Şimdi Ara

[[[---LG E500 KULÜBÜ---]]] (75. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.651
Cevap
9
Favori
169.645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar;

    bende de lg E500 var. fena sayılmaz.
    160 'lık hdd - 2 gb ram vardı.
    hdd yi 250 ye, ramimi ise 4 Gb ye yükselttim. ama ram 2 ninüzrine çıkınca windows sürümleri kurulum yapmıyor ve kurulu windowsda açılmıyor.
    sizdede böyle sorun yaşayan oldumu.

    lg nin sitesinde

    E500 ÖZELLİKLERİNDE

    Bellek 512/1024/2048MB DDR2 (667MHz, 4GB'ye kadar) gösteriyor.

    sizce ne yapmam lazım, çok acil cevap almam gerekiyor. ilginize tşk.

    E500
    http://tr.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=050306&categoryId=050306&parentId=05&modelCodeDisplay=E500

     [[[---LG E500 KULÜBÜ---]]]




  • Arkadaşlar tecpro ile görüştüm notebook ile değişim lg vermemiş. Kutunun üzerinde 64 bit diye belirtildiini sölüyorlar ama kutusu elimde ve öle bir ibare yok. Vatandan internet üzerinden almıştım oradada belirtilmiyordu. Anlayacağınız zorluk çıkarıyorlar. Tecprodan Hüseyin bey epey ilgilendi daha önceki değişimler neden olduğunu sordum şimdi lg böle bir karar aldı yasal hakkınız kullanın diyorlar.Ekran kartının 64 bit olduğunu kabul ediyorlar. Ama değişimi iadeyi lg onaylamıyor.Şimdi nasıl bir süreç izleyebilirim yardımcı olursanız sevinirim.
    Not: LG E500-UAP55T 15.4 T 8100 2.1 GHZ 2 GB 200 GB WEBC
  • arkadaşlar merhaba, lütfen yazdımcı olun.

    bende lg e 500 uap22t laptop var. bu cihaz da bi problem oldu , ekran 6 ya bolünmüştü. servise yolladık 20 iş günü sonra geldi ve yine aynı sorunu gösterdi. tekrar servise gönderdik 30 iş günü sonunda gelmeyince ben aldığım yere gittim. biz halletmeye calışcaz dediler. bu arada periyodik olarak takip ettim. para iadesi için uğrasırken adam bana bilgisayarın geldi biz onu 3. defa aynı hatadan yollayalım diye dilekçe yazıp yolladık, paranı alcaksın dedi. ben yine bekledim. bugün haber geldi bilgisayarın geldi ana kartı değişti diye.ben para iadesi istiyorum 3 aydır yok bilgisayarım. acayip şekilde sinirliyim. bilgisayarı almıycam ordan. ne yapmam lazım bi yol gösterin. elimdeki belgeye göre 52 iş günü gecti bugün itibariyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahytu -- 16 Eylül 2009; 20:08:26 >
  • LG KADAR NOTEBOOK KONUSUNDA KÖTÜ FİRMA YOK. Değiştirmeyi bırak kendi sitesinden makinama xp kuracağım driverları yok. E500 uap55t modelinin esamesi yok. Brezilya sitesinde birşeyler buldum rezalet diz boyu ömrümün sonuna kadar lg nin yanından geçmem. Pisliklerini temizlemeyi öğrensinler ilk önce.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ninja1975 -- 16 Eylül 2009; 20:13:04 >
  • arkadaşlar istanbul'da lg'nin teknik servisi neresi acaba?
  • serviste 30 iş gününün gecmesi para iadesi için yeterlimidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ninja1975

    Arkadaşlar tecpro ile görüştüm notebook ile değişim lg vermemiş. Kutunun üzerinde 64 bit diye belirtildiini sölüyorlar ama kutusu elimde ve öle bir ibare yok. Vatandan internet üzerinden almıştım oradada belirtilmiyordu. Anlayacağınız zorluk çıkarıyorlar. Tecprodan Hüseyin bey epey ilgilendi daha önceki değişimler neden olduğunu sordum şimdi lg böle bir karar aldı yasal hakkınız kullanın diyorlar.Ekran kartının 64 bit olduğunu kabul ediyorlar. Ama değişimi iadeyi lg onaylamıyor.Şimdi nasıl bir süreç izleyebilirim yardımcı olursanız sevinirim.
    Not: LG E500-UAP55T 15.4 T 8100 2.1 GHZ 2 GB 200 GB WEBC


