2015 Golf 7 comfortline 125 hp manuel aracimi model yukseltmek icin degistirmek istiyorum.su anlik aklimda 20_21 mk4 leon fr ,golf8 1.0 impression var.1.5 tsi 150hp motoru ve malzeme kalitesi sebebiyle golf 7.5 da olabilir.her ne kadar yüzü eskimiş olsa da. Eski leonlarda trim sesi problemi mk4te mevcut mu? Golf 8 alsam 1.0 110 hp eski 1.4 125lik motoru aratir mi bana? Size olsaniz nasil bi tercihte bulunursunuz.leon 1.075 ,golf 8 1.0 impression 950 bandina bulunabiliyor su an.bayileri gezmedim hic arac yoktur diye,sari sitede fiyatlar boyle. Baska arac onerilerine de acigim ,1.100e kadar siz olsaniz 0 veya 2.el ne alirdiniz < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dharma Initiative -- 24 Mayıs 2023; 7:46:31 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Max 1100e Leon fr vs golf 8 1.0 vs golf 7.5?
-
-
hb sartsa 2023 astra alır o para
sedan da olur dersen yine çok yeni insignia alır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Golf 7 de malzeme kalitesi olarak olan farklar kapaklı bardaklık, direksiyon solundaki ruhsatlık, halı kaplı torpido, çerçevesiz dikiz aynası, arka kapıdaki tweeterlar. Bunların dışında plastikler vs aynı zaten.
Buna karşın impressionlarda olmasada eklenenler ise ambiyans aydınlatma ve mild hibrit sistem.
Aracın geliştirilmesinden ziyade sırf mild hibrit zaten kesilenleri açıklamaya yetiyor. Bu kadar eksilen olmasına rağmen ambiyans aydınlatma ve modern iç mekan ise gerçekte daha iyi bir görüntü sunuyor ancak herkesin zevki farklı tabi.
Araca dönecek olursak golf 8 inceleme yapan kişilerce golf 7 ye göre çok daha dinamik ve iyi yol tutan bir araç olarak lanse ediliyor.
Mevcut aracınızı 700-750 gibi satacağınızı tahmin ederek üzerine 200 bin ekleyip alacağızı düşünüyorum. 200 bin için bu yenilemeye değer bence. 300-350 vs oluyorsa değmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.0 110 eski motoru kısmen aratır.. teknik veride pek fark yok gibi gözüküyor ama tork bandı farklı. 1.0'de 1800 devir altı boş, orta devir biraz daha cansız, rolanti titreşimi mevcut.
125lik motor çok canlı klasik 4 silindir, partikül, 48v vs yok.. 2014-15 motorları güzeldi. şuan sineğin yağı çıkarılıyor emisyon diye. modern olanın her zaman iyi olmadığı dönemdeyiz, bu Golf 8 için de geçerli..
Yukarıdaki arkadaş bir iki detay vermiş ama 7.5'da mekanik kaliteli düğmeler, hayalet göstergenin grafikleri, problemsiz multimedya, bagaj halısının kalitesi iç tutamak, kapı kartları, dikey kapı kolları, koltuk dikiş, deri işçiliği daha sayacak çok şey var 8'de her yerde maliyetten kısılmış.
8'in güzel yanı, ışık dekorları, inceltilmiş kokpitle birlikte spor sürüş poziyonu ve daha keyifli sürüşü. yine de 7.5 üzerine gelecek araba değildi, dijitalize edilmiş yan model gibi daha çok.
1.5 tsi 150hp müthiş bir motor, Golf 7.5'da öyle ama temizlerine acayip fiyatlar çekiliyor, onu bunu al demek kolay.. km'ler yükselmiş, o yaşta km'de 7.5 alınır bilmiyorum.
Ben aracım temizse binmeye devam ederdim, 125lik manuel Golf 7, daha ne olsun..
-
1.5 tsi çok tatlı bir motor. Şahsi aracım 1.2 tsi 110 hp dsg leon, 2 hafta önce bakıma bıraktığımda 1.5 ecotsi leon excellence ikame araç verdiler, araç çok güzel ve dolu tek eksiği sunroof idi. Golf 7.5'u highline düşünmüyorsanız 2020 mk3.5 1.5 ecotsi excellence leon'u da mutlaka listenize ekleyin derim. Onun haricinde 130 hp 1.5 tsi mk4 manuel leon da kullandım, golf 8 1.0 etsi da kullandım, leon'un malzeme kalitesi benzer ancak Golf'te kesinlikle kalite bir önceki nesle göre düşüş var. Ayrıca yeni nesil etsi motor yeterli olmasına yeterli ancak benim 1.2 tsi üniteye göre daha karasız geldi bana, tork olarak daha yüksek olmasına rağmen daha tutuk hissettiriyor. Tercih meselesi ancak yeni nesilleri düşük motor ve çok boş almak yerine eski neslin yüksek motor ve dolusunu tercih ederdim gibime geliyor.
-
-
Bu konuya bir leon sahibi olarak görece tarafsız yaklaşıyorum diyebilirim. Yeni her zaman yenidir, buna diyecek bir şey yok anak VAG'ın yeni nesil araçlarının kalite olarak, kullanım olarak eskilerini arattığını kullanan birçok tanıdığımızdan duyduk. Tıpkı 7'nin de 6'ya göre bir takım geriye gitmeler getirdiği ancak genel paket olarak 7'nin daha iyi olması gibi 8'de de durum benzer. Bu nesilde Golf 4'ten beri olan kaput pistonu bile kaldırdılar. Genel paket olarak Golf 8'in de Leon Mk4'ün de eski nesillerine göre bir tık basit ve kalitesiz kaldığını düşünüyorum, bu konuda da yeni nesil araç sahiplerinin aşırı alıngan olduğu kanaatindeyim. Tekrar etmekte fayda var, yeni her zaman yenidir ancak bazı şeylerin de kötüye gittiğini kabul etmek gerekir. Style (baz paket) bir leon sahibi olarak aynı paraya arasında 1-2 yaş olan eski kasa ama dolu olanını almayı seçerim şahsen.
-
kullanım olarak motorlar daha iyi, yol tutuş daha iyi, iç hacim daha iyi. Bir arabayı araba yapan o klima kumandaları ve kaput pistonu mu yoksa bunlar mı?
ben 2 sene önce birşey iddia etmişim. Forumda bir arkadaş golf 7 1.5 highline aracını, golf 8 rline a göre fiyatlayıp satmaya çalışmış. O gün demişimki,
o gün life golfun sıfırı 330 muş. Bende demişimki bu arkadaşa 330 un altında bir rakama gider. O arkadaş sahibinden piyasasına göre 370-380 vs birşeye satmaya çalışıyordu. Aradan 2 yıl geçmiş, mevzu bahis araçların ikinci elleri denk fiyat olmuş. .
Neden alıngan olayım ki? Görüleceği üzere eski değer kaybetmiş. Yeniye göre o kadar sevilse bu kayıp olmazdı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
bence o paraya peugeot 308 bakın. arkadaşım gt versiyonu 1135tl'ye aldı. 2023 model ve sıfır.
-
Bu araçtada ilk çıktığında “pahalı a3 parasına pejo mu alınır diyordum.” Şimdi a3 1.5 milyon, bu araç 1.1 milyon. O zamanda pejo sahipleri “söyle kaliteli, böyle kaliteli vsvs” diyorlardı.
