Merhaba arkadaşlar bildiğiniz gibi lg g3 telefonların birçoğunun kasasında kronik çatlak problemi oluşuyor ve servise yolladığınız zaman değişim yapılması gerekiyor.Cihazınız daha önce değişmiş ve tekrar çatlak oluşmuş sa ve değişim yapılan tarih üzerinden 6 ay geçmemişse ürününüzü tamir değil değişim yapmak zorundalar. Yani değişim yaptırabilmeniz için fatura tarihi değil ürünü teslim aldığınız tarih önemlidir. Yasa gayet açık TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN un 10. maddesinde der ki ''Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların,teslim tarihinde var olduğu kabul edilir.'' fatura tarihi değil arkadaşlar teslim tarihi önemli. Benim başıma geldi dikkat edin sizide kandırmaya çalışabilirler. 7 temmuzda aldığım cihazı ekim ayında değiştirdiler çatlaktan dolayı ve değişen cihaz şubat ayında yine çatladı ve lg dedi ki fatura tarihi üzerinden 6 ayı geçmiş tamir yapcaz dediler bende yasayı gözlerine soktum hemen geri dönüş yaptılar. Hakkınızı sonuna kadar savunun.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme