Şimdi Ara

LG G4 KRONİK SORUN VE VİNTEK SERVİS İLLETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
2.864
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 18.04.2016'da İstanbul - Mecidiyeköy LG Vintek servisine 505 serisi LG G4'ümü bıraktım. Seriyi önemle belirtiyorum çünkü 505 ve 506 serilerinde 6.0 yazılımından sonra ana kart yanma sorunu oldu. Bunu LG kendisi de açıkladı ve doğruladı. Ama iş

    işten geçti. Giden bir sürü telefon var. Çoğuna değişim işlemi uygulanıyor. Böyle bir sorunu LG'de kendi doğrulamışken biz neden 20 iş günü "parça bekleniyor" yalanıyla bekletiliyoruz ? Cihaz değiştirilecek bu bir gerçek. Değiştirilenlerin de

    değiştirilmiş. 20 iş günü dolduğunda cihazın faturası istendi. Götürdüm. Bu sefer de ne mi bekleyecekmişim ? "Değişim süreci" Bugün 29. gün. Telefonu alalı 8 ay oldu 1 ayı serviste geçti şuan. Ve sorduğum " Değişim süreci" nin zamanı için de bana

    3-4 hafta diyorlar. Hayırdır yeniden mi üretiyorsunuz telefonu ? Şikayetvar.com'a yazdım servise defalarca gittim LG müşteri hizmetlerini aradım. Hiç bir olumlu dönüş alamadım. Tek söylenen "BEKLEYECEKSİNİZ". Yıl 2016 bu telefon hala çoğu

    telefondan önde ve LG'nin en popüler telefonu. Bu mudur yani müşteri memnuniyeti. Ürün ve teknik servis sağlayıcılığı. Bu telefonu 2.260 TL'na aldım. Şuan 100 lira etmeyen HTC Desire 500 kullanıyorum. Bu biraz sen avm'ye gidersin cenazene

    mahalle bakkalı gelir hesabı oldu ama gözünü seveyim mahalle bakkalının. Sonuç olarak LG almayın aldırmayın arkadaşlar.







  • Konu güncellmesi :

    39. Gün arkadaşlar. Hala "Merkezden Değişim Cihazı Bekleniyor"

    LG ALMAYIN ALDIRMAYIN
  • Ben de 23.05.2016 tarihinde operator saglayicim araciligiyla henuz 1 ayi yeni dolan lg g4 cihazimi surekli "kamera durduruldu" ve ardindan reset atma problemleri nediyle servise gonderdim ve degisimini talep ettim. Imei numaram ile kontrol sagladigimda 25.05.2016 tarihinde sisteme girisj yapilmis. Beklemede- Merkezden degisim cihazi bekleniyor yaziyor. 31.05.2016 da lg yi aradim 17 is gunu beklememi soylediler. Umarim uzatmazlar. Forumlarda okuduklarim nedeniyle korkmuyor degilim :( benim tamir hic soz konusu olmadi ama. Siz cihaziniza ulasabildiniz mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bire bir aynı sorunu yaşıyorum. 13 Mayıs günü teslim ettim telefonumu, 1 ay doldu, halen "merkezden cihaz bekleniyor". Vintek telefonlara cevap vermiyor, maillere bazen dönüyor, bazen sallamıyor. LG Çağrı merkezindeki, kıraathane telefonuna bakar tavırdaki adam da "daha değişim kararı verileli 1 hafta olmuş" diyor. Şaka gibi. Bugün tekrar arayacağım, orucumu çağrı merkezi ile bozacağım sanırım artık.

    LG G4 bence müthiş bir telefon. Ancak Vintek'in ve LG Türkiye'nin bu rezilliğini çekmeye değmez. Türkiye'deki en büyük LG Mobile servisi olduğunu iddia eden Vintek'te işten anlayan adam yok resmen. Telefonu teslim ederken sorunu anlattım, anakart değişimi ile çözülemeyeceğini söyledim, hallediliyor dedi. 15 günlük servis sürecinden sonra değişim kararı verdiler. Topu LG Türkiye'ye attılar, onlar da "daha bekleyeceksin" tavrındalar.

    [Bu arada daha önce anakartı yanan Samsung cihazımın işlemini 3 günde tamamlayıp teslim ettiler. Üstelik, bataryada bombeleşme var diye bataryayı da yenilemişler. Bunu yaşadım.]

    LG G4 almak üzere olan bir arkadaşımı vazgeçirdim bu hafta, G5 almamalarını da herkese tavsiye ediyorum. Aman diyeyim siz de bulaşmayın Türkiye'de LG'ye. Paranızla rezil olursunuz.

    LG ALMAYIN, ALDIRMAYIN!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 10ur1905 -- 13 Haziran 2016; 6:48:00 >




  • Peki bisey sorcam sorun yaşanmayan bir lg yetkili servisi yokmu?
    Benimde ekranim sarardi ve buyuk ihtimal degisim olcak ama oyle 30 40 gun beklenek isteniyorum...yok mu isini duZgun yapan bir servis istanbulda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • engin19071907 E kullanıcısına yanıt
    Eğer değişim olacaksa servisin yapacağı bir şey yok . Lg onay veriyor değişim için.
  • Loser. kullanıcısına yanıt
    Aynı durumdayım.Telefonum serviste değişim kararı çıktı ve meçhule giden bir gemi gibi hissediyorum telefonun akıbetini.Telefonu değişim sonrası eline geçen oldu mu?Nasıl yeni gelen telefonlarınız?
  • Vintek ile facebook messenger araciligi ile yazistim ve yedek parcanin geldigini soylemislerdi...ayni gün gittm degistirdiler ekranı cok sukur 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla ne desem bilemiyorum. Şans mı diyim, savsaklamamı diyeyim bilmiyorum. Herkes vintekden şikayetçiyken 4 5 işim düştü oraya. En ileri işlem olarak g2 anakart değişimiydi. Verdim 2 gün sonra aldım. Diğer işlemlerimde ya anında ya da 1 2 gün sürdü. Ben memnun kalmıştım. Ama Allah kimseyi servislere düşürmesin hele ülkemizde aman aman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende cok memnunum 3 kere cihazim yenilendi 2 kere sarj aletim degisti siz pislik cikarirsaniz onlarda yasal sureci uygulamakta haklilar on numara kaliteli servis bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar adanada yaşıyorum 1 yıl önce aldığım g4 ilk serilerdendi vatandan almıştım ghost screen sorunu var ve çok ısınıyor servise versem değişim yaparlar mı ?
  • 7 yıldır 4 farklı lg telefon kullandım ve hepsinde irili ufaklı sorunlarım oldu. Ne zaman Vintek e gitsem sorunumu anında çözerek hatta bir servisin yapması gerekenden bile fazlasını yaparak beni mutlu ettiler.

    En basiti daha dün gece lg 506 seri telefonum kendi kendine kapandı ve açılmadı. açmaya çalıştığımda sürekli logo ekranında kaldı. Ben telefonu ikinci el aldım ve garantisi bitti sanıyordum. Gittim Vintek'e durum böyle böyle. Abi faturayı getir ana kartı değiştirelim dediler. ben de faturaya gerek olmadığını telefonun garantisinin bittiğini söyledim. Bakın burası çok önemli garanti bitti dememe rağmen adam seri numarasından telefonun üretim tarihini bildiği için yok abi bitmemiştir sen faturaya bak hatta bulamazsan aldığın yere söyle onlar verir diye ısrar etti. Daha sonra eve gidip faturaya baktım ve buldum. hemen geri gidip ana kartı değiştirttim. Ana kartı değiştirirken hiç şikayetim olmamasına rağmen abi senin pil de eskimiş onu da değiştireyim deyip normalde garanti olayını söylemese belki benden alacağı 700 TL'ye + 80 tl lik pil parası da ekledi ve ben yine mutlu olarak Vintek'ten ayrıldım.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.