Şimdi Ara

lg g2 dokunmatik sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 gundur telefonu kullaniyorum klavyede hizlica bir sey yazmaya calistigumda bazi klavye tuslari calismiyor biraz bekleyince calisiyor.Sizce problem nedir ne yapayim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hocam bence güvenli modda başlatmayı deneyin bir arkadaşta da aynı sorun vardı güvenli modda düzeldi
  • Evet duzeldi bende de guvenli modda mi surekli kullanacam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darktumtas D kullanıcısına yanıt
    Evet
  • Sorun Hla devam ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up
    Yazılımsal mıdır yoksa donanımsal mı veya değişim talep edeyim mi ne dersiniz?
  • ben de hızlı yazdığımı düşünüyorum hatta baloncuklar hiç görünmüyor bile ama takılma falan yok hiç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: odiyus

    ben de hızlı yazdığımı düşünüyorum hatta baloncuklar hiç görünmüyor bile ama takılma falan yok hiç.

    Arkadaşın telefonuyla deniyorum hiç sıkıntı yok onun da g2 ama bende bariz bir fark var.
  • darktumtas D kullanıcısına yanıt
    ilginç doğrusu. müşteri hizmetlerini arayın bakalım netice alacaksınızdır. bizi de bilgilendirin ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OBJECTIVE

    Hocam bence güvenli modda başlatmayı deneyin bir arkadaşta da aynı sorun vardı güvenli modda düzeldi

    Güvenli modda nasıl başlatıyoruz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lombargini

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBJECTIVE

    Hocam bence güvenli modda başlatmayı deneyin bir arkadaşta da aynı sorun vardı güvenli modda düzeldi

    Güvenli modda nasıl başlatıyoruz ?

    Kapat menusu acildiktan sonrsa kapata basili tutun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendee dun aldim ayni sorun var tus takiminda sol taraftaki tuslar zor basiyor ne yapalim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: space1356

    Bendee dun aldim ayni sorun var tus takiminda sol taraftaki tuslar zor basiyor ne yapalim?

    İade-değişim birini yapın.
  • bende de aynı sıkıntı var. alalı 10 gün oldu.iade nasıl edeceğiz ki?servise mi götürüp değişim isteyeceğiz yoksa?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczaci20

    bende de aynı sıkıntı var. alalı 10 gün oldu.iade nasıl edeceğiz ki?servise mi götürüp değişim isteyeceğiz yoksa?

    En mantıklısı aldığınız yere iade edin servis işi uzatıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczaci20

    bende de aynı sıkıntı var. alalı 10 gün oldu.iade nasıl edeceğiz ki?servise mi götürüp değişim isteyeceğiz yoksa?

    Arkadaşlar değişim için direk değişim istediğinizi belirterek yollamayacakmışsınız ben tüketici haklarını arayıp sordum ilk önce arıza tespit tutanağı isteyecekmişsiniz gelen tutanaklada değişim talebinizi iletecekmişsiniz elinizde telefonda sıkıntı olduğunu belirten bi tutanak olması gerekiyormuş saçma sapan bişey bozuksa bozuktur tutanağa ne gerek var bende anlamadım sizde 175 nuaralı tüketici hakları danışma hattını arayarak daha detaylı bilgi alın ayrıca telefonlar lg garantiliyse Allah şimdiden yardımcınız olsun
    kullanıma engel değil deyip geri yollayacaklar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_mtd

    quote:

    Orijinalden alıntı: eczaci20

    bende de aynı sıkıntı var. alalı 10 gün oldu.iade nasıl edeceğiz ki?servise mi götürüp değişim isteyeceğiz yoksa?

    Arkadaşlar değişim için direk değişim istediğinizi belirterek yollamayacakmışsınız ben tüketici haklarını arayıp sordum ilk önce arıza tespit tutanağı isteyecekmişsiniz gelen tutanaklada değişim talebinizi iletecekmişsiniz elinizde telefonda sıkıntı olduğunu belirten bi tutanak olması gerekiyormuş saçma sapan bişey bozuksa bozuktur tutanağa ne gerek var bende anlamadım sizde 175 nuaralı tüketici hakları danışma hattını arayarak daha detaylı bilgi alın ayrıca telefonlar lg garantiliyse Allah şimdiden yardımcınız olsun
    kullanıma engel değil deyip geri yollayacaklar

    of ya,hiç iyi demediniz.dün gittim lg yetkili servise verdim.inşaAllah değişim verirler.tüketici haklarına şikayet edeceğim.daha alalı 10 gün oldu.insan keyfinden 10 günlük telefonu götürüp servise verir mi hiç?umarım dediğin gibi olmaz.lg kore ye mail atarım olmazsa fatura bilgileriyle birlikte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eczaci20 -- 8 Ocak 2014; 17:48:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczaci20

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr_mtd

    quote:

    Orijinalden alıntı: eczaci20

    bende de aynı sıkıntı var. alalı 10 gün oldu.iade nasıl edeceğiz ki?servise mi götürüp değişim isteyeceğiz yoksa?

    Arkadaşlar değişim için direk değişim istediğinizi belirterek yollamayacakmışsınız ben tüketici haklarını arayıp sordum ilk önce arıza tespit tutanağı isteyecekmişsiniz gelen tutanaklada değişim talebinizi iletecekmişsiniz elinizde telefonda sıkıntı olduğunu belirten bi tutanak olması gerekiyormuş saçma sapan bişey bozuksa bozuktur tutanağa ne gerek var bende anlamadım sizde 175 nuaralı tüketici hakları danışma hattını arayarak daha detaylı bilgi alın ayrıca telefonlar lg garantiliyse Allah şimdiden yardımcınız olsun
    kullanıma engel değil deyip geri yollayacaklar

    of ya,hiç iyi demediniz.dün gittim lg yetkili servise verdim.inşaAllah değişim verirler.tüketici haklarına şikayet edeceğim.daha alalı 10 gün oldu.insan keyfinden 10 günlük telefonu götürüp servise verir mi hiç?umarım dediğin gibi olmaz.lg kore ye mail atarım olmazsa fatura bilgileriyle birlikte

    valla hocam benim telefonun ekranı leke dolu gören servisin yedi sülalesine rahmet okuyo nasıl değişmiyolar bunu diye ama servis hatayı gördüğünü fakat kullanıma engel olmadığını belirterek geri gönderiyo artık aldığım yer dayanamayıp kendisi aradı nasıl iş yapıyorsunuz telefonda hata var ve değişmesi gerekiyor müşteri mahkemeye verecek haberiniz olsun diye baya kızdı bu 3. gidişi bakalım bu sefer ne diyecekler gerçekten ben böyle yüzsüzce bir davranış hiç görmedim hata var ama kullanıma engel değil demek resmen müşteriyle dalga geçmek parasını benim verdiğim cihazın kullanıma uygun olup olmadığına kıytırık bir servis ve onun hiçbişeyden anlamayan elemanı karar veriyo inşallah sizinkini onaylarlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_mtd

    quote:

    Orijinalden alıntı: eczaci20

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr_mtd

    quote:

    Orijinalden alıntı: eczaci20

    bende de aynı sıkıntı var. alalı 10 gün oldu.iade nasıl edeceğiz ki?servise mi götürüp değişim isteyeceğiz yoksa?

    Arkadaşlar değişim için direk değişim istediğinizi belirterek yollamayacakmışsınız ben tüketici haklarını arayıp sordum ilk önce arıza tespit tutanağı isteyecekmişsiniz gelen tutanaklada değişim talebinizi iletecekmişsiniz elinizde telefonda sıkıntı olduğunu belirten bi tutanak olması gerekiyormuş saçma sapan bişey bozuksa bozuktur tutanağa ne gerek var bende anlamadım sizde 175 nuaralı tüketici hakları danışma hattını arayarak daha detaylı bilgi alın ayrıca telefonlar lg garantiliyse Allah şimdiden yardımcınız olsun
    kullanıma engel değil deyip geri yollayacaklar

