Şimdi Ara

Lg G4 Açılmıyor (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
5
Favori
15.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Valla bende de 505 vardı arkadaşlar telefon kapandı verdim servise olan olaylarla ilgili konu açtın LG ücret iadesi diye 1 haftaya öderler dedi servis
    Ne alırsanız alın resmi garantili alın derim böyle bişi olduğunda en azından muhattap oluyor Uslanmadım Şimdi 1 Lg G4 daha aldım :)
  • Delta servisi aradagimda sorunun anakart üzerinde oldugun belirttiler anakart üzerinde ugrasiyorlarmis teknisyenleri 20 is gününü gecmez cihanizin gelmesi diyor saka gibi 10 is günü oldu
  • merhabalar ;
    bir hevesle g4 aldım ve aşırı ısınması haricinde çok memnundum ama 16.02.2016 tarihinde saat 17:50 civarında masamda şarjda iken kendiliğinden açılıp kapanmaya başladı kurumsal bir firmada çalıştığım için kendi mühendis arkadaşlarımıza gösterdim.
    ana kartta arıza olduğunu söylediler.direk servise verdim ellerinde sıfır ana kart olmadığını söylediler.inşallah yeni cihaz gelir LG ye güzendik 2400 verdik çocuk acısı gibi koydu inşallah serviste arıza yapmazlar :(
  • az önce başıma geldi. sabah wapp falan baktım ondan sonra kapandı ve şu an lg logosunu görüyorum öyle kalıyor. neyden kaynaklanıyormuş, servise gönderince değişim mi yaparlar?
  • İkinizide geçmiş olsun lg yetkili bayiyse garantisi bilmiyorum yaparlarmi yapmazlarmi benimki Delta garantiliydi telefonumu 10.02.2016da teslim aldilar 19.03.2016 bugün kargoya verildi gerisini siz düsünün anakart degisti benimkinin. Telefonum geldiginde faturasiyla tüketici hakem heyetine gidecegim para iadesi isteyecegim bundan sonra LG'den telefon falan almam bitmistir.

    Sorunlarınz biran once giderilir mağdur olmazsanız umarım iyi forumlar.
  • olumlu sonuçlanan yok mu? değişim gibi.
  • abi ben iki günden beri bütün siteleri okuyorum ne telefon için ne de servisler için güzel yazılan hiç birşey yok verdiğim paraya acıdım resmen müşteri hizmetlerini aradım ve telefonun kendinden kaynaklanan sorunmuş dedim parçayı değiştirirler

    tekrar bozulursa servise getirin üç seferden sonra değişim olur falan dedi. ben telefondan kaynaklanan bir hata yüzünden ikinci el telefon kullanmak zorunda mıyım.direk sıfır telefon talep yapamıyor muyuz ?

    telefonun içinde giden veriler de cabası .




  • 505k serisi benim cihazımda, aynı şekilde lg logosunda dönüp duruyor.
    Servise elden bıraktım, cihaz 6 ayı doldurmadıysa direk değişim isteriz dedi, cihazım 10 aylıktı.
    Anakart isticez dediler..
    Az önce aradım gelmiş imei atılcakmıs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fth -- 19 Mart 2016; 18:21:42 >
  • ya iyi de benim anlamadığım bu adamlar bile hatalı olduğunu anlamış ben arızalı telefonu neden tekrar geri alıyorum. neden yani sonuçta kendi mallıkları verdiğimiz para haram zıkkım olsun :)
  • BEnim telefonum daha 5 ay olmamisti :) anakart degistirdiler zulüm yemin ederim LG g4'de işi bitirdi. Amiral gemisinde boyle bir sorun cıktıysa g5de sorun cıkmayacaginin garantisi yok. Lg müşteri hizmetleri yorumlara gore memnun olanda yook allah kimseyi servislerin eline düsürmesin iyi forumlar.
  • müşteri hizmetleri benim altı ay bir hafta oldu diye ana kart değişir dedi. serviste ana kart sıfır yok üretilmiyor da büyük ihtimalle yeni telefon veririz dedi hangisine güvencez bilemedim




  • bence değiştirirler kardeşim sifir vereceklerini zannetmiyorum
  • ne kadara geldi acaba? yedek telefonumda yok mahvoldum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknolojidenanlamam

    ne kadara geldi acaba? yedek telefonumda yok mahvoldum

    11 Mart da verdim. 19 mart da yapildi da gidip alamadim bugun alcam.
  • merhaba arkadaşlar ;

    servisle konuştum. parça bekliyoruz dedi.

    ben ; parça gelir mi sizce dedim.

    adam üstü kapalı parça gelmez falan dedi yirmi gün için de yapılmazsa sıfır vericez falan dedi bizim servis insaflı çıktı galiba bakalım ne olacak sonumuz :)
  • 601k serisi cihazımda aynı olay basıma geldi 3 gün önce lanet bootloop sorunu Daha cihazı alalı 24 gün oldu kapalıyken sarjda kendi acılma reset atma kendi kendine acılma arada sırada sim kart pini sormadan acma bu sorunları vardı telefon ihtiyacından dolayı salladım yazılımsaldır guncelleme ile halledilir dedim ama en son bootloop olunca delirdim resmen nasıl bir cihaz bu çin malı cihazlar bile daha kaliteli.

    Birde aklınıza bulunsun arkadaslar bilmeyenler vardır diye paylaşıyorum. Tüketici haklarında 30 gün içinde arızalanan ürün içinde bir madde var. Bu maddeye dayanarak ücret iadesi yada yeni sıfır ürün alabilirsiniz. Ben bunun için uğrasıcam bakalım sonuc ne olucak

    Bu arada bir daha LG mi ASLA !!!

    G4 alıcak aradaşlarda kesinlikle almalarını tavsiye etmiyorum. Sorunlu bir cihaz

    "Madde 4 - (Değişik madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./4. md.)

    Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir."




  • Aynı sorun benimde başıma geldi malesef cihazı ayın 21inde pazartesi vintek servise bıraktım 8 ay olduğu için alalı anakart değişecek dediler ellerinde yokmuş gelmesini beklicez mecbur . sorularım olacaktı sizlere.

    -Anakartı değişen arkadaşlar herhangi bi problem yaşadılar mı kullanım performans vs nasıl ?
    -6 aydan sonra değişim imkanı nasıldır nedir ? (20 iş günü harici )
    -su anda ücret iadesi talep edip fatura tutarını alabilir miyim ?
  • cihazınızı aldınız mı? bende bu gün verdim merakla bekliyorum. memnun musunuz acaba?
  • Servisten cihazı alan var mı? Memnun musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknolojidenanlamam

    cihazınızı aldınız mı? bende bu gün verdim merakla bekliyorum. memnun musunuz acaba?

    Anakart değişdi yazılımsal bir sorun yok.
    Şarj soketinde sorun var şimdi.
    Şarjda telefonu elime alınca yerinden cıkıyor.
    Servisi aradım anakartla beraber değişmedi mi micro usb yeri dedim, evet dediler.
    Bir yandan da ghost screen sorunu başladı. Tekrar farklı bir servise yollıcam.

    Hızlı telefon hoş telefon da arkadaş 6 ayda dağıldı.
    2.5 senelik LG G2 im bir kere servise gitmedi kardeşim kullanıyor hala.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.