Şimdi Ara

LG AS-W126mmF0 Prestige inverter kullanan var mı ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
255
Cevap
2
Favori
32.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Isısan Bursa merkezinden telefon ile aradı. Servisin tekrar gelerek sisteme vakum yapacaklarını söyledi bende kesin olarak bu teklifi redettiğimi ürün değişimi istediğimi söyledim durumu İstanbul merkeze ileteceklerini söylediler.
  • Lg 12000 btu prestij alındı. 2550 TL ye LG Mağazasında .salı günü montaj olacak. yer çanakkale.vakumlama işini yetkili satıcıya sordum bana verdiği cevap abi o ne? oldu..klima satan bir lc bayisinin vakumlamadan haberi yoktu...içimden yuh dedimm..sonra eleman servisi aradı yanımda abi dedi bu vakumlama nedir diye sordu..serviste vakumlama işini yaptıklarını yoksa montajı yapmadıklarını bizatihi söyledi..bende bu forumu göstererek vakumlama bölümünü açıp okumasıını tavsiye ettimm...hafta içi montaj olacak..eski vestele elveda yeni LG merhaba diyecez...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mesido -- 16 Ağustos 2013; 19:46:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün ürün değişimi yapacakları bilgisini verdiler. İlgilenen arkadaşlara çok teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesido

    Lg 12000 btu prestij alındı. 2550 TL ye LG Mağazasında .salı günü montaj olacak. yer çanakkale.vakumlama işini yetkili satıcıya sordum bana verdiği cevap abi o ne? oldu..klima satan bir lc bayisinin vakumlamadan haberi yoktu...içimden yuh dedimm..sonra eleman servisi aradı yanımda abi dedi bu vakumlama nedir diye sordu..serviste vakumlama işini yaptıklarını yoksa montajı yapmadıklarını bizatihi söyledi..bende bu forumu göstererek vakumlama bölümünü açıp okumasıını tavsiye ettimm...hafta içi montaj olacak..eski vestele elveda yeni LG merhaba diyecez...


    Vakumlamayı bilmediği gibi liste fiyatını da bilmiyormuş galiba satıcı :) Çok iyi fiyat hayırlısı olsun.. Kış geliyor diye fiyatlarda bir düzeltme olabilir.. Ben bu rakamın üstünde bir fiyat atanıdık vasıtası ile aldım.. 2500 e bulsam bir tane daha almayı düşünürüm salona...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _EUA_

    LG nin Servis dokümanı.
    Burada ayrıntılı değerler gösterilmiş. Klimanın çalışma mantığı falan açıklanmış.
    h**p://www.chlodzenie.pl/dl/dokumentacje%20instalacyjne/PDB%20Scienne%20Inverter%202012.pdf

    En güzeli hangi iç ve dış sıcaklıklarda hangi kapasitede ısıtma ve soğutma yaptığı ve ne kadar enerji harcadığı yazıyor. Direk bölün COP u bulun. (102. sayfa soğutma ve 112.sayfa ısıtma değerleri var )
    Yani o kadar detaylı tablolamışlar ki, insan o değerlerin üfürme olduğuna pek inanmak istemiyor açıkçası.
    Sonuçta LG firmasını bağlar bu katalog. Yaptığınız ölçümlerde farklı değerler görürseniz klimayı iade edip paranızı geri alabilirsiniz yada ayıp oranında indirim isteyebilirsiniz Tüketici haklarınız (4077 nolu yasa) doğrultusunda. Hatta klimanın garantisi bitse bile klimayı iade edebilme hakkınız var. Çünkü bu ağır ihmal yada satıcının ayıbı bilerek gizlemesi kapsamına girer.

    Ha ölçümü nasıl yaparsınız. Klimanın iç ünitesinin fanından çıkan hava miktarı katalogda yazıyor zaten. Klima girişi çıkışındaki havanın sıcaklığının farkını alırsınız. Tablodan iç ünite - dış ünite değerlerine bakarsınız ve klimanın harcadığı enerjiyide bir güçmetre ile ölçersiniz. Biraz 4 işlem ile gerçek COP değerini bulursunuz. Yani gerekli alet edevat 1 dijital termometre, bir güç ölçer, bir de hesap makinesi.

    Minimum güçde iken ne enerji harcadığını bilemiyorum ama diğer klimalarda da bu durum pek parlak değil diyebilirim. Eğer klimaya araba parası vermiyorsanız.

