Şimdi Ara

LG OLED 55EG920 (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
545
Cevap
9
Favori
33.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kafsinkaf90

    arkadas bana lg calisani gibi geldi nedense...adam gayet normal bir sekilde tv kullanirken basina gelen seyleri anlatmis ne guzel..hepimize isik tuttu almis ve alacak olanlara...ozellikle logo yapissin diye 10 saat ayni seyi de izlememis bariz lgnin eksik gedik uretiminden kaynaklaniyor bu durum..ayrica bu konuda tek sikayet eden de kendisi degil ...bende de eg920v var ve sonuna kadar gidecegim mahkemelik olursa bu is...boyle sacma sey olmaz acip 2 saat bi film izleyemeyecek miyiz yani? ayrica o 12 saat gosteriliyor bu goruntu dediginiz ne anlama geliyor anlamadim? ya bizi cahil aptal yerine koyuyorsunuz ya da oyle olduguna inaniyorsunuz br sekilde..logosuz goruntuler oynuyor orada butun gun..elime usb alip su goruntuyu denemek istiyorum dedigimde logoluysa goruntu olmaz diyorlar neden acaba? 5dk lik klipe bile izin vermiyorlar

    Geldi gibisi yok hocam arkadaş lg çalışanı diğer bir resmin sağ alt tarafında premium tv etiketi var görüntü 4k demo su karanlık sinema ortamı yaratılıp sunum yapıyorlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kafsinkaf90

    arkadas bana lg calisani gibi geldi nedense...adam gayet normal bir sekilde tv kullanirken basina gelen seyleri anlatmis ne guzel..hepimize isik tuttu almis ve alacak olanlara...ozellikle logo yapissin diye 10 saat ayni seyi de izlememis bariz lgnin eksik gedik uretiminden kaynaklaniyor bu durum..ayrica bu konuda tek sikayet eden de kendisi degil ...bende de eg920v var ve sonuna kadar gidecegim mahkemelik olursa bu is...boyle sacma sey olmaz acip 2 saat bi film izleyemeyecek miyiz yani? ayrica o 12 saat gosteriliyor bu goruntu dediginiz ne anlama geliyor anlamadim? ya bizi cahil aptal yerine koyuyorsunuz ya da oyle olduguna inaniyorsunuz br sekilde..logosuz goruntuler oynuyor orada butun gun..elime usb alip su goruntuyu denemek istiyorum dedigimde logoluysa goruntu olmaz diyorlar neden acaba? 5dk lik klipe bile izin vermiyorlar

    hocam takip ettiğim kadarıyla sende oled almıştın dimi ? hayırdır senin cihazda da sorunlar mı oluştu ?




  • Arkadaşın göndermiş olduğu resimlere baktığımda firma çalışanı olduğu belliydi. o görüntüler firmaların demo görüntüleri. Olaya fazla hakim değil yada yanıltma derdinde. evet orda bu videolar 12 saat çalışıyor bir şey olmuyor demek istiyor ama eve getirip seyrettiğinde demo seyretmiyeceğin için işler değişiyor. hiç bir firma oled tv lerde 10 dk. logolu bir proğram seyretmenize izin vermez. normal bir yayın seyredelim deyin bakalım ne diyecekler.
  • unusual_pscho kullanıcısına yanıt
    yok benimkinde henuz bir sey cikmadi ama zaten 1 hafta kullanip test edip tekrar kutusuna kaldirdim yeni evlendim eve tasiyacagim simdi kuracagim tekrar 3-5 gun icinde...sahsen cok memnun kaldim cihazdan...ama hepimizin bildigi bir gercek var ki bu logo olayi basimiza gelebilir ben bunu goze alarak aldim tvyi ve olursa zaten garanti bitmeden ilk iki sene icinde cikar ortaya...eger olursa da sonuna kadar gidecegim allah ne verdiyse ugrasacagim mahkemede...yani tv icin bu sorunlar soylenince o kadar sartlandim ki alir almaz elimde kalacakmis gibi ama cok begendim 1 haftalik deneyimde. bilemiyoruz ki bi anda yapisiverir iz kalir sonra butun keyfin bosa gider...yani adam paylasmis herseyini aciklamis ve baskalari tarafindan desteklenen bilinen makul.bir bicimde dogrulari soyluyor...ordan alakasiz bi cevap geliyor...bende de hicbir uyari ikaz falan vermiyor tvyi acinca yikansin mi bilmem ne diye direkt aciliyor tv..illa bir sey olacak diye de dusunmeyin korkmayin bence tv guzel...arkadastaki gibi bir sorun olursa da bu lgnin halt yemesi hakkimizi arayacagiz kusura bakmasinlar kakalama devri bitti biz onlari degil onlar bizi kazanmaya calissin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maclarens90 -- 3 Ağustos 2016; 1:28:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 55 eg 920v bir firmanın ürün hakkında yorumlar bölümünde 1 tane yorum var oda mükemmel diye yazmış. bende bir yorum yazayım dedim. firma bir zaman sonra
    Yorumunuz Onaylanmadı!


