Şimdi Ara

Lcd/Plazma Panel Arızaları ve Genel Garanti Prosedürleri (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
475
Cevap
8
Favori
115.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Am@deus

    Benim dediğim oldu Yoksa modül takma filan onları aşar O parçayı aslında hiç sipariş etmediler , Geçmiş olsun dostum

    Sağolasın...Keşke yemeğine iddeaya girseydin dostum.

    İlk günlerde aradığımda "yurtdışından faturalandırılmış, ben görebiliyorum bilgisayardan" falan deyince servis, ben baya inanmıştım aslında.

    Bile bile sırf bekletmek için bekletiyorlarsa ayıp. Neyse oldu, bitti. Bir macera yaşadık diyelim. Heyecanlı oldu bea!

    İnşallah ölü pikselsiz, arka ışık ve bulutlanma sorunu olmayan, sağlam temiz bir cihaz getirirler.




  • Benzer muhabbetler benim servis olayında'da olmuştu , parça geldi gümrüğe takılmış falan filan , tövbe tövbe koskocaman firma yasadışı bir durummu'ki gümrükte filan bekletiyorlar , meğerse durum buymuş

    Astarı yüzünden pahalıya geliyor adamlara (parça getirme) Bu nedenle böyle yollara başvuruluyor , tahminimce şimdi 40-50 kişiyi böyle bekletiyorlar bir önceki gruba yol veriyorlar

    Bir iki tahminim daha var ama sonra konuyu kaldırıyorlar , zaten benim mesajlar silinmiş neyse

    Testleri artık servisle birlikte yaparsın dostum....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Am@deus


    Astarı yüzünden pahalıya geliyor adamlara (parça getirme) Bu nedenle böyle yollara başvuruluyor , tahminimce şimdi 40-50 kişiyi böyle bekletiyorlar bir önceki gruba yol veriyorlar



    Bu iyiymiş...

    Testleri beraber yapmaya gelince, zor dostum o iş. Çok aşırı olmadıktan sonra mesela bulutlanma fazla yapacak, diyecek bir şeyin olmuyor. Veya çıktı diyelim bir ölü piksel "Normaldir, bunların yapısı böyle. Kullanım kılavuzunda da yazıyor." diyebilirler. Benim de yapım öyle bağırmaya, çağırmaya müsait değil. Daha çok sineye çekenlerdenim.

    Bu yüzden dua edelim de bir sorun çıkmasın.




  • Hatırlarsanız ben taa en başta söylemiştim,Modül takmak ciddi bir iştir ve Üreticiler daima bu işten kaçarlar diye!!!

    Sen Modül değişecek deyince,doğrusu şaşırmıştım!!

    Ben senelerdir bu sallama işlerin içindeyim özellikle paneller dönen dolaplarıda çok iyi bilirim,panel işi zaten "sallam" üzerine gider

    Gerçi Tekofaks Modül değişim işini yapıyor ama kolay değildir bu iş!!
    Senin dağıttığın Notebook gibi bunuda bir dağıtırlar sonra hayatta toplamazlar!!

    Avrupada da yapan Servisler var,ama bu işte prensip Modül değiştirmek değildir kesinlikle NEDEN???

    Çok basit,bu çakallar zaten en büyük maliyet tutan Modülü değiştireceklerine TV yi komple değiştirirler olur biter
    ve daima böyle bir uygulama onlar "daha az masrafsız" olur,üstelik paneli değıt sonra topla test et,olmadı bir daha dene,test et
    v.s v.s hem işgücü kaybı hemde işçilik maliyeti v.s v.s dolayısıyla verirler yeni panel olay biter!!onlara çok daha ucuza gelir!

    Depolarda olup-olmadığına emin değilim,belkide Avrupadan gelmiş olabilir!!!Fabrika(İspanya/Slovakia v.s)stoklarında da kalmış olabilir,
    gelen parti malın içine atarlar v.s

    ++
    Neyse TV yenide olsa Modülü değişmiş bile olsaydı senin için aynı hesaptı zaten! bunlar seni ilgilendirmez+

    ++

    Yukarıda hani "sallama" işler dedim ya,bakın öyle bir sallama hikayesi duydumki,ama bu defa sallayan ise hepinizin bildiği netten satış yapan firma;

    Philips 8xx serileri başlığında var,ltf.bir bakın sonrada yorum yapın bakalım,ülen adama çüüş derler be,atın ama bu kadarda değil gari

    ++




  • sevgili dostum gozun aydın..bolesi bence daha iyi oldu..senide mutlu ettigine eminim..amadeus dostumun dusuncesine katılmaktayım.sanal prosedürler oldu.aslında baştan deselerdi ne olurduki sanki..neyse hayırlısı olsun .
  • Adamlar daha baştan "Biz değişmeyiz. Tamir edeceğiz. Yurt dışına ön paneli sipariş ettik. Tamam faturası bile kesilmiş. Çıkmış yola geliyormuş..." vs. deyince "Belki de yaparlar yavv..." diye düşünmüştüm.