    of ya,hiç iyi demediniz.dün gittim lg yetkili servise verdim.inşaAllah değişim verirler.tüketici haklarına şikayet edeceğim.daha alalı 10 gün oldu.insan keyfinden 10 günlük telefonu götürüp servise verir mi hiç?umarım dediğin gibi olmaz.lg kore ye mail atarım olmazsa fatura bilgileriyle birlikte

    valla hocam benim telefonun ekranı leke dolu gören servisin yedi sülalesine rahmet okuyo nasıl değişmiyolar bunu diye ama servis hatayı gördüğünü fakat kullanıma engel olmadığını belirterek geri gönderiyo artık aldığım yer dayanamayıp kendisi aradı nasıl iş yapıyorsunuz telefonda hata var ve değişmesi gerekiyor müşteri mahkemeye verecek haberiniz olsun diye baya kızdı bu 3. gidişi bakalım bu sefer ne diyecekler gerçekten ben böyle yüzsüzce bir davranış hiç görmedim hata var ama kullanıma engel değil demek resmen müşteriyle dalga geçmek parasını benim verdiğim cihazın kullanıma uygun olup olmadığına kıytırık bir servis ve onun hiçbişeyden anlamayan elemanı karar veriyo inşallah sizinkini onaylarlar

    Bende satıcı firmayı aradım.değişim vermezlerse videoya çek ve tüketici mahkemesine başvur dedi.bizi de bilgi verin lütfen dedi.175 i de aradım.onlarda tüketici mahkemesine başvurun dedi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_mtd

    quote:

    Orijinalden alıntı: eczaci20

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr_mtd

    quote:

    Orijinalden alıntı: eczaci20

    bende de aynı sıkıntı var. alalı 10 gün oldu.iade nasıl edeceğiz ki?servise mi götürüp değişim isteyeceğiz yoksa?

    Arkadaşlar değişim için direk değişim istediğinizi belirterek yollamayacakmışsınız ben tüketici haklarını arayıp sordum ilk önce arıza tespit tutanağı isteyecekmişsiniz gelen tutanaklada değişim talebinizi iletecekmişsiniz elinizde telefonda sıkıntı olduğunu belirten bi tutanak olması gerekiyormuş saçma sapan bişey bozuksa bozuktur tutanağa ne gerek var bende anlamadım sizde 175 nuaralı tüketici hakları danışma hattını arayarak daha detaylı bilgi alın ayrıca telefonlar lg garantiliyse Allah şimdiden yardımcınız olsun
    kullanıma engel değil deyip geri yollayacaklar

    of ya,hiç iyi demediniz.dün gittim lg yetkili servise verdim.inşaAllah değişim verirler.tüketici haklarına şikayet edeceğim.daha alalı 10 gün oldu.insan keyfinden 10 günlük telefonu götürüp servise verir mi hiç?umarım dediğin gibi olmaz.lg kore ye mail atarım olmazsa fatura bilgileriyle birlikte

    valla hocam benim telefonun ekranı leke dolu gören servisin yedi sülalesine rahmet okuyo nasıl değişmiyolar bunu diye ama servis hatayı gördüğünü fakat kullanıma engel olmadığını belirterek geri gönderiyo artık aldığım yer dayanamayıp kendisi aradı nasıl iş yapıyorsunuz telefonda hata var ve değişmesi gerekiyor müşteri mahkemeye verecek haberiniz olsun diye baya kızdı bu 3. gidişi bakalım bu sefer ne diyecekler gerçekten ben böyle yüzsüzce bir davranış hiç görmedim hata var ama kullanıma engel değil demek resmen müşteriyle dalga geçmek parasını benim verdiğim cihazın kullanıma uygun olup olmadığına kıytırık bir servis ve onun hiçbişeyden anlamayan elemanı karar veriyo inşallah sizinkini onaylarlar

    Hocam bana gelecek cevaba göre birlikte gidip 2 ayrı şikayet dilekçesi verelim tüketici mahkemesine.şikayetvar.com da bir şikayet var.seninkinin aynısı




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.