Şimdi Ara

Lcd/Plazma Panel Arızaları ve Genel Garanti Prosedürleri (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
475
Cevap
8
Favori
115.881
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Highway kardeş

    Bırak bunları şimdi,zaten yapacakları aşağı yukarı buydu,ve bu seriyi tüm TR den aratıp bir yerlerden yani bir Mağazadan buldular;
    senin için kaldıki 2 yol vardı Modül değişimi ki bu olay baştada dediğim gibi yiyemeyecekleri büyük bir lokmaydı(iyikide böyle olmada
    çünkü cidden zor iştir bu olay!!) yada V4x gelecekti ama bu saatten sonra gelecek olan V4x çok büyük ihtimalle "Teşhir" olacaktı!!

    Dolayısıyla hiç kafanı takma,TFT-LCD lerde 1000 saat hikayedir kardeşim!
    "Run-in-period" zaten 400/600 saat arasında olmaktadır ve 800/1000 e kadar yolu vardır!! sendekide 1000 saat olmuş
    yani en azından CCFL tüpleri ışık şiddeti yerine oturmuştur ve Cloud/BB nin olmamasıda bundan dolayı biraz etkilidir!

    Aynı durum bende de vardı ilk 100/200 saatteki Baclit şiddeti 1000 saatlerde giderek azalmıştır!!

    Seninde görddüğün gibi sorun yok demişsin,Dead/Stuck-pixel de yok,OK dir izleme devam et kardeşim,mis gibi sizin Ekmekle
    arasına bir şey at birde Çay deyme keyfine

    ++




  • Arkadaşlar merhaba,

    Geçen hafta aldığım LG LH 4000 LCD'de bugün eve geldiğimde ekranın sağ tarafında yukarıdan aşağı sarı pixel çizgisi fark ettim, evde kadın temizlik yapmıştı ama bişey yapmadığını söyledi, sinirlerim oynadı. Bu neyin nesidir bilgisi olan var mı acaba? Televizyonu İB'den aldım ve 1 hafta içerisinde eğer ölü pixel olursa geri alacaklarını söylemişlerdi ve 1 haftalık süre yarın doluyor sabah erkenden arıyacağım bakalım neler olacak? Böyle birşey yaşayan var mı acaba ? Yardımlarınız ve cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

    Not: resimler ekte umarım görünüyordur.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    Highway kardeş

    Bırak bunları şimdi,zaten yapacakları aşağı yukarı buydu,ve bu seriyi tüm TR den aratıp bir yerlerden yani bir Mağazadan buldular;
    senin için kaldıki 2 yol vardı Modül değişimi ki bu olay baştada dediğim gibi yiyemeyecekleri büyük bir lokmaydı(iyikide böyle olmada
    çünkü cidden zor iştir bu olay!!) yada V4x gelecekti ama bu saatten sonra gelecek olan V4x çok büyük ihtimalle "Teşhir" olacaktı!!

    Dolayısıyla hiç kafanı takma,TFT-LCD lerde 1000 saat hikayedir kardeşim!
    "Run-in-period" zaten 400/600 saat arasında olmaktadır ve 800/1000 e kadar yolu vardır!! sendekide 1000 saat olmuş
    yani en azından CCFL tüpleri ışık şiddeti yerine oturmuştur ve Cloud/BB nin olmamasıda bundan dolayı biraz etkilidir!

    Aynı durum bende de vardı ilk 100/200 saatteki Baclit şiddeti 1000 saatlerde giderek azalmıştır!!

    Seninde görddüğün gibi sorun yok demişsin,Dead/Stuck-pixel de yok,OK dir izleme devam et kardeşim,mis gibi sizin Ekmekle
    arasına bir şey at birde Çay deyme keyfine

    ++

    Sağolasın hocam...Çay pek sevmem. Ama senin hatırına demleyecem şimdi.

    Servisi ve verdikleri numaradan Sony merkezi aradım. Çünkü en azından "...iye yutturduk" demesinler diye. Belki demezlerdi ama olsun...

    Yoksa baştan söyleseler yine kabul ederdim. Çok önemli değil 1000 saat falan dediğin gibi. Benimki belki 4000 saati geçmişmiştir.

