Şimdi Ara

LG OLED 55EG920 (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
545
Cevap
9
Favori
33.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yorum ve önerileriniz için çok teşekkürler. Üretim tarihini nasıl anlıyoruz? İnternetten sipariş verince zaten kontrol şansı olmuyor. Direkt mağazalardan belki bakıp alınabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gbriel G kullanıcısına yanıt
    bu april 2016 muhabbetini ben aldiktan sonra ogrenmistim...tv nin arkasinda yaziyor etikette ama kutuda yaziyor mu bilmiyorum kesin bi kodu falan vardir kutudan ogrenmenin yolu ama ben bilmiyorum...su an muhtemelen aldiginiz tv son aylarin uretimi olur zaten...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kafsinkaf90

    bu april 2016 muhabbetini ben aldiktan sonra ogrenmistim...tv nin arkasinda yaziyor etikette ama kutuda yaziyor mu bilmiyorum kesin bi kodu falan vardir kutudan ogrenmenin yolu ama ben bilmiyorum...su an muhtemelen aldiginiz tv son aylarin uretimi olur zaten...

    Forumdaki 55eg920v kampanya konusunda da bunu yazmıştım.

    Özet: Ağustos 2016 itibari ile bile hala Eylül 2015 üretim tv itelemeye çalışıyorlar. TV'nin kutusunda seri numarası yazar. Seri numarasının ilk 3 rakamında üretim tarihi bilgisi var.

    5 ile başlıyorsa 2015, 6 ile başlıyorsa 2016 demek.

    Seri numarasının 2. ve 3. rakamı ise hangi ayda üretildiğini gösteriyor.

    Mesela 509 ile başlarsa Eylül 2015, 604 ile başlarsa Nisan 2016 vs..

    Geniş hikaye: Ağustos 2016'da istanbul'un en büyük mağazalarının birinden bu televizyonu almıştım. Satın alırken defalarca 2016 üretim istediğimi belirtmeme ve satış görevlilerinin "zaten depodaki tüm 920v'ler 2016 üretimi, yeni geldiler depoya" sözlerine rağmen, kurulum sırasında kurulun ekibinin mağazadan 2015 Eylül fabrika çıkışlı bir ürün getirdiğini fark ettim. Kurulum ekibi hala evdeyken mağazayı geri aradığımda önce "Zaten 2015 ile 2016 üretimleri arasında sadece yazılım farkı var, internete bağlayınca kendini günceller" yanıtları, birkaç dakika sonra "Türkiye'ye 2016 üretim 920v gelmemiş"e, daha sonra da "LG ile görüştüm, 2016'da 920v'nin üretimi zaten durmuş"a kadar gitti. Kurulum belgesini imzalamama ve ürünün iadesini konusunda ısrarcı olunca kurulum ekibi kurdukları televizyonu paketleyip geri götürdü.

    10 dakika sonra mağazanın gerçek LG temsilcisi ile detaylı bir görüşme yaptık. Sonuçta 920v'nin 2016 üretimlerinin devam ettiğini doğruladı, kutu üzerindeki seri numaralarından zaten hangi ay/yıl üretildiğinin anlaşıldığını ve ellerinde 2016 üretimi TVler olduğunu teyit etti. Evim yakın olduğu için depoya beraber gittik ve 2016 mart'ta üretilmiş bir tv'yi yarın evime kurmaları için anlaştık.

    Ha 2015 eylül ile 2016 mart üretimleri arasında fark var mıdır bilmiyorum, evime kurulan 2015 eylül çıkışlı üründe de ilk bakışta bir sorun yoktu. Ancak 7500 lira verip satın aldığımız ürünü de içimiz sinmeden kullanamayacaksak bir sorun var demektir. Burada mesajlaştığım veya yazılarını okuduğum tüm arkadaşlara teşekkürler. Siz "Ocak 2016", "Nisan 2016" vs gibi ürünleri aldığınızı teyit etmeseniz, satış görevlileri ardı arkası kesilmeyen yalanlarıyla beni kandırabilirlerdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkg_scorpio -- 6 Eylül 2016; 16:26:09 >




  • Allah aşkına bu LG nasıl panel üreticisi çok merak ediyorum, çıkardığı tüm cep telefonlarının panelleri sorunlu, kiminde ekran sararması, kiminde hayalet ekran, kiminde başka birşey.... Tv leri zaten berbat vaziyette, Ben anlamıyorum insanlar vazgeçmeden, bıkmadan, usanmadan yine LG alıyorlar. Bu durum tv de de, cep telefonunda da aynı. Biz galiba sıkıntı çekmeyi, uğraşmayı, boşa kürek çekmeyi seviyoruz, ya da yediğimiz, içdiğimiz bir şey bize dokunuyor. Yoksa bu markanın hala ülkemizde tv satabilmesi, cep telefonu satabilmesi mümkün değil...

    Arkadaşım çok geçmiş olsun size de...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytrojan29

    quote:

    Orijinalden alıntı: hzb

    Arkadaşım bugüne kadar burda yazılanlar içinde en saçması sizin yazdığınız. gerçekten hayretler içinde kaldım. siz lg tarafına hak vermiş olabilirsiniz. sizin görüşünüz. logo yapışma sorunu nasıl normal olur. Yetkili servise çirkin davranışta bulunmuşum. siz yanımızdamıydınız. yetkili servisle en ufak bir kötü davranışım olmadı bunu nerden çıkardın. Sadece müşteri hizmetlerinde arıyan arkadaşın ters tavrı nedeniyle. tamiratı kabul etmediğimi söyledim. hem konudan habersizsin hemde resmen yalan konuşuyorsun. Mahkemeye versen bir şey kurtarmıyor derken ne anlatmak istediniz anlamadım. mahkemeye güvenmiyormusunuz. yada bizim bilmediğimiz bir şeylermi var. Arkadaşım ben tüketici kanununun bana vermiş olduğu yasal hakkımı kullanıyorum. olede tv leri çok met ediyorsun logo yapışma sorununu yeni öğrendim diyorsun hemde uzman kişi ve uzman avukat gibi bize ders veriyorsun. talimatta ölü pikselde garanti kapsam dışı diyor. Mahkeme 1 tane dahi ölü piksel olsa değiştirilmesi gerektiği yönünde karar veriyor. mahkeme kararımı önemli talimatta yazan yazımı. ÇOK KOMİKSİN. sizin başınıza böyle bir şey gelirse siz bildiğiniz gibi yapın. ben hakkımı aramasını bilen biriyim hakkımsa mahkeme hakkımı iade eder. değilse yapacak bir şey yok. Ayrıca mahkemeye değişim için değil paramın geri iadesi konusunda dava açtım. Aynı tv yi almanın bir espirisi yok. logo yapışma sorunları çözülürse belki alınabilir. şu an değil.

     LG OLED 55EG920

    bu talimat okumadan tv aldın 1 hafta sonra haberin olduya ondan sonra değişim istedinya bu komiğime gitti. ürün değişimi ve para iadesine tabi değildir yazıyor.
    neyse inşallah mahkemede olumlu sonuç alıp iade edersin.
    iyi forumlar.

    Konu sahibi arkadaş sabırlıymış gerçekten, sana burada yazacak o kadar çok şey var ki... Neyse




  • quote:

    Orijinalden alıntı: system electronıc

    Allah aşkına bu LG nasıl panel üreticisi çok merak ediyorum, çıkardığı tüm cep telefonlarının panelleri sorunlu, kiminde ekran sararması, kiminde hayalet ekran, kiminde başka birşey.... Tv leri zaten berbat vaziyette, Ben anlamıyorum insanlar vazgeçmeden, bıkmadan, usanmadan yine LG alıyorlar. Bu durum tv de de, cep telefonunda da aynı. Biz galiba sıkıntı çekmeyi, uğraşmayı, boşa kürek çekmeyi seviyoruz, ya da yediğimiz, içdiğimiz bir şey bize dokunuyor. Yoksa bu markanın hala ülkemizde tv satabilmesi, cep telefonu satabilmesi mümkün değil...

    Arkadaşım çok geçmiş olsun size de...

    Hocam gerçekten çok haklısınız Kendim LG G2 telefonu sahibiyim 4. kez ekran sararması oldu, 3 defa ekran komple değişti garantiden ama artık garanti kapsamına girmiyor. Telefon 3. yılında olduğundan ve şirket üstüne kayıtlı olduğundan artık kullanmayı bırakacağım. Teleefon ile ilgili esas sorun ise ekranın belirli bir bölümünde dokunmatik çalışmıyor (digitizer problemi). Bildiğiniz kullanamıyorum telefonu ve çok sinir bozuyor. Normalde şirket üzerine kayıtlı olmasa tüketici haklarına gidip uğraşırım ama hem bu konu hemde iş hayatı bunu yapmamı engelliyor. Neymiş aynı arızadan 5 kez servise giderse o zaman komple değişirmiş (bu saçmalığın daniskası tabiki). Neyse onu bıraktım artık, Tabiki bir daha LG telefonu tercih etmeyeceğim !

    OLED konusuna geldiğimizde ise Normal LED TV lerin 55 inch için fiyatları bile 5000 TL civarında olduğundan, eğer 2016 Oledlerde (55B6, 55C6, 55E6 serileri) bu resim yapışması sorunu geçici yani TV yi kapatıp belirli bir süre sonra açtığımızda kesin olarak temizleniyor ise sadece bu riske girilip 6000 TL lere çıkabilirim diye düşünüyorum, nihayetinde OLED çok daha iyi ve farklı bir teknoloji.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cnrps

    quote:

    Orijinalden alıntı: system electronıc

    Allah aşkına bu LG nasıl panel üreticisi çok merak ediyorum, çıkardığı tüm cep telefonlarının panelleri sorunlu, kiminde ekran sararması, kiminde hayalet ekran, kiminde başka birşey.... Tv leri zaten berbat vaziyette, Ben anlamıyorum insanlar vazgeçmeden, bıkmadan, usanmadan yine LG alıyorlar. Bu durum tv de de, cep telefonunda da aynı. Biz galiba sıkıntı çekmeyi, uğraşmayı, boşa kürek çekmeyi seviyoruz, ya da yediğimiz, içdiğimiz bir şey bize dokunuyor. Yoksa bu markanın hala ülkemizde tv satabilmesi, cep telefonu satabilmesi mümkün değil...

    Arkadaşım çok geçmiş olsun size de...

    Hocam gerçekten çok haklısınız Kendim LG G2 telefonu sahibiyim 4. kez ekran sararması oldu, 3 defa ekran komple değişti garantiden ama artık garanti kapsamına girmiyor. Telefon 3. yılında olduğundan ve şirket üstüne kayıtlı olduğundan artık kullanmayı bırakacağım. Teleefon ile ilgili esas sorun ise ekranın belirli bir bölümünde dokunmatik çalışmıyor (digitizer problemi). Bildiğiniz kullanamıyorum telefonu ve çok sinir bozuyor. Normalde şirket üzerine kayıtlı olmasa tüketici haklarına gidip uğraşırım ama hem bu konu hemde iş hayatı bunu yapmamı engelliyor. Neymiş aynı arızadan 5 kez servise giderse o zaman komple değişirmiş (bu saçmalığın daniskası tabiki). Neyse onu bıraktım artık, Tabiki bir daha LG telefonu tercih etmeyeceğim !

    OLED konusuna geldiğimizde ise Normal LED TV lerin 55 inch için fiyatları bile 5000 TL civarında olduğundan, eğer 2016 Oledlerde (55B6, 55C6, 55E6 serileri) bu resim yapışması sorunu geçici yani TV yi kapatıp belirli bir süre sonra açtığımızda kesin olarak temizleniyor ise sadece bu riske girilip 6000 TL lere çıkabilirim diye düşünüyorum, nihayetinde OLED çok daha iyi ve farklı bir teknoloji.

    Hocam tv olsun , cep telefonu olsun, LG den ürün alırken 10 kere düşün, tv ve cep telefonu hayatımızda büyük yer kaplıyor, çok zaman geçiriyoruz bu aletler ile, belki telefon ve televizyon ekranına baktığımız kadar evde çocuklarımızın yüzüne bakmıyoruz... Pahalı aletler bunlar, çok iyi araştırıp , ince eleyip sık dokuyarak seçim yapmak gerekir. Bende şu sıralar tv alacağım, araştırıyorum 55 veya 60 inç bir tv almak istiyorum ve şimdiden bu tv nin LG olmayacağı kesin... Ben LG yi her konuda hayatımdan tamamen çıkardım, sanki türkiye de böyle bir marka yokmuş gibi davranıyorum, nefsime yenik düşmemek için, bir anlık gaflete düşüp, yanılıp LG marka bir ürün almamak için de sık sık gerek tv bölümünde, gerek cep telefonu bölümünde LG konularına girip ,mağduriyetleri okuyorum ve ne kadar haklı bir davranış içinde olduğumu görüyorum... Magduriyetler her markada olabiliyor, hatalı ürün yine her marka da olabiliyor fakat Lg hatalarından hiç ders çıkarmıyor, sürekli aynı hatayı tekrarlayıp duruyor.

    Bunlar benim kişisel düşüncelerim ve kimseyi bağlamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: system electronıc

    quote:

    Orijinalden alıntı: bytrojan29

    quote:

    Orijinalden alıntı: hzb

    Arkadaşım bugüne kadar burda yazılanlar içinde en saçması sizin yazdığınız. gerçekten hayretler içinde kaldım. siz lg tarafına hak vermiş olabilirsiniz. sizin görüşünüz. logo yapışma sorunu nasıl normal olur. Yetkili servise çirkin davranışta bulunmuşum. siz yanımızdamıydınız. yetkili servisle en ufak bir kötü davranışım olmadı bunu nerden çıkardın. Sadece müşteri hizmetlerinde arıyan arkadaşın ters tavrı nedeniyle. tamiratı kabul etmediğimi söyledim. hem konudan habersizsin hemde resmen yalan konuşuyorsun. Mahkemeye versen bir şey kurtarmıyor derken ne anlatmak istediniz anlamadım. mahkemeye güvenmiyormusunuz. yada bizim bilmediğimiz bir şeylermi var. Arkadaşım ben tüketici kanununun bana vermiş olduğu yasal hakkımı kullanıyorum. olede tv leri çok met ediyorsun logo yapışma sorununu yeni öğrendim diyorsun hemde uzman kişi ve uzman avukat gibi bize ders veriyorsun. talimatta ölü pikselde garanti kapsam dışı diyor. Mahkeme 1 tane dahi ölü piksel olsa değiştirilmesi gerektiği yönünde karar veriyor. mahkeme kararımı önemli talimatta yazan yazımı. ÇOK KOMİKSİN. sizin başınıza böyle bir şey gelirse siz bildiğiniz gibi yapın. ben hakkımı aramasını bilen biriyim hakkımsa mahkeme hakkımı iade eder. değilse yapacak bir şey yok. Ayrıca mahkemeye değişim için değil paramın geri iadesi konusunda dava açtım. Aynı tv yi almanın bir espirisi yok. logo yapışma sorunları çözülürse belki alınabilir. şu an değil.

     LG OLED 55EG920

    bu talimat okumadan tv aldın 1 hafta sonra haberin olduya ondan sonra değişim istedinya bu komiğime gitti. ürün değişimi ve para iadesine tabi değildir yazıyor.
    neyse inşallah mahkemede olumlu sonuç alıp iade edersin.
    iyi forumlar.

    Konu sahibi arkadaş sabırlıymış gerçekten, sana burada yazacak o kadar çok şey var ki... Neyse

    ben TV aldım servis geldi. imzalamadan önce herşeyi kontrol ettim. herşey yolundamı herşey tamammı takıldığın birşey varmı
    yetkili servis 1 saat bizde kaldı.

    herşey tamam oldu ve kağıda imzamı attım. bu kadar basit !!!

    LG OLED TV gerçekten mükemmel bir TV :D :D




  • Evet arkadaşım senin tv de bir sorun olmaması sevindirici bu olay 1 saatle ilk etapta olmuyor. bende 7 gün kullandıktan sonra logo yapışmaları oldu. bir köşede idi sonra bütün tv yi sardı. 4-5 ay sonra 6-7 adet devamlı yanan piksel kümesi oluştu. buraya kadar herşey olağan bunlar bütün tvlerde olabilecek şeyler. vahim olan bundan sonrası. lg müşteri hizmetlerinin bunları sorun olarak görmemesi bunlar olağan şeyler. değiştirmeyi gerektirmez. kitapçığında bunların yazıyor demesi. Türkçesi müşteriyi hiç dikkate almaması.
  • LG Firması OLED TV de logo yapışmasının yanında ölü pikseli de değişim için kapsam dışı bırakmış. müşterilerini böyle kandırıyorlar. Benim tv de 6-7 tane kümeleşmiş devamlı kırmızı yanan pikseller var. onlara göre bu normal
     LG OLED 55EG920



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 7 Eylül 2016; 14:02:33 >
  • hzb H kullanıcısına yanıt
    Ben alayımda o kitapçığa istediği kadar anasının nikahını yazsın. Adamın ağzını bozdururlar, tövbe tövbe.

    NOT: Hayatta böyle sorunlu firma ürünü almamda şu yukarıda yazılanları görünce dayanamıyorum :((

    Ama bunlara müsade edende kabahat.Yıtacaksın böyle firmaların lisansını,satış matış yaptırmayacaksın,yemişim teknolojisini, bir bunlar bir sony. Milleti iyice keriz yerine koyup,yok bizim hatamız değil,yok kullanıcı hatası,1 ölü piksel sayılmaz,ışık sızması sorun değil,burn olabilir teknolojinin getirdiği birşey, 4k göstermeyebilir bu bizimle değil yayın yapan kuruluşun hatası, eğer onlar 60p değilde dandik 30p yayın yapsaydı bizim tv miz 4k yı açardı gibi gerizakalı yerine koyup insanları alay ediyorlar...ve hala bunca soruna rağmen insanlar bu markaları tercih ediyor, yokluktan değil bence başka sorunsuz ürünler veya en azından daha az sorunlu ürünler tercih edilmeli. Bakın 2017 yılında neredeyse tüm markaların oled tvleri çıkıyor onları bir değerlendirin. Böyle firmaların ürünlerini almayın,çektirsin gitsin ülkemizden,insanımızın alın terini çalmalarına artık müsade etmeyin. Ya kendilerini düzeltsinler adam gibi iş çıkarsınlar ortaya servisi dahil, yada defolup gitsin...İsteseler öyle bir yaparlar ki, ama işlerine gelmez, çok doluyum buraya patladım arkadaşlar kusura bakmasın...




  • arkadaşlar, bu model tv de HDR özelliği mevcut değilmiş.



    Sayın Ali ERDOĞAN,

    Yasamis oldugunuz olumsuzluktan dolayi firmamiz adina üzgün oldugumuzu belirtmek isteriz.

