|
Bildirim
|
Lg G5 kullanıcı olarak söylüyorum. LG ghostscreen sorununu çözemediği ve G6da da bu sorun olduğu için bence alınmaz.
Garantiye veriyorsun normal olduğunu aöyleyip geri yolluyorlar. Cihazında arkasında durmuyor. |
1 yıldan fazladır Lg G5 kullanıcısıyım sorunlarımı sayayım. Önceden de 2.5 yıl Lg G2 kullanıcısıydım.
Şarj soketi bozuldu değiştirdiler. Batarya şarj tutmaz oldu değiştiler. Hoparlör cızırtı yapıyordu değiştiler. Ekranda ghostscreen var değiştirmiyorlar. Şu anda da Gps çalışmıyor. Lg G2'den memnundum her ne kadar ufak tefek kronik sorunları olsada ama Lg G5 pişmanlık resmen 3 günün 1 günü garantide. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drvimu -- 18 Nisan 2018; 14:41:43 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|