Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celal84

    Değerli arkadaşlarım. Ben de 30.07.2014 tarihinde LG G3 32GB TITAN ürünümü Teknosa dan satın aldım. Aynı çatlakla karşılaşmam üzerine kutulu değişim talebimle Teknosa ya teslim ettim. Bugün Fırat Elektronik (Ankara LG Yetkili Servisi)' ten kontrol ettiğimde böyle bir açıklamayla karşılaştım;

    İşemri No : 270638
    Kayıt Tarihi : 30.01.2015 16:42:00
    Cihazın Durumu : İŞLEM GÖRÜYOR - TEKNİSYENDE
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Aciklama :
    30.01.2015 16:41:47 İşemri Açıldı


    Ne anlama geliyor bu? Yani değişim yerine saygıdeğer teknisyen amca benim telefonun kasasını mı değiştiriyor?

    Ürünü yetkili servise gönderilmek üzere kutu ve içeriği ile birlikte teslim ederken, aşağıda tarafımdan yazılan bilgi notunu da kutunun içine eklemiştim;

    ''Faturamdan da anlaşılacağı üzere LG G3 TITAN 32 GB ürünümü 30.07.2014 günü saat 14:15 de 1 yıllık genişletilmiş ek garantisi ile birlikte Teknosa İç ve Dış Ticaret A.Ş. (Ankara, Carrefoursa, Exxtra)’ den satın aldım.
    25.01.2015 günü LG G3 ile ilgili tesadüfen denk geldiğim bir sosyal medya haberini takip etmem ve birtakım şikâyetlerin bahsi geçmesi üzerine yaptığım araştırma neticesinde; söz konusu telefonun altındaki ‘’Ana Mikrofon’’ bölgesinden kasada çatlak meydana geldiğini öğrendim.
    Bu haberlerden etkilenip şüphe ile şahsıma ait ve kullanımımda bulunan LG G3 TITAN 32 GB telefonumun, bu zamana kadar konumu itibariyle hiç dikkatimi çekmeyen ‘’Ana Mikrofon’’ kısmına baktığımda, bahsi geçen ve fotoğrafları paylaşılan birebir çatlağın mevcut olduğunu görüp tespit ettim.
    Telefonum LG Electronics Ticaret A.Ş. Garantili olduğundan, konu ve ürün değişim talebimle ilgili 25.01.2015 günü telefonumdaki çatlağın görselini de ekleyerek LG Müşteri Servisine resmi sitesi aracılığıyla mail gönderip müracaat ettim.
    Talebimle ilgili 26.01.2015 günü ‘’lgcarecenter@lge.com’’ dan tarafıma gönderilen cevap mailinde; yaşamış olduğum olumsuzluktan dolayı firma adına özür dilenmiş olup, adresi belirtilen servis noktalarından herhangi birisine ürünün gönderilmesi istenilmiştir.
    Araştırıldığında, söz konusu kasadaki çatlak ile ilgili birçok kullanıcının mağdur olduğu ve çatlakların ‘’Ana Mikrofon’’ bölgesinde neredeyse birebir özelliklerde meydana gelmesi nedeniyle kronik bir sorun olduğunu müşterilerin aklına getirdiği, bu hususta yetkili servislere yapılan müracaatlar neticesinde ürünlerin değişimlerinin gerçekleştiği tespitle; bu durum emsal niteliğindedir.
    Dolayısıyla;
    -Ürünü satın aldığım tarih ve mağduriyetimi resmi olarak müracaatımla ilettiğim tarih arasındaki süre henüz 6 ayı tamamlamadığından,
    -Herhangi bir darbeye ve dış etkene maruz kalmadan kendiliğinden meydana gelen çatlak nedeniyle, ürünümüm kutulu değişimini talep ediyorum. Saygılarımla. 27.01.2015''


    Ben ürünün tamirini değil, değişim ya da para iadesini istiyorum. Bu konuda bilgisi olan siz değerli kullanıcılar yardımcı olup, yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim. Teşekkürler.



    Acele etme teknisyen senin hatan mı değil mi ona bakıyor yüksek ihtimal değişim çıkacak gaza gelmeyin hemen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yahu bizim cihaza 23.12.14 tarihinde degisim karari cikti hala bekliyorum bugun once yasli elektronigi(izmir yetkili servis) aradim yeni cihazin gelmedigini merkezden cihaz gelmesini beklediklerini soylediler eyvallah deyip genel merkezi aradim. Degisim kararinin cikmasindan sonra 20 is gunu icersinde cihazi sahsiniza teslim etcez dedi musteri temsilcisi. Yani cihazi servise gonderdigim tarihi degil degisim karari cikan tarihi baz alarak yasal sureci dolduruyolar anliyacaginiz 20 is gunu falan hikaye ben cihazi 07.12.14 de gondermistim 13 de kayit altina aldilar vs. Zaman gecti gitti musteri temsilcisinin oyle demesinden sonra tahminim en az 15 gun sonra gelecek yeni cihaz. 1.5 ay cihazsiz magdur olacak olan benim 2 bin lira verip bu kadar ugrasip beklemek lg den soguttu beni elmaya gecmeyi dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celal84 kullanıcısına yanıt
    dostum onlar böyle süslü laflardan anlamıyorlar. ara genel merkezi ağzına geleni söyle. mutlaka değişim kararı çıkacaktır.
  • celal84 kullanıcısına yanıt
    Kafan rahat olsun hocam, bende de aynı şey yazmıştı başta. Hatta ben de sizin gibi bir not döşeyip onunla birlikte teslim etmiştim, ilk böyle bir ibare çıktı sorgulamada sonradan DOA değişim bekliyor diye yazdılar. Değişim kararı çıktıktan 15 gün sonra cihazınızı alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 31 Ocak Cumartesi günü verdim telefonu Vintek'e. IR sensor etrafında bir çatlak ortaya çıkmıştı. Seri 408. 32GB Titan TR garantili.

    Bakalım ne olacak.
  • Benimde cihazım 408 serisi. Kızılötesi sensöründe çatlak başlamıştı. 16 Ocakta Vintek'e gönderdim ve bugün yeni cihazım kargoya verilmiş. Ama hangi seri olduğunu bilmiyorum. İnşallah 501K gelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DnsBrt

    Benimde cihazım 408 serisi. Kızılötesi sensöründe çatlak başlamıştı. 16 Ocakta Vintek'e gönderdim ve bugün yeni cihazım kargoya verilmiş. Ama hangi seri olduğunu bilmiyorum. İnşallah 501K gelir.


    Serilere göre çatlak noktaları mı değişiyor ne...

    peki kaç günde onaylandı.
  • Eléctronics kullanıcısına yanıt
    benim 22 gün oldu hala gelmedi yeni cihaz. çıldırmamak elde değil.
  • TT kullanıcısına yanıt
    Aynı gün 16 Ocakta DOA kapsamında değişim kararı çıktı. Eskiden imei ile kontrol ettiğimde yapılan işlemler yazardı fakat şimdi yazmıyor. Bazı arkadaşların yeni cihazının serisi dahi siteye işleniyordu. Sadece Tüm işlemler bitmiş. Teslim edilmiş yazıyor bende. Aradım yeni cihaz kargoya verilmiş.
  • Kayıt Tarihi : 31.01.2015 16:23:00
    Cihazın Durumu : İŞLEM GÖRÜYOR - TEKNİSYENDE
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Dosyalar :

    bir de şu işlem görüyor teknisyende yazısı beni kıllandırdı. gerçi yukarıda ilk girişin bu şekilde olduğu yazılmış ama bir çatlağı incelemk kaç saat sürer kisabahtan beri aynı şey yazıyor
  • Soru tekrarı ! Vintek elektronikten son 2 hafta içinde 500'lü serilerden başka bir telefon teslim alan oldu mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TT

    Kayıt Tarihi : 31.01.2015 16:23:00
    Cihazın Durumu : İŞLEM GÖRÜYOR - TEKNİSYENDE
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Dosyalar :

    bir de şu işlem görüyor teknisyende yazısı beni kıllandırdı. gerçi yukarıda ilk girişin bu şekilde olduğu yazılmış ama bir çatlağı incelemk kaç saat sürer kisabahtan beri aynı şey yazıyor

    değişim kararı çıktı

    Kayıt Tarihi : 31.01.2015 16:23:00
    Cihazın Durumu : BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Dosyalar :
  • arkadaşlar bu değişim kararı çıktıktan sonramı 20 günlük yasal süreç başlıyor yoksa ilk verdiğin günden mi başlıyor. birde değişim kararı çıktıktan sonra cihazın değişmesi ortalama kaç gün sürer...
  • sanırım servise teslim edildikten sonra 20 iş günü.
  • ben servise verdiğim günden beri değişim bekleniyor yazıyor elden götürdüm teknisyen mi değişim kararını veriyor yoksa genel merkez mi? benim tel neden hemen değişim bekleniyora alındı merak ettim de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eléctronics

    Kafan rahat olsun hocam, bende de aynı şey yazmıştı başta. Hatta ben de sizin gibi bir not döşeyip onunla birlikte teslim etmiştim, ilk böyle bir ibare çıktı sorgulamada sonradan DOA değişim bekliyor diye yazdılar. Değişim kararı çıktıktan 15 gün sonra cihazınızı alırsınız.

    Sayın hocam valla ben hala rahatsızım bu durumdan. Az önce kontrol ettim, yine aynı mesaj çıkıyor karşıma. Kaç gün sürecek bu inceleme işlemi çözemedim.

    İşemri No : 270638
    Kayıt Tarihi : 30.01.2015 16:42:00
    Cihazın Durumu : İŞLEM GÖRÜYOR - TEKNİSYENDE
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Aciklama :

    30.01.2015 16:41:47 İşemri Açıldı


    CİHAZ DURUMU HALA AYNI.

