Şimdi Ara

Lenovo Z510 I7 Cihazı Servise Gönderdim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı Cumalar arkadaşlar..

    Son zamanlarda laptopumda pil sorunu başladı. Durumu açıklayayım özetle.
    Laptop şarjdayken kullanmam çünkü pil sağlığı için iyi değil bu durum. Geçen gün cihaz şarj olduktan sonra şarjdan çıkardım. Laptopu çantaya koyup okula gittim. Ders başlayalı 10 15 dk olmuştu ki aniden kapandı bilgisayar. Açmaya çalıştım lakin açılmadı. Normalde bilgisayarın 3 4 saat şarjı gittiği için yanımda şarj cihazını taşımıyorum.
    Neyse akşam eve geldim bilgisayarı şarja taktım ve açıldı. Pil seviyesi %0'ı görmüştü.
    " ELEKTRONİK SONUÇTA OLABİLİR BÖYLE ŞEYLER " diyerek öylece bıraktım bilgisayarı. Bir kaç saat sonra açtım. Şarj seviyesi %100'dü. Şarjdan çıkarıp kullanmaya başladım bir yandan da pil seviyesini kontrol ediyorum nasıl bi davranış sergileyecek diye. 15 dk boyunca şarj seviyesi hiç düşmedi. %100'de takılı kaldı. Ve yine aniden, uyarı vermeden bilgisayar kapandı. Açtığımda pil seviyesi %0'dı.

    Servisi aradım durumu anlattım. Destekteki arkadaş bilgisayarıma bağlanıp BIOS güncellemesi ve pil kalibrasyon işlemi yaptı. Ama bilgisayar daha kötü oldu. Bugün servisi tekrar aradım. Cihazı onarım servisimize almamız gerekecek dedi. Birazdan bilgisayarı UPS şubesine götürerek Lenovo servisine göndereceğim.

    Bilgisayar mühendisliği okuyorum. Laptopum olmadan ne yapacağım bilmiyorum. Yedek bilgisayarımda yok.

    Daha önce Lenovo servisi ile haşır neşir olan arkadaşlar bilgi verirse çok memnun olurum.

    Yaşanılan bu süreçte konuyu sürekli güncelleyeceğim..

    Edit 1.
    23.05.2015 tarihinde Lenovo servisine gönderdiğim cihaz 25.05.2015 tarihinde servise ulaştı.
    Cihaz servise ulaştıktan sonra " Arıza tespit çalışmasına başlandı " içerikli bir mesaj aldım.
    Aradan yaklaşık olarak 3 saat daha geçti ve aşağıda belirttiğim e-maili almış bulunmaktayım.

    Lenovo Bölge Onarım Merkezimize göndermiş olduğunuz kayıt numarası LNV 702225xxxx, seri numarası YB0202xxxx olan ürününüzün onarımı devam etmektedir.Onarımınızın tamamlanması için gereken parça(lar) yurtiçi stoklarımızda bulunmadığından yurtdışı stoğumuzdan sipariş edilmiştir.

    Anlayamadığım nokta, pil gibi önemli bir parça nasıl oluyorda bu çok işgüzar servis ekibinin elinde bulunmuyor :)


    Konu güncellenecektir.

    Edit 2.
    Biraz önce servisi aradım. Hangi parçaların sipariş edildiğine dair bilgi aldım. Klavye ve pil yurt dışından sipariş edilmiş. Sizce bu iki parça 20 iş günü içerisinde gelir mi? Yoksa cihaz değişimi yahut para iadesi yapılır mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xRoot -- 25 Mayıs 2015; 13:50:23 >







  • Merhaba. Aynı sorun benim de başıma geldi. 04/05/2015 tarihinde teknik servisi aradım batarya sorunu var dedim anlattım problemi arıza kaydını oluşturdular. 3 iş günü içinde UPS tarafından cihaz evinizden alınacak dedi. 07/05/2015 tarihinde gelip cihazı aldılar. 08/05/2015 tarihinde cihaz ellerine ulaştı. 09/05/2015 tarihinde onarıma başlandı. Dün yani 22/05/2015 tarihinde işlem tamamlanıp kargoya vermişler. 2 hafta falan sürdü onarım işlemi.
  • Rhchiko kullanıcısına yanıt
    Cihaz size ulaştı mı hocam?
  • Dün verildi kargoya. Yarın pazar zaten gelmez. Pazartesiye gelir sanırım.
  • Hocam bende bilgisayar bölümü okuyorum, yaşadığım sorunu direk konu açarak belirttim dilersen incelehttp://forum.donanimhaber.com/m_106097825/f_//tm.htm#106097825

    Üstelik final haftasındayım ne yapacağımı bilmiyorum. Kargo geldiğinde kesinlikle hiç bir evrak imzalama teslim aldığına dair. Önce bilgisayarını görevlinin yanında aç incele çalıştır 10 dakika gözlemle. Hatta direk şubeye gidip bizzat orda incele, eğer imzalarsan ve bir sorun oluşursa teslim aldığın için olay aşırı derecede uzuyor hatta kargo görevlilerinin imzalamassan vermeyiz sözleri de oluyor sakın inleme açmadan teslim almam de, imza attın diyelim ve sorun çıktı bu sefer kusurlu ürün için form doldurman gerekiyor ve bunu vermedikleri oluyor. Aman dikkat önce incele sonra imzala teslim al



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dereliahmet1 -- 23 Mayıs 2015; 21:07:54 >




  • Üstte arkadaşın dediği gibi kargo geldiğinde kontrol etmeden imza atmayın. İnceledikten sonra imza atınız. Benim cihaz yarın gelir diye düşünüyorum. Geldikten sonra görüşlerimi tekrardan bildiririm.
  • Güncel.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Lenovo N500 Ekran Çatladı
    14 yıl önce açıldı
    LENOVO Z510 KULLANICILARI
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Rhchiko kullanıcısına yanıt
    Cihazınız geldi mi hocam?
  • Cihaz bugün 12 civarı geldi. Banada "Onarımınızın tamamlanması için gereken parça(lar) yurtiçi stoklarımızda bulunmadığından yurtdışı stoğumuzdan sipariş edilmiştir." aynı maili atmışlardı. Sadece pil değişimi yapılmış. Zaten başka bir sorunum da yoktu. Şarja taktım %100 doldurup ne kadar süre dayanabilecek test edeyim dedim. Dizi izleme, internette gezinme vs. sonucu yaklaşık 3 buçuk saat oldu %32 şu anda. Merak etme 20 günü bulmaz servis süresi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rhchiko

    Merhaba. Aynı sorun benim de başıma geldi. 04/05/2015 tarihinde teknik servisi aradım batarya sorunu var dedim anlattım problemi arıza kaydını oluşturdular. 3 iş günü içinde UPS tarafından cihaz evinizden alınacak dedi. 07/05/2015 tarihinde gelip cihazı aldılar. 08/05/2015 tarihinde cihaz ellerine ulaştı. 09/05/2015 tarihinde onarıma başlandı. Dün yani 22/05/2015 tarihinde işlem tamamlanıp kargoya vermişler. 2 hafta falan sürdü onarım işlemi.

    Merhabalar hocam teknik servisin numarasını alabilir miyim sizden acaba?

    Ben vatandan almıştım lenovo kabul eder mi? Vatandan aldığım faturam var sadece garanti belgesini bilmiyorum bakarım şimdi eve, bilgisayarınız geldiğinde sıfırlanmış mıydı?

    Bir de benim cd takma yeri bozuldu sanırım okumuyu cdleri onun için de yollayacağım yani hem pil hem o. Para alırlar mı benden veya garanti kapsamından çıkar mı ona göre cd takma yerinden bahsedeceğim yardım ederseniz çok sevinriim


    EDİT: Garanti belgesini buldum da faturayı bulamadım

    EDİT 2: Hocam hem faturayı hem garanti belgesini buldum, ne diyosunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NedenAllahım -- 31 Mayıs 2015; 14:56:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NedenAllahım

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rhchiko

    Merhaba. Aynı sorun benim de başıma geldi. 04/05/2015 tarihinde teknik servisi aradım batarya sorunu var dedim anlattım problemi arıza kaydını oluşturdular. 3 iş günü içinde UPS tarafından cihaz evinizden alınacak dedi. 07/05/2015 tarihinde gelip cihazı aldılar. 08/05/2015 tarihinde cihaz ellerine ulaştı. 09/05/2015 tarihinde onarıma başlandı. Dün yani 22/05/2015 tarihinde işlem tamamlanıp kargoya vermişler. 2 hafta falan sürdü onarım işlemi.

    Merhabalar hocam teknik servisin numarasını alabilir miyim sizden acaba?

    Ben vatandan almıştım lenovo kabul eder mi? Vatandan aldığım faturam var sadece garanti belgesini bilmiyorum bakarım şimdi eve, bilgisayarınız geldiğinde sıfırlanmış mıydı?

    Bir de benim cd takma yeri bozuldu sanırım okumuyu cdleri onun için de yollayacağım yani hem pil hem o. Para alırlar mı benden veya garanti kapsamından çıkar mı ona göre cd takma yerinden bahsedeceğim yardım ederseniz çok sevinriim


    EDİT: Garanti belgesini buldum da faturayı bulamadım

    http://shop.lenovo.com/tr/tr/services-warranty/

    üstteki linkten servis numaralarına ulaşabilirsin.

    Ben ne fatura örneği ne de garanti belgesi göndermedim. Sadece orjinal kendi kutusuyla Laptop ve Adaptör.
    Cihazın seri numarasını verdim o kadar.

    Cd konusunda emin değilim ne desem yalan olur. Garanti devam ediyorsa eğer pil ücretsiz değişir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rhchiko

    quote:

    Orijinalden alıntı: NedenAllahım

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rhchiko

    Merhaba. Aynı sorun benim de başıma geldi. 04/05/2015 tarihinde teknik servisi aradım batarya sorunu var dedim anlattım problemi arıza kaydını oluşturdular. 3 iş günü içinde UPS tarafından cihaz evinizden alınacak dedi. 07/05/2015 tarihinde gelip cihazı aldılar. 08/05/2015 tarihinde cihaz ellerine ulaştı. 09/05/2015 tarihinde onarıma başlandı. Dün yani 22/05/2015 tarihinde işlem tamamlanıp kargoya vermişler. 2 hafta falan sürdü onarım işlemi.

    Merhabalar hocam teknik servisin numarasını alabilir miyim sizden acaba?

    Ben vatandan almıştım lenovo kabul eder mi? Vatandan aldığım faturam var sadece garanti belgesini bilmiyorum bakarım şimdi eve, bilgisayarınız geldiğinde sıfırlanmış mıydı?

    Bir de benim cd takma yeri bozuldu sanırım okumuyu cdleri onun için de yollayacağım yani hem pil hem o. Para alırlar mı benden veya garanti kapsamından çıkar mı ona göre cd takma yerinden bahsedeceğim yardım ederseniz çok sevinriim


    EDİT: Garanti belgesini buldum da faturayı bulamadım

    http://shop.lenovo.com/tr/tr/services-warranty/

    üstteki linkten servis numaralarına ulaşabilirsin.

    Ben ne fatura örneği ne de garanti belgesi göndermedim. Sadece orjinal kendi kutusuyla Laptop ve Adaptör.
    Cihazın seri numarasını verdim o kadar.

    Cd konusunda emin değilim ne desem yalan olur. Garanti devam ediyorsa eğer pil ücretsiz değişir.


    Çok teşekkür ederim :) bu 20 gün olayı ne peki internette rastladım

    Direk verdiğim parayı mı veriyolar 20 gün içinde vermezlerse? Gerek yok gerçi tamir etsinler de 30 güne de razıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NedenAllahım


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rhchiko

    quote:

    Orijinalden alıntı: NedenAllahım

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rhchiko

    Merhaba. Aynı sorun benim de başıma geldi. 04/05/2015 tarihinde teknik servisi aradım batarya sorunu var dedim anlattım problemi arıza kaydını oluşturdular. 3 iş günü içinde UPS tarafından cihaz evinizden alınacak dedi. 07/05/2015 tarihinde gelip cihazı aldılar. 08/05/2015 tarihinde cihaz ellerine ulaştı. 09/05/2015 tarihinde onarıma başlandı. Dün yani 22/05/2015 tarihinde işlem tamamlanıp kargoya vermişler. 2 hafta falan sürdü onarım işlemi.

    Merhabalar hocam teknik servisin numarasını alabilir miyim sizden acaba?

    Ben vatandan almıştım lenovo kabul eder mi? Vatandan aldığım faturam var sadece garanti belgesini bilmiyorum bakarım şimdi eve, bilgisayarınız geldiğinde sıfırlanmış mıydı?

    Bir de benim cd takma yeri bozuldu sanırım okumuyu cdleri onun için de yollayacağım yani hem pil hem o. Para alırlar mı benden veya garanti kapsamından çıkar mı ona göre cd takma yerinden bahsedeceğim yardım ederseniz çok sevinriim


    EDİT: Garanti belgesini buldum da faturayı bulamadım

    http://shop.lenovo.com/tr/tr/services-warranty/

    üstteki linkten servis numaralarına ulaşabilirsin.

    Ben ne fatura örneği ne de garanti belgesi göndermedim. Sadece orjinal kendi kutusuyla Laptop ve Adaptör.
    Cihazın seri numarasını verdim o kadar.

    Cd konusunda emin değilim ne desem yalan olur. Garanti devam ediyorsa eğer pil ücretsiz değişir.


    Çok teşekkür ederim :) bu 20 gün olayı ne peki internette rastladım

    Direk verdiğim parayı mı veriyolar 20 gün içinde vermezlerse? Gerek yok gerçi tamir etsinler de 30 güne de razıyım

    Tamir süresi ortalama 20 iş günüdür. 20 iş gününü geçerse eğer (yanlış biliyor olabilrim) para iadesi veya değişim talep edilebiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rhchiko

    quote:

    Orijinalden alıntı: NedenAllahım


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rhchiko

    quote:

    Orijinalden alıntı: NedenAllahım

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rhchiko

    Merhaba. Aynı sorun benim de başıma geldi. 04/05/2015 tarihinde teknik servisi aradım batarya sorunu var dedim anlattım problemi arıza kaydını oluşturdular. 3 iş günü içinde UPS tarafından cihaz evinizden alınacak dedi. 07/05/2015 tarihinde gelip cihazı aldılar. 08/05/2015 tarihinde cihaz ellerine ulaştı. 09/05/2015 tarihinde onarıma başlandı. Dün yani 22/05/2015 tarihinde işlem tamamlanıp kargoya vermişler. 2 hafta falan sürdü onarım işlemi.

    Merhabalar hocam teknik servisin numarasını alabilir miyim sizden acaba?

    Ben vatandan almıştım lenovo kabul eder mi? Vatandan aldığım faturam var sadece garanti belgesini bilmiyorum bakarım şimdi eve, bilgisayarınız geldiğinde sıfırlanmış mıydı?

    Bir de benim cd takma yeri bozuldu sanırım okumuyu cdleri onun için de yollayacağım yani hem pil hem o. Para alırlar mı benden veya garanti kapsamından çıkar mı ona göre cd takma yerinden bahsedeceğim yardım ederseniz çok sevinriim


    EDİT: Garanti belgesini buldum da faturayı bulamadım

    http://shop.lenovo.com/tr/tr/services-warranty/

    üstteki linkten servis numaralarına ulaşabilirsin.

    Ben ne fatura örneği ne de garanti belgesi göndermedim. Sadece orjinal kendi kutusuyla Laptop ve Adaptör.
    Cihazın seri numarasını verdim o kadar.

    Cd konusunda emin değilim ne desem yalan olur. Garanti devam ediyorsa eğer pil ücretsiz değişir.


    Çok teşekkür ederim :) bu 20 gün olayı ne peki internette rastladım

    Direk verdiğim parayı mı veriyolar 20 gün içinde vermezlerse? Gerek yok gerçi tamir etsinler de 30 güne de razıyım

    Tamir süresi ortalama 20 iş günüdür. 20 iş gününü geçerse eğer (yanlış biliyor olabilrim) para iadesi veya değişim talep edilebiliyor.

    Teşekkür ederim hocam, gelişmeleri buraya yazarım başkaları da faydalanır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xRoot

    Cihazınız geldi mi hocam?

    Aynı model kullanıyoruz hocam . Energy manager açık %60 da kullanıyorum sureklı pc yi . Haftada 1 de pili doldur boşalt yapıyorum. Siz nasıl kullanıyordunuz pilde sıkıntı meydana geldı ?
  • Bugun aniden kapanma sorunu icin servise verdigim ayni model bilgisayarim ariza tespitib ardindan yurtdisindan parca beklemekte su an. Lcd bsey ve termal siparisi verilmis kapanmayla ilgili mi diye sorunca evet termal isinma sorunu icin demisti. Halbuki pc isinmiyordu sogutucuyla da kullaniyordum ama demekki isiniyormus demek mi bu aydinlaticak var mi :) sadece oyunda kapaniyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bende pilin aniden ölmesi sorunu yüzünden verdim servise.
    Bendede ilk gün " YURTDIŞINDAN PARÇA BEKLENİYOR " bildirimi çıktı sorgu ekranında.
    Ama ertesi gün bilgisayarı yapıp gönderdiler :) Şuan canavar gibi.
    4-5 saat pil süresi alıyorum. Eski pil 42.000 mhA'ydı. Şuan takılı olan pil 49.000 mhA. Eskisine göre daha kaliteli bir pil takmışlar.
    Ayrıca bir tuş sürekli yerinden çıkıyordu. Klavyeyide değiştirmişler.
  • Arkadaşlar kargom bugün ellerine ulaşmış sabah saatlerinde. İlk sorgulamamda bu yazmıyırdu şimdi bu yazıyor


    Lenovo Bölge Onarım Merkezimize göndermiş olduğunuz kayıt numarası xxx, seri numarası xxx olan ürününüzün onarımı devam etmektedir.Onarımınızın tamamlanması için gereken parça(lar) yurtiçi stoklarımızda bulunmadığından yurtdışı stoğumuzdan sipariş edilmiştir.

    Garanti dışı kalmamıştır dimi kullanıcı hatası falan diyerek yaparlar mı bişeyler bu saatten sonra? Ondan korkuyorum :) @xRoot @Rhchiko

    Bir de ne sipariş verdiklerine nerden baktınız @Dexter144

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NedenAllahım kullanıcısına yanıt
    Yok hocam meraklanma bence isler standart prosedurde yuruyor :) ben iste oglen 2 gibi verdim 3-4 gibi parca bekleniyor yazisi cikti. Telefonla arayarak bilgi istediginizde soyluyorlar ama cihaz seri noyu yazin bi kagida aramadan once

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dexter144

    Yok hocam meraklanma bence isler standart prosedurde yuruyor :) ben iste oglen 2 gibi verdim 3-4 gibi parca bekleniyor yazisi cikti. Telefonla arayarak bilgi istediginizde soyluyorlar ama cihaz seri noyu yazin bi kagida aramadan once

    Anladım teşekkürler şimdilik aramaya niyetim yok 1-2 gün geçsin de sorarım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.