< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
LG OLED B9 Kullanıcıları (19. sayfa)
-
-
Onun mevcut yazılımı nedir acaba, belki bizim aldığımız yazılım onlarda yüklü olarak gelmiştir. WebOS sürümü kaç mesela, üstte paylaştığım fotoğraflarla bir kontrol edin isterseniz.
Bu arada LG Türkiye aracılığı ile girdiğim Software/Firmware sayfasında bizim model yok. Daha önceki iki TV'imde LG idi çıkan firmware'ler orda yayınlanır, isteyenler yazılımı indirip USB Flaş bellekler ile TV'lerine yüklerlerdi ve bu sayfada yazılımla gelen yenilik ve düzeltmeler yazardı. B8 var, enteresandır bizim model yok...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayaydin -- 29 Ekim 2020; 21:20:30 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
04.80.02
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
İnternette dolaşırken bulduğum bu linkte 2019 serisi için gelen bu güncellemede bayağı değişiklik var ama normal kullanıcını farkedeceği özellikler değil:
https://www.avpasion.com/firmware-05-00-03-lg-oled-2019-adios-a-los-problemas-con-vrr-y-g-sync/
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Selam daha önce yazmıştım gri ekranda kırmızılık var diye, ürün değişimi yapıldı aldığım firma aracılığıyla. yeni üründe gri ekran bütünlüğü falan iyi tint de yok ama şimdi de 3 ölü piksel var maalesef öncekinde 1 tane vardı... bir sıkