Şimdi Ara

Lenovo Pişmanlıktır.. !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aralık 7 sinde TTNet kampanyasından 1 adet Ideapad 100 modeli edindim. Cihazı 2-3 hafta kullandıktan sonra aşırı olarak yavaşlama hissettim. Hemen Hdtune kurup durumunu inceledim. Hdd'nin belirli kısımlarında aşırı olarak okuma ve yazma hızında düşüklük tespit ettim. Bad Sector varmış gibi. Neyse aradım Lenovo müşteri hizmetlerini durumu bildirdim. Özellikle cihazımın onarım görmemesini ve Değişim yapılmasını üstüne basa basa belirttim. Arıza kaydı oluşturdular, benden cihazın faturasını maillerine cevap olarak yollamamı istediler. Maili yolladıktan sonra 3 iş günü içerisinde Ups kargo cihazı gelip sizden alacak dediler. Tamam dedik ertesi hafta geldi aldılar cihazı. Yine 1 hafta sonra cihaz ellerine ulaşmış olacak ki bana hem mail hem de mesaj ile cihazın ellerine ulaştığı bilgisi geldi. Cihazınızın yedek parçası yurtiçi stoklarında bulunmadığından, yurtdışı stoklarından temin edilip onarılacaktır diye. Benim tepem attı aradım tekrar Lenovo'yu böyle böyle dedim. Tamam beyefendi, biz tekrar teknik servis ekibine durumu bildireceğiz dediler. Yine aynı günün akşamı mesaj geldi ki cihazınızın onarımı tamamnlanmış olup ***** gönderi kodu ile kargoya teslim edilmiştir. Benim devreler yandı tabi. Mesai saati bittiği için ulaşamadım onlara. Ertesi sabah aradım tepkimi belirtmeye çalıştım. Bana söyledikleri cihazı teslim almayın, tarafımıza iade edin. Biz gerekli işlemleri gerçekleştirelim. Ona da tamam dedik. Neyse 4 gün sonra falan kargo aradı. Teslim edelim neredesiniz? Mevzuyu anlattım, ürünü görmeden iade ettim. Cihazın Hdd değişmiş olarak geri gelmiş. Aradan 1 hafta geçti ses seda yok. Dedim bi arayayım durmunu öğreneyim. Müşteri temsilcisi cihazın taraflarına ulaşmadığını belirtti. Ups kargoyla iletişime geçip kargo gönderi kodunun değişip değişmeyeceğini öğrenip kendilerine bildirmemi istediler. Aradım Ups kargoyu, cihazı iade etmemişler. Erzurum'da başka bir BDH firmasına teslim etmişler. Haydaaa. Süreç gittikçe uzuyor. Yine Lenovo'yu aradım. Cihazı tarafıma iade ettiler. Kontrol edip tekrar değişim talebi vs. belirterek kargoya teslim ettim. Neyse cihaz gitti. 3-4 gün sonra mesaj geldi başka bir seri no ile cihazın kargosu çıktı gibisinden. İyi dedim değişmiş geliyo. Cihaz bi geldi mail de yazan seri no ile uyuşmuyor. Başka müşterinin isminin yazdığı kutu ve içeriklerle sıfır poşetli bir cihaz geldi. Cihazı açtım yine bir yavaşlılık. Sinirden patlayacak gibi oldum. Ben şimdi yine bunları arayıp ne diyeyim bilemedim. Artık kendi problemimi kendim çözeceğim. Lanet olsun böyle marka desteğine. Siz siz olun Lenovo markasından uzak durun. Bahsettiğim olay süreci yaklaşık 1 ay 10 gün sürmüştür.







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SAKIN LENOVO ALMAYIN!
    11 yıl önce açıldı
    Gaming Laptop Pişmanlıktır
    4 gün önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.