Şimdi Ara

Lenovo Z500 Batarya-Şarj Olmuyor> Teknik Servis-Garanti Süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    11.12.2013 tarihinde Lenovo z500 aldım. Öncelikle bilgisayarımı çok seviyorum. Yine bu siteden tavsiye alarak almıştım. Tavsiye eden arkadaşlara tekrar teşekkür ediyorum.
    Şuan bilgisayarım sıfırdan farksız üzerinde jelatinleri dahi duruyor harici klavye kullandığım için bilgisayarımda leke dahi yok.
    Bilgisayarımı aldığım günden bu yana sürekli şarjda %60 batarya koruma modunda kullandım.
    Şarj kalibrasyon, haftada 1 doldur boşalt vs. gibi işlemler yapmadım burada hata benden kaynaklanıyor cahilliğime verin bundan sonra daha dikkatli olacağım.
    Şuan bilgisayarım şarj olmuyor pil göstergesi gri fiş takılı fakat şarj olmuyor yazıyor. Adaptörü çıkardığım zaman bilgisayar kapanıyor.
    Bu sorunu çözmek için Bios güncellemesi, batarya güncellemesi ve lenovo battery firmware yükledim fakat herhangi bir değişiklik yok. Çözüme ulaşamadım.
    Ayrıca bilgisayarımdaki lenovo energy management programının yardımıyla pil göstegesi sıfırla fonksiyonunu çalıştırdım neredeyse 1 gün süreyle bilgisayar açık kalmasına rağmen bir sonuç alamadım.
    Tahminim batarya ölü ve işe yaramaz durumda.
    Ürün hala garanti kapsamında garantisi olmasa bu sorunu çözmek için uğraşmazdım sürekli fişte kullanırdım fakat garantisi olduğu için bilgisayarı Lenovo teknik servise göndermeyi düşünüyorum fakat bazı sorularım var.

    Bilgisayarım kargo ile gidecek orjinal kutusunda mı göndereyim kendim mi paket yapayım. (lojistik işiyle uğraştığım için daha sağlam paket yapabilirim)
    Bilgisayarımda şimdi orjinal olmayan programlar var en başta windows teknik servis bu konuda sorun çıkarıyor mu?
    Kişisel bilgisayarım olduğu için veri dosyalarımı nasıl korumayı önerirsiniz ben yedeklerini aldım ama bilgisayarımı komple temizleyip mi göndereyim?
    İstanbul içi kargo ile göndereceğim haftasonu çalışmadıkları için hafta içi de benim çalışmam yüzünden ürün kargo ile gidecek tekrardan ürün elime ne zaman ulaşır.
    Şimdi benim bilgisayarım çok temiz jelatinleri bile üzerinde teknik serviste herhangi bir sorun gelmemesi için ne yapmalıyım?
    Şarj aletini göndermeli miyim?
    Garanti kapsamında batarya değişir mi yoksa ücret talep ederler mi?

    Sorularıma cevap veren arkadaşlara en içten teşekkürlerimi sunarım,
    Selametle,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bahriyeli58 -- 17 Mart 2015; 10:03:09 >







  • Bahriyeli58 B kullanıcısına yanıt
    öncelikle geçmiş olsun.bende servise gönderdim lenovo z510 vardı değişim aldım.şimdi gelelim cevaplara.ilk olarak kendi orjinal kutusunda ve sarj makinesinide gönder kesinlikle.ikincisi bende orjinal olmayan windowsla gönderdim herhangi bir sorun çıkmadı.üçüncü olarak verilerini kesinlikle yedekle ve temizleyip te gönder şahsen ben öyle yapmıştım olurda değişim olur diye nitekimde oldu ve pc onlarda kaldı belge gönderdiler.dördüncü olarak bir kere kafada 20 iş günü geçer eğer ellerinde pil yoksa ve 20 günü geçerse değişim hakkın doğuyo değişim istersen hemen veriyorlar 6 gün sürdü benimki merkezden onay falan.beşinci si ise yapabileceğin birşey yok ALLAH a emanet gönderdim sende öyle göndercen yanlız benim bir hatam vardı laptobu göndermeden önce fotolarını heryerinden çekmedim yani tamir olupta gelseydi ve birtarafında kırık olarak gelseydi kanıtım yoktu ona göre her tarafından foto çek şarj makinenin dahi fatosunu çek alttan seri numarasının olduğu yerden.altıncı olarakta bataryaya büyük bir ihtimal kullanıcı hatası diyecekler ve ücret talep edecekler.ücret cüzi bir miktar ise hemen yatır kabul et tekliflerini eğer etmezsen değişimde zor oluyormuş size yapılan teklifi kabul etmediniz diye değişim yapmıyolarmış kimi forumlarda okumuştum.anlatacaklarım bu kadar inşallah yardımcı olmuşumdur.daha sorun varsa cevaplarım çünkü başımdan geçti forumlardan fellik fellik cevap aradım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan4554

    öncelikle geçmiş olsun.bende servise gönderdim lenovo z510 vardı değişim aldım.şimdi gelelim cevaplara.ilk olarak kendi orjinal kutusunda ve sarj makinesinide gönder kesinlikle.ikincisi bende orjinal olmayan windowsla gönderdim herhangi bir sorun çıkmadı.üçüncü olarak verilerini kesinlikle yedekle ve temizleyip te gönder şahsen ben öyle yapmıştım olurda değişim olur diye nitekimde oldu ve pc onlarda kaldı belge gönderdiler.dördüncü olarak bir kere kafada 20 iş günü geçer eğer ellerinde pil yoksa ve 20 günü geçerse değişim hakkın doğuyo değişim istersen hemen veriyorlar 6 gün sürdü benimki merkezden onay falan.beşinci si ise yapabileceğin birşey yok ALLAH a emanet gönderdim sende öyle göndercen yanlız benim bir hatam vardı laptobu göndermeden önce fotolarını heryerinden çekmedim yani tamir olupta gelseydi ve birtarafında kırık olarak gelseydi kanıtım yoktu ona göre her tarafından foto çek şarj makinenin dahi fatosunu çek alttan seri numarasının olduğu yerden.altıncı olarakta bataryaya büyük bir ihtimal kullanıcı hatası diyecekler ve ücret talep edecekler.ücret cüzi bir miktar ise hemen yatır kabul et tekliflerini eğer etmezsen değişimde zor oluyormuş size yapılan teklifi kabul etmediniz diye değişim yapmıyolarmış kimi forumlarda okumuştum.anlatacaklarım bu kadar inşallah yardımcı olmuşumdur.daha sorun varsa cevaplarım çünkü başımdan geçti forumlardan fellik fellik cevap aradım.

    Cevap verme nezaketinde bulunduğunuz için teşekkür ederim.
    Dün akşam şaşırtıcı şekilce bilgisayar kendiliğinden şarj olmaya başladı.
    Servise göndermekten vazgeçtim.
    Garantisi Aralık 2015'de son bulacak o tarihe kadar sorun çıkarırsa dediğiniz şekilde göndereceğim.

    Batarya problemi yaşamış biri olarak sürekli fişte kullanan birine tavsiyede bulunmak ister misiniz?
    Forumdan edindiğim bilgiye göre artık tam dolu şarj ve yüksek performans olarak kullanmaya başladım.
    %100 olunca şarj fişi çıkarıyorum bitmek yani uyarı verirken tekrar fişe takıyorum.
    Ayrıca şunu da söylemek istiyorum batarya koruma modu %60 sürekli ondan kullandım gerçekten tam bir hayal kırıklığı.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Laptop servis sonrası sorun ...
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.