Alet çok iyi ya. Şu klavyesine hastayım. |
Lenovo Legion 5 Pro (16'', AMD R7 5800H, Nvidia RTX 3070, 16ACH6H) (Benchmarklar ilk mesajdadır) (122. sayfa)
-
-
Aynen hocam ışıklarını açıp karşısına geç izle :D
-
Göz takibi vardı sanırım o cihazda destekleyen oyunlarda karakterin baktığı yönü gözlerinizle mi kafanızla mı takip ettirebiliyordunuz farklı bir oyun deneyimi sunabilir bir araştırın derim hayırlı olsun tekrardan.Birde Legion zone indirip kullanabilirsiniz.Çince olması lazım ama ilk 6 ay garanti dışı bırakabilicek uygulama filan kullanmamak lazım diye düşünüyorum.Sonrasında legion toolkit kullanabilirsiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
evet hocam tobi experience var göz takibi geneldede ubisoft oyunlarında var destek. lenovo vantage var hocam kurulu legion zonenin ne avantajı var acaba. biosdan gpu overclockda açtım genede ısınmıyor performansı baya iyi
-
Güç limiti belirleme ve maksimum fan devri ayarı olması lazım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu makinanın i7 12700h ve rtx3070'li modelini yurtdışından aldım ben de.
Sormak istediğim bu cihazda global garanti var mı? Herhangi bir sorun yaşanması durumunda Türkiye'de yaptırabilir miyiz acaba?
-
Benim bildiğim “global garanti” ismi geçse bile firmalar belirli ülke cihazları için belirli ülkelere garanti vermemekte.Nasıl yani;misal Malezyadan cihaz aldınız ama Malezya menşeli cihazlar Türkiyede garanti kapsamında yapılmıyor.Norveç menşeli olsa garanti kapsamına girebilir ama gibisinden dolayısıyla cihazın seri numarasını servise sordurtup garanti kapsamına girip girmediğini öğrenebilirsiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Anladım hocam, bilgilendirmeniz için çok teşekkürler.
Bu şekilde seri numarası ile sorgulatma yapayım dediğiniz gibi. Cihazı da henüz elime alamadım gerçi de alınca yapayım
-
Bilgisayarda hiç bir değişiklik olmadıı, geri üst kasa ve klavyeyi de değiştirmemişler. Fan temizliği vs yapılmış sadece. Depremden dolayı gönderdiğim kargo kutusu monster pc nin kutusuydu, cihaz geri başka bir kutu ile geldi :D Şimdi arkadaşa kutusunu nasıl verecem bilmiyorum tekrar aradım kutuyu istedim umarım atmamışlardır.
Bilgisayarın genel durumuna bakacak olursak.
Legion 5 pro i7 11. nesil 3060 rtx 130w gücü olan pc
Maalesef Twinmotion uygulamasında ekran kartı ful performansta gene 86 derecelere 5 ile 10 saniye arasında çıkmakta ve öyle kalmakta. Demek ki bu bir sorun değil yüksek watt ta maalesef pc böyle çalışıyor.
Mimarı olarak önereceğim bir pc değil artık :(
-
Nasıl ya, değiştireceğiz diyip değiştirmemişler mi ? Elinizde kayıt varsa THH ne verin hocam.
Hangi servise yolladınız ? Eve gelip bakma imkanları yok muydu premium garanti kapsamında. Demek ki türkiyede premium da yalan. Lanet olsun bütün taşeron servislere. Allah topunu işsiz bıraksın nediyeyim. Böyle rezil hizmet olur mu ya ?
-
Önce telefonuma mesaj geldi Seri numarası .... cihaz için gerekli parçalar sipariş edilmiştir diye. Müşteri servisini arayıp sorduğumda üst kasa ve klavye değişimi dediler. Daha sonra cihaz ın işlemleri tamamlanmış denildi. Arayıp teyit etmek için neler yapıldı diye sordum. Sadece fan temizliği vs dediler, parça değişecekti diye sordum öyle bir mesaj geldi filan dedim, Hayır sistemde görünmüyor dediler tekrar :) Elimde kayıt sadece dediğim gibi Lenovodan SMS olarak cihazınız için gerekli parçalar sipariş edilmiştir diye bir yazı var.
Hayır Türkiye'de böyle bir sistem yokmuş. Zaten Türkiyede tek 1 tane yetkili servis varmış oda istanbul'da :)
-
O zaman laptoplara gözümüz gibi bakacağıız dostlar. Lenovo Türkiye hiç bir işe yaramıyormuş onu öğrenmiş olduk.
-
Türkiye'de işe yarayan garanti var mı ya 😅
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ya nebileyim lenovo premium falan diyince ben de hevesleniyordum evde bakıyorlar falan diye. Baksana evde bakımı bırak ülkede sadece istanbulda varmış servisi. Pandemi döneminde de bahaneleri pandemiydi. Belki ondan önce vardı premium garanti, pandemiden sonra işlerine gelmeyip bitirmişlerdir kesin.