    Yine de hüsn-ü zanda bulunup gerçekten gümrükte takılmış olabilir diye içimden geçiriyorum.

    Neyse...Hayırılısı artık albani hocam. Dediğin gibi top onlardaydı. İster uzaktan şut çeker gol olur. İster iki kere kafada 3 kere dizde sektirir sonra plase ile gol atar. Bizi ilgilendirmez. Yeterki gol olsun...

    Philips topiğine de bakmıştım. Hepsiburada zaten stok bulundurmaz normalde elinde. Nadir olarak "hızlı gönderi" olarak belirtilen ürünlerde stoklu çalışıyor. Diğerleri için parayı al, sonra git malı al ve yolla şeklinde bir çalışma söz konusu. Bu yüzden Philips'in hatası, onların üzerine kalmış olabilir.

    H.B ile iletişime geçilirse bir çözüm bulunabilir gibi geliyor bana. Dediğin gibi olmadı diğer 8 li serilerden yollasınlar.




  • Dostum senin panel oldu sayılır gönder şu hdd'yi doldurayım ,

    Band.Of.Brothers.2001.BluRay.720p.x264.DTS-WiKi indirmeyi tamamladım 46-47gb'cık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caution

    sevgili dostum gozun aydın..bolesi bence daha iyi oldu..senide mutlu ettigine eminim..amadeus dostumun dusuncesine katılmaktayım.sanal prosedürler oldu.aslında baştan deselerdi ne olurduki sanki..neyse hayırlısı olsun .

    Sağolasın dostum. Darısı senin başına.

    Ufak tefek sorunlar olsa da yine de memnun sayılırım şu durumda servisten. Dört dörtlük elbet değil. Saysam bir sürü kusur sayarım. Ama yerine tv vermeleri, bugün kendilerinin ( Bu işte benim için çok önemli. Piyasa öyle olmuş ki artık. Adam ben seni ararım der aramaz. Gelicem der gelmez. Ödiyecem der ödemez. Sen ararsın yalanın biri bin para. Bu yüzden ben aradığımda bunu değil, kendilerinin arayıp söylemesi benim için gerçekten önemli.) arayıp haber vermesi ve en önemlisi değişim yapmaları gibi artıları bazı şeyleri örtüyor.

    Distribitör garantili olması, bir şekilde ister değişim ister tamir olsun çözüm bulmak zorunda olduklarını bilmek baştan insanı zaten biraz rahatlatıyor.

    Mutluluğa gelince sevindim ama çok değil. Bu arada tv'nin çok da önemli olmadığını farkettim. Eksikliğini de pek hissetmedim. Ama para vermişisiz; tabi encamını takip edecez. O ayrı...

    Bir de vermişken v5500 verseler idi, onu da test ediyorum falan derken baya bir muhabbet döndürürdük. Ondan uzak kalacaz şimdi. Yoksa sorumluluklarını yerine getirip aynı modelle değiştireceklermiş. Buna da nankörlük etmek olmaz. Sağolsunlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Am@deus

    Dostum senin panel oldu sayılır gönder şu hdd'yi doldurayım ,

    Band.Of.Brothers.2001.BluRay.720p.x264.DTS-WiKi indirmeyi tamamladım 46-47gb'cık

    Valla elimdeki en büyük hdd, dün notebooktan söktüğüm 40 gb.lık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Am@deus

    Dostum senin panel oldu sayılır gönder şu hdd'yi doldurayım ,

    Band.Of.Brothers.2001.BluRay.720p.x264.DTS-WiKi indirmeyi tamamladım 46-47gb'cık

    Valla elimdeki en büyük hdd, dün notebooktan söktüğüm 40 gb.lık.



    Dostum al bir Hdd 500gb yolla elimde güzel yapımlar var Starwars 40-50gb olması lazım oda var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Am@deus -- 6 Kasım 2009; 22:11:28 >




  • Selam,

    7.gün


    Teknik servis arayıp, televizyonumu geri getirdi.Söylediklerine göre "Inventor" kartı diye bir kart değişmiş içinde.
    Görüntü işlemesini yapan kartmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deamien

    Selam,

    7.gün


    Teknik servis arayıp, televizyonumu geri getirdi.Söylediklerine göre "Inventor" kartı diye bir kart değişmiş içinde.
    Görüntü işlemesini yapan kartmış.