    ben de bugüm lg ile görüştüm artık hiçbir şekilde iade almadıklarını belirttiler. bunun üzerine tüketici haklarını aradım ürünü servise verip servis fişi fatura ve garanti belgesiyle yanlarına gitmemi ve neler yapabileceğimizi görüşeceğimizi söylediler. bunun üstüne techpro yu aradım oradan da siz ürünü boşuna getirirsiniz lg bize bu nedenle artık ürün alımı yapmayacağını söyledi ve sizin ürününüz size hiçbir işlem olmadan iade edilecek dediler. fakat 64 bit olduğunu belirteceklerini söylediler.
    lg ile olan konuşmamda bana ürünü "şu anda" 64 bit olduğunu belirterek sattıklarını söylediler fakat ben "benim aldığım zaman nasıl satıyordunuz?" diye sorunca bu konuda birşey söyleyemem cevabıyla karşılaştım. benimle ilgilenen erkan bey den üstüyle görüşmemi istememin akabinde ise şu anda burada kimse yok gibi bir cevapla karşılaştım, anlayacağınız lg bizden kaçıyor artık hiçbir şekilde ilgilenmiyor. yasal hakkınız neyse onu arayın diyerek geçiştiriyorlar ve resmen bizi hakkımız olan parayı almamız için süründürmekte ısrarlılar.

    bilgisayarı techpro ya götürdükten sonra direk tüketici haklarına gideceğim, oradan bana söyleyecekleri şeyleri burada paylaşırım.

    eğer hukuki bir prosüdür başlayacaksa buradaki diğer mağdur tüketici arkadaşlarımla birlikte hareket etmekten zevk duyarım.


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdi_arikan

    arkadaşlar istanbul'da lg'nin teknik servisi neresi acaba?


    lg teknik servisi tech pro.

    tel: 0212 444 02 57




  • Evet dostum kesinlikle haklısın edindiğimiz bilgilerimizi paylaşalım. Lg bu konuda çok tutarsız davranıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahytu

    arkadaşlar merhaba, lütfen yazdımcı olun.

    bende lg e 500 uap22t laptop var. bu cihaz da bi problem oldu , ekran 6 ya bolünmüştü. servise yolladık 20 iş günü sonra geldi ve yine aynı sorunu gösterdi. tekrar servise gönderdik 30 iş günü sonunda gelmeyince ben aldığım yere gittim. biz halletmeye calışcaz dediler. bu arada periyodik olarak takip ettim. para iadesi için uğrasırken adam bana bilgisayarın geldi biz onu 3. defa aynı hatadan yollayalım diye dilekçe yazıp yolladık, paranı alcaksın dedi. ben yine bekledim. bugün haber geldi bilgisayarın geldi ana kartı değişti diye.ben para iadesi istiyorum 3 aydır yok bilgisayarım. acayip şekilde sinirliyim. bilgisayarı almıycam ordan. ne yapmam lazım bi yol gösterin. elimdeki belgeye göre 52 iş günü gecti bugün itibariyle



    arkadaşlar bu 64 bit meselesi e 500 uap22t modelindede varmı




  • DOSTUM MAKİNAYA EVEREST PROGRAMINI KUR ANLARSIN EKRAN KARTIN 8600 M GS İSE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahytu
    arkadaşlar bu 64 bit meselesi e 500 uap22t modelindede varmı


    evet var. bende de uap22t modeli var fakat şu anda değişim kabul etmiyorlarmış ama bu ürün hukuken ayıplı mal ve değiştirmek zorundalar. topluca yüklenmemiz en hayırlısı olacak gibi.

    bu arada yeni bir problemim var arkadaşlar wireless çalışmıyor. driver güncellemesini yaptım wireless ı donanım özelliklerinde görüyor ve bu aygıt düzgün çalışıyor diyor bilgisayarım fakat ağ taraması yaptığımda hiçbir ağ bulamıyor. nedeni ise wireless imin kapalı olması. fn+f11 yapıyorum sanırım bluetooth u açıp kapatıyorum. wireless nasıl açılacak hiçbir fikrim yok. bana bu konuda yardımcı olur musunuz?
  • sorunumu kendim hallettim
  • Selam arkadaşlar bende Lg E500 UASPT modeli var acaba bu değişim olayı ondada varmı,askerde olduğumdan dolayı çok fazla takip edemedim dolağıysıyla yarındna sonra teskere alıcam gidince vista home premiumdan windows 7 ye geçiş ücretsiz diye duydum gidince geçeyim derken eğer bizim modelde ayıplı mala giriyorsa değiştirme gibi bir şans varsa bilgisi olan arkadaşlar acil olarak yardımcı olurlarsa sevinirim arkadaşler...
  • Selam.. Pilin çabuk bittiğinden şikayetçi olan var mı?? Bir dahaki şarjdan sonra süre tutacağım, şimdi süre söyleyemiyorum ama 1.5-2 saat sadece internete girmekle biter mi ya.. e500 uat 22t..
  • slm arkadaşlar ben 09.2008 de LG E500 UAP22T modeli notebok aldım bu notbokların ekran kartı nın 128 olduğunu belirtmişlerdi hatta bana belirtmelerinden ziyade LG nin genel sitesinde ürün tanıtımında dahi ekran kartının 128 bit olduğu belirtiliyordu fakat bu serideki notbok ların hepsinde ekran kartı 128 değil 64 bit olduğu ortaya çıktı yani bu ürünler ayıplı mal kapsamına girdi 1 ay öncesine kadar bu ayıplarını kabul eden LG firması geçen aydan sonra değişim yada para iyadesini durdurdu ve prosüdür ün değiştini söyliyerek iyade veya değişim kabul etmediklerini söylediler bunun sebebi olarakta bu ayıplı ürünün 2009 tarihinden itibaren 128 bit değil 64 bit olduğu belirtilerek satıldığını savunuyorlar evet bu ürün bu tarihten sonra 64 bir olarak satılıyor olabilir ve o tarihten sonra deşim yapmaya bilirler çünki artık ürünün özelliklerini doru belirterek satıyorlar ama 2008 tarihinde satıkkları ayıplı ürünlerinin arkasında bir süre durup sonrasında neden ürünü onlar satmamışlar gibi geri çekiliyorlar anlıyamadım bu konuda onları kınıyorum vede bu durumdan sonra LG DEN ALIŞVERİŞ YAPILMAMAMASINI ÖNERİYORUM TÜM ARKADAŞLARA. SATTIKLARI ÜRÜNLERİNİN ARKASINDA DURMAYAN LG MARKASINI BİR KEZ DAHA ŞİDDETLE KINIYORUM bu yazıyı ilgili olan bütün arkadaşların yazılması gerekli gördükleri sitelere kopyalamalarını rica ediyorum.




  • arkadaşlar pc sinin ekran kartı 128 bit olarak çalışması gerekipte 64 bit olarak çalışan tüm lg madurlarına sesleniyorum birlik olalım vede bu konunun üzerine sonuna kadar gidelim ben pc mi sattsam 900 lira ediyor iade edip parasını alsam 1400 küsür ytl olucak benim için bu olay iyade edeyim de 500 ylt fazla alayım düşüncesi değil lg ye konuyla ilgili telefonla başvurmamdan sonraki gün vazgeçmek üzereydim ki son bir telefon açayım dedim ve aradım ve ikinci bir telefonumumda orda çalışanlardan birisi telefonda sanki karşısında salak bir insan varda onu kandırmaya çalışıyormuş gibi konuşunca bende bu durumun üstüne sonuna kadar gitmeye karar verdim aldatıldık bence bu konu es geçilemez hiç kimseyi kandırmaya hakları yok biz hakkımızı aramazsak onlarda bu konuyu rahatlıkla kapatırlar benim msn hheartbreak@hotmail.com konuyla ilgili olan arkadaşlar ekleyebilirler birlik için




  • Arkadaşlar everst programını kurdum Lg E500 Uaspt notebookumun ekran kartı 8600 M GS hem kutusunun üzerinde de yazıyormuş.. Birkaç gün önce Lg servisine aradım bana iade edilen ürünlerin alındığı şirketin değiştirdiğini filan söyledi işim vardı çok fazla konuşamadım ama böyle bir cevap varmı yaaa neymiş benim aldığım firma değiştirirmiş..İyi o zaman ben ürünün marka kalitesine güvenip alayım kosakoca dünya piyasalarının önde gelen bir marka diye fazla para verip alayım ben satan şirkete güvenip te almıyorum ki Evet arkadaşlar sanırım bu konudan mağdur olan baya kişiyiz hep beraber olursak değiştirebiliriz...Ben bilgisayarımdan gayet memnunum ama şu varki hepimiz bilgisayarlarımızı alırken kimbilir kaçtane ürünü eleyip ve fiyatını katlıyan kısmının ekran kartı olduğunudan iyisi olsunda biraz pahalı olsun diyerek aldık Lg notebooklarımızı böyle olacağını bilseydik biraz daha ucuza yine aynı özelliklerde başka bir ürün alırdım neden fazla para verdik ki... Arkadaşlar sizi birlik olmaya çağırıyorum bence Lg global bir marka olarak bu mağduriyetimizi ortadan kaldırır.. Mail adresim ismailpercinel@hotmail.com arakadaşlar