-
Garantili olunca bozulan parça hep garanti dışı oluyor, normalde 5 liraya olacak bir şeyden 15 lira istiyorlar. Sen de garantisi bozulmasın diye veriyorsun. Hiç akıl karı değil. Daha ucuza yurt dışı alıp iyi bir tamircide daha iyi bir bakım bence daha iyi. "Premium care" :')
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dünyanın en çok laptop satan firmasın servisi bu durumda iken msi servisini de suç bulmamak lazım.Demek ki firmalar önemsemiyor bizi.Monster premium servis veriyor demek ki.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
avrupa ve amerikada evde tamir hizmeti var, ben laptopu avrupadan aldım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Monster'ın bazı sorunlu kasalarını (hala var mı bilmiyorum) bir kenara bırakırsak eğer servis konusunda gerçekten ilgililer. Tek tük sorun yaşayan çıkıyor.
Çünkü laptopu kendi getiriyor kendisi satıyor kendisi servis hizmeti veriyor.
Diğer bütün markalar ise Türkiyede taşeronlarla anlaşıyor, bu taşeron şirketleri denetleyen bir tane Allahın kulu yok Türkiyede, özel servis yasası falan da yok, markaların kendi tekil servisleri olması zorunludur diye bir yasa falan da yok. Veriyor her laptopla pc ile ilgilenen servise. Aynı servisin laptop bölümü de var telefon bölümü de vs vs vs. Basıyor kullanıcı hatasını geçiyor. THH'ne baş vurunca da servis aradan çekiliyor seni marka ile ya da aldığın yer ile baş başa bırakıyor. Servisten hesap soran yok. Hatta öyle ileri gidiyorlar ki sosyal medyada falan sesini çıkartırsan markadan, mağazadan ya da servisten tehtid mesahları bile yolluyorlar sana. Adem Hocamın başına çok geldi bu durum.
Rezil rüsva bir servis anlayışı var ülkede Apple dışında. Bir de samsung görece olarak daha iyi o da servisin bulunduğu şehirdeysen tabi. Gidip elden teslim edip kısa süreli işleri aynı gün içinde yaptırabiliyorsun.
Yıllardır diyorum her yerde yazıyorum, Markaların kendisi bire bir eğitimli teknik elemanlarıyla servis hizmeti vermesi gerekiyor. Her büyük şehirde kendi markasının ve sadece o markanın ürünleriyle ilginecek yetkili servisi olacak ve yetkili özel servis işi tamamen kalkmalı ya da kullanıcının tercihinde olmalı. Markanın kendi servisi yoksa o şehirde ancak o zaman YETKİLENDİRİLMİŞ servis diye bir servis olmalı. Markanın kendi servisi yetkili servis olacak, markanın dışındakiler ise yetkilendirilmiş servis olacak ve sürekli denetlenecek. Bu servisin işi kullanıcılardan kötü yorum alıyor ve THH ne gidiyorsa bırakacak yetkisini alacak.
Devletin denetim mekanizması ise servisler ile markayı denetleyecek. Marka hakkındaki şikayet oranına göre gözleri üzerinde olacak. THHne giden her müşterinin haklı olduğu davada ürünün bedelinin 100 misli ceza olarak tahsil edilecek. Marka isterse bunu servisten tahsil etsin ister kendi versin .
Servisler düzenli olarak denetlenecek ve servis açabilmek için lisans almak zorunlu olacak. Çalışacak kişiler ben işten anlarım abi diye giremeyecek. Kalifiyeli eleman olacak. İşten anlamak ayrı el becerisi ve düzgün çalışmak ayrı. Laptopu açarken ağzına sıçıyorsa atacaksın işten. Her cihaza kendi cihazı gibi özen gösterecek.
Servisler lisans alabilmesi için mutlaka 4k çözünürlüklü kamera ile kargo paketinin açılmasından işleme başlama ve işlem adımlarının kaydı alınmasını sağlayacak, her sevis elamanının tek tek oturacağı masa düzeni olmadan oraya yetkili ya da yetkilendirilmiş servis lisansı verilmeyecek.
Daha bir sürü şey eklenebilir. Yasal olarak denetlenmediği, kalifiyeli insanların çalışmadığı sürece. Bu servis terörü çözülmez bu ülkede. Tıpkı yapı denetim ile yapılan evlerin yıkılması gibi oluyor işte. Bir tane dangalak usta etriyeleri kafasına göre koyuyor, donatıyı birbirine bağlamıyor sonra sandviç gibi çöküyor ev.
-
Yurt dışından gelecek ürünün vergi olayları falan problem olmasa ben de düşünüyordum da bir türlü karar verememiştim. Gerçi taksitle de alamıyorsun, dünyanın parası ürün taksitsiz kim alabiliyor ben bilmiyorum :D
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X