Şimdi Ara

LG G OPTIMUS E975 GARANTİYE NASIL GÖNDEREBİLİRİM?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.İki sorum olacak.Öncelikle telefonumda konuşma esnasında karşıdan gelen ses çok az,ayrıca karşı taraf bazen sesimi hiç alamıyormuş böyle bir problemim var.Son olarakta 13 mp denen kamera 2mp ön kamera ile aynı seviyede çekiyor hatta daha kötü.Bu sorun 6 aydır devam ediyordu ancak çok kafaya takmadım.Şansa bakın 1 ay önce telefonun arka kamerasının en dışındaki koruma camı düştü,onu da bulamadım.Şu anda telefonumu bu sebeplerden dolayı garantiye yollamak istiyorum.

    1-İlk sorum bu telefon kameradan dolayı garantiye girer mi?Görevi sadece koruma olan mercekle alakası olmayan bir cam düştü diye kullanıcı hatası diyebilirler mi?Ses konusunda yaşadığım problemlerden dolayı sorun çıkaracaklarını sanmıyorum.
    2-Telefonu TEKNOSA'dan aldım.Şu an garantiye yollamak için kutuyu aradım ve kutunun içinde hiçbirşey yok.Elimde sadece 19 Ocak 2014 tarihli 1200 TL'lik fatura,ve kredi kartı fiş nüshaları var.Bu şartlarda garantiye kabul ederler mi?Garanti belgesi var mıydı inanın hiç böyle birşey hatırlamıyorum bile.

    Yardımcı olabilecek varsa şimdiden çok teşekkür ederim.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.