Şimdi Ara

Lenovo teknik servis REZALET

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Lenovo laptop almayı düşünüyosanız 1 kere daha düşünemenizi tevsiye ediyorum. Lenovonun laptopların nekadar iyi olsada aynı oranda teknik servisi berbat durumda. Size tavsiyem garantiye yollamayın laptopunuzu bildiğiniz güvendiğiniz birine yaptırın.
    Bundan bi kaç ay önce ethernet girişinde kablo takılı kalmadığı için yollamıştım. Anakartın komple değişmesi gerekirken ethernet girişini penseyle sıkıştırıp geri yollamışlardı. Biraz öyle kullandım geçende yine yolladım ethernet için busefer anakartı değiştirdiler ama touch pad i bozmuşlar sağtıkı basması için abanmak gerekiyo. tekrar yolladım servise touch padde sorun yok çalışıyo diye geri yolladılar. yollarkan güç kablosunu koymamışlar. Böyle rezalet bi teknik servis görmedim alacak olanlar bunları göz önünde bulundursun derim.

    edit: bugün güç kablosu sorununu halledip laptoptan bi oyun oyniyim dedim ve sonuç mavi ekran. win10dan mı kaynaklanıyor acaba diye dünüşüp win 8.1 yükledikten sonrada sorun aynı olduğunu gördüm . Çip hatası olan bi anakart takmışlar. Çift ekran kartı var. nvidia ekrankartı çalıştığı zaman mavi ekran veriyor. Sorun düşündüğümden de büyükmüş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SismanRamb0 -- 15 Ağustos 2015; 22:48:02 >







  • Bu tür problemler cok tartısıldı

    Sadece notebook değil, bütün markaların , bütün cihazları sağlamken en iyisidir gözümüzde
    Servislik bir durum olduğunda anlaşılır
    Lenovo kötü değildir.

    iyi notebooklar yapmaktadırlar
    Servis sorunlarını halletmek tamamen kullanıcının ikna kabiliyetine kalıyor

    her markanın servislerinde çalışan bazında hatalar olabiliyor
  • TiSKE kullanıcısına yanıt
    Ne yani servisin işini düzgün yapmaması benim hatam mı oluyor. İlla arayıp servise bir güzel sövdükten sonramı daha iyi bir sonuç almayı beklemeliyim?
    Yok eğer benim servise şikayetim hakkında doğru bilgilendirme yapmadığımı düşünüyosan kusura bakma ama bi ethernet girişindeki sorunu yada touchpadin iyi tıklamadığı hakkında nasıl daha açık nasıl bi bilgilendirme yapmak gerekir bilmiyorum. Bu tamamen teknik servisin işini savsaklamasından başka bişi değil. 1 kere sorun yaşasam anlayışla karşılaya bilirdim ama her seferinde servis kaynaklı başka bisorunla karşılaşınca ister istemez deliriyosun.
  • Anladığım kadarı ile sen daha yolun başındasın
    Bahsettiğim şey gerçekten ikna kabiliyeti yani etkili diyalog kurmaktı
    Bu da önce ürünü ve sektörü iyi bilmek, diğer kullananları ve markaları gözlemlemekten geçer..

    Sen hemen küfür ve bağırıp çağırma olyına girmişsin.
  • Ne diyorsunuz Allah aşkına? Ne iknası ne kabiliyeti? Adam para vermiş sorunla karşılaşmış servisin görevi değerlendirmeye alıp kullanıcının fark etmediği sorunları da görüp çözüme kavuşturmaktır. Evet Türkiye'de işler saçma ilerliyor ancak yine de bu teknik servisin kusurlu olduğunu değiştirmez.
  • anlamamakta ısrarcısınız
    ben servis kusursuz yazmadım zaten.servislerde problem olur
    Bunun çözmenin ikna etmenin yolunu göstermeye calıstım hata ettim.

    Ben bu markadan uzak durun tarzındaki problemlerin cok olduğunu her markada bu tip sorunlar olduğunu

    Eğer sizin dediğinizi yapacak olursak hiç bir markayı kullanmayacağız
    Dolayısıyla hiç bir elekt eşya almayacağız sonucu çıkıyor

    Dell, Hp, lenovo, samsung daha cok sayılır.
    Bunlar benim gördüklerim
    Bir markadan Uzak durmak yetmiyor maalesef..

    neyse siz uzak durun
    Lenovo benim için notebookta bir numaradır, şirkete ve eve Fiyat uygunluğu varsa
    tereddütsüz alıyorum tavsiye de ediyorum

    Çünki üretici başka, servis başkadır.
  • Servis beni çok şaşırttı . 20 temmuzda servise yolladim. Cuma günü 20is günü dolmuştu. Aramışlar beni. Ben de köye gitmistim. Tel cekmedigi için ulasamamislar. P.tesi aradım. Değişim için onayım bekleniyomuş. Bende onayı verdim. Sabah 9 da mesaj geldi işleminin tamamlandı servise gelin diye. Kuskuya düştüm yoksa tamir mi ettiler diye aradım lenovoyu sordum. Bana servisten belge verceklermis. Aldığım yere gidecekmisim . valla inanamadim kavga dövüş olmadan beklemeden islem halloldu. Sorunu da şuydu PC bin tab tuşu bozuktu ve touchpad zor basıyordu . i love lenovo

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 hafta içerisinde ücretle yapılması gereken kırdığım menteşesini lcd bezelle beraber değiştirip diğer bütün işlemlerini de eksiksiz tamamlayan lenovo teknik servisinden çok memnun kaldığımı söylemeden geçemeyeceğim kusura bakmayın
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.