Şimdi Ara

LG G2 32GB - Ölü Piksel

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen cumartesi günü teknosadan 32gb siyah modelini aldım. İlk gün telefonu biraz kurcaladım ekranda hiçbir şey yoktu ya da vardı da ben farketmedim bilemiyorum. Ertesi gün beyaz arka planda siyah bir nokta farkettim ilk önce toz sandım fakat silince geçmedi. Beyaz ve kırmızı arka planda dikkatlice bakınca belli oluyor, ölü piksel bu sanırım. Buna ilaven ekranın sol üst kısmında ekranın altında çok küçük bir toz taneciği var. Çok ince bir çatlak - kırık da olabilir bilemiyorum. Yine silmeye çalıştım ama silince geçmedi.

    Telefonu hırpalamadığımdan veya bir yere çarpmadığımdan eminim daha jelatinleri üzerinde duruyor, herhangi bir kırık çizik bulumuyor. Çok dikkatli kullanıyorum.

    Garanti bunu karşılar mı sizce? Ya da garantiye vermeli miyim cihazı? Aylar sonra farketsem pek önemsemezdim ama daha ilk günden böyle birşeyle karşılaşınca insanın morali bozuluyor.







  • mağazadan iade / değişim işlemini görüştünüz mü?
  • Mağazadaki elemanlarla konuyu henüz görüşmedim. Müşteri hizmetlerini aradım iade talebi oluşturmuşlar geri dönüş yapacaklarmış vs. Doğrudan mağazaya mı götürsem cihazı acaba? Konuyla ilgili muhatap olduğum taraf teknik servis diye düşündüm ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jarsis

    Mağazadaki elemanlarla konuyu henüz görüşmedim. Müşteri hizmetlerini aradım iade talebi oluşturmuşlar geri dönüş yapacaklarmış vs. Doğrudan mağazaya mı götürsem cihazı acaba? Konuyla ilgili muhatap olduğum taraf teknik servis diye düşündüm ben.

    direk aldığın yere vermeniz ve iyi bir giriş yapsanız büyük ihtimal halledilebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bukalemun -- 12 Kasım 2013; 11:14:52 >
  • Bukalemun kullanıcısına yanıt
    Siz cevap yazmasanız valla lg teknik servislerinde sürünecektim boşu boşuna. Yaklaşık 3 saat önce Cevahir Teknosa'ya gittim. Pikseli gösterdim, biraz incelediler sonra mağaza müdürünü aradılar, adam tamam demiş sonra sorgusuz sualsiz yeni cihazla değiştirdiler. Yeni cihazın testlerini de yaptık, cihaz sorunsuz. Hatta aksesuarlarını da eksik götürmüştüm onu da sorun etmediler. Şaşırdım açıksası Teknosa'dan bu kadarını beklemiyordum.
  • Eğer aldığınız mağaza da stokta ürün varsa bunu yapmaları hem lazımdı hem de sizin adınıza sevindim.

    Ben de bir çok ürünümü Kipa / Cevahir Teknosa dan aldım. ( Arkadaşıma ilk LG Nexus4 dahil )

    Çok sevindim , umarım uzun ömürlü ve zevkle kullanırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bukalemun kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim.
  • geçmiş olsun. direk git göster. burayada yaz sonucu
  • yok artık imkansız
  • MrSAVIOR kullanıcısına yanıt
    +1 arkadaş üstüne alınmasında sanki bu teknosa reklamı gibi olmuş
  • cumur C kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun hatta daha fazlasıda var bende götürdüm ama teknosa servise gönderdi serviste standart olarak değişime onay vermedi herzamanki gibi
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.