    Merhaba

    LG 55EG920V DVB-S2/T2/C 4K UHD 3D WEBOS 2.0 SMART CURVED OLED TV + 2 GÖZLÜK ürününe yorum yaptığınız için teşekkür ederiz. Yorumunuz aşağıdaki sebeplerden biri ya da birkaçı nedeniyle onaylanmamıştır.





    LG 55EG920V DVB-S2/T2/C 4K UHD 3D WEBOS 2.0 SMART CURVED OLED TV + 2 GÖZLÜK LG 55EG920V DVB-S2/T2/C 4K UHD 3D WEBOS 2.0 SMART CURVED OLED TV + 2 GÖZLÜK
    0,00 TL 8.999,00 TL
    Yorumunuz "Evet arkadaslar tv vitrinde demo seyredersen çok güzel. Normal yayin seyredince 1 hafta içinde ekran logolar ve seritlerle kaplaniyor. Devamli yanik olarak kaliyor. 3-4 ay sonrada ölü pikseller çikiyor. Ve bunlara degisimde verilmiyor. Mahkemelerde ugrasirsiniz. Oledlerden simdilik uzak durun derim. Yinede siz bilirsiniz. "






    Yorum onaylanmama nedenleri: Ürün ile ilgili olmaması
    Uygunsuz kelime içermesi
    Fiyat bilgisi ve Marka Kıyaslanması
    Soru ve Link içermesi

    SONUÇ OLARAK HERKES İYİ ŞEYLER YAZMAK ZORUNDA. Doğruları kimse duymak istemiyor. ticaret gittikçe ahlaksızlaşıyor.




  • telefonum da lg g4, televizyonum da lg ama git gide soğuyorum ya türkiyede mi böyle acaba sadece ne çirkefmiş arkadaş ya...sadece bu firma değil herşeyde genel bi çakallık söz konusu ama çok göze batıyor bunlarınki

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Yaklaşık 1.5 senedir benzer bir ürün olan 55EC930V kullanıyorum, saatlerce aynı kanalda açık kaldığı halde her hangi bir Burn-In ya da ölü pixel ile karşılaşmadım.

    Alırken ben de çok araştırmıştım, bu Burn-In konusu gerçekten çok can sıkıcı ama ben yaşamadım.

    Teşekkürler,

    Hicks

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @hzb öncelikle TV niz hayırlı olsun. OLED TV gerçekten çok kaliteli benim hayal ettiğim bir ürün. Ancak Logo sorunu talimatta açıklamada yazdığına göre bence bir arıza değil. sen sadece tv yi satın aldın imzalamışşın evine teslim etmişler. ben LG tarafına hak verdim. logo sorunu OLED TV de normal.(EMİN DEĞİLİM)
    bu durumda değişim talep etmişşin. değişim yapsan logo sorunu olmayacak mı ? üstüne birde yetkili servise çirkin davranış sergilemişşin. hata sence kimde ?

    Mahkemeye versen birşey kurtarmıyor.
    sana başarılar dilerimm.

    Tavsiyem. sıfırdan başla Yetkili servise ver. ne gerekiyorsa yapsınlar. sana düzgünce teslim etsinler. Teknik servise versen ne oluyor ? sanki TV deki bir parçayı çalacak veyada bozacak..

    NOT: oled tv de logo sorunu senden öğrendim.. iyiki PHILIPS UHD 49PUS6561 LED TV aldım. salona büyük gelir diye 55 almamıştım keşke alsaydım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytrojan29

    @hzb öncelikle TV niz hayırlı olsun. OLED TV gerçekten çok kaliteli benim hayal ettiğim bir ürün. Ancak Logo sorunu talimatta açıklamada yazdığına göre bence bir arıza değil. ben LG tarafına hak verdim. logo sorunu OLED TV de normal.(EMİN DEĞİLİM)

    Kullanıcı Kitabına yazılan herşey nasıl normal olabilir ? Oraya çok absürd birşey yazılsa yine firma haklı mı diyeceksiniz ? Böyle saçma bir savunma var mı ? Bu gibi firmaların tüketicilere karşı yaptığı ayıpları/terbiyesizlikleri toplumun kuralları düzenliyor. Bu kurallar olmasa bu firmalar insanları mahveder hiç mi tüketici bilinciniz yok ? Şu an bu ifadenin kitapta yer alması firmayı haklı çıkarmaz, zamanla belki kaldırılacak, tüketici lehine gelişmeler olucak, ülkemizde olmasa bile belki o talimatların yazıldığı ülkelerde kurallar değişecek, bizde değişmesi kolay değil malum hukuk yavaş işliyor.

    Ürün değişimi/tamiri ise farklı bir konu. Buradaki esas problem firmanın garanti süresi içerisinde oluşan bir soruna karşı kayıtsız kalıp, her TV sinde olmayan bu sorunu "normal" olabilir şeklinde tüketicilere dayatmaya çalışması. Her tüketici aynı parayı verip bu ürünü satın alıyorsa, firma olarak sizde ona o problemsiz ürün sunmak zorundasınız!

    Logo sorununu yeni öğrendim demişsiniz ancak youtube veya google a yazarsanız problemin hangi boyutlarda olduğunu görebilirsiniz.

    Hatta 2016 daki yeni LG OLED serilerinde de var bu sorun ancak geçici olduğu ve kendi kendine temizlendiği belirtiliyor, ki bende almayı isterim ileride.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cnrps -- 4 Ağustos 2016; 13:48:16 >




  • Arkadaşım bugüne kadar burda yazılanlar içinde en saçması sizin yazdığınız. gerçekten hayretler içinde kaldım. siz lg tarafına hak vermiş olabilirsiniz. sizin görüşünüz. logo yapışma sorunu nasıl normal olur. Yetkili servise çirkin davranışta bulunmuşum. siz yanımızdamıydınız. yetkili servisle en ufak bir kötü davranışım olmadı bunu nerden çıkardın. Sadece müşteri hizmetlerinde arıyan arkadaşın ters tavrı nedeniyle. tamiratı kabul etmediğimi söyledim. hem konudan habersizsin hemde resmen yalan konuşuyorsun. Mahkemeye versen bir şey kurtarmıyor derken ne anlatmak istediniz anlamadım. mahkemeye güvenmiyormusunuz. yada bizim bilmediğimiz bir şeylermi var. Arkadaşım ben tüketici kanununun bana vermiş olduğu yasal hakkımı kullanıyorum. olede tv leri çok met ediyorsun logo yapışma sorununu yeni öğrendim diyorsun hemde uzman kişi ve uzman avukat gibi bize ders veriyorsun. talimatta ölü pikselde garanti kapsam dışı diyor. Mahkeme 1 tane dahi ölü piksel olsa değiştirilmesi gerektiği yönünde karar veriyor. mahkeme kararımı önemli talimatta yazan yazımı. ÇOK KOMİKSİN. sizin başınıza böyle bir şey gelirse siz bildiğiniz gibi yapın. ben hakkımı aramasını bilen biriyim hakkımsa mahkeme hakkımı iade eder. değilse yapacak bir şey yok. Ayrıca mahkemeye değişim için değil paramın geri iadesi konusunda dava açtım. Aynı tv yi almanın bir espirisi yok. logo yapışma sorunları çözülürse belki alınabilir. şu an değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 4 Ağustos 2016; 15:01:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hzb