    Kızılay Mah. Necatibey Cad.
    No: 21/1 Sıhhiye / ANKARA
    Tel: +90 (312) 231 6 543 (LGE)
    Fax: +90 (312) 232 12 63
    Eposta: info@lgankaraservis.com

    Çalışma Saatleri
    Pazartesi – Cuma: 09:00 – 19:00
    Cumartesi: 09:00 – 19:00

    YANİ ÇALIŞMA SAATLERİNE BAKACAK OLURSAK 3 (CUMA, CUMARTESİ VE PAZARTESİ) İŞ GÜNÜNDE BİR KARARA VARAMADILAR MI? KILLANMAYA BAŞLADIM...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celal84 -- 2 Şubat 2015; 18:44:31 >




  • quote:

    Yahu bizim cihaza 23.12.14 tarihinde degisim karari cikti hala bekliyorum bugun once yasli elektronigi(izmir yetkili servis) aradim yeni cihazin gelmedigini merkezden cihaz gelmesini beklediklerini soylediler eyvallah deyip genel merkezi aradim. Degisim kararinin cikmasindan sonra 20 is gunu icersinde cihazi sahsiniza teslim etcez dedi musteri temsilcisi. Yani cihazi servise gonderdigim tarihi degil degisim karari cikan tarihi baz alarak yasal sureci dolduruyolar anliyacaginiz 20 is gunu falan hikaye ben cihazi 07.12.14 de gondermistim 13 de kayit altina aldilar vs. Zaman gecti gitti musteri temsilcisinin oyle demesinden sonra tahminim en az 15 gun sonra gelecek yeni cihaz. 1.5 ay cihazsiz magdur olacak olan benim 2 bin lira verip bu kadar ugrasip beklemek lg den soguttu beni elmaya gecmeyi dusunuyorum.
    adamlar resmen duydu beni yeni cihaz geldi kalite kontrol yapildi yaziyor 412 serisi gelmis bu arada bekleyen arkadaslara Allah sabır versin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NekrotikAdam -- 2 Şubat 2015; 18:53:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jeager442

    quote:

    Yahu bizim cihaza 23.12.14 tarihinde degisim karari cikti hala bekliyorum bugun once yasli elektronigi(izmir yetkili servis) aradim yeni cihazin gelmedigini merkezden cihaz gelmesini beklediklerini soylediler eyvallah deyip genel merkezi aradim. Degisim kararinin cikmasindan sonra 20 is gunu icersinde cihazi sahsiniza teslim etcez dedi musteri temsilcisi. Yani cihazi servise gonderdigim tarihi degil degisim karari cikan tarihi baz alarak yasal sureci dolduruyolar anliyacaginiz 20 is gunu falan hikaye ben cihazi 07.12.14 de gondermistim 13 de kayit altina aldilar vs. Zaman gecti gitti musteri temsilcisinin oyle demesinden sonra tahminim en az 15 gun sonra gelecek yeni cihaz. 1.5 ay cihazsiz magdur olacak olan benim 2 bin lira verip bu kadar ugrasip beklemek lg den soguttu beni elmaya gecmeyi dusunuyorum.
    adamlar resmen duydu beni yeni cihaz gedi kalite kontrol yapildi yaziyor 412 serisi gelmis bu arada bekleyen arkadaslara Allah sabır versin.

    benimkide ayın 26 sında idi demek ki üç beş güne banada gelir :) neden 412 serisi verdiler acaba

    İşemri No : 427358
    Kayıt Tarihi : 26.01.2015 09:24:00
    Cihazın Durumu : BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Dosyalar :



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gökhanyılmaz -- 2 Şubat 2015; 19:00:40 >




  • tamamen şans hocam hayirlisi bakalim insallah bu da catlamaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NekrotikAdam -- 2 Şubat 2015; 19:05:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celal84 kullanıcısına yanıt
    Hocam gün içinde 100'lerce kayıt alıyorlar tüm modellerden, cihazınıza sıra gelmesi uzun sürebilir. Benim 3 gün sonra yazmıştı.
    Fikir edinmesi açısından servis kaydımı paylaşıyorum:

    19.12.2014 11:22:07 İşemri Açıldı
    19.12.2014 17:27:32 053xxxxxxx
    22.12.2014 19:24:25 DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    08.01.2015 08:50:15 Cihaz beklemeden çıkartıldı
    08.01.2015 08:50:59 Cihaz Statusu Değişti: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Tamir Kodu: GX-Kutulu değişim/Model değişimi yapıldıKapanisSonucu: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Not:KUTULU CİHAZ DEĞİŞİMİ YAPILDI. IMEI: xxxxxxxxxxxxxxxx S/N: xxxxxxxxxxxx
    08.01.2015 08:51:12 Kalite kontrol tamamlandı.
    08.01.2015 08:51:27 SWAP İşlemi Yapıldı. LG/LGD855TR Yeni Seri No:xxxxxxxxxxxxxxxxx Tamir Kodu :GX-Kutulu değişim/Model değişimi yapıldı ile işemri KAPALI Statusune alındı. Aciklama : KUTULU CİHAZ DEĞİŞİMİ YAPILDI. IMEI: xxxxxxxxxxxxxxxx S/N: xxxxxxxxxxxxxx
    08.01.2015 10:33:09 Kargodan geçti Kutu no : ONBURO
    08.01.2015 10:33:38 053xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx IMEI No.lu cihazinizin servisimizdeki islemleri tamamlanmistir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.