Şimdi Ara

***LG A510*** KULLANICILARI (98. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.104
Cevap
4
Favori
175.576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 96979899100
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuyuduzu

    quote:

    Orijinalden alıntı: nOnAME*

    Cihazı ısınma sorunu nedeni ile geçen hafta gönderdim. Toplamda 3. gönderişimdi. Gta 4 gibi zorlayan oyunlarda 10 dakika gecmeden kapanıyordu. Dün cihaz geldi fan temizliği vs yapıldığını yazmışlar ama denedim yine 10 dakika geçmeden kapandı. Ben de bunu bekliyordum zaten Bugün ya da yarın 4. kez cihazı göndereceğim ve yasal hakkım olan ücret iadesini isteyeceğim. Buradan gelişme olursa bildirmeye çalışacağım.

    Ücret iadesi alan arkadaşlara da bir sorum var fatura vs istediler mi yoksa aldığınız yerden fatura miktarı alışveriş için belge mi gönderdiler. Cihazdan 2 tane almıştık fatura bende değil sadece sevk irsaliyeli vatan faturası var ama ücret yazmıyor o yüzden soruyorum, gerekiyorsa onu da göndereceğim.

    Tozunu temizlediklerinden emin misin. Ben bundan bir önceki mesajımda bilgisayardan şikayetçiydim. Sorun tozdanmış. İçinden çıkan toz çok az gelebilir ama o malzemeye o toz fazla bile. Masaüstünün soğutucusunda o kadarcık toz olsa makine bana mısın demez ama dizüstüyü yoruyormuş. Şimdi gerek çalışması gerek ısısı olsun randumana oturdu. Eğer garanti derdin yoksa garantisi bitmeye yakınsa sök temizle derim ben. Gerçi bu bilgisayar daha ilk alındığında dahi işletim sistemini dakikalar sonra açıyor yer yer kitleniyor yer yer mavi ekranlar veriyordu ya sebepsiz o günler geçti şükür.

    Bir de ben başka oyun oynamadığım için deneyemiyorum call of duty 4'de tırrr sesi ile beraber kitlenme sorununu 1 adet ms-dos komutu ve bir adet yüklü güncelleştirme kaldırarak hallettim. Sendeki kitlenme nasıl oluyor?

    Geç oldu kusura bakmayın. Cihazı temizlediklerini söylemişlerdi yani kesin emin değilim ben de ne yaptıklarından. Bu arada cihaz gönderdikten 2-3 hafta sonra geldi. Ben değişim istemiştim. Servisi aradım. Değişim istediğimi neden tamir yapıldığını sordum. 3-4 kişiden sonra servis şefi olduğunu söyleyen biri telefona çıktı. Kendisine durumu açıkladım. O da benim cihazımı bildiğini, servistekilerin cihazı kendisine getirdiklerini söyledi. Fan temizliği dışında bios update yaptığını, ekran kartı driver'ı vs güncellediğini söyledi. 1 Hafta boyunca Gta4 'ü açık bırakmışlar oynamışlar ve kapanmamış. Ben değişim olayını tekrar sorum bu sırada. Kendisi servise gelme sayısının değil geldiğinde arıza bulunmasının gerektiğini söyledi. Yani kastettiği şey örneğin, klavye çalışmaması, donanımsal farklı bir arıza gibi şeyler. Ama benim sorunumun tozlanma ilgili olduğunu bunun da arıza değil rutin bakım kapsamında olacağını söyledi. Bu konuda haklı olabilir ben birşey demedim bu nedenle ve cihaz elime geçti. Şu an kapanma sorunu yok ama ısınmayla birlikte oyunlarda performans düşüşü bariz belli oluyor. Bu arada birdaha giderse hakem heyetine de başvuracağım 5 olacak çünkü artık.

    Bu arada fan temizliği ile ilgili olarak zaten ben açıp temizlemiştim kendim ama sorun devam ediyordu. Bu kapanma olayının fanla ilgisi olmadığını düşünüyorum. Termal macunu da yenilemiştim açtığımda. Şimdilik sorun yok gibi bu konuda. Diş macunu olayını da zamanında birçok yerden okudum elimde termal macun yokken onun yerine ne olur diye. Diş macunu yüksek ısıda kuruyor. Zaten yapısı da ısı iletkenliği sağlayacak özellikte değil. Bu nedenle termal macun görevi göreceğine imkan vermiyorum. Kuruyana kadar belki biraz olabilir ama kuruyunca sanmıyorum. Denedin mi derseniz denemedim. Ama denemeyi de düşünmüyorum.

    Ayrıca arkadaş en fazla 73 derece oluyor demiş. Buna görsem inanmam. Ama mario oynuyorsanız o sırada olabilir bu sıcaklık. Eğer oyundan çıktığınız anda gördüğünüz sıcaklığı söylüyorsanız ki öyle tahmin ediyorum, bu sıcaklık siz çıkar çıkmaz düşüyor ve o sırada 10derece civarı (kesin değil 15 de olabilir) düşük bir dereceyi gösteriyor. Bunun için oyun sırasında sıcaklığınızın ulaştığı max dereceyi gösteren bir program indirip denerseniz daha gerçekçi sonuçlara ulaşırsınız. Ayrıca en iyi macunu da kullansanız o derece imkansız o sıcaklığa düşsem başka birşey istemem. Bu arada yazdıklarımı olumsuz algılamazsanız sevinirim.

    Ben cihaz servisten geldiğinde Furmark Gpu stress programı ile 96 derece gördüm ve cihaz kapanmadı. Gta4 oynarken gördüğüm max değer servise gitmeden önce 89'du (GPU 89 Cpu 84).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuyuduzu

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneKurt33

    quote:

    Orijinalden alıntı: kuyuduzu

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneKurt33

    ben onceden ayni seyi termal macunla yaptim bir ise yaramadi. ayrica bilgisayar bolumu okudum hocamizda dis macunu daha iyi is gorur diyordu. 5 bilgisarda denedim hepsinde super sonuc aldim. deneyip denememek size kalmis. ekran kartinida overclock yaptim son ayarda butun oyunlari oynuyorum en fazla 73 derece oljyor sistem. mersinde oturuyorum ve sogtucu birsey kullanmiyorum

    bilgisayar masaüstü mü dizüstü mü?

    LG A510-UAE13T

    diş macunu markan ne diye sorayım o zaman. :) deneyeyim ben de.

    Clinomyn Buz Nanesi Sigara içenler için

    Colgate denedim onu pek sevmedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nOnAME*

    quote:

    Orijinalden alıntı: kuyuduzu

    quote:

    Orijinalden alıntı: nOnAME*

    Cihazı ısınma sorunu nedeni ile geçen hafta gönderdim. Toplamda 3. gönderişimdi. Gta 4 gibi zorlayan oyunlarda 10 dakika gecmeden kapanıyordu. Dün cihaz geldi fan temizliği vs yapıldığını yazmışlar ama denedim yine 10 dakika geçmeden kapandı. Ben de bunu bekliyordum zaten Bugün ya da yarın 4. kez cihazı göndereceğim ve yasal hakkım olan ücret iadesini isteyeceğim. Buradan gelişme olursa bildirmeye çalışacağım.

    Ücret iadesi alan arkadaşlara da bir sorum var fatura vs istediler mi yoksa aldığınız yerden fatura miktarı alışveriş için belge mi gönderdiler. Cihazdan 2 tane almıştık fatura bende değil sadece sevk irsaliyeli vatan faturası var ama ücret yazmıyor o yüzden soruyorum, gerekiyorsa onu da göndereceğim.

    Tozunu temizlediklerinden emin misin. Ben bundan bir önceki mesajımda bilgisayardan şikayetçiydim. Sorun tozdanmış. İçinden çıkan toz çok az gelebilir ama o malzemeye o toz fazla bile. Masaüstünün soğutucusunda o kadarcık toz olsa makine bana mısın demez ama dizüstüyü yoruyormuş. Şimdi gerek çalışması gerek ısısı olsun randumana oturdu. Eğer garanti derdin yoksa garantisi bitmeye yakınsa sök temizle derim ben. Gerçi bu bilgisayar daha ilk alındığında dahi işletim sistemini dakikalar sonra açıyor yer yer kitleniyor yer yer mavi ekranlar veriyordu ya sebepsiz o günler geçti şükür.

    Bir de ben başka oyun oynamadığım için deneyemiyorum call of duty 4'de tırrr sesi ile beraber kitlenme sorununu 1 adet ms-dos komutu ve bir adet yüklü güncelleştirme kaldırarak hallettim. Sendeki kitlenme nasıl oluyor?