    Arkadaşım bugüne kadar burda yazılanlar içinde en saçması sizin yazdığınız. gerçekten hayretler içinde kaldım. siz lg tarafına hak vermiş olabilirsiniz. sizin görüşünüz. logo yapışma sorunu nasıl normal olur. Yetkili servise çirkin davranışta bulunmuşum. siz yanımızdamıydınız. yetkili servisle en ufak bir kötü davranışım olmadı bunu nerden çıkardın. Sadece müşteri hizmetlerinde arıyan arkadaşın ters tavrı nedeniyle. tamiratı kabul etmediğimi söyledim. hem konudan habersizsin hemde resmen yalan konuşuyorsun. Mahkemeye versen bir şey kurtarmıyor derken ne anlatmak istediniz anlamadım. mahkemeye güvenmiyormusunuz. yada bizim bilmediğimiz bir şeylermi var. Arkadaşım ben tüketici kanununun bana vermiş olduğu yasal hakkımı kullanıyorum. olede tv leri çok met ediyorsun logo yapışma sorununu yeni öğrendim diyorsun hemde uzman kişi ve uzman avukat gibi bize ders veriyorsun. talimatta ölü pikselde garanti kapsam dışı diyor. Mahkeme 1 tane dahi ölü piksel olsa değiştirilmesi gerektiği yönünde karar veriyor. mahkeme kararımı önemli talimatta yazan yazımı. ÇOK KOMİKSİN. sizin başınıza böyle bir şey gelirse siz bildiğiniz gibi yapın. ben hakkımı aramasını bilen biriyim hakkımsa mahkeme hakkımı iade eder. değilse yapacak bir şey yok. Ayrıca mahkemeye değişim için değil paramın geri iadesi konusunda dava açtım. Aynı tv yi almanın bir espirisi yok. logo yapışma sorunları çözülürse belki alınabilir. şu an değil.



    bu talimat okumadan tv aldın 1 hafta sonra haberin olduya ondan sonra değişim istedinya bu komiğime gitti. ürün değişimi ve para iadesine tabi değildir yazıyor.
    neyse inşallah mahkemede olumlu sonuç alıp iade edersin.
    iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iPeople -- 4 Ağustos 2016; 15:15:50 >




  • gerçekten pes ya. anlıyarakmı konuşuyorsun anlamadanmı yoksa kafamı buluyorsun. arkadaşım bu talimat nerde ? kitapçığında. kitapçığını ne zaman bakabiliyorsun tv kutusu açılıp kurulduktan sonra. ben kutuyu açmadan kitapçığında ne yazdığını nerden bileyim. böyle bir şey olacağını satan firmada söylemedi. söylemezde. o gönderdiğin talimatı buraya ben attım. senin şu yazdığını lg firması bile şaşkınlıkla okuyor. siz tv alırken kutuyu açtırıp kitapçığını okuyayım sonra alayım diyebiliyormusunuz. değişim istemek niye komiğinize gitti kanun 6 ay içerisinde aldığınız üründe ayıp çıkarsa ister değiştirir ister paranı iade alır istersen tamir yaptırırsın diyor. bence sizin bir şey bilmeden birşeyler yazmanız komik. ben kanunsuz bir şey yapmadım. O yazı kitapçığına cahil insanları yıldırıp kandırmak için yazılmış. birde sizin böyle buraya bir şeyler yazmanızla ne yapmak istediniz lg size hediye tv mi verecek yoksa tuhaf bir vaka. gerçekten bilimsel bir yaklaşımınız olsa takdir edecem ama hep boş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 4 Ağustos 2016; 20:02:12 >




  • hocam 6 ay icinde mi ayipli cikarsa bu haklarimiz oluyor? simdi tv garantisi 2 senelikti yanlis hatirlamiyorsam...tvde diyelim ki 1 sene sonra logo yanigi veya ölü piksel cikti. ayni haklarim devam ediyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hzb H kullanıcısına yanıt
    Boşuna sinirlerinizi yıpratmayın , uzun süredir haklı mücadelenizi takip ediyorum , bu tip insanları hiç takmayın %100 haklı olan sizsiniz , mahkeme er yada geç haklılığınızı tescilleyecek , sizi burda eleştiren yada haksız konuma düşürmeye çalışan üye maskesi altındaki LG çalışanlarınıda sallamayın , bu tipler hediye tv için değil 3 kuruş prim için bile 80 takla atarlar.
  • 6 ay içinde sorgusuz sualsiz aldığın mal ayıplı çıktıktan sonra firma paranı iade etmek birebir değiştirmek zorunda 6 aydan sonra servis raporuna göre işlem yapılır. ikna olmadığın zaman mahkeme yolun garanti süresince açık.
  • hzb H kullanıcısına yanıt
    Konuyu ara ara takip ediyorum. Kanun maddeleri açık, sonuna kadar haklısınız hocam. O TV öyle ya da böyle değişecek.

    Umarım en kısa sürece sonuca ulaşır. Bu olay sadece zaman meselesi.
  • amonRa kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Konunuzu tesadüf eseri gördüm ve açıkcası korktum, yaklaşık 3 ay sonra taşınacağız ve taşınmışken bu modeller civarında bir OLED alıp taksitlerine şimdiden başlamak istiyorduk.

    Ben sadece bu tür durumların benim başıma geldiğini sanırdım, büyük geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykutkk -- 5 Ağustos 2016; 13:02:07 >
  • hzb H kullanıcısına yanıt
    Umarım hakkınız olanı alır ve bu sorunu kayıpsız atlatırsınız. Forumlardan gördüğüm kadarı ile sizin durumdaki arkadaşlar mahkemeyi kazanıp, para iadelerini almışlar. Muhtemelen sizin de bu şekilde olacaktır.

    Ben sizi çok iyi anlıyorum aslında. Yıllar önce yaşadığım buna benzer bir olayı paylaşmak istiyorum. 2006 senesinde, tam 7.000 TL Loewe marka bir plazma almıştım. Şimdi geriye dönüp ne yapmışım ben diyorum :) Belki bilmeyen vardır, Loewe o zamanlar en kaliteli TV'leri üretiyordu. Şimdi hala üretimi var mı bilmiyorum. Malzeme kalitesi, işçilik, görüntü kalitesi, ses, tüm özellikleri piyasadaki TV'lerin çok üzerinde ürünler çıkartıyordu. TV'yi ilk izlediğimde görüntü ve ses kalitesine inanamamıştım. Dahili receiver'ı ile SD yayınlar bile, HD kalitesine yakın görüntü veriyordu. Ancak kullanmaya başladıktan bir süre sonra sağ allta kocaman bir Star TV logosunun ekranda kaldığını gördüm :) Logo yapışması ile tanışmam 2006 yılında oldu.

    Hemen servisi aradım, dedim ne oluyor. 7.000 TL para verdim, bu mu yani dedim, aynı senin gibi :) Geldiler baktılar, buna yapılacak birşey yok dediler klasik. Uzun süre aynı kanalı izlemeyin, vs.. Madem boyle bir teknolojik sorun var, neden alırken ya da aldıktan sonra söylemediniz, uyarmadınız dedim. O zamanlar tüketici hakları bu kadar gelişmiş değildi. Lanet olsun dedim, konuyu kapattım.

    Neyse ki şanslıydım. Yaklaşık 3-4 sonra, logo izi tamamen silindi. Yani kalıcı bir burn-in durumu oluşmadı.

    Tüm bunları sadece yaşanmış bir olayı paylaşmak için yazdım. Umarım sizin maduriyetiniz de bir an önce giderilir...




  • Arkadaşlar iyi niyetinize ve ilginize teşekkürler. insanlar özenle bir şey alır dünya para verir. sonra tüm hevesi kursağında kalır. paranamı yanarsın çektiğin sıkıntıyamı yaşadığın rezilliğemi. derdini anlatmaya çalışıyorsun en azından çok konuda insanları bilgilendirmeye çalışıyorsun. hiç ilgisi olmayan biri çıkıp almasaydın kitapçığında yazıyormuş sen haksızsın diyor. ne yapmalı bende şaşırdım. yazanlar firma yetkilisi bellide ticaret bu kadarmı ahlaksızlaşır. Firmalar bu kadarmı vurdum duymaz olur. olaya kendi penceremden bakmıyorum. herkesin bir gün mutlaka başına gelen gelecek olan konular. Eskiden tüketicinin hiç bir hakkı yoktu tüm iş servisin vicdanına kalmıştı. şimdi en azından hakkımız var. buda mücadele istiyor. ben mücadele edenlerdenim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 5 Ağustos 2016; 15:10:25 >
  • Milonguero77 M kullanıcısına yanıt
    şu an benim tv seyredilmeyecek durumda her tarafı logolar şeritler yazılarla dolu. temizlenmiyor. hergün eklenmeye devam ediyor. LG sağolsun. türkiye müşteri hizmetleri koredeki fabrikayı batmasın diye büyük çaba harcıyorlar. geri alsaydılar büyük ihtimal kriz neticesinde batabilirdi.
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.