    Sony merkezdekiler adımı söylerken biliyorlardı. Ha evet 52v4000 vs. Sağolun. Tv yollamışsınız ama bir şikayetim var. Baştan söylense önemli değildi ama yollanan cihaz kullanılmış dedim. Sizin servis bugün buradan aldı. Kutusundan beraber çıkarttık. Aldılar gittiler. Biz de bir bayiden getirttik. vs. dediler. Yani "kullanılmış veya teşhir olabilir" in uzatılmışı. Sekreter kız "Kullanım saatine bakılır mı, bakılırsa nereden bakılır falan bilmiyorum ben" dedi ve ana servise bağladı. O da benzer şeyler söyledi. Ben de ısrarcı olmadım.

    Velhasılı-ı kelam böyle.

    @am@adeus

    şikayetvar'a yazayım diyorum ama sonradan "aman boşver..." diyorum. Yazarsam da zaten bir şikayet gibi değil; "keşke böyle yapmasaydınız" tarzında birşey olur.




  • @kastore

    Senin sorun da bendekinin benzeri. Ve bunun tamiri mümkün değil (Aslında mümkün. o da ön panelin değişmesi şeklinde ancak yapılabiliyor. Bu da zor olduğu için firmalar tv'yi komple değişim yoluna gidiyorlar.). 7 güne de kafanı takma. O tek-tük ölü pikseller için i.b.nin söylediği bir şey. Bu sorun tamamen farklı ve ciddi. Dolayısıyla 2 senelik garanti süresi içinde tamir etmek edemiyorlarsa (edemezler) yenisini vermek zorundalar.

    Rahat ol ve ara adamları...Gelsin baksın servisleri...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caution


    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Servisi aradım. Sony merkezi de aradım. Bilmiyorduk diyorlar. Bir bayiden getirtmişler. Oradan aldığımız gibi size yolladık diyorlar.

    artık biliyorlar..başka bişi dediler mi peki?

    Yok dostum demediler. İnsan bekliyor tabii "Gerçekten mi? Kusura bakmayın hemen hatamızı telafi edeceğiz. vs." ama olmadı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    @kastore

    Senin sorun da bendekinin benzeri. Ve bunun tamiri mümkün değil (Aslında mümkün. o da ön panelin değişmesi şeklinde ancak yapılabiliyor. Bu da zor olduğu için firmalar tv'yi komple değişim yoluna gidiyorlar.). 7 güne de kafanı takma. O tek-tük ölü pikseller için i.b.nin söylediği bir şey. Bu sorun tamamen farklı ve ciddi. Dolayısıyla 2 senelik garanti süresi içinde tamir etmek edemiyorlarsa (edemezler) yenisini vermek zorundalar.

    Rahat ol ve ara adamları...Gelsin baksın servisleri...


    teşekkür ederim yanıtınız için, sinirli bişekilde alelacele buraya mesaj attım, önceki 4 sayfaya bakınca sizin televizyonla ilgili başınıza gelenleri okudum ve sizede geçmiş olsun demek isterim, beni üzen şimdi bu adamlar televizyonu alıp giderlerse 1 ay beklermiyim acep diyorum, düşünsenize 1 hafta önce para verip aldım evde salonun şeklini şemalini değiştirdim bu yüzden, sonra hoop televizyon gidiyor ve yeri boş, eski televizyonuda babama vermiştim oda bozuk olan televizyonu vardı salladı onu. yarın telefonda servisi ararken siz yanınızda getirin televizyonu, 1 hafta dolmadı diye direteceğim bakalım ne olacak.




  • Adettendir. Yeni tv'den fotoğraflar. 20 küsur gündür tüplü seyrediyorum. Samimi bir şekilde söylüyorum: 4,5 m. izleme mesafesinden 52" lcd de 55 ekran tüplü tv dekinden daha iyi görüntü var.


  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kastore
    teşekkür ederim yanıtınız için, sinirli bişekilde alelacele buraya mesaj attım, önceki 4 sayfaya bakınca sizin televizyonla ilgili başınıza gelenleri okudum ve sizede geçmiş olsun demek isterim, beni üzen şimdi bu adamlar televizyonu alıp giderlerse 1 ay beklermiyim acep diyorum, düşünsenize 1 hafta önce para verip aldım evde salonun şeklini şemalini değiştirdim bu yüzden, sonra hoop televizyon gidiyor ve yeri boş, eski televizyonuda babama vermiştim oda bozuk olan televizyonu vardı salladı onu. yarın telefonda servisi ararken siz yanınızda getirin televizyonu, 1 hafta dolmadı diye direteceğim bakalım ne olacak.

    Sözlerinde duran bir firma ise yapmaları lazım. Hele sen bir yarın olsun ara bakalım. Şimdi biz ne desek afaki olacak. Forumda da İstanbul Bilişim nikli bi çalışanları olacak. İstersen PM'den falan ona ulaşmaya çalış öncesinde. Faydası olabilir.




  • merhaba arkadaşlar seg marka panel arızalı plazmam eğişim olucak diye duyurmuştum..tv geldi fakat lcd geldi 42pf 7000 serisi vestel.full hd usb li model öyle dediler ama sehir dıışında olmam munasebetiyle bakamadım tv ye servisi arıycam yarın için randevu alıp kurdurucam habr veririm.birşeyler daha söyliycem yakında..
    kurulduktan sonra sizden ayarlar için bir kaç sorum olucak renk ayrları için filan yardımcı olursanız sevinir.m forumun en iyi konularından biri en iyi bölüm açana teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkanertekin -- 10 Kasım 2009; 11:25:15 >
  • Merhabalar,

    Dün akşamki olaydan sonra gece zor uyku tuttu. Bugün başıma gelenleri yazıyim yardımcı olduğunuz için bilginiz olsun istedim.

    Sabah erken saatte İB'i telefonla aradım. Servise bağladılar. Serdar bey adlı çalışanları benimle televizonun sorunu ile ilgili sakince dinledi ve servis gönderilim dedi, bende bugün 7. gün halen değiştirme hakkım var değil mi dediğimde "tabii ki servis bize raporunu gönderince hemen değişimi yaparız" dedi, ben dedimki televizyonu deponuzdan teslim almıştım ve merkez servisinizde mecidiyeköy'de sanırsam ben televizyonu tüm ekipmanı ile toplayıp getirsem konuyu hızlandırıp bugün çözermiyiz dediğimde, "tabii getirin bakalım burdan hemen değişim için sizi depoya yönlendirir televizyonu bugün teslim ederiz " dedi ve ben televizyonu toplayıp götürdüm çalıştırıp baktılar çizgiyi görünce geçmiş olsun hemen değiştirme işlemlerini yapalım dediler, bi kaç evrak muhabbeti için 1 saat kadar bekledim, 1 saat sonra televizyonumu gidip depodan kontrol edip aldım ve yeni tv'mi şu an evime kurdum şükür bir sorun yok.

    Bu davranışlarından ve işi kolaylaştırmalarından dolayı tekrar buradan İstanbul Bilişim'e teşekkür etmek isterim. Böyle bir imkanı Teknosa, Darty veya Vatan'da bulabileceğimi sanmıyorum, çünkü onlar buraya getirme servis gelecek diyip muhtemelen beni oyalayacaklardır. Ben gün içinde işimi hallettim çok şükür. Umarım sorun çıkmaz bundan sonra. Sizede bu vesile ile tekrar teşekkür ederim. Bilgilerinize.


    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kastore
    teşekkür ederim yanıtınız için, sinirli bişekilde alelacele buraya mesaj attım, önceki 4 sayfaya bakınca sizin televizyonla ilgili başınıza gelenleri okudum ve sizede geçmiş olsun demek isterim, beni üzen şimdi bu adamlar televizyonu alıp giderlerse 1 ay beklermiyim acep diyorum, düşünsenize 1 hafta önce para verip aldım evde salonun şeklini şemalini değiştirdim bu yüzden, sonra hoop televizyon gidiyor ve yeri boş, eski televizyonuda babama vermiştim oda bozuk olan televizyonu vardı salladı onu. yarın telefonda servisi ararken siz yanınızda getirin televizyonu, 1 hafta dolmadı diye direteceğim bakalım ne olacak.

