyip , yeni bir Lcd almak var en azından garantisi 2 yıl olarak başlayacak ama 2 yılı doldurdunmu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Am@deus -- 3 Kasım 2009; 11:26:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Am@deus

    quote:

    Orijinalden alıntı: caution

    toshiba daki durumuda şu aralar çizgi durumu cıkan paneller 46" ise panel 46xv635 ile degişim yapılması şeklindeymiş.para iadesi icin zorluk cıkartmaktalarmış(aslında benim icin en iyisi bu olurdu).şu durumda benim servisi cagırdıktan sonra ya 46xv635 i kabul etmem gerekiyor ya da tüketici mahkemesine gidip uzun süreler panelsiz kalmam gerekiyor..kısacası muadil bir ürün vermiyor ZF karşılığında TNB.(agustosa kadar zamanım oldugundan bekleyip 46sv635 modelinin fiyatının inip benim zf ile birebir olmasada kucuk fiyat farkı vererek bu paneli almayı dusunmemde olası bir senaryo..)ama en iyi panel bile garanti süresi icinde en iyi panel mantıgını düşündügümde bunada gerek olmadıgını hissetmekteyim..

    kısaca cok kararsızım bu arada çizgi hala mor renkte ve 5 dk belirip sonrasında yok olmakta..her paneli açışta tekrarlanmak suretiyle....


    Dostum durum böyle ise tüketici mahkemesine gideceksin , bu arada televizyonsuz kalmamak için crt alıcaksın , mahkeme süresi bitince panalardan bir plazma kaparsın bu iki yılı aşar tahminimce

    Tabi birde parayı bekleyip , yeni bir Lcd almak var en azından garantisi 2 yıl olarak başlayacak ama 2 yılı doldurdunmu

    şu aralar masraf yapmamam gerektiğini iyi biliyorsun dostum verdikleri 46xv635 modelinin UK satış fiyatı 700 sterlin..1750 tl ya hadi TR fiyatının ederi 2000-2500 tl diyelim..ben 4000 tl vermiştim ZF ye zamanında..yani xv yi kabul edersem üstüne para almam lazım tabi hayal TR de bu...




  • Dostum o zaman ya sineye çekip Xv alıcan yada biraz daha bekleyip Sv ama bunada para ister bunlar , yada mahkeme Ulen ne karışık oldu En makulu 52''Xv kabul ediyorlarsa ok+



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Am@deus -- 3 Kasım 2009; 11:38:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Am@deus

    Dostum o zaman ya sineye çekip Xv alıcan yada biraz daha bekleyip Sv ama bunada para ister bunlar , yada mahkeme Ulen ne karışık oldu En makulu 52''Xv kabul ediyorlarsa ok+

    bak o olur .. hehe




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanertekin

    herkese iyi forumlar
    benim bir sorunum oldu kısaca yazmak istiyorum benimle sizingörüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. teşekkürler.şimdi ben 1.5 sene önce tahminnen faturalı 106 ekran bir plazma aldım markasını belirtemiyorum galiba yasakmış üç harfli herneyse bu 1 ay önce ayın 9 ekimde tv yi açtıgımda sag tarafında yukarıdan aşagıya siyah bir çizgi oluştu acaba dedim scarttan vs yok degil denedim ama gene aynı hayallerim yıkılmıştı büyük bir parada verdim açıkcası.herneyse servisi aradım gelip atalyöye götürüceklerini söylediler..daha sonra servis geldi plazmayı aldı götürdü konsinye olarak 55 lcd verdi bize.daha sonra 15 gün sonra bana bir mesaj geldi. 09.ekim.2009 tarihinizdeki başvurunuz degerlendirilmeye alınıp degiştirilmesine karar verilmiştir..15 gün içersinde teslim edilcektir diyordu..fakat bekliyorum hala yarın yani ayın 4 ü ve 15 gün doluyor.getirmezlerse bir kanuni hakkım varmıdır? ikinciside.galiba benim tv nin üretimi yokmuş öyle bir durumda nasıl yapılacak acaba ?degerli kişisel görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim saygılar.