Pejo 308 bu piyasada sıfır bu paraya bayiden bulunuyorsa kaçırılmamalı. Şimdi alınır fiyat olmuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Motorların daha iyi olduğuna katılmıyorum, 1.5 etsi kullanmadım ancak 1.0 etsi net hayal kırıklığı yarattı bende. Sağır bir motor izlenimi veriyor kullanıcısına. Mild-hibrit yapının çalışma prensibini de beğenmiyorum. Burada nicel veriler ver(e)miyorum ancak ben beğenmediğimi ifade ediyorum. Daha önceden 1.8 tfsi dahil birçok vag ünitesi kullandım, en keyif aldığım motor 1.5 tsi oldu. Bir arabayı araba yapan o klima kumandaları ve kaput pistonu değil belki ancak verilen önemin de göstergesi bence. Vw golf 8 ile golf'ü öldürecek ve id serisine kayacaktı, o haseple çok ara model gibi sundu bu kasayı. 7 kadar sükse yapmadığı da aşikar. Klima kumandaları en çok kullanılan yerlerden birisi, şahsen makyajlı kasadaki dijital sistemi dahi pek beğenmiyorum. En güzeli eski tip döndermeli, fiziksel tuşlar. Far anahtarına laf etmedim. Neden, zira bu tuşların dijital olması kullanıcı için pek önemli değil, "auto" her şekilde iş görüyor ancak klima kumandaları gibi sürekli kullanılan tuşların dijitale alınması bence başarısız bir girişim.
Yol tutuş neye göre daha iyi mesela? Yapılan testlerde 7.5 daha iyi sonuç veriyor. Önden çekişli tüm vw modelleri kafadan kaymaya meyilli, hele hele arkası bağımsız olmayan bendeki leon dahil tüm modeller bir tık daha kötü. Bu bağlamda 1.0 etsi bir golf 8'in 1.5 tsi bağımsız süspansiyonulu bir golf 7.5'tan iyi yol tutmayacağı da aşikar. İç hacmin geniş olması da aracın uzamasından kaynaklanıyor; uzamış, yere yaklaşmış ve boyu küçülmüş ancak dingil mesafesi azalmış. Bu nedenle yol tutuşunun düşmüş olması da olası.
Burada aracın değerinden bahseden kim? Konuyu açan arkadaş da bahsetmiş zaten, dolu bir 7.5 ile boş bir 8 arasında kaldığını. Haliyle yeni her zaman yenidir, bugün elimde araç için ayırdığım 1.5 milyon bütçem olsa ve golf almak istesem elbette iyi dolulukta bir golf 8 almak isterim. Ancak konu daha düşük bütçede ikisi de ikinci el olmak üzere dolu 2020 model bir eski nesil araç ile boş 2022 model yeni bir araç arasında iken dediklerimin de yadsınamayacağı görüşündeyim. Şahsen ben de araç değiştirmek istiyorum, muhtemelen 1.5 tsi bir passat alacağım.
km77.comyoutubePrueba y más información del Volkswagen Golf 2017 en: https://goo.gl/FMXG99 El Volkswagen Golf 2017 tiene novedades y mejoras en el equipamiento y en la gama de motores. Con el motor de gasolina de 110 caballos nos parece más recomendable que con el Diesel de 116 porque cuesta 2900 euros menos, es más silencioso, más veloz y apenas gasta más carburante.https://www.youtube.com/watch?v=xSgfvwqXpm8
-
Geyik testinin yol tutuş testi olduğuna inanıyorsanız farkı anlamanızı bekleyemem. Suv lerin spor araçlardan daha hızlı viraj alabileceğine inanan bir arkadaşla ne tartışabilirim ki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Normal vatandaş olarak yol tutuş testinde neyin tartışılmasını beklemeliyiz acaba? SUV ne alaka?
