Şimdi Ara

LFP bataryalı yeni Volkswagen ID.3, Çin'de satışa çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • LFP bataryalı yeni Volkswagen ID.3, Çin'de satışa çıktı
    Volkswagen, içinde ve dışında ufak güncellemeler yaptığı yeni ID.3'ü Çin'de satışa sundu. Fiyatı 16.500 dolardan başlayan 2025 model Volkswagen ID.3 ilk kez NMC batarya yerine LFP (lityum demir fosfat) batarya ile donatıldı.



    CATL tarafından üretilen LFP batarya, 53.6 kWsa kapasiteyle Çin'deki CLTC normuna göre 451 kilometreye kadar sürüş menzili vadediyor. Bataryanın %30'dan %80 doluma ulaşması 48 dakika sürüyor. Elektrikli modelde 125 kW güç ve 310 Nm tork üreten motor değişmezken, enerji tüketimi de 100 km'de 13.4 kWsa olarak açıklandı.



    Ayrıca Bkz.Mercedes GLC EV sahneye çıkıyor: Elektrikli SUV anlayışı yeniden şekillenebilir!



    2025 Volkswagen ID.3'ün dış tasarımında gözle görülür bir değişiklik yok. Elektrikli model, 18 ve 20 inçlik jant seçenekleriyle satılmaya devam edecek. Artık bej ve açık mavi renkleriyle satın alınabilen ID.3'ün iç mekanında ise 5.3 inç LCD gösterge paneli ve 12.9 inç multimedya ekranı bulunuyor.



    LFP bataryalı yeni Volkswagen ID.3, Çin'de satışa çıktı
    Volkswagen, yenilenen ID.3'ü LFP bataryanın yanı sıra NMC batarya seçeneğiyle de sunmaya devam ediyor. 52.8 kWsa kapasiteye sahip NMC batarya, LFP ile neredeyse aynı menzil değerine ve satış fiyatına sahip. Bu bataryanın %30-80 DC şarj süresi ise 42 dakika.Çin'de satılan Volkswagen ID.3, SAIC-VW iştiraki tarafından üretiliyor.



    Alman üreticinin Çin'deki en çok satan modeli olan ID.3, geçtiğimiz ocak ayında 2623 adet satıldı ki bu da yıllık bazda %66 düşüş anlamına geliyor. 2024 yılında ise Çin'de 93.816 adet Volkswagen ID.3 satıldı. 




    Kaynak:https://carnewschina.com/2025/03/04/new-volkswagen-id-3-with-lfp-battery-and-larger-screen-launched-in-china-for-16500-usd/







  • Fiyatına göre vaadettiği menzil kabul edililebilir ama %30 dan 80e 48 dakika şarj olacak iş değil. Çinliler çok daha yüksek şarj hızları sunuyor giriş segment araçlarında bile.

  • Araç rakiplerine göre çıkarılmış. Başarılı buldum ama evin tek aracı olur mu olmaz.

  • "Bataryanın %30'dan %80 doluma ulaşması 48 dakika sürüyor."


    İkinci bir elektrikli araç lazım bunun yanına. ID.3 doluncaya kadar diğeriyle gezersin.

  • Ben kağıt üstünde menzillere çok itibar etmiyorum bir çok elektrikli aracın reel menzili sürüş koşullarına göre 50-60 km den 180-190 km lere kadar sapma yapabiliyor.

    Norveçte naf bunun testini yapmışlardı el prix denilen menzil testleri var ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir arabanın içi asla böyle beyaz olmamalı. Leş gibi olur sonra bu. Ne kadar temiz tutabilirsin ki.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • thyr1234 kullanıcısına yanıt

    Aynen katılıyorum, dünyanın en temiz adamı ol üstünün başının rengi geçer. Temizlesen bile asla ilk gün olduğu gibi beyaz olamaz.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • çin'de hiç şansı yok.
    bazı markaların çin'deki satışları yüzde 90 kadar azalmış.
    çünkü yerli milli daha kaliteli çin malı otomobiller var

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.