    Kardeş seninki Modül arızası değildi zaten!
    "Inventor" değişmi ile Modüle giden sinyal işlemi için gerekli ara birimdir,basit bir işlemdir bu,değişim ile olay halledilir++
  • ya arkadaslar bende vestel 42850 var.alalı 6 7 ay felan oldu. ilk sorunum tvnin arka ısıgını kıstıgımda çok rahatsız edici bi cızırtı cıkıyo. servis cagırdım normal dedi. servisin pek bişey bilmediğini bildiğim için tamam dedim yolladım. şimdi tv yi ilk actıgımda ekranın bazı yerlerinde karanlık yerler olusuyo. ve sagtarafta kalın bi çizgi seklinde olusuyo. sanki florasanların biri yanmıomus gibi. zaman gectikçe tv nin ortasına doğru ilerliyo bu karartılar. servisi cagırdım yine normal dedi. yav önceeden olmayan şey şimdi oluyo normal olurmu bu diyorum. normal hocam diyo. sanki dalga geciyo gerizekalı. tam kalın kafalı. hiç bişeyden anlamıyo zaten. benim bu sorunu atlatabilmem için bi yol gösterin arkadaslar. bu arada burda baska servis yok.
  • Servis az önce TV'yi getirdi. Bir süpriz yaparlar v5500 getirirler diye ufak bir umudum vardı ama olmadı. Gelen de 52v4000. Yeni tv getireceğiz dedikleri için kutusunda bekliyordum. Ama maalesef kutusuz, çıkartmasız, bir jeletine sarılmış şekilde getirdiler. Sözde kutu serviste kalmış. Onunla eskisini iade edeceklermiş.

    Israrla bu yeni mi, piyasada kalmamıştı nereden buldunuz, teşhir falan olmasın gibi sorular sordum. Yok dediler. Sony depodan gelmiş.

    Ölü piksel testi falan yapmadım. İçimden gelmedi. Sadece perdeleri çekip şöyle bir göz ucuyla backlight bleeding ve clouding var mı diye baktım. Gözüme çarpan birşey olmadı.

    Adamlar gittikten sonra servis menüsüne girdim 1009 saat çalışmış.

    İşte durum böyle arkadaşlar. İnsan karşısındakine güvenmek istiyor. Ama bu dünyada sözünün eri insan bulmak gittikçe zorlaşıyor.

    Neyse boşver diyorum kendime. Sonuçta eskisi yapılıp gelseydi onun çalışma süresi daha fazlaydı.




  • işe bak teşhir ürününü vermişler simdi bişi dicem atılıcam .. dostum bence bırakma kovala bu işi ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caution

    işe bak teşhir ürününü vermişler simdi bişi dicem atılıcam .. dostum bence bırakma kovala bu işi ..

    Yavv desin teşhirdi, yok birisi iade etmişti, versin. Niye kandırmaya çalışıyorsunuz? Kasasında çizikler falan da var; taşırken yapmadılarsa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    quote:

    Orijinalden alıntı: caution

    işe bak teşhir ürününü vermişler simdi bişi dicem atılıcam .. dostum bence bırakma kovala bu işi ..

    Yavv desin teşhirdi, yok birisi iade etmişti, versin. Niye kandırmaya çalışıyorsunuz? Kasasında çizikler falan da var; taşırken yapmadılarsa...



    ne yapılabilir?bu böle içine sinmedi..karşı atak yapmalısın dostum..ama bu ne olabilir?
  • Servisi aradım. Sony merkezi de aradım. Bilmiyorduk diyorlar. Bir bayiden getirtmişler. Oradan aldığımız gibi size yolladık diyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Servisi aradım. Sony merkezi de aradım. Bilmiyorduk diyorlar. Bir bayiden getirtmişler. Oradan aldığımız gibi size yolladık diyorlar.

    artık biliyorlar..başka bişi dediler mi peki?
  • Vay

    Kutusu olmamasından belli idi durum , şimdi yapacak fazla birşey yok , adamların yanında sm gösterseydin dostum gerçi o durumdada hiçbirşey değişmez , bulmuşlar bir teşhir yollamışlar , şikayet.var konu hakkında yazılabilir , başkada aklıma birşey gelmiyor ,

    Gerçi bunada şükür , uzun süre tv'siz kalabilirdin , dava vs olabilirdi yada getirdikleri üründe arka ışık sorunu olabilirdi....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Am@deus -- 9 Kasım 2009; 19:49:03 >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.