    Sözlerinde duran bir firma ise yapmaları lazım. Hele sen bir yarın olsun ara bakalım. Şimdi biz ne desek afaki olacak. Forumda da İstanbul Bilişim nikli bi çalışanları olacak. İstersen PM'den falan ona ulaşmaya çalış öncesinde. Faydası olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kastore -- 10 Kasım 2009; 18:29:09 >




  • ist bilişime mesafeli yaklaşan biri olarak bu durum karşısında fikrimin değiştiğini vurgulamak isterim...
    bakalım diğer arkadaşlar neler diyecek... merak ediyorum..

    ama şunu söyleyim başka yerlerde bu sorun en az 1 ay beklemek demek... yaşadım o yüzden biliyorum...
    bunu irdelemek lazım... anında görüntü olmuş gerçekten..

    arkadaşım umarım bu yeni tvde sorun yaşamazsın.. hayırlı olsun...
  • @kastore

    Gözün aydın dostum. Bugün duyduğum en güzel haberdi. Çok sevindim...

    Ayrıca eğri oturup doğru konuşmak lazım. İ.b.'in bu davranışı çok olumlu. Kendilerini tebrik ediyorum. Yanlışlarını görürsek de söyleriz tabii, o ayrı...
  • SIKMA canini Basinin gözünün sadakasi olsun,sende bir sonraki televizyonunu alirken bu olayi tekrar aklina getirirsin ve ona göre karar verirsin diyecegim ama aslinda markaninda bu olayda sucu yok tamamiyle yerel düsünen zihniyetlerin eseri, bütün dünya digerlerini öpmeyi düsünürken biz sadece birbirimizi öperiz.Sen kendi evladini adam yerine koymazsan elin oglu senin cocugunu adam yerine koyarmi!!!
    Böyle gelmis böyle gider demeyip en azindan dogru bir üslupla hosnutsuzlugunu bildirmekte dogru bir davranis yok hirsini alamazsan Andrew House a bir mektup yazarsin
    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Servis az önce TV'yi getirdi. Bir süpriz yaparlar v5500 getirirler diye ufak bir umudum vardı ama olmadı. Gelen de 52v4000. Yeni tv getireceğiz dedikleri için kutusunda bekliyordum. Ama maalesef kutusuz, çıkartmasız, bir jeletine sarılmış şekilde getirdiler. Sözde kutu serviste kalmış. Onunla eskisini iade edeceklermiş.

    Israrla bu yeni mi, piyasada kalmamıştı nereden buldunuz, teşhir falan olmasın gibi sorular sordum. Yok dediler. Sony depodan gelmiş.

    Ölü piksel testi falan yapmadım. İçimden gelmedi. Sadece perdeleri çekip şöyle bir göz ucuyla backlight bleeding ve clouding var mı diye baktım. Gözüme çarpan birşey olmadı.

    Adamlar gittikten sonra servis menüsüne girdim 1009 saat çalışmış.

    İşte durum böyle arkadaşlar. İnsan karşısındakine güvenmek istiyor. Ama bu dünyada sözünün eri insan bulmak gittikçe zorlaşıyor.

    Neyse boşver diyorum kendime. Sonuçta eskisi yapılıp gelseydi onun çalışma süresi daha fazlaydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhatsb -- 10 Kasım 2009; 19:47:35 >





  • HELAL OLSUN.Umarim sözünü ettigin firma diger müsterilerinede benzer durumlarda sana göstermis olduklari büyüklügü gösterirler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kastore

    Merhabalar,

    Dün akşamki olaydan sonra gece zor uyku tuttu. Bugün başıma gelenleri yazıyim yardımcı olduğunuz için bilginiz olsun istedim.

    Sabah erken saatte İB'i telefonla aradım. Servise bağladılar. Serdar bey adlı çalışanları benimle televizonun sorunu ile ilgili sakince dinledi ve servis gönderilim dedi, bende bugün 7. gün halen değiştirme hakkım var değil mi dediğimde "tabii ki servis bize raporunu gönderince hemen değişimi yaparız" dedi, ben dedimki televizyonu deponuzdan teslim almıştım ve merkez servisinizde mecidiyeköy'de sanırsam ben televizyonu tüm ekipmanı ile toplayıp getirsem konuyu hızlandırıp bugün çözermiyiz dediğimde, "tabii getirin bakalım burdan hemen değişim için sizi depoya yönlendirir televizyonu bugün teslim ederiz " dedi ve ben televizyonu toplayıp götürdüm çalıştırıp baktılar çizgiyi görünce geçmiş olsun hemen değiştirme işlemlerini yapalım dediler, bi kaç evrak muhabbeti için 1 saat kadar bekledim, 1 saat sonra televizyonumu gidip depodan kontrol edip aldım ve yeni tv'mi şu an evime kurdum şükür bir sorun yok.

