Şimdi Ara

Lenovo servis garanti kapsamı hakkında sorun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • öncelikle herkese merhaba.. bundan 4 ay önce hızlıal dan lenovo v580c marka ideapad modeli bir labtop aldım.( freedos ) buna lisanssız windows 7 yukleyerek kullanıma basladım . 1 hafta önce bilgisayar oyun oynarken biden kapandı ve power tusuna bastıgımda ekran hiç gelmedi ve bir uzun üç kısa dıt sesi veriyor sadece.. arastırdım galıba bu ekran kartı arızası demek oluyormus.labtop yeni garantisi var nede olsa diye garantiye verdim bundan üçgün önce dün sabah saatlerinde servise ulastıgına dair bir mesaj aldım ve suanda dagönderilen linkten sn durumunu kontrol ettıgımde

    onarımına başlanması için teklif onayı ve ödemesi beklenmektedir. Garantisi bitmiş veya Garanti Belgesinde detayları yer alan kapsam dışı durumlar için ücretli onarım yapıldığını hatırlatmak isteriz. Tarafınıza gönderilen veya gün içerisinde gönderilecek olan teklifimize onayınızı ve ödemenizi takiben onarım işlemine başlanacaktır.Teklifin reddi veya teklif gönderim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde herhangi bir cevap ve ödeme alınamaması durumunda onarım hizmeti verilmesinin kabul edilmediği düşünülerek kaydınız ONARIM GERÇEKLEŞTİRİLMEDEN İPTALedilecektir.

    yazyor bana gelen bir teklif yok bunun anlamaı nı ogrenebılmek için müşteri hizmetlerini aramaktayı msabahtan beri ama anca muzik dinletiyolar hele ki biraz önce düşürebildim bu seferde eleman seri numarası ve ismimi aldı tekrar birşey demeden muzigi bastı bi yarım saat daha muzık dınletım telefon kapandı ..
    iyice sinir oldum...
    simdi benim bu konuda tereddutlerım lisanssız windows yuklemek garanti kapsamı dısında mıdır? arastıyorum buna dair bi madde yok garantide.. ikincisi onarımına baslanması için teklif onay ve ödemesi derken bunlar bana bi ücret mi çıkartmıs oluyor?
    bu benim ilk garantili laptobum ve ilk defa garantiye gönderıyorum yardımcı olursanız sevinirim.







  • işletim sistemi ile ilgisi yok..garantin fatura tarihinden itibaren başlar..yüksek ihtimalle faturanın üzerinde ürünün seri numarası olmadığ için faturanı dikkate almamışlardır..aldığın yerden fatura üzerine ürünün seri numarası yazmalarını ve kaşe imza yapmalarını iste sorun çözülür..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halloven

    işletim sistemi ile ilgisi yok..garantin fatura tarihinden itibaren başlar..yüksek ihtimalle faturanın üzerinde ürünün seri numarası olmadığ için faturanı dikkate almamışlardır..aldığın yerden fatura üzerine ürünün seri numarası yazmalarını ve kaşe imza yapmalarını iste sorun çözülür..


    cevabınız için öncelikle teşekkurler.. garanti için ne fatura ne belge istiyor seri numarası yetiyormus. sitesinde de oyle yazıyor.
    hala musteri hizmetlerine ugrasmaya calısıyorum :D
  • bende vatandan lenovo z500 almıştım klavyesinin ortası biraz kabarıktı ilk başta sorun etmedim baktım ekrana değiyo ve bozulabilme durumu var ekranın garantiye gönderdim tam 1 ay 3 gün oldu ne ses var ne seda
  • em91re E kullanıcısına yanıt
    Lisanssız windows garantiyi etkilemiyor. Oyun sırasında kapandıysa eğer büyük ihtimal ekran kartı fazla ısınmadan yanmıştır. Servisde bunu sanırım kullanıcı hatası olarak kabul etti ve sizden ücret isteyecekler :( Oyundayken notebook soğutucusu kullanmıyor muydunuz acaba ?
    Bir de lenovo yu sabahleyin arayın. Daha çabuk cevap veriyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asriell -- 11 Haziran 2014; 0:39:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam niye değişim raporu istemediniz ? Yasal olarak tamirde azami 20 iş günü süresi var. Bende yaklaşık 1 ay önce gönderdim servise laptobu. Perşembe günü 20 iş gününü doldurduğu saatte hemen arayıp ürün çıkışı yapılmadığı için değişim formu istedim. Bugünde değişim formu elime ulaştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaxAurilius

    Hocam niye değişim raporu istemediniz ? Yasal olarak tamirde azami 20 iş günü süresi var. Bende yaklaşık 1 ay önce gönderdim servise laptobu. Perşembe günü 20 iş gününü doldurduğu saatte hemen arayıp ürün çıkışı yapılmadığı için değişim formu istedim. Bugünde değişim formu elime ulaştı.

    cunki vatana goturdum servise 6 gun sonra ulasmıs ulastıktan sonraki gunler sayiliyo yasal olarak 3 gunu kaldi 3 gun sonrada gelmezse degisim isticem . degisim raporunu aldiktan sonra degistirmek zorundalar mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Evet, vatan değiştirecek yada para iadesi yapıcak. Bu arada iş günleri olarak c.teside sayılıyor. Sizin sanırım 27 gün olmuş 6 günü çıkarırsan. 27 günde de 4 gün tatili çıkarırsan 23 iş günü geçmiş oluyor. Ben mi yanlış hesapladım acaba ? Lenovo müşteri hizmetlerinede sorabilirsin kaç gün geçtiğini söylüyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaxAurilius

    Evet, vatan değiştirecek yada para iadesi yapıcak. Bu arada iş günleri olarak c.teside sayılıyor. Sizin sanırım 27 gün olmuş 6 günü çıkarırsan. 27 günde de 4 gün tatili çıkarırsan 23 iş günü geçmiş oluyor. Ben mi yanlış hesapladım acaba ? Lenovo müşteri hizmetlerinede sorabilirsin kaç gün geçtiğini söylüyorlar.

    hesaplamadım ben vatana sordum 4 gunu var dedi gelmezse sikayet edebilirsin dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaxAurilius

    Lisanssız windows garantiyi etkilemiyor. Oyun sırasında kapandıysa eğer büyük ihtimal ekran kartı fazla ısınmadan yanmıştır. Servisde bunu sanırım kullanıcı hatası olarak kabul etti ve sizden ücret isteyecekler :( Oyundayken notebook soğutucusu kullanmıyor muydunuz acaba ?
    Bir de lenovo yu sabahleyin arayın. Daha çabuk cevap veriyorlar.

    servise ulasabıldım sonunda cunku 580 tl talep edeceklerinden gayet güzel iletişime gecebildim.. garantiye sokmuyorlar sebeb olarak ise sıvıdan dolayı ekran kantı yanmıs diyorlar yani kullanıcı hatası ama gel geleım ki pcye ne sıvı dokuldu ne nemli havada bulundu anlamadım gitti bildigin garantiye sokmamak için çabalıyolar lenovoyı suclamaktan cok servisi suclamakta fayda var o oda bdh diye bir şirket..

    şimdi ne yapacam hiç bilmiyorum sıvı temasından dolayı arıza olusmus garantiye girmiyor kullanıcı hatası dediler? ama sorun surda benım labtopda sıvıyla alakası hiç bir kaza olmadı
    ayrıca evet sogutucu kullanmıyorum oyle cok bi oyun oynadıgım yok arada sırada oynuyorum... oyun oynarkende pc hiç ısınmıyor nerdeyse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi em91re -- 11 Haziran 2014; 20:14:53 >




  • em91re E kullanıcısına yanıt
    580TL çok fazla. Muhtemelen tek bir anakart değişimi yapılacaktır. Sahibinden.com'da araştırın, yurtdışından siparişe göre Lenovo anakart getirtenler vardı. Z520 anakartı 350TL civarı ise Z580 de biraz daha ucuz olacaktır herhalde. Anakartı kendiniz takar ya da bir bilgisayarcı ya da anlayan tanıdığınıza taktırırsınız.

