Şimdi Ara

LG 49UF8507 4K Nasıldır? (293. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.100
Cevap
70
Favori
352.874
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 291292293294295
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Valla lg nin sitesine girdim 8507 ile ilgili bu uygulamayi bulamadim.var mi link acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy

    Valla lg nin sitesine girdim 8507 ile ilgili bu uygulamayi bulamadim.var mi link acaba

    http://ngfts.lge.com/fts/gftsDownload.lge?biz_code=LGDLNA&func_code=LGDLNA&file_path=/lgdlna/lgdlna/LG_SmartShare_WAL_33_2.3.1511.1201.zip

    buradan indirebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozandemir-


    quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy

    Valla lg nin sitesine girdim 8507 ile ilgili bu uygulamayi bulamadim.var mi link acaba

    http://ngfts.lge.com/fts/gftsDownload.lge?biz_code=LGDLNA&func_code=LGDLNA&file_path=/lgdlna/lgdlna/LG_SmartShare_WAL_33_2.3.1511.1201.zip

    buradan indirebilirsiniz.

    teşekkür ederim üstadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozandemir-


    quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy

    Valla lg nin sitesine girdim 8507 ile ilgili bu uygulamayi bulamadim.var mi link acaba

    http://ngfts.lge.com/fts/gftsDownload.lge?biz_code=LGDLNA&func_code=LGDLNA&file_path=/lgdlna/lgdlna/LG_SmartShare_WAL_33_2.3.1511.1201.zip

    buradan indirebilirsiniz.

    teşekkür ederim üstadım

    rica ederim. sorununuz giderildiyse problem yok




  • Bugün karıncalanma sorunu için lg yi aradım. Mail adresi verdi elimdeki resimlerden oraya gönderdim. Sonra merkezden aradılar teknik ekip sanırım tv de panel arızalı gibi görünüyor servis yönlendiriyoruz dediler. Ama dedim sürekli yapmıyor önemli değil elinizdeki video vb kayıtları gösterin dediler.

     LG 49UF8507 4K Nasıldır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: western__

    Bugün karıncalanma sorunu için lg yi aradım. Mail adresi verdi elimdeki resimlerden oraya gönderdim. Sonra merkezden aradılar teknik ekip sanırım tv de panel arızalı gibi görünüyor servis yönlendiriyoruz dediler. Ama dedim sürekli yapmıyor önemli değil elinizdeki video vb kayıtları gösterin dediler.

     LG 49UF8507 4K Nasıldır?

    benimde aynı sorun vardı. servis geldi götürdü bi kartta sıkıntı varmış devrede. o değişti geldi. şimdilik sorun yok. sizinkide böyle olur muhtemelen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozandemir-


    quote:

    Orijinalden alıntı: western__

    Bugün karıncalanma sorunu için lg yi aradım. Mail adresi verdi elimdeki resimlerden oraya gönderdim. Sonra merkezden aradılar teknik ekip sanırım tv de panel arızalı gibi görünüyor servis yönlendiriyoruz dediler. Ama dedim sürekli yapmıyor önemli değil elinizdeki video vb kayıtları gösterin dediler.

     LG 49UF8507 4K Nasıldır?

    benimde aynı sorun vardı. servis geldi götürdü bi kartta sıkıntı varmış devrede. o değişti geldi. şimdilik sorun yok. sizinkide böyle olur muhtemelen.

    Ne kadar zamandır sorun yapmıyor hocam gerçektende çözdülermi sorunu acaba. Para iadesi yada cihaz değişimi alanlarda kart değişimi oldumu acaba.




  • Bugün servis geldi baktı tv ye elinde ayrı bi kumandası vardı bi ayarlara girdi anlamadım.Tv yi götürdü serviste kurulu beklıyecek dedi arıza tekrarladıgında inceleyeceğiz dedi. Dedim 1 ay boyunca yapmazsa arıza ne olacak okadar süre kalmaz mutlaka yapıcaktır sorun dedi bakalım görecez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: western__

    Bugün servis geldi baktı tv ye elinde ayrı bi kumandası vardı bi ayarlara girdi anlamadım.Tv yi götürdü serviste kurulu beklıyecek dedi arıza tekrarladıgında inceleyeceğiz dedi. Dedim 1 ay boyunca yapmazsa arıza ne olacak okadar süre kalmaz mutlaka yapıcaktır sorun dedi bakalım görecez.

