Şimdi Ara

LG G3 KASA ÇATLAĞI SORUNU İÇİN SORULARINIZ VE CEVAPLAR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
2
Favori
2.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar biliyorum bunun gibi bir konu var ancak konuyu açan arkadaş kendi telefonunu aldıktan sonra kimseye dönmemiş. Bugün kasa çatlağı sorunu adına herşeyi sizlerle paylaşacağım.

    İlk olarak Kasa Çatlağı tam olarak nasıl bir şey bundan bahsedeyim bazı arkadaşlar kırılan şeyi çatlak zannedip hayal kırıklığına uğruyor.

    Kasa çatlağının oluştuğu bölgeler
    -Kulaklık Giriş Bölgesi
    -Alt Mikrofon
    -Kızılötesi(Kumanda)

    Cihazı değişim istemeye vermek için Fatura Kesim Tarihi üzerinden 6 ay geçmemiş olması gerekiyor.

    Evet şimdi biz bu cihazı veriyoruz ilk olarak bize kaç gün süre verecekler en çok merak ettiğimiz konulardan biride bu sonuçta telefonlarımızdan uzak kalmak istemiyoruz.

    Normalde tamir süreci 20 gündür ancak değişim 30 gündür. Bu yüzden aklınızdan 20 günü silin ve geç gelince LG yi suçlamayın :)

    Yasal süreç cihaz servise girdiği anda başlar. Bu yüzden kargo ile gönderdiğinizde 30 günü aşabilir.

    +Peki ben cihazı verdiğimde nasıl takip yaparım?

    -http://77.79.90.178/ (İstanbul Vintek Elektronik Cihaz Takip Sistemi) Tel No: 0(212) 272 65 43
    -http://91.102.162.102/lgankara/ (Ankara Fırat Elektronik Cihaz Takip Sistemi) Tel No: 0(312) 231 65 43
    -lgizmir.tech-im.com( İzmir Cihaz Takip Sistemi)
    - LG nin merkezi yani müşteri hizmetleri Tel No:444 6 543

    Diğer Şehirlerin Çoğunun servisi takip edilemiyor yada Ankara veya İstanbul a geliyor.

    Evet Şimdi Cihazımızı verdik takip yapıyoruz karşımıza neler çıkıyor ne anlama geliyor bunun gibi sorular için ben her zaman burdayım:)

    Bende Cihaz bekliyorum şuan benim cihazımın durumunu paylaşayım.


    İşemri No : 270xxx
    Kayıt Tarihi : 28.01.2015 15:50:00
    Cihazın Durumu : BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Aciklama :

    28.01.2015 15:49:36 İşemri Açıldı
    28.01.2015 16:58:09 0539xxxxxxx
    29.01.2015 18:04:46 DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JWalkerz -- 7 Şubat 2015; 1:04:29 >







  • Kardeşim konuyu yeni açtım. Kocaeli de isen kargo ile vintek elektroniğe gönder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viper06[TR]

    Kardeşim konuyu yeni açtım. Kocaeli de isen kargo ile vintek elektroniğe gönder.

    Vİntek, LG Türkiye garantili ürünler içinmi geçerli ?
    Bide kargo işi sıkıntılı oluyor, sağını solunu çizip geri gönderiyolar, bi hakta iddia edemiyoruz. Başta bi tutanak filan tutmak gerekiyor acaba?
  • Konuya yardımcı olması açısından İzmir serviste de online takip yapılabiliyor.

    lgizmir.tech-im.com
  • Hemen ekliyorum katkılarınız için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JWalkerz -- 7 Şubat 2015; 1:01:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sahmat_78 kullanıcısına yanıt
    Türkiye garantili olanlar için. Ayrıca kargoda size 0 ürün olarak gelecek cihaza hasar gelmez jelatinli kutulu değişim yapacaklar sizde kutuyla göndereceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim cihazdaki çatlak için değişim olmaz 7 ay olmuş ama belki değişimde çıkabilir şansını dene. Kulaklık senin tarafından bozulduysa parayla alırsın kendi sorunuysa servise git anında yenisini veriyor. Cihazı vermene gerek kalmadan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kardeşim telefonun için değişim talebi yapamazsın. Mahkeme vs de kazancın olmaz. Tamir edilecek yapacak birşey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paralel ithalat olupta bu durumla karşılaşanlarda tecrübelerini yazarlarsa iyi olur.
    Mesela Delta Medcell vs

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar şu konuyuda merak ediyorum Ben telefonu aldım kutusunda Başarı garantili yazıyor Lg türkiye garantili yazıyor 2 yerden mi garanti oluyor ? Başarı ayrı bir şirketmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yirthan kullanıcısına yanıt
    Kardeşim paralel ithalatta en iyisi delta ancak bu durumla ilgili hiçbiri değişim yapmıyor ama. Panel değişimi yapıp geri veriyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JWalkerz -- 7 Şubat 2015; 10:10:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bysamet42 B kullanıcısına yanıt
    Başarı LG nin distribütörü diye biliyorum tam emin değilim. Ancak her kutuda var LG garantili olanlarda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JWalkerz -- 7 Şubat 2015; 10:03:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim o 1300-1400 tllik telefonlar paralel ithalat. Açıkçası tamir olsa daha iyi :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben şengüllere verdiydim telefonu 5 inde ama Elazığdan Turkcell ile daha kargoyaya mı verdiler şu siteden bakıyorumda kayıt bulunamadı diyorhttp://servis.senguller.com.tr/Default.aspx

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    Paralel ithalat olupta bu durumla karşılaşanlarda tecrübelerini yazarlarsa iyi olur.
    Mesela Delta Medcell vs

    benim telefon 1 aylık medcell garantili verdim servise baskıdan dolayı çatlak yazıp 500 tl + kdv fatura çıkardılar tüketici mahkemesinin yolu gözüktü hafta içi başvuru yapacağım .
  • Konuya bir açıklık getirelim bilenler yardımcı olsun ve LG Türkiye ye onaylatalim cihaz değişimden sonra telefon tekrardan 6 aylık süreç geçerlimi değilmi buna açıklık getirmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben şengüllere verdiydim telefonu 5 inde ama Elazığdan Turkcell ile daha kargoyaya mı verdiler şu siteden bakıyorumda kayıt bulunamadı diyorhttp://servis.senguller.com.tr/Default.aspx

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinless34 kullanıcısına yanıt
    İlk aldığım telefonun fatura kesim tarihi bitince o süreç bi daha başlamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sightly kullanıcısına yanıt
    Bence de kargoya verilmiş kardeşim ya merkeze ya da başka bi servise gitmiş olabilir turkcell i bi ara bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viper06[TR]

    İlk aldığım telefonun fatura kesim tarihi bitince o süreç bi daha başlamaz.

    Forumda bir kaç kişi değişim den sonra tekrar başladığını dile getirdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.