    Sıvı değme de saçma bir karar olmuş, başka hiç mi bahane bulamıyorlar bilmem. Ben de GPU'yu Boinc'le yük altında tutuyorum devamlı, yaz gelince bırakacağım birkaç iş sonra. Soğutucu kullanmak da ciddi bir fark yaratmıyor, bende altı boş olunca bazen 5 dereceye kadar fark ediyor, soğutucunun en büyük yararı da altındaki dikey boşluğu arttırması aslında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sis651 -- 11 Haziran 2014; 21:34:26 >
  • şaka gibi.....

    ben bir haftadır tüketici heyeti garanti kapsamı servis sirketini araştırırken bugun teklif ettikleri 580 tl degerindeki onarımı kabul etmedıgım lenovo v580c model urun elıme geçti... ürünü kutusundan cıakrtıp power tusuna bastıgımda ne olsun.. laptop açılıyor.. hiç bir arızası yok bir saattir oyun açtım oynuyorum canavar gibi... insafsız servis hani ekran kartı kullanıcı kaynaklı sıvıdan dolayı yanmıstı?? ekran kartı degısımı ve arızanın onarımı için 580 tl istiyordun .. arkadaslar bu konuda haksız kazanc saglamaya calısan bu sirkete ne yapabılırım yardım cı olun lutfen
  • 1 ay nedir ben servis konusunda düşünerek windowslu grundig tablet almıştım 1-2 ay sonra kendi kendine ekrana görüntü vermemeye başlamıştı, servise bıraktıktan 2 gün sonra sıfırını kutusuyla göndermişlerdi. bilgisayar alırken grundig aklınızda bulunsun. servis hizmetleri çok iyi.

    dün bilgisayar bakarken lenovo y510p modelinede bakmıştım, iyiki almamışım.

    tüketici hakem heyetine veya tüketici mahkemesine başvurabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doblocuk

    1 ay nedir ben servis konusunda düşünerek windowslu grundig tablet almıştım 1-2 ay sonra kendi kendine ekrana görüntü vermemeye başlamıştı, servise bıraktıktan 2 gün sonra sıfırını kutusuyla göndermişlerdi. bilgisayar alırken grundig aklınızda bulunsun. servis hizmetleri çok iyi.

    dün bilgisayar bakarken lenovo y510p modelinede bakmıştım, iyiki almamışım.

    tüketici hakem heyetine veya tüketici mahkemesine başvurabilirsiniz.

    tşkler iyi ki almamışsın valla sonra basın ağrır durursun musteri hizmetlerine ulaşmak ayrı bi dert.. servisi ayrı bir dert.. ekran kartı yanmıs sıvı nedenıyle dedıklerı pc gayet güzel çalışıyor benım anlamadıgım onarımda yapmadılar heralde kargo sirketi el attı olaya .:D sinirden aglanaca khalime gülüyorum




  • servisler maalesef doğru düzgün çalışmıyor, çağrı merkezleri de apayrı bir dert sizede geçmiş olsun. geçen gün paypalın çağrı merkezini aramam gerekti, en az 15-20 dk müzik dinletiyorlar. çağrı merkezi veya servis yetmiyorsa firmanın bu bölümlerini güçlendirmesi gerekir ancak bunuda her firma düşünmüyor, müşteriye satış yapana kadar herşey, satıştan sonra servislerde genelde müşteriden nasıl daha fazla para alırızın derdinde. bunlar firmanın genel imajını kesinlikle kötü etkiliyor. bilgisayar alırken özellikle servis konusu önemli, bir parça bozulduğu zaman ucuza ve hızlı bir şeklide serviste halledilebilmesi gerekir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.