    Belirtmiş olduğunuz ürün modelinde HDR özelliği mevcut değildir.


    Bilgilerinize sunariz.

    Saygilarimizla.


    Siz müsterilemize daha kaliteli hizmet verebilmemiz için mailinizin sonunda yer alan degerlendirme anketine katilmanizi rica ederiz.

    Destek almak istediginiz farkli bir konu için çagri merkezimize 444 6 543 nolu telefondan ulasabilirsiniz.



    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Received Date : 02/09/2016 15:03 42
    The type of inquiry : Customer Service
    Product/Model No. : ~LCD/LED/OLED TV ( 33" ve ustu )/55EG920V

    MERHABA, LG55EG920V MODELİNİZDE HDR ÖZELLİĞİ VAR MI? EĞER VARSA DONANIMSAL MI, YAZILIMSAL MI? BİR DE FACEBOOK SOSYAL MEDYA EKİBİNİZDEKİ ARKADAŞLARINIZA LÜTFEN HATIRLATIN. BİZ MÜŞTERİYİZ. ARKADAŞ GİBİ SENLİ BENLİ KONUŞMASIN. TELEFONLARINIZ MEŞGUL CEVAP VERMİYOR. BU KADAR İLGİSİZ OLURSANIZ PHİLİPS GİBİ MARKALAR DA OLED YAPIYOR BİLGİNİZ OLSUN.




  • vollkan59 kullanıcısına yanıt
    Evet bende sizin gibi düşündüm başlarım sizin kitapçığınıza dedim. mahkeme kapılarında uğraşıyoruz. bu benim değil LG nin adiliği.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vollkan59

    Ben alayımda o kitapçığa istediği kadar anasının nikahını yazsın. Adamın ağzını bozdururlar, tövbe tövbe.

    NOT: Hayatta böyle sorunlu firma ürünü almamda şu yukarıda yazılanları görünce dayanamıyorum :((

    Ama bunlara müsade edende kabahat.Yıtacaksın böyle firmaların lisansını,satış matış yaptırmayacaksın,yemişim teknolojisini, bir bunlar bir sony. Milleti iyice keriz yerine koyup,yok bizim hatamız değil,yok kullanıcı hatası,1 ölü piksel sayılmaz,ışık sızması sorun değil,burn olabilir teknolojinin getirdiği birşey, 4k göstermeyebilir bu bizimle değil yayın yapan kuruluşun hatası, eğer onlar 60p değilde dandik 30p yayın yapsaydı bizim tv miz 4k yı açardı gibi gerizakalı yerine koyup insanları alay ediyorlar...ve hala bunca soruna rağmen insanlar bu markaları tercih ediyor, yokluktan değil bence başka sorunsuz ürünler veya en azından daha az sorunlu ürünler tercih edilmeli. Bakın 2017 yılında neredeyse tüm markaların oled tvleri çıkıyor onları bir değerlendirin. Böyle firmaların ürünlerini almayın,çektirsin gitsin ülkemizden,insanımızın alın terini çalmalarına artık müsade etmeyin. Ya kendilerini düzeltsinler adam gibi iş çıkarsınlar ortaya servisi dahil, yada defolup gitsin...İsteseler öyle bir yaparlar ki, ama işlerine gelmez, çok doluyum buraya patladım arkadaşlar kusura bakmasın...

    vollkan bey sorun şu ki diğer markalar dediğiniz onlarda LG OLED panel kullanıyor şu an başka OLED üretip satan firma yok. Diğerleri test aşamasındalar, seri üretime geçip satabilen yok malesef :(