  • kardeş konu acayip bir olaya döndü adamlar 128 bit olarak sattıkarına dair olan bütün kanıtları yok ettiklerini düşünüyorlar bu sebeplede yasal hakkınızı kullanın diyebiliyorlar değişim yapan arkadaşlarda yardımcı olursa bu konuyu çözebileceğimizi düşünüyorum ellerinde değişim yaparken aldıkları bir belge varsa yani lg nin bu ürünü için ayıplı olduğunu kabul ettiklerini gösteren yada bu ürünün geçen sene 128 bit olarak satıldığını gösteren bir şey mesala geçensene bu pcleri satarken lg kendi sitesinde pcnin özellikleri arasında ekran kartının 128 bit olduğunu gösteriyordu tabi şuanda o görüntüden kurtuldular bize gereken tek şey geçen sene pcleri 128 bit olarak sattıklarını gösterir bir belge eğer böyle bişi bulabilirsek inanın artık hiç kimseye itiraz edmicekler geçen sene sattıkları bütün pcleri geri almak zorunda kalıcaklar umarım değişim yapan arkadaşlar ellerinde buna benze bir belge tutmuşlardır tutan varsa bütün madurlar adına rica ediyorum yardımcı olun bir belge bütün madurların sorununu çözebilir bence şimdiden konuya yardımlarınız için tşk
    perçinel arkadaşım msn eklemişsin kabul ettim konu hahkında bütün gelişmelerden birbirimizi haberhar edelim vede yeterli çoğunluğa ulaşabilirsek hukuksal bir süreç başlatalım bence


    UCİFTCİ arkadaşımız tüketici haklarınıa başvuracağını söylemişti başvuru yatınnızmı? acaba nasıl bir cvp aldınız yardım ediyorlarmı paylaşın lütfen bizimle bu konuda size özel msj da atmıştım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hheartbreak -- 28 Eylül 2009; 16:34:00 >




  • bende aynı sorunlardan çekmediğim kalmadı artık yeter diyorum ve bu işin peşine düşeceğim.4 kere türlü arızalardan laptopu garantiye götürdüm.En sonuncusunda burdan bu değişimi öğrenince media market aracılığıyla hem fan sorunu hemde ekran kartı sorunu yüzünden tekrar servise gönderdim.Servisdeki kişi biraz önce aradı ve daha önce ismi verilen Sefer beyin böyle bir değişim yapmadıklarını söylediğini ifade etti.Burdan değişim yapan arkadaşlara sesleniyorum tüketici haklarına ulaştırabileceğimiz ve lg ye sunabileceğimiz değişim yaptığınıza dair belgeyi bizimle paylaşırmısınız.servisde çalışan kişiyede bu forumu okumasını söyledim umarım zahmet eder de okur.Eğer bu değişimiz yapamazsam bütün forum sitelerinde ayrı ayrı başlıklar açarak lg ürünlerinden uzak durmalarını söyleyeceğim.ayrıca msn adresim yenersahin@live.com madurlar eklesinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esdicien -- 28 Eylül 2009; 16:57:54 >




  • arkadaşlar az önce lg genel servisten sefer beyle görüştüm ve bize satılan pc lerin özellikleri arasında ekran kartının 8600 oldunu ama pclerin ekran kartlarının 8600 değilde 8400 ekran kartı seviyelerinde çalıştığını yani bu pclerin sorunlu olduğunu belirtim ben ekran kartımı 8400 seviyelerinde değil özelliği 8600 olan kartın 8600 seviyelerinde çalışması gerektini söyledim ve sorunun giderilmesi için pc yi servise götürdüm 1 hafta sonra tecprodaki çalışan servis yetkilisi bana ekran kartındaki bu durumun sorun olarak kabul edilmediğini söyledi yani pcmin ekran kartı 8600 seviyelerinde değilde 8400 seviyesinde çalışması sorun olarak kabul edilmiyormuş böyle saçma bir durum olabilirmi benim ekran kartım 8400 seviyesinde çalıştığı sürece bu pc arızalı demektir ve garanti kapsamı içersinde sorunun giderilmelidir giderilemediği taktirdede değişim yapılması yada para iyadesi yapmaları gerekir
    bu sorun çözülene kadar peşini bırakmıcaz vede bıraktırmıcaz daha öncede söylediğim gibi hiç bir insanı kandırmaya hakları yok bu durumun LG firmasıda farkındadır umarım bir kaç pc yerine milyonlarca müşterisinden olmayı gözemi alıyorlar acaba bu konuyu yaya bildiğim kadar yayıcam her geçen gün bu konudaki madur arkadaşların aramıza katılmasını sağlıcam LG belkide bu ürünlerin garanti süresinin bitmesini bekliyor ürünlerin garanti süresi bittiğinde rahat bir nefes alıcaklar bu sebeple şuanda ellerinden geldiği kadar iyade kabul etmiyoruz diyorlar bu durmu sonlandırıcam emin olun arkadaşlar birlik ve beraberliğimizi koparmayalım yeter. gelişmeleri an ve an paylaşıcam sizlerle görüşmek üzre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hheartbreak -- 28 Eylül 2009; 19:32:17 >




  • 
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.