    Geçmiş olsun dostum.

    Senin durumunda tahmin ettiğim marka ise plazma üretimi kalktığından yerine 42" lik LCD'sinden veriyorlar diye okumuştum biryerde.




  • @serkan;kardeş senin Modül de pert olmuş ve normal prosedür olan ya Modül değişimi yada TV değişimi ki sana doğru olan uygulamayı yapıp
    TV değişimişe gitmişler,ancak bu işler nedense TR de hala bir standarta ulaşmadı,ülen TV yi değişecekse zaten olay bitmiştir,madem kabul etmişsin
    iyide o zaman vatandaşı bekletmenin alemi nedir yaw!!

    Kardeş bu arada nedir senin panelin Markası veya nereden alsın v.s??? niye "YASAK" olsun kardeşim böyle şeyler!!!
    TABU yapmayın bazı şeyleri yaw,nedir 3 harfli v.s

    Yazın kardeşim şu marka/seri/model ve şuradan aldım

    Ülen amma işler oluyor!! bu şekilde şimdi yazdın,insanlar "acaba" diyor!!

    ++

    TV birebir değişimlerinde;24 aylık Garanti sürecinde>>>"FİYAT" konusu göz önüne alınmaz kesinlikle ve bu uygulamada bütün dünyada böyledir!!!!
    örneğin 4500 liraya aldığınız o panel için bugün size sadece "muadil" panel verilir ve bunun fiyatıda örneğin 2000 lira olursada bir "İADE" söz konusu
    olmaz!!!

    Burada sistem;

    A-Muadil TV verilmesi ve Fiyatının göz önüne alınmaması!!
    B-Garanti başlangıcı ise ilk panelin alındığı Tarihtir!!!

    Herkes çok iyi biliyorki bugün bir seri çıkar örneğin fiyatı 5000 liradır ama yarın o serinin hatta daha iyisi çıkar
    ve fiyatıda 3500 liraya düşer ki hep böyle olmuştur!! dolayısıyla burada tüketici aradaki farktan zarar etmiş gibi
    görünsede aslında bir zarar söz konusu değildir,çünkü paneli aldığında fiyatı ne ise onu ödemiştir ve bundan sonraki
    düşüşler neticesinde bir zararı üreticiler zaten görmezler!!!(sistem kısaca fiyatına göre değil,muadil seviyesine göredir!!
    yani bu "tezgah" sizin işinize gelmiyor ama üreticilerin işine geliyor tabiki)

    ++

    @caution;sanada bugün için XV46 verecekler ama beklersen bir şeyler çıkarmı,Allah bilir
    zira Tosh un ne yaptığını kendisi bile bilmiyor bırak TNB yi!!
    Adamlar $ 15bin lik Cell-TV çıkarmışlar,ülen bunu kim alacakki,Sharp XS1 bile satılamıyorken!!!!

    XV/ZV dediler ki bunların sanırım üretimleride bitti!!ortada 2009 model başka panel yok görünüyor ama 2010 da
    normal CCFL li paneller gelecekmi buda belli değil!!

    ZF yi geçen gerçi hiç bir üreticide panel yok ama,Tosh tada yok!!!

    Tam bir muamma yaw,çözen beri gelsin gari

    Sony/Samy/Phil/LGE şakır şakır panel çıkarıyor(hoş bunlarda hemen hemen aynı ama Cosmetic/SW v.s ile gazlıyorlar
    ama arada çok güzel ve üst seri panellerde geliyor ama Tosh ta tık yok
    LED-LCD getirmişler SV6xx serisi ülen manyak fiyat,kim alır bunu
    Bence sen çizgiyi takip et ve kaybolduğu sürece kullan,ama bir süre kalıcı hale gelecektir,uzun süre geçerse iyi olur çünkü
    belki bu arada yeni seriler gelir ama ben ufukta hiç bir şey göremiyorum,bu LED te zaten bu fiyatla hayatta gitmez!!
    Ama bu arada XV46 lar bitermi,biterse ne olur,yaw bunlar hep biz ZF ciler için adeta kabus gibi!!!