    Geç oldu kusura bakmayın. Cihazı temizlediklerini söylemişlerdi yani kesin emin değilim ben de ne yaptıklarından. Bu arada cihaz gönderdikten 2-3 hafta sonra geldi. Ben değişim istemiştim. Servisi aradım. Değişim istediğimi neden tamir yapıldığını sordum. 3-4 kişiden sonra servis şefi olduğunu söyleyen biri telefona çıktı. Kendisine durumu açıkladım. O da benim cihazımı bildiğini, servistekilerin cihazı kendisine getirdiklerini söyledi. Fan temizliği dışında bios update yaptığını, ekran kartı driver'ı vs güncellediğini söyledi. 1 Hafta boyunca Gta4 'ü açık bırakmışlar oynamışlar ve kapanmamış. Ben değişim olayını tekrar sorum bu sırada. Kendisi servise gelme sayısının değil geldiğinde arıza bulunmasının gerektiğini söyledi. Yani kastettiği şey örneğin, klavye çalışmaması, donanımsal farklı bir arıza gibi şeyler. Ama benim sorunumun tozlanma ilgili olduğunu bunun da arıza değil rutin bakım kapsamında olacağını söyledi. Bu konuda haklı olabilir ben birşey demedim bu nedenle ve cihaz elime geçti. Şu an kapanma sorunu yok ama ısınmayla birlikte oyunlarda performans düşüşü bariz belli oluyor. Bu arada birdaha giderse hakem heyetine de başvuracağım 5 olacak çünkü artık.

    Bu arada fan temizliği ile ilgili olarak zaten ben açıp temizlemiştim kendim ama sorun devam ediyordu. Bu kapanma olayının fanla ilgisi olmadığını düşünüyorum. Termal macunu da yenilemiştim açtığımda. Şimdilik sorun yok gibi bu konuda. Diş macunu olayını da zamanında birçok yerden okudum elimde termal macun yokken onun yerine ne olur diye. Diş macunu yüksek ısıda kuruyor. Zaten yapısı da ısı iletkenliği sağlayacak özellikte değil. Bu nedenle termal macun görevi göreceğine imkan vermiyorum. Kuruyana kadar belki biraz olabilir ama kuruyunca sanmıyorum. Denedin mi derseniz denemedim. Ama denemeyi de düşünmüyorum.

    Ayrıca arkadaş en fazla 73 derece oluyor demiş. Buna görsem inanmam. Ama mario oynuyorsanız o sırada olabilir bu sıcaklık. Eğer oyundan çıktığınız anda gördüğünüz sıcaklığı söylüyorsanız ki öyle tahmin ediyorum, bu sıcaklık siz çıkar çıkmaz düşüyor ve o sırada 10derece civarı (kesin değil 15 de olabilir) düşük bir dereceyi gösteriyor. Bunun için oyun sırasında sıcaklığınızın ulaştığı max dereceyi gösteren bir program indirip denerseniz daha gerçekçi sonuçlara ulaşırsınız. Ayrıca en iyi macunu da kullansanız o derece imkansız o sıcaklığa düşsem başka birşey istemem. Bu arada yazdıklarımı olumsuz algılamazsanız sevinirim.

    Ben cihaz servisten geldiğinde Furmark Gpu stress programı ile 96 derece gördüm ve cihaz kapanmadı. Gta4 oynarken gördüğüm max değer servise gitmeden önce 89'du (GPU 89 Cpu 84).


    ısı konusunda ben cod4'den çıktığımda 80'li değerleri görüyorum. bilgisayar hatalar veriyordu ama donanımsal değil yazılımsaldı hep. (daha yeni aldığımda verdiği hataları kenara koyuyorum).
    sen yasal ücret hakkını dene, sorunlu makıne olabilir; amaaa içini açtım diyorsun garantiden çıkmıyor mu o zaman?




  • Hocam oyundan çıktığınızda gördüğünüz değerler değil de oyun sırasında çıkan max değere bakmanızı öneririm. Çünkü üstteki mesajda söylediğim gibi sıcaklık çıkar çıkmaz da baksanız bir miktar düşük gözüküyor. Hatalar veriyor demişsiniz bu hatalar ne şekilde; mavi ekran ya da kapama gibi mi yoksa program sonlandırıldı gibi bir hata mı alıyorsunuz. Bende oyun sırasında ısınınca beklemeye alma ya da kapanma oluyordu. Güç seçeneklerinden değil buna ilk olduğunda da baktım. Farklı bir durum. şimdilik düzelmiş gibi ama bakalım biraz daha zaman geçsin.

    Bu arada cihazı açmak her zaman garanti dışına çıkarmıyor. Şöyle ki bu cihaz sıfır elime geçtiğinde garanti etiketi vs de yoktu açtığınızda vidalara, açılan kapağa vs. zarar vermediğiniz sürece açıldığı belli olmaz. Ama ilk gönderişimde cihazıma garanti etiketi yapıştırmışlar bundan sonra açmadım taa ki 3. gönderişime kadar. Göndermeden önce temizlik ile düzelir diye risk alarak garanti etiketini çıkardım. Çıkardığım yeri iyice temizledim daha önce öyle bir şey yokmuş gibi oldu. Cihazı açıp temizledim ama sorun düzelmedi. Sonra servise gönderdim. Ama bana bu cihaz açılmış vs demediler. Hatta tekrar garanti etiketi yapıştırıp göndermişler. Yani kısacası garanti ile ilgili sıkıntı yok ama ücret iadesini de zaten talep etmiştim. Servis ile görüşünce bana önceki mesajımdaki açıklamayı yaptılar ve iade olmadı. Ancak bir daha sıkıntı yaşarsam kesinlikle ücret iadesi için uğraşacağım. O konuda bir gelişme olursa buraya da yazarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nOnAME*

    Hocam oyundan çıktığınızda gördüğünüz değerler değil de oyun sırasında çıkan max değere bakmanızı öneririm. Çünkü üstteki mesajda söylediğim gibi sıcaklık çıkar çıkmaz da baksanız bir miktar düşük gözüküyor. Hatalar veriyor demişsiniz bu hatalar ne şekilde; mavi ekran ya da kapama gibi mi yoksa program sonlandırıldı gibi bir hata mı alıyorsunuz. Bende oyun sırasında ısınınca beklemeye alma ya da kapanma oluyordu. Güç seçeneklerinden değil buna ilk olduğunda da baktım. Farklı bir durum. şimdilik düzelmiş gibi ama bakalım biraz daha zaman geçsin.

    Bu arada cihazı açmak her zaman garanti dışına çıkarmıyor. Şöyle ki bu cihaz sıfır elime geçtiğinde garanti etiketi vs de yoktu açtığınızda vidalara, açılan kapağa vs. zarar vermediğiniz sürece açıldığı belli olmaz. Ama ilk gönderişimde cihazıma garanti etiketi yapıştırmışlar bundan sonra açmadım taa ki 3. gönderişime kadar. Göndermeden önce temizlik ile düzelir diye risk alarak garanti etiketini çıkardım. Çıkardığım yeri iyice temizledim daha önce öyle bir şey yokmuş gibi oldu. Cihazı açıp temizledim ama sorun düzelmedi. Sonra servise gönderdim. Ama bana bu cihaz açılmış vs demediler. Hatta tekrar garanti etiketi yapıştırıp göndermişler. Yani kısacası garanti ile ilgili sıkıntı yok ama ücret iadesini de zaten talep etmiştim. Servis ile görüşünce bana önceki mesajımdaki açıklamayı yaptılar ve iade olmadı. Ancak bir daha sıkıntı yaşarsam kesinlikle ücret iadesi için uğraşacağım. O konuda bir gelişme olursa buraya da yazarım.

    bahsettiğim sorunlar ilk aldığımda dahi vardı. temiz format işimi gördü. bir yılı aşkın süredir kullanıyorum. temizledikten sonra call of duty'de kapanma sorunu vardı onu da aştım. şimdilik sorunsuz işliyor. bir de sağlam bir soğutucu alsam tamam olacak.
    garanti konusundaki açıklaman için teşekkürler.




  • herkese selam.. arkadaşlar ürünü vatan'dan alalı aralık ayında 2 yıl olacak. yani garantisinin bitmesine 2 ay kaldı. geçen yaz klavye sorunundan dolayı garantiye yollamıştım.. belirli tuşlar belirli aralıklarla çalışmayı kesiyordu.. geçen yılki garanti dönüşünde sorun giderilmişti.. garanti notlarında klayve'nin değiştiği ve BIOS'un güncellendiği yazıyordu.. 1-2 ay öncesine kadar sıkıntısız kullanmaya devam ettim..