  • Cnrps C kullanıcısına yanıt
    Evet altyapıyı Lg den alabilir OLED lisansı Lg de ama nasıl oluyorsa mucidinden kat kat daha iyi yapan firmalar ve ürünleri var.
  • arkadaşlar, sonuç olarak oled tv mi yoksa 4k uhd led tv mi. karar veremiyoruz. görüntüsünü göremedim. bulunduğum yerde oled tv yok. bir aydır araştırıyorum. fikir verem herkese teşekkür ederim.
  • adalibakkal A kullanıcısına yanıt
    Genellikle Çok ışık almayan bir ortamda kullanılacak . Çokça karanlıkta yüksek çözünürlüklü film seyredecek iseniz OLED büyük avantaj sağlayacaktır. Yok çok aydınlık bir ortamda çokça normal tv kanalları biraz da film seyredilecek ise bence VA panelli bir LCD LED panel almanızı öneririm.
    Çokça oyun oynanacak ise ekran yanığı konusunda OLED dikkat edilmesi gereken bir hal alabilir bu şüpheyle yaşanmaz gibi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün Lg nin mahkemeye vermiş olduğu itiraz dilekçesini okudum. Adamlar tamamen yüzsüzlüğü ela almışlar. Böyle bir sorunda biz sorumlu olamayız. satıcı firma böyle durumların yaşanacağını müşteriye belirtmesi gerekir. satıldıktan sonra biz muhattap değiliz. işi TEKNOSA ya yıkmış kendince. ayrıca müşteri kumandayla düzeltilebilecek durum varken buna müsaade etmedi diye yalan ve utanmazca ( daha kötü şey söylenmesi gerekir ama ben içimden söylüyorum) bir iddia söylüyor. ben ilk etapta konunun ne olduğunu Türkçesi logo yapışmasının ne olduğunu bilmiyordum. servisi çağırdım. servis elemanı geldi kumandadan servis menüsüne girip ayarlama yapmak istedi bir türlü aradığı neyse bulamadı başka birileriyle telefon görüşmesi yapıp böyle bir şeyin bu tv de olmadığını söyledi ve gitti 3 gün sonra başka bir servis elemanı geldi oda aynı şekilde bir şeyler aradı oda kimi aradıysa bu tv de bunun olmadığını bildirdi servis menüsünün tüm resimleri çekildi tele konferansla genel merkezle görüşeceklerini söylediler. daha sonra değişim için genel merkeze yazdılar kabul edilmedi durum bu olduğu halde o utanmaz şarlatanlar. benim izim vermediğimi mahkemeye sundular. tabiki sonuçtan bunun bir geçerliliği yok. bilirkişi açık ayıplı ürün olduğu raporunu yazdı. anlatmak isrediğim şu. bu kadar adilik yalancılık ve şarlatanlık olurmu. müşteriyi nasıl zor durumda bırakırız nasıl mağdur ederiz derdindeler. tv yi üreten piyasaya süren kendi ben kitapçığına yazdım. sorumluluk benden çıktı. satan firma bu konuyu müşterisine anlatmadığı için cezasıbı satan firma karşılasın diye dilekçe vermiş. mahkemeyi kaybettiklerini anladılar son çırpınışlarını yapıyorlar içimden neler geçtiğini siz anlıyorsunuz burda yazmıyayım. ben hep şunu dedim her tv de sorunlar çıkar önemli olan o sorunları çözen müşterisini mağdur etmiyen firmalar. lg sana bir şey demiyorum sen bir kurumsun türkiyeyi temsilen bıraktığın o yöneticiler sana zarar veriyor.




  • hzb H kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım çok geçmiş olsun sana sabırlar diliyorum.
    Yazdıklarında sonuna kadar haklısın Bu adi markanın yaptığı ilk değil sonda olmayacak Maalesef ülkemizdeki bilinçsiz tüketici ordusu
    iyi makyajlanmış içinde gereksiz bir sürü ıvır zıvır özelikleri barındıran sorunları giderek artan bu tv leri alıyoruz.
    Ben çevremde tanıdıklarımı ve arkadaşlarımı sürekli uyarıyorum bu markadan uzak durun diye...

    Selamlar.
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.