    Para iadesi bana göre bu saatten sonra en akılcı çözüm ama elde XV46 olduğu müddetçe bunuda yapmazlar!!!
    Valla ben şahsen çok ciddi rahatsız oldum,Allahtan panel dünyanun en iyisi ama buda bir yere kadar kurtarıyor
    ve bu olayla Tosh çok ciddi itibar kaybetti(en azından TR de) bunu telafi edecekte hiç bir hareket yok TNB de!!
    İşin kötü yanıda burası!!!dolayısıyla bunların malı asla alınmaz!!

    ++




  • albani hocam dedigin gibi bende bekliyecegim bir süre..
    a-yeni ccfl paneller gelir belki..
    b-46xv ellerinde biter para iadesi seçenekleri kalır.
    c-46sv nin fiyatı ciddi inebilir (en uzak ihtimal)

    Burada sistem;

    A-Muadil TV verilmesi ve Fiyatının göz önüne alınmaması!!
    B-Garanti başlangıcı ise ilk panelin alındığı Tarihtir!!!


    demişssin... buradaki B şıkkını biraz açarmısın abi..yani yeni panel tv verirlerse garantim yenisini aldıktan itibaren 2 yıl olmayacak mı?2008 agustosta aldıgım ZF nin tarihimi geçerli olacak
  • Evet dostum aynen öyle , yani sana yeni panel'de verseler garantisi Zf ne zaman aldıysan malesef o zaman olarak gözükücek
  • Yeni tv verirlerse garanti süresi zf'yi aldığın tarih, başlangıç kabul edilerek hesaplanır. Tamir edilirse sadece tamirde geçen süre garanti süresine ilave edilir.

    Yukarıda biryerde benim şakayla "biraz fazla çalıştırayım kalan 10 ay dolmadan bir daha arıza versin" dememin sebebi de buydu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiGHWAYMOUSE -- 3 Kasım 2009; 13:18:12 >
  • Kötü durum aynısını ben notebook yaşamıştım , onun için paraiadesi almak daha mantıklı oldu , gerçi dolar kurundan zarar ettim ama kapı gibi 2 yıl garantiyi aldım.

    Onun için dostum sende para iadesini zorla , gerekirse yukarda dediğim gibi mahkemeye ver



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Am@deus -- 3 Kasım 2009; 13:21:37 >
  • yani ben garantimin bitmesine 1 gün kala ağustos 2010 da kısmet oldu degiştirdim diyelim..yeni tv nin garantisi olmayacak yani oylemi

    hakkaten rezil bi durummuş..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caution -- 3 Kasım 2009; 13:22:22 >
  • Malesef öyle dostum televizyonu elinde fazla bekletmek'te iyi değil bu durumda Al bir crt ver bunları mahkemeye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Am@deus -- 3 Kasım 2009; 13:24:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caution

    albani hocam dedigin gibi bende bekliyecegim bir süre..
    a-yeni ccfl paneller gelir belki..>>>>>>>>>>>>>>>>>>Ufukta görülmüyor ama şöyle ZF gibi ses getirecek CCFL bir panel çıksa süper olur,LED-LCD ler "hikaye" hala
    b-46xv ellerinde biter para iadesi seçenekleri kalır.>>>>Bu tam süper olur
    c-46sv nin fiyatı ciddi inebilir (en uzak ihtimal)>>>>Uzak ihtimal değil kardeşim,ZF leri göz önüne getirsene,dahada absürt idi rakamları

    Burada sistem;

    A-Muadil TV verilmesi ve Fiyatının göz önüne alınmaması!!
    B-Garanti başlangıcı ise ilk panelin alındığı Tarihtir!!!
    >>>>Garanti süresi senin elindeki Garanti Belgesi(ilk aldığın panelin yani)nin başlangıç tarihidir,örneğin 1 sene geçtiyse+1 senen kalmoş demektir!

    demişssin... buradaki B şıkkını biraz açarmısın abi..yani yeni panel tv verirlerse garantim yenisini aldıktan itibaren 2 yıl olmayacak mı?2008 agustosta aldıgım ZF nin tarihimi geçerli olacak




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.