    şu anda yine aynı sorunla karşı karşıyayım.. bu sefer farklı tuş kombinasyonları ara ara çalışmayı durduruyor.. 8 ekimde 2. defa garantiye göndermek durumunda kaldım, şu anda beklemedeyim.. anladığım kadarı ile ürün tamirden sonra düzeltilmiş olarak gelse de bu kalvye sorunu ilerde yine oluşacak..

    aklıma takılan 1-2 nokta var..

    1) garanti süresi bitmeden bu sorun yine oluşursa ve tekrar gönderirsem ne olacak? 3. defa aynı hata olduğundan değişim olacak mı?

    2) bazıları yeni sıfır ürün verdikleri bildiriyorlar. Ama hem LG'nin kendi sitesine hem de vatan'ın sitesine baktığınızda artık LG laptop'ların satılmadığını göreceksiniz. Dolayısıyla nasıl ve ne ile değişim yapılacaktır?

    3) yine okuduğum bir post'ta hediye çeki ile ilgili bilgiler yazılmış. bu çeki alabilen bir arkadaş varsa veya konu hakkında bilgisi olan birisi varsa, biraz ayrıntı verebilir mi? mesela çekin karşılığı fatura üzerinde belirtilen tutar kadar mı oluyor? ya da tahsil edilmek istendiğinde, ürünün kampayalı fiyatı üzerinden geçerli oluyor mu? Bunun sormamın nedeni, biliyorsunuz vatan'da normalde ürün fiyatı bayağ uçuk oluyor, ama %25 indirimle fiyatlar kampanya dahilinde indirilebiliyor (aslında olması gereken fiyat oluyor). Yani ben bu çekle gittiğimde bana "kampanyalı fiyat üzerinden kullanamazsın bu çeki" diyecekler mi?

    şimdiden tşk..




  • siathorize kardeş bendede aynı sorun var klavye yine bozuldu 3.cü deffa yollayacağım bu mesajı bile ekran klawyeesinden yazıyrum insanı gerçkten bıktrıyor .bide servise gidip 1 ay bekletmiyrlarmı walla büyk sıkıntı bu ürünü kullannlara geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siathorize

    herkese selam.. arkadaşlar ürünü vatan'dan alalı aralık ayında 2 yıl olacak. yani garantisinin bitmesine 2 ay kaldı. geçen yaz klavye sorunundan dolayı garantiye yollamıştım.. belirli tuşlar belirli aralıklarla çalışmayı kesiyordu.. geçen yılki garanti dönüşünde sorun giderilmişti.. garanti notlarında klayve'nin değiştiği ve BIOS'un güncellendiği yazıyordu.. 1-2 ay öncesine kadar sıkıntısız kullanmaya devam ettim..

    şu anda yine aynı sorunla karşı karşıyayım.. bu sefer farklı tuş kombinasyonları ara ara çalışmayı durduruyor.. 8 ekimde 2. defa garantiye göndermek durumunda kaldım, şu anda beklemedeyim.. anladığım kadarı ile ürün tamirden sonra düzeltilmiş olarak gelse de bu kalvye sorunu ilerde yine oluşacak..

    aklıma takılan 1-2 nokta var..

    1) garanti süresi bitmeden bu sorun yine oluşursa ve tekrar gönderirsem ne olacak? 3. defa aynı hata olduğundan değişim olacak mı?

    2) bazıları yeni sıfır ürün verdikleri bildiriyorlar. Ama hem LG'nin kendi sitesine hem de vatan'ın sitesine baktığınızda artık LG laptop'ların satılmadığını göreceksiniz. Dolayısıyla nasıl ve ne ile değişim yapılacaktır?

    3) yine okuduğum bir post'ta hediye çeki ile ilgili bilgiler yazılmış. bu çeki alabilen bir arkadaş varsa veya konu hakkında bilgisi olan birisi varsa, biraz ayrıntı verebilir mi? mesela çekin karşılığı fatura üzerinde belirtilen tutar kadar mı oluyor? ya da tahsil edilmek istendiğinde, ürünün kampayalı fiyatı üzerinden geçerli oluyor mu? Bunun sormamın nedeni, biliyorsunuz vatan'da normalde ürün fiyatı bayağ uçuk oluyor, ama %25 indirimle fiyatlar kampanya dahilinde indirilebiliyor (aslında olması gereken fiyat oluyor). Yani ben bu çekle gittiğimde bana "kampanyalı fiyat üzerinden kullanamazsın bu çeki" diyecekler mi?

    şimdiden tşk..

    arkadaşlar, konuyla ilgili bilgisi olan yok mu hiç? en azından hediye çeki alan, veya nasıl alınabilir bilen yok mu? çünkü anlaşılan garantisi bittiğinde de yine aynı klavye sorunu ile karşı karşıya kalacağım..




  • Hocam ben 4 kez servise gönderdim cihazımı yukarıda belirttiğim gibi ama fan temizliği arıza olmadığından (Böyle konuştular) çek ve ya değişim alamadım. Tekrar gönderirsem uğraşacağım almak için. Hediye çeki olayında da indirimden faydalanabiliriz diye tahmin ediyorum. Çünkü nakit yerine geçecek bu çek. Bilen arkadaşlar konuya girmiyor herhalde cevap veren yok. Ama değişim ve ya ücret iadesinden birini seçebilirsiniz. Değişim yaparlarsa kabul etmeyin iade isteyin. Ayrıca haklarınızdan haberdar olduğunuzu da açıklama notuna kısaca eklerseniz iyi olur. Garanti bitimine yaklaşmadan servise gönderemeye bakın. Sonra süre bitti vs. demesinler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nOnAME*

    Hocam ben 4 kez servise gönderdim cihazımı yukarıda belirttiğim gibi ama fan temizliği arıza olmadığından (Böyle konuştular) çek ve ya değişim alamadım. Tekrar gönderirsem uğraşacağım almak için. Hediye çeki olayında da indirimden faydalanabiliriz diye tahmin ediyorum. Çünkü nakit yerine geçecek bu çek. Bilen arkadaşlar konuya girmiyor herhalde cevap veren yok. Ama değişim ve ya ücret iadesinden birini seçebilirsiniz. Değişim yaparlarsa kabul etmeyin iade isteyin. Ayrıca haklarınızdan haberdar olduğunuzu da açıklama notuna kısaca eklerseniz iyi olur. Garanti bitimine yaklaşmadan servise gönderemeye bakın. Sonra süre bitti vs. demesinler.

    oguzkaan, hocam aynen dediğin gibi geçmiş olsun ürünü alanlara..

    noname, yanıt için teşekkürler.. ürün garantiden tekrar geldiğinde sorunu yine yaşayacağımdan dolayı, vatana tekrar garanti için vereceğim ama bu sefer ücret iadesi/hediye çeki istediğimi belirteceğim bu durumda.. çünkü deneyimlerime ve bu forumdaki diğer kullanıcıların yorumlarına bakarsak, bu klavye sorunu hiç bitmeyecek.. 3-4 defa klavye için gönderim yapanlar var ve benimkinin garantisi aralık ayında bitiyor.. nasıl bi işe düşmüşüz anlamıyorum..

    ilginç bir başka nokta ise, hem LG'nin TR sitesinde hem de vatan'da artık hiç bir LG laptop'un satılmaması/bulunmaması.. değişim önerirlerse ne ile değiştirecekler o da merak konusu..




  • Arkadaşlar bende A510-UAE12T Vatan bilgisayardan almıştım. Garantisi halen devam ediyor.1.5 seneyi geçti.bir kaç ay önce bazı tuşları basmamaya başladı. Bunlar E P D H İ Z BACKSPACE tuşları basmıyor fotmat attım fakat düzelmedi.Şimdi internetten driverlarını bulamıyorum.Driverlarını yükleyip servise göndereceğim.Bi de serviste fanını temizletmeyi düşünüyorum.Ayrıca bir ücret alınır mı.Bi yardımcı olursanız sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilefe_1907

    Arkadaşlar bende A510-UAE12T Vatan bilgisayardan almıştım. Garantisi halen devam ediyor.1.5 seneyi geçti.bir kaç ay önce bazı tuşları basmamaya başladı. Bunlar E P D H İ Z BACKSPACE tuşları basmıyor fotmat attım fakat düzelmedi.Şimdi internetten driverlarını bulamıyorum.Driverlarını yükleyip servise göndereceğim.Bi de serviste fanını temizletmeyi düşünüyorum.Ayrıca bir ücret alınır mı.Bi yardımcı olursanız sevinirim

    Hocam klavye sorunu donanımsal bir sorun gönderin değiştirirler. Klavye gelmediği için ücret iadesi alan arkadaşlar da oldu ama şu an durum ne bilmiyorum. Fan bakımı istediğinizi ve diğer şikayetlerinizi bir kağıda yazın, yurtiçi kargo ile karşıdan ödemeli olacak şekilde servise gönderin. Servis hizmeti için herhangi bir ücret vermezsiniz, cihazınız garantili. Fatura fotokopisini de koyabilirsiniz kutuya ne olur ne olmaz. Ama aslını koymayın kaybedebilirler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nOnAME*

    quote:

    Orijinalden alıntı: asilefe_1907

    Arkadaşlar bende A510-UAE12T Vatan bilgisayardan almıştım. Garantisi halen devam ediyor.1.5 seneyi geçti.bir kaç ay önce bazı tuşları basmamaya başladı. Bunlar E P D H İ Z BACKSPACE tuşları basmıyor fotmat attım fakat düzelmedi.Şimdi internetten driverlarını bulamıyorum.Driverlarını yükleyip servise göndereceğim.Bi de serviste fanını temizletmeyi düşünüyorum.Ayrıca bir ücret alınır mı.Bi yardımcı olursanız sevinirim

    Hocam klavye sorunu donanımsal bir sorun gönderin değiştirirler. Klavye gelmediği için ücret iadesi alan arkadaşlar da oldu ama şu an durum ne bilmiyorum. Fan bakımı istediğinizi ve diğer şikayetlerinizi bir kağıda yazın, yurtiçi kargo ile karşıdan ödemeli olacak şekilde servise gönderin. Servis hizmeti için herhangi bir ücret vermezsiniz, cihazınız garantili. Fatura fotokopisini de koyabilirsiniz kutuya ne olur ne olmaz. Ama aslını koymayın kaybedebilirler..

    aynı sıkıntı bendede var
    yalnız ben teknosadan aldım
    teknosa yetkılılerı bır sıkıntı olursa bıze getırın servıse verelım dedıler

    sımdı ben laptobu servıse mı gondereyım yoksa teknosaya mı gotureyım ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatih_-_

    quote:

    Orijinalden alıntı: nOnAME*

    quote:

    Orijinalden alıntı: asilefe_1907

    Arkadaşlar bende A510-UAE12T Vatan bilgisayardan almıştım. Garantisi halen devam ediyor.1.5 seneyi geçti.bir kaç ay önce bazı tuşları basmamaya başladı. Bunlar E P D H İ Z BACKSPACE tuşları basmıyor fotmat attım fakat düzelmedi.Şimdi internetten driverlarını bulamıyorum.Driverlarını yükleyip servise göndereceğim.Bi de serviste fanını temizletmeyi düşünüyorum.Ayrıca bir ücret alınır mı.Bi yardımcı olursanız sevinirim

    Hocam klavye sorunu donanımsal bir sorun gönderin değiştirirler. Klavye gelmediği için ücret iadesi alan arkadaşlar da oldu ama şu an durum ne bilmiyorum. Fan bakımı istediğinizi ve diğer şikayetlerinizi bir kağıda yazın, yurtiçi kargo ile karşıdan ödemeli olacak şekilde servise gönderin. Servis hizmeti için herhangi bir ücret vermezsiniz, cihazınız garantili. Fatura fotokopisini de koyabilirsiniz kutuya ne olur ne olmaz. Ama aslını koymayın kaybedebilirler..

    aynı sıkıntı bendede var
    yalnız ben teknosadan aldım
    teknosa yetkılılerı bır sıkıntı olursa bıze getırın servıse verelım dedıler

    sımdı ben laptobu servıse mı gondereyım yoksa teknosaya mı gotureyım ?

    Ilgileniriz demislerse teknosayi arayıp bir sorun. O sekilde muhatap teknosa olur ve isleminiz belki hizlanabilir. Ya da kendiniz de gönderebilirsiniz hocam, zaten gidip kargoya verme dışında bir zahmet cekmezsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nOnAME*


    quote:

    Orijinalden alıntı: fatih_-_

    quote:

    Orijinalden alıntı: nOnAME*

    quote:

    Orijinalden alıntı: asilefe_1907

    Arkadaşlar bende A510-UAE12T Vatan bilgisayardan almıştım. Garantisi halen devam ediyor.1.5 seneyi geçti.bir kaç ay önce bazı tuşları basmamaya başladı. Bunlar E P D H İ Z BACKSPACE tuşları basmıyor fotmat attım fakat düzelmedi.Şimdi internetten driverlarını bulamıyorum.Driverlarını yükleyip servise göndereceğim.Bi de serviste fanını temizletmeyi düşünüyorum.Ayrıca bir ücret alınır mı.Bi yardımcı olursanız sevinirim

    Hocam klavye sorunu donanımsal bir sorun gönderin değiştirirler. Klavye gelmediği için ücret iadesi alan arkadaşlar da oldu ama şu an durum ne bilmiyorum. Fan bakımı istediğinizi ve diğer şikayetlerinizi bir kağıda yazın, yurtiçi kargo ile karşıdan ödemeli olacak şekilde servise gönderin. Servis hizmeti için herhangi bir ücret vermezsiniz, cihazınız garantili. Fatura fotokopisini de koyabilirsiniz kutuya ne olur ne olmaz. Ama aslını koymayın kaybedebilirler..

    aynı sıkıntı bendede var
    yalnız ben teknosadan aldım
    teknosa yetkılılerı bır sıkıntı olursa bıze getırın servıse verelım dedıler

    sımdı ben laptobu servıse mı gondereyım yoksa teknosaya mı gotureyım ?

    Ilgileniriz demislerse teknosayi arayıp bir sorun. O sekilde muhatap teknosa olur ve isleminiz belki hizlanabilir. Ya da kendiniz de gönderebilirsiniz hocam, zaten gidip kargoya verme dışında bir zahmet cekmezsiniz.

    hangi kargoya vericem
    gondermme işlemleri nasil oluyor
    adres şikayet yazma
    normal bir kağıda mi yazıp verecem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatih_-_

    hangi kargoya vericem
    gondermme işlemleri nasil oluyor
    adres şikayet yazma
    normal bir kağıda mi yazıp verecem


    Yurtiçi kargo ile göndereceksiniz hocam. Tecpro'nun sitesinde adres bilgileri var. Kargo ücretini karşı taraf öder. Cihazı kendi kutusuna koyun, fatura fotokopisini ekleyin. Şikayetinizi de bir kağıda yazın ve onu da kutuya koyun. Şikayet yazdığınız kağıdın arka kısmına isim, adres ve telefon bilgilerinizi de yazın. Kağıdın nasıl olduğu da önemli değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nOnAME* -- 27 Kasım 2012; 21:55:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nOnAME*

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatih_-_

    hangi kargoya vericem
    gondermme işlemleri nasil oluyor
    adres şikayet yazma
    normal bir kağıda mi yazıp verecem


    Yurtiçi kargo ile göndereceksiniz hocam. Tecpro'nun sitesinde adres bilgileri var. Kargo ücretini karşı taraf öder. Cihazı kendi kutusuna koyun, fatura fotokopisini ekleyin. Şikayetinizi de bir kağıda yazın ve onu da kutuya koyun. Şikayet yazdığınız kağıdın arka kısmına isim, adres ve telefon bilgilerinizi de yazın. Kağıdın nasıl olduğu da önemli değil.

    ilgin için sağ ol arkadaşım...
    ben yarın teknosa ile goruseyim
    eğer onlar gonderirlerse hiç bulasmayayim
    yok gondermezlerse dediklerini yapacam artık :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar bilgisayara format attım windows 8i kurdum ve wireless driverini kuramıyorum yanı wireless siz oldu ne yaparsam yapayım olmuyor artık format attıktan sonrada özellikle baktım bir kaç kere bu recovery dosyları yerinde duruyor ama bir türlü recovery yapamıyorum bir ara F11 gözükme sorununu yapmıştım ama oda artık olmuyor ve böyle garip bir şekilde bilgisayarı kullanmaya devam ediyorum yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa yardımını bekliyorum bu arada:

    siathorize kardeşim bu bilgisayar üretimden kalktı büyük ihtimal hiç bir sitesinde bu bilgisayarın biz aldıktan sonra yeni bir sürümünü göremedim global lg sitesinde dahil yanı bilgidiğin bu bilgisayarın son kurbanı olduk

    ve ben bilgisayarı yolladım tuşlar çalışmıyor diye yapıp yolladılar ama son bir kez daha olmasını bekliyorum direk tüketici haklarına verecğim.
  • Benimde A510 laptopumun serviste klavyesini değiştirdiler. Klavyesi değiştikten sonra bu sorun yeniden ortaya çıkıyor galiba. Ortalama ne kadar süre sonra klavye sorunu tekrar ortaya çıkıyor?
  • hiç belli olmuyor ama bi 5-6 ay filan sürüyor
  • 
Sayfa: önceki 96979899100
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.