    Bu davranışlarından ve işi kolaylaştırmalarından dolayı tekrar buradan İstanbul Bilişim'e teşekkür etmek isterim. Böyle bir imkanı Teknosa, Darty veya Vatan'da bulabileceğimi sanmıyorum, çünkü onlar buraya getirme servis gelecek diyip muhtemelen beni oyalayacaklardır. Ben gün içinde işimi hallettim çok şükür. Umarım sorun çıkmaz bundan sonra. Sizede bu vesile ile tekrar teşekkür ederim. Bilgilerinize.


    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kastore
    teşekkür ederim yanıtınız için, sinirli bişekilde alelacele buraya mesaj attım, önceki 4 sayfaya bakınca sizin televizyonla ilgili başınıza gelenleri okudum ve sizede geçmiş olsun demek isterim, beni üzen şimdi bu adamlar televizyonu alıp giderlerse 1 ay beklermiyim acep diyorum, düşünsenize 1 hafta önce para verip aldım evde salonun şeklini şemalini değiştirdim bu yüzden, sonra hoop televizyon gidiyor ve yeri boş, eski televizyonuda babama vermiştim oda bozuk olan televizyonu vardı salladı onu. yarın telefonda servisi ararken siz yanınızda getirin televizyonu, 1 hafta dolmadı diye direteceğim bakalım ne olacak.

    Sözlerinde duran bir firma ise yapmaları lazım. Hele sen bir yarın olsun ara bakalım. Şimdi biz ne desek afaki olacak. Forumda da İstanbul Bilişim nikli bi çalışanları olacak. İstersen PM'den falan ona ulaşmaya çalış öncesinde. Faydası olabilir.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhatsb

    SIKMA canini Basinin gözünün sadakasi olsun,sende bir sonraki televizyonunu alirken bu olayi tekrar aklina getirirsin ve ona göre karar verirsin diyecegim ama aslinda markaninda bu olayda sucu yok tamamiyle yerel düsünen zihniyetlerin eseri, bütün dünya digerlerini öpmeyi düsünürken biz sadece birbirimizi öperiz.Sen kendi evladini adam yerine koymazsan elin oglu senin cocugunu adam yerine koyarmi!!!
    Böyle gelmis böyle gider demeyip en azindan dogru bir üslupla hosnutsuzlugunu bildirmekte dogru bir davranis yok hirsini alamazsan Andrew House a bir mektup yazarsin


    Sağolasın dostum. Takmıyorum artık kafama. En büyük derdimiz bu olsun.

    Andrew'e gelince tanımıyorum. Yoksa yazardım bir mektup. sikayetvar'a yazdım dün akşam. Ama öyle şikayetten ziyade üzüntümü belirttiğim bir mesaj oldu. içlerinden de olsa "yaptığımız yanlış oldu" deseler yeter. Birşey de beklemiyorum; beklemediğimi de söyledim o mesajımda.

    Gerçi şikayetvar'ın kendisi şikayetlik duruma düşmüş. site yenilemesi yapıyorlarmış. Sanırım ondan, çoğu link çalışmıyor. 24 saate yaklaştı hala yayınlamadılar mesajımı. Destek sayfasına mesaj attım. Gene ses seda yok..




  • Highway,sen "SONY" Markası kullanıyorsun ama herifleri hala çözememişsin kardeşim!

    "NORMAL" cidir bunlar
    Panel işinde her ne oluyorsa hepsi bunlar için NORMAL dir

    ++
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    Highway,sen "SONY" Markası kullanıyorsun ama herifleri hala çözememişsin kardeşim!