    yok servis orda görüyor çoğunlukla. burdaki bir kaç arkadaşında serviste olay görülmüştü. benimde kırk yılın başı rasgele yapıyordu. mesela 1 senede toplasan 5 6 kez fln yapmıştır gerçi yazlıkta duruyodu tv çok kullanmadık. servis görüp kartı değiştirir diye tahmin ediyorum fakat sorunu halledermi ya da yarın öbürgün tekrardan yaşanırmı bilmem. benimde bu ayın sonu doluyo garanti. artık kısmetimize kalmış
  • Karıncalanma sorunu bende de oldu servis geldi evde ekran kartını degiştirdi şuan için sorun çözüldü tekarlamadı .Tekrarlarsa degişim istiycem arkadaşlar garantim de az kaldı .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anıl.ender -- 28 Ağustos 2017; 0:1:51 >
  • ellerinde kart olmasada yeni cihaz verseler keşke
  • arkadaşlar bu tv den direk masaüstü pc ye kanallardan kayıt yapabilir miyiz?
  • arkadaşlar ben bu tv yi gittigidiyorun teknosa mağazasından almıştım.bugün teknosaya gittiğimde seni kandırmışlar bizim öyle bir mağazamız yok diyip cep telefonumdan beni kayıtlarda aradı ve teknosadan hiçbirşey almamışsınız dedi bu ne derece doğrudur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy

    arkadaşlar ben bu tv yi gittigidiyorun teknosa mağazasından almıştım.bugün teknosaya gittiğimde seni kandırmışlar bizim öyle bir mağazamız yok diyip cep telefonumdan beni kayıtlarda aradı ve teknosadan hiçbirşey almamışsınız dedi bu ne derece doğrudur?

    faturayı gösterin direk. satış temsilcisiyse arkadaş pek muhattap olmadan satış şefi ya da müdürünü çağırtın onlar ilgilensin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozandemir-


    quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy

    arkadaşlar ben bu tv yi gittigidiyorun teknosa mağazasından almıştım.bugün teknosaya gittiğimde seni kandırmışlar bizim öyle bir mağazamız yok diyip cep telefonumdan beni kayıtlarda aradı ve teknosadan hiçbirşey almamışsınız dedi bu ne derece doğrudur?

    faturayı gösterin direk. satış temsilcisiyse arkadaş pek muhattap olmadan satış şefi ya da müdürünü çağırtın onlar ilgilensin.

    üstadım faturadan bahsettiğimde faturayı vbende basarım abi çok kolay gibi bir cevapta bulundu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozandemir-


    quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy

    arkadaşlar ben bu tv yi gittigidiyorun teknosa mağazasından almıştım.bugün teknosaya gittiğimde seni kandırmışlar bizim öyle bir mağazamız yok diyip cep telefonumdan beni kayıtlarda aradı ve teknosadan hiçbirşey almamışsınız dedi bu ne derece doğrudur?

    faturayı gösterin direk. satış temsilcisiyse arkadaş pek muhattap olmadan satış şefi ya da müdürünü çağırtın onlar ilgilensin.

    üstadım faturadan bahsettiğimde faturayı vbende basarım abi çok kolay gibi bir cevapta bulundu?

    gittigidiyor hesabınızdan sipariş kayıtlarını gösterin. sorumsuz satış temsilcilerine göz yummayın. gerekirse internet üzerinden e fatura talep edin teknosa gittigidiyordan. her türlü o ürüne bakmak zorundalar. çok zorluk çıkarırlarsa tüketici mahkemesine gideceğinizi söyleyin. o kadar para veriliyor bu tvlere kolay kazanılmıyor.




  • Tv bugün geldi kurdular hemen gittiler TCON kartı değişti yazıyor Bakalım sorun tekrarlıaycakmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozandemir-


    quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozandemir-


    quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy

    arkadaşlar ben bu tv yi gittigidiyorun teknosa mağazasından almıştım.bugün teknosaya gittiğimde seni kandırmışlar bizim öyle bir mağazamız yok diyip cep telefonumdan beni kayıtlarda aradı ve teknosadan hiçbirşey almamışsınız dedi bu ne derece doğrudur?

    faturayı gösterin direk. satış temsilcisiyse arkadaş pek muhattap olmadan satış şefi ya da müdürünü çağırtın onlar ilgilensin.

    üstadım faturadan bahsettiğimde faturayı vbende basarım abi çok kolay gibi bir cevapta bulundu?

    gittigidiyor hesabınızdan sipariş kayıtlarını gösterin. sorumsuz satış temsilcilerine göz yummayın. gerekirse internet üzerinden e fatura talep edin teknosa gittigidiyordan. her türlü o ürüne bakmak zorundalar. çok zorluk çıkarırlarsa tüketici mahkemesine gideceğinizi söyleyin. o kadar para veriliyor bu tvlere kolay kazanılmıyor.

    üstadım teşekkür ederim tv de sorun yok sadece ben gg un teknosa mağazasından aldığımı söylediğimde bana teknosa nın gitti gidiyorda mağazası olmadığını iddaa ediyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozandemir-


    quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozandemir-


    quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy

    arkadaşlar ben bu tv yi gittigidiyorun teknosa mağazasından almıştım.bugün teknosaya gittiğimde seni kandırmışlar bizim öyle bir mağazamız yok diyip cep telefonumdan beni kayıtlarda aradı ve teknosadan hiçbirşey almamışsınız dedi bu ne derece doğrudur?

    faturayı gösterin direk. satış temsilcisiyse arkadaş pek muhattap olmadan satış şefi ya da müdürünü çağırtın onlar ilgilensin.

    üstadım faturadan bahsettiğimde faturayı vbende basarım abi çok kolay gibi bir cevapta bulundu?

    gittigidiyor hesabınızdan sipariş kayıtlarını gösterin. sorumsuz satış temsilcilerine göz yummayın. gerekirse internet üzerinden e fatura talep edin teknosa gittigidiyordan. her türlü o ürüne bakmak zorundalar. çok zorluk çıkarırlarsa tüketici mahkemesine gideceğinizi söyleyin. o kadar para veriliyor bu tvlere kolay kazanılmıyor.

    üstadım teşekkür ederim tv de sorun yok sadece ben gg un teknosa mağazasından aldığımı söylediğimde bana teknosa nın gitti gidiyorda mağazası olmadığını iddaa ediyor

    Sadece isim benzerliği olsa gerek. Sizin Teknosa mağazası ile işiniz yok muhatabınız Lg servisi. Kurulum yapıp garanti başlatacaklar faturanız olması gerekiyor tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: western__


    quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozandemir-


    quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozandemir-


    quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy

    arkadaşlar ben bu tv yi gittigidiyorun teknosa mağazasından almıştım.bugün teknosaya gittiğimde seni kandırmışlar bizim öyle bir mağazamız yok diyip cep telefonumdan beni kayıtlarda aradı ve teknosadan hiçbirşey almamışsınız dedi bu ne derece doğrudur?

    faturayı gösterin direk. satış temsilcisiyse arkadaş pek muhattap olmadan satış şefi ya da müdürünü çağırtın onlar ilgilensin.

    üstadım faturadan bahsettiğimde faturayı vbende basarım abi çok kolay gibi bir cevapta bulundu?

    gittigidiyor hesabınızdan sipariş kayıtlarını gösterin. sorumsuz satış temsilcilerine göz yummayın. gerekirse internet üzerinden e fatura talep edin teknosa gittigidiyordan. her türlü o ürüne bakmak zorundalar. çok zorluk çıkarırlarsa tüketici mahkemesine gideceğinizi söyleyin. o kadar para veriliyor bu tvlere kolay kazanılmıyor.

    üstadım teşekkür ederim tv de sorun yok sadece ben gg un teknosa mağazasından aldığımı söylediğimde bana teknosa nın gitti gidiyorda mağazası olmadığını iddaa ediyor

    Sadece isim benzerliği olsa gerek. Sizin Teknosa mağazası ile işiniz yok muhatabınız Lg servisi. Kurulum yapıp garanti başlatacaklar faturanız olması gerekiyor tabi.

    http://profil.gittigidiyor.com/teknosa
    bu teknosa değil mi?




  • 
Sayfa: önceki 291292293294295
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.