    Servis kataloğuna göre Toshiba B10 SKVP den çok daha güzel bir cihaz. -15 derecede %72 kapasitede çalışıyor(muş). Toshiba SKVP ise ancak %40 kapasitede çalışabiliyor servis dokümanına göre.
    Yani bilemiyorum çok detaylı bir doküman hazırlamışlar. Adam bunları yazmayabilirdi de. Mesela Toshibanın servis klavuzunda bu şekilde ayrıntılar yok. Sadece sıcaklığa bağlı kapasite düşümü gösterilmiş grafikle ama o kapasitede harcanan enerji yazılmamış.

    Bilemiyorum. Nereden baksam güzel geliyor. Bir de arada 500 TL den fazla fiyat farkı var nereden baksan. O paraya gider 150W güneş paneli ve grid-tie inverter alırsın, şebekeye bağlarsın. COP tavan yapar Allahıma :D

    Bravo... Çok Teşekkürler...anladığım kadarıyla ısıtma odaklı arkadaşların 12.000 lik tercih etmesi +3000 btu demek... helal olsun...




  • bu akşam Lg prestige 12000 btu luk klimam eve teslim edildi..servis yarın montaj yapacak..ancak kafamı kurcalayan bir durum oldu..iç ünite kutusundaki kod: ASNW126MMFO dış ünütedeki ürün kodu ise: ASUW126MUFO yazılmaktadır...ve kutular üzerinde PRESTİGE yazısı ile ilgili hiç bir veri yok...doğru klimamı bana geldi diye teredüt ettimm...üstadlar bu konuda açıklayıcı bilgiler verebilirmi? şimdiden tşk ederim..birde 16 c amperlik sigorta şartmı? 20 lik veya 25 lik kullansak ne gibi artı eksileri var...cevaplarınızı kısa sürede verirseniz yarınki montajı daha güvenli yababileceğiz..şimdiden teşekkür ediyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesido

    bu akşam Lg prestige 12000 btu luk klimam eve teslim edildi..servis yarın montaj yapacak..ancak kafamı kurcalayan bir durum oldu..iç ünite kutusundaki kod: ASNW126MMFO dış ünütedeki ürün kodu ise: ASUW126MUFO yazılmaktadır...ve kutular üzerinde PRESTİGE yazısı ile ilgili hiç bir veri yok...doğru klimamı bana geldi diye teredüt ettimm...üstadlar bu konuda açıklayıcı bilgiler verebilirmi? şimdiden tşk ederim..birde 16 c amperlik sigorta şartmı? 20 lik veya 25 lik kullansak ne gibi artı eksileri var...cevaplarınızı kısa sürede verirseniz yarınki montajı daha güvenli yababileceğiz..şimdiden teşekkür ediyorum...

    Öncelikle klimanız hayırlı olsun nereden ve kaç paraya aldığınızı paylaşır mısınız?
    Teşekkürler....
  • Sayın fredo klimayı 2550 Tl ye nakit olarak aldım..satcıya nakit alacam fiyat araştırdım 2520 tl teklif etmiştim..oda bana 2600 tl ye bırakırım dedi..vur tut 2550 tl ye anlaştık..yer çanakkale almak isterseniz yardımcı olurum firma devamlı alışveriş yaptığım tanıdık bir yer:))
  • Biz de Temmuz ayı ilk haftasından itibaren 9luk LG Prestij serisini kullanıyoruz...

    Daha önce de ifade ettiğim gibi 2250 TL ye satın almıştık...

    Bazı değerlendirme, tespit ve montaj resimlerini paylaşmıştım...

    Aradan tam bir bir elektrik fatura dönemi geçti... Herkes gibi bizim de merak ettiğimiz sarfiyat durumu ortaya çıktı...

    Sıcak bir dönem geçiriyoruz... Her gün 6-8 saat süreyle günün en sıcak saatlerinde çalıştırdık...

    Klimanın bulunduğu salon 23 m2 ve günün büyük bir kısmında direkt güneşe maruz kalıyor...

    Büyük çoğunlukla 26 derecede, bazen 27 ye çıkardığımız oldu, çok az da 25 derecede çalıştı bu dönem boyunca...

    Dış sıcaklık ise kabaca 32-37 derece arasında seyretti... Zaman zaman nem epey yüksek seviyelerde devam etti...

    Bu koşullarda evin bir önceki elektrik faturası ile kıyasladığımızda klimanın aylık 30 TL gibi bir sarfiyatı olduğunu gördük... Tam inverter bir cihaz olmasından kaynaklandığını düşünüyorum...

    Bu rakam bizi çok memnun etti... Zira çok konforlu bir serinlemenin karşılığı için makul bir değer diye düşünüyorum...

    Cihaz gerçekten çok sessiz ve konforlu...Soğuturken hiç rahatsız etmiyor...

    Ayrıca çok şık bir dizayna ve plazma gibi faydalı özelliklere sahip...

    İyi ki almışız diyorum...

    Elektrik sarfiyatını da görünce gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim... Harika ve f/p bir ürün... Zira aynı özelliklere sahip ürünlerin iki misli fiyata satıldığını araştırmalarım esnasında görmüştüm...




  • Benim ürün değişimini dün gerçekleştirdiler. Vakum olayını tabiiki atlamadılar :)

    Şöyle bir durum oldu LG AS-W126mmF0 değilde LG AS-W126mmF5 ile değişim yaptılar. LG müşteri hizmetlerinden aldığım bilgiye göre diğerinin bir üst modeliymiş dış görünüşünde hiçbir fark yok sadece fotoğrafta görünen üfleme kısmında iyonizer diye bir yeşil kısım var farklı olarak.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkerden


    Biz de Temmuz ayı ilk haftasından itibaren 9luk LG Prestij serisini kullanıyoruz...

    Daha önce de ifade ettiğim gibi 2250 TL ye satın almıştık...

    Bazı değerlendirme, tespit ve montaj resimlerini paylaşmıştım...

    Aradan tam bir bir elektrik fatura dönemi geçti... Herkes gibi bizim de merak ettiğimiz sarfiyat durumu ortaya çıktı...

    Sıcak bir dönem geçiriyoruz... Her gün 6-8 saat süreyle günün en sıcak saatlerinde çalıştırdık...

    Klimanın bulunduğu salon 23 m2 ve günün büyük bir kısmında direkt güneşe maruz kalıyor...

    Büyük çoğunlukla 26 derecede, bazen 27 ye çıkardığımız oldu, çok az da 25 derecede çalıştı bu dönem boyunca...

    Dış sıcaklık ise kabaca 32-37 derece arasında seyretti... Zaman zaman nem epey yüksek seviyelerde devam etti...

    Bu koşullarda evin bir önceki elektrik faturası ile kıyasladığımızda klimanın aylık 30 TL gibi bir sarfiyatı olduğunu gördük... Tam inverter bir cihaz olmasından kaynaklandığını düşünüyorum...

    Bu rakam bizi çok memnun etti... Zira çok konforlu bir serinlemenin karşılığı için makul bir değer diye düşünüyorum...

    Cihaz gerçekten çok sessiz ve konforlu...Soğuturken hiç rahatsız etmiyor...

    Ayrıca çok şık bir dizayna ve plazma gibi faydalı özelliklere sahip...

    İyi ki almışız diyorum...

    Elektrik sarfiyatını da görünce gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim... Harika ve f/p bir ürün... Zira aynı özelliklere sahip ürünlerin iki misli fiyata satıldığını araştırmalarım esnasında görmüştüm...



    yav 24 saat kapamayın şunu nedir bu cimrilik sanki diğer saatler serin





  • İhtiyaç olsa elbette çalıştırırdık... Ancak güneşin en etkili olduğu saatlerde çalıştırdık... Fatura yüksek gelir kaygısından değil...

    Ender de olsa nemli günlerde gecenin belli bir saatine kadar da çalıştı...

    İhtiyaç olmadığında kapatıp yani güneş battıktan sonra camları açarak içerilerinin doğal serinlemesi mümkün iken klima çalıştırmanın da mantığı yok...

    Evde klima var diye gerekli olmadığı zamanlarda bile sürekli çalıştırmanın hiç gereği yok... Çünkü bulunduğum şehirde hava geceleri doğal serinliğe sahip...

    Ayrıca çok sıcak şehirlerde sürekli açık kalması gerekir diye düşünüyorum...Sanıldığı gibi sürekli açık kalması faturayı katlamaz... Bilakis daha ekonomik olur kanısındayım...

    Çünkü cihazın dış ünite fan ve kompresörü istenilen sıcaklığı hassas bir şekilde ayarlamak için sürekli devir değiştiriyor... Tabiri caiz ise 10 vitesli otomatik vitesli bir araba düşünün...

    En uygun yakıtı yaktığı vitesi kendisi ayarlıyor...

    İçerisi istenildiği sıcaklığa geldiğinde iç ünite fanı çalışırken dış ünite kendini zaman zaman dinlenmeye alabiliyor...

    Dış ünite tekrar devreye girdiğinde dikkatimi çeken diğer bir husus devrini yavaş yavaş arttırması... yani birden yüklenmemesi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: recox41

    Benim ürün değişimini dün gerçekleştirdiler. Vakum olayını tabiiki atlamadılar :)

    Şöyle bir durum oldu LG AS-W126mmF0 değilde LG AS-W126mmF5 ile değişim yaptılar. LG müşteri hizmetlerinden aldığım bilgiye göre diğerinin bir üst modeliymiş dış görünüşünde hiçbir fark yok sadece fotoğrafta görünen üfleme kısmında iyonizer diye bir yeşil kısım var farklı olarak.






    Hayırlı olsun...

    İyi günlerde kullanman dileğiyle...




  • çok teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkerden


    Biz de Temmuz ayı ilk haftasından itibaren 9luk LG Prestij serisini kullanıyoruz...

    Daha önce de ifade ettiğim gibi 2250 TL ye satın almıştık...

    Bazı değerlendirme, tespit ve montaj resimlerini paylaşmıştım...

    Aradan tam bir bir elektrik fatura dönemi geçti... Herkes gibi bizim de merak ettiğimiz sarfiyat durumu ortaya çıktı...

    Sıcak bir dönem geçiriyoruz... Her gün 6-8 saat süreyle günün en sıcak saatlerinde çalıştırdık...

    Klimanın bulunduğu salon 23 m2 ve günün büyük bir kısmında direkt güneşe maruz kalıyor...

    Büyük çoğunlukla 26 derecede, bazen 27 ye çıkardığımız oldu, çok az da 25 derecede çalıştı bu dönem boyunca...

    Dış sıcaklık ise kabaca 32-37 derece arasında seyretti... Zaman zaman nem epey yüksek seviyelerde devam etti...

    Bu koşullarda evin bir önceki elektrik faturası ile kıyasladığımızda klimanın aylık 30 TL gibi bir sarfiyatı olduğunu gördük... Tam inverter bir cihaz olmasından kaynaklandığını düşünüyorum...

    Bu rakam bizi çok memnun etti... Zira çok konforlu bir serinlemenin karşılığı için makul bir değer diye düşünüyorum...

    Cihaz gerçekten çok sessiz ve konforlu...Soğuturken hiç rahatsız etmiyor...

    Ayrıca çok şık bir dizayna ve plazma gibi faydalı özelliklere sahip...

    İyi ki almışız diyorum...

    Elektrik sarfiyatını da görünce gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim... Harika ve f/p bir ürün... Zira aynı özelliklere sahip ürünlerin iki misli fiyata satıldığını araştırmalarım esnasında görmüştüm...



    +1

    Ben de henüz fatura ödemedim. Ama gerçekten çok memnunum.




  • konuyu takip ediyorum. Kullanan arkadaslar deneyimlerini yazarsa memnun oluruz.
  • Ben LG AS-W126MMF0 Model klimayı ankarada hiçbir bayide bulamadım internettende güvenilir bir yer bulamadım yardımcı olabilecek varmı güvenilir bir yer konusunda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkerden


    İhtiyaç olsa elbette çalıştırırdık... Ancak güneşin en etkili olduğu saatlerde çalıştırdık... Fatura yüksek gelir kaygısından değil...

    Ender de olsa nemli günlerde gecenin belli bir saatine kadar da çalıştı...

    İhtiyaç olmadığında kapatıp yani güneş battıktan sonra camları açarak içerilerinin doğal serinlemesi mümkün iken klima çalıştırmanın da mantığı yok...

    Evde klima var diye gerekli olmadığı zamanlarda bile sürekli çalıştırmanın hiç gereği yok... Çünkü bulunduğum şehirde hava geceleri doğal serinliğe sahip...

    Ayrıca çok sıcak şehirlerde sürekli açık kalması gerekir diye düşünüyorum...Sanıldığı gibi sürekli açık kalması faturayı katlamaz... Bilakis daha ekonomik olur kanısındayım...

    Çünkü cihazın dış ünite fan ve kompresörü istenilen sıcaklığı hassas bir şekilde ayarlamak için sürekli devir değiştiriyor... Tabiri caiz ise 10 vitesli otomatik vitesli bir araba düşünün...

    En uygun yakıtı yaktığı vitesi kendisi ayarlıyor...

    İçerisi istenildiği sıcaklığa geldiğinde iç ünite fanı çalışırken dış ünite kendini zaman zaman dinlenmeye alabiliyor...

    Dış ünite tekrar devreye girdiğinde dikkatimi çeken diğer bir husus devrini yavaş yavaş arttırması... yani birden yüklenmemesi...

    tenkyu ederim.





  • LG Prestige serisi AS-W096MMFO 9000 Btu modelini 29.07.2013 tarihinde aldım. Montajını BOSCH Termoteknik (ISISAN)'in Manisa Servisi EKOL 05.08.2013 tarihinde yaptı. Montaj için en büyüğü 19-20 yaşlarında 3 kişi geldi. Vakumlama yapıp yapmayacaklarını sorduğumda yapacağım Montajda 4m boru kullanıyoruz 4m.den sonrası metresi 40 TL ücrete tabi deyip iç ünitenin montajını yaptı. Dış üniteyi çatıya monte edileceğini söyledim. Dış üniteyi çatıya çıkarıp kendilerince uygun bir yere vidalama veya sabitleme yapmadan öylece koydular boruları takıp test için elektrik bağlantılarını yaptı çalıştırmaya kalktı vakumlama yapmadıklarını söylediğimde yaptık dedi ve çalıştırdı. Sonrasında gittiler giderken dış ünite duvar askı ayaklarını da yanlarında götürmüşler. Gelip montajı yapıp gitmelerinin arası 1 saat 10 dakika sürdü. Müşteri Hizmetlerini arayıp yaşananları anlattım. Cihazın yenisiyle değiştirilmesini istedim. Birkaç telefon görüşmesinden sonra birkaç hafta sonra servis Patronu gelip inceledi. Bir hata yapılmış gazı boşaltıp yeni gaz dolduracağım dedi .Ben değişim yapılmasını istedim tabi o bildiğini okudu ve gaz değişimi yaptı. Tekrar Müşteri Hizmetlerini arayıp bu yapılanı istemediğimi değişim istediğimi söyledim birkaç kez daha aradıktan sonra nihayet İzmir bölgeden geri dönüş yaptılar. Yapılan işlemin normal olduğunu ve değişim yapmayacaklarını söyledi bende aynı şey sizin başınıza gelse yine böylemi düşünürdünüz dediğimde değişimi aklınızdan çıkarın kesinlikle değişim yapılmayacak dedi ve telefonu kapattı. Ben klima olmasına rağmen tasarruflu ve verimli olacağı düşüncesiyle bu klimayı almıştım ama iş bilmez servis yüzünden ikinci el klimalara yapılan gaz değişimi işlemi yapıldı. İş bilmeyen servislerin ve servis elemanlarının cezasını biz müşteriler çekiyoruz.

    Şimdi Klimayı 2,5 aydır kullanan birisi olarak cihaz hakkındaki izlenimlerim.

    ARTILARI :
    1. Cihaz çok şık göze hitap ediyor.
    2. İnverter (Değişken devirli ) olması
    3. Dış ünite ses seviyesi makul düzeyde


    EKSİLERİ :
    1. Yukarı aşağı hareket eden kanat (Flap) yukarı doğru ters yönde açıldığından özellikle soğutmada soğuk havanın üzerinize doğru gelmesine neden oluyor.
    2. İç ünitenin fan sesi en düşük hızda bile rahatsız edici düzeyde. (Reklamlarında en düşük ses seviyesi diye belirtiyorlar ama alakası yok)
    3. Soğutma ve Isıtma Performansı beklentimin biraz altında kaldı. (Bunda 8600 BTU luk oluşu etkili olabilir. Belki daha yüksek kapasitelerdekiler istenilen performansı verebilir.)
    4. BOSCH Termoteknik sattığı ürünün arkasında durmuyor. Servis hizmeti çok kötü. Müşteri Hizmetleri sorun çözme konusunda berbat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deli-Efe45 -- 7 Ekim 2013; 11:46:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keltoş11

    LG Prestige serisi AS-W096MMFO 9000 Btu modelini 29.07.2013 tarihinde aldım. Montajını BOSCH Termoteknik (ISISAN)'in Manisa Servisi EKOL 05.08.2013 tarihinde yaptı. Montaj için en büyüğü 19-20 yaşlarında 3 kişi geldi. Vakumlama yapıp yapmayacaklarını sorduğumda yapacağım Montajda 4m boru kullanıyoruz 4m.den sonrası metresi 40 TL ücrete tabi deyip iç ünitenin montajını yaptı. Dış üniteyi çatıya monte edileceğini söyledim. Dış üniteyi çatıya çıkarıp kendilerince uygun bir yere vidalama veya sabitleme yapmadan öylece koydular boruları takıp test için elektrik bağlantılarını yaptı çalıştırmaya kalktı vakumlama yapmadıklarını söylediğimde yaptık dedi ve çalıştırdı. Sonrasında gittiler giderken dış ünite duvar askı ayaklarını da yanlarında götürmüşler. Gelip montajı yapıp gitmelerinin arası 1 saat 10 dakika sürdü. Müşteri Hizmetlerini arayıp yaşananları anlattım. Cihazın yenisiyle değiştirilmesini istedim. Birkaç telefon görüşmesinden sonra birkaç hafta sonra servis Patronu gelip inceledi. Bir hata yapılmış gazı boşaltıp yeni gaz dolduracağım dedi .Ben değişim yapılmasını istedim tabi o bildiğini okudu ve gaz değişimi yaptı. Tekrar Müşteri Hizmetlerini arayıp bu yapılanı istemediğimi değişim istediğimi söyledim birkaç kez daha aradıktan sonra nihayet İzmir bölgeden geri dönüş yaptılar. Yapılan işlemin normal olduğunu ve değişim yapmayacaklarını söyledi bende aynı şey sizin başınıza gelse yine böylemi düşünürdünüz dediğimde değişimi aklınızdan çıkarın kesinlikle değişim yapılmayacak dedi ve telefonu kapattı. Ben klima olmasına rağmen tasarruflu ve verimli olacağı düşüncesiyle bu klimayı almıştım ama iş bilmez servis yüzünden ikinci el klimalara yapılan gaz değişimi işlemi yapıldı. İş bilmeyen servislerin ve servis elemanlarının cezasını biz müşteriler çekiyoruz.

    Şimdi Klimayı 2,5 aydır kullanan birisi olarak cihaz hakkındaki izlenimlerim.

    ARTILARI :
    1. Cihaz çok şık göze hitap ediyor.
    2. İnverter (Değişken devirli ) olması
    3. Dış ünite ses seviyesi makul düzeyde


    EKSİLERİ :
    1. Yukarı aşağı hareket eden kanat (Flap) yukarı doğru ters yönde açıldığından özellikle soğutmada soğuk havanın üzerinize doğru gelmesine neden oluyor.
    2. İç ünitenin fan sesi en düşük hızda bile rahatsız edici düzeyde. (Reklamlarında en düşük ses seviyesi diye belirtiyorlar ama alakası yok)
    3. Soğutma ve Isıtma Performansı beklentimin biraz altında kaldı. (Bunda 8600 BTU luk oluşu etkili olabilir. Belki daha yüksek kapasitelerdekiler istenilen performansı verebilir.)
    4. BOSCH Termoteknik sattığı ürünün arkasında durmuyor. Servis hizmeti çok kötü. Müşteri Hizmetleri sorun çözme konusunda berbat.

    bunlarda azdılar desenize hem euroventteki kodlarla birebir olan makineleri ithal etmiyorlar. öyleyken biz diyorduk ısısan iyi firma şimdi samsung vari davranışlarda bulunuyorlar. bu forumdaki değişen örnekleri sununuz. ısısanın belli bir ağırlığı vardı demek bosch a satıldığı için aynı samsung vsetel ahlakına girmişler. çünkü bosch aklakıda çok farklı değildir samsungdan vs.. ürnleri arçelikten kaliteli olsada neden arçelik daha çok satılıyor düşünmek lazım. arçelik kendini bilrim daha makul giderken bosch ille benim diyor. servis vakumsuz takıcak ve bölge değişimi unutun diyecek ahlakmı bu mesajınızı vakum bölümüne aldım.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.