Neyse ben de tartışmayacağım, yeni model arabanın eskisinden pahalı olacağını bilmenin haklı gururunu hava fırtınalıyken yağmur yağacağını tahmin eden meteorolog edasıyla "başarı" olarak gören birisiyle de pek tartışılacak bir husus kaldığını sanmıyorum. Yeni CEO'nun bile hatayı kabul edip 2024'te düzelteceğini söylediği sistemden sonra da hala yeni olanın iyi olacağı savını sapına kadar savunursunuz umarım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gravaze -- 24 Mayıs 2023; 15:25:21 >
-
Yeni modelin piyasada daha yüksek fiyata gitmesi hiç bir şeyi ıspatlamıyor.. bu işin normali budur. anormal olan Golf 7'nin pahalı olması, hatta aynı fiyat olması olurdu.
Yani neyi anlatıyor böyle olması anlamadım. Golf 8 daha iyi insanlar daha çok talep gösteriyor.. e biri 11 yıllık model, diğeri güncel Golf 8, ne olacaktı?? Vw gibi güçlü ismi olan, Golf gibi imajı olan bir model tabi ki satacak tutacak, ne olursa olsun.
Hayatımda duymadım böyle argüman.
Gerçek ortada işte, 10 sonra çıkan modelde gözünün gördüğü her yer maliyet tasarrufu.. alanen Golfü Golf yapan bir çok ince detayda konuda, yerinde bile saymamış, geriye gitmiş araç. ne yapalım gözümüzün gördüğünü inkar mı edelim?
Sürüşü eskisine göre iyiymiş.. Golf 7 zaten çok iddiali, süper sürüş özelliklerine sahip bir araç değil, iyiydi sadece.. 10 yıl sonra çıkan modelde oda kötü olsaydı bari..
-
Basit birşey diyorum. Zamanında golf 7 highline sahipleri araçlarının pahası, golf 8 r line a göre hesaplıyorlardı. Bende bu yanlış dedim. O gün life golf 8 den yaklaşık 50 bin tl daha pahalıydı bu araçlar.
yani life golf 8 1.0 sıfır km 330 bin
highline golf 1.5 ikinci el 370-380 bindi o gün.
yani ben hava fırtınalı iken yağmur yağacak demedim, full güneşli bir günde yağmur yağacağını öngördüm ve gerçekleşti.
geyik testlerine bu kadar meraklı iseniz SUV modellerin, spor araçlardan daha yüksek hızlarda bu testi tamamladığını bilmeniz lazım. Yoksa bilmiyor musunuz?
bu arada konudaki 1135 e 308gtline mesajından sonra pejoyu aradım. Meşgullerdi. Olursa alabilirim. Bunu objektif bakmaya çalıştığımı anlatmak için söylüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.0 tsi imression golfü titresim nedeniyle satanlari okudum,o halde malzeme ve genel kalite dusmeyecekse 1.5tsi 130 leonfr daha mantikli olur mu? Leon hakkindaki endisem onceki onceki nesillerdeki golf leon arasi bariz kalite farki aslinda.ayni motor golf8de olsa tereddutsuz yonelirim sanirim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.0 tsi motordaki titreşim, benzer sınıftaki dizellerden daha az. Rölantide motor sıcakken neredeyse hissedilmez. Bu sınıf araca binen bir kişiyi rahatsız edecek bir durum yok.
fr leon, golf impressiondan, iç mekan genişliği ve iç donanımı ile daha iyi hissettiriyor. Lakin leonun o grup içerisinde en kötü iç tasarıma sahip olduğunu söyleyebilirim. Parçalar rastgele konmuş gibi duruyor.
lakin sizi burada üzecek konu leon fr manuel 1.1 milyon. Golf impression ise 900-950 bin. 900-950 bine en fazla otomatik Toyota alırsınız ancak leon fr ın üzerine 100-150 bin verecek olursanız golf, leon, Octavia, 308 gibi en popüler araçların otomatiğini almanız mümkün. 100-150 binde bu devirde para değil. Bu sebeple satışı zor olan bir araç olacaktır.
yani ya ucuz olduğu için manuel golf alın yada leon fr ın biraz üzerine çıkıp otomatiğe yönelin derim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X