    "NORMAL" cidir bunlar
    Panel işinde her ne oluyorsa hepsi bunlar için NORMAL dir

    ++

    Çizgilere de normal diyebilirlerdi. Buna da şükür..."Abii! 1920 dikey sütun var bu tv.de Birkaçında olur o kadar" derlermiş... Yada

    "Isınınca kayboluyor abi, sen bunu peteklerin yanına koy. Bak hiçbirşeyi kalmaz..."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiGHWAYMOUSE -- 11 Kasım 2009; 0:56:24 >




  • Gerçekten bazı durumlarda "ısınınca" kayboluyor belli bir zaman sonrada sabit oluyor v.s

    O çizgiyede normal demelerinin sebebi;gözü çok fena alıyorda ondan,yoksa o da kafadan zaten NORMAL bir durum!!

    Ancal bu heriflerin 32D3xx lerde çıkan çizgi ise artık çizgiden çıkmış Picasso resimleri gibi olmuş(AVF de belki gördün)

    Ben bundan 1/2 sene önce demiştim ;birkaç sene sonra başlayacak panellerin dökülmesi diye ve süre giderek yaklaşıyo ve özellikle dışarda 3/4 senede
    ciddi panel dökülmeleri yaşanması başladı bile,bizde ise millet 1/2 senedir LCD kullanıyor çok büyük çoğunlukla!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    Gerçekten bazı durumlarda "ısınınca" kayboluyor belli bir zaman sonrada sabit oluyor v.s

    O çizgiyede normal demelerinin sebebi;gözü çok fena alıyorda ondan,yoksa o da kafadan zaten NORMAL bir durum!!

    Ancal bu heriflerin 32D3xx lerde çıkan çizgi ise artık çizgiden çıkmış Picasso resimleri gibi olmuş(AVF de belki gördün)

    Ben bundan 1/2 sene önce demiştim ;birkaç sene sonra başlayacak panellerin dökülmesi diye ve süre giderek yaklaşıyo ve özellikle dışarda 3/4 senede
    ciddi panel dökülmeleri yaşanması başladı bile,bizde ise millet 1/2 senedir LCD kullanıyor çok büyük çoğunlukla!!




    Can abinin bu teşhisi çok doğru bakalım önümüzdeki sene neler göstericek , Benim okuduğum kadarıyla şuana kadar nerdeyse %40-50 gibi bir oran var , özellikle bazı s-pva seriler ciddi olarak oranı sarstı

    Bir arkadaşımla konuşmamda bakalım iki yılı aştı panel süprize hazırlıklıyım demişti bizde yurt dışındaki gibi olacağınıda sanmıyorum , Adam Lcd filan almaz bir daha , büyük çoğunluk için geçerli bu , forumdaşlar aynı şekilde devam eder




  • herkese merhabalar;
    geçenlerde forumda bu bölümde bahsettiğim gibi arızalı seg marka 106 plazmam panel arızasından dolayı vestel servisi tarafından değiştirildi.yerine plazma üretimi olmadıgı için.bana http://www.vestel.com/tuketici_elektronigi/televizyon/lcd_televizyonlar/42pf7014_42_lcd_tv marka televizyonu yolladılar mantık olarak bana yollanan televizyon aldıgım televisyondan daha pahalı bir sorum olucak lcd de panelinde 100hz yayın diyor.. ama benimki servisin gelip ayar yapmasına ragmen görüntü 50hz olarak gösteriyor..kullanım kitapçıgıındada diyorki.. movie sense özelligini açarsanız 100hz e gecersiniz diyor denedim movie sense özelligi en yüksekte yaptım ama olmadı 50hz diyor.. servisteki arkadaş sordugumda. bana söyle dedi abi hd yayın alamadıgıın için.. 50 hz gözüküyor.. ama yayın kalitesi olarak 100hz alıyorsun dedi ama pek tatmin olmadı.. acaba 50hz geçişinden 100 hz geçişinde bir problemmi var? görüntüler çok net sanki bir filmde mesela lost dizisinde sanki insanlar yanımda oynuyorlar. nerde çelişki yaşıyorum aslında normal yayın alıpta 100hz ile çalışan tv görmüştüm. o yüzden çelişkideyim.. yardımcı olursanız sevinirim. bu arada ölü piksel çıkmadı panel oynaması yok sadece iç cam birde dış cam varmış dış camı biraz oynuyor esneklik için herhalde.. 100hz yayın alabilmek için yada 50hz den 100hz e geçebilmek için ne yapabilirim. yardımcı olursanız sevinirim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkanertekin -- 12 Kasım 2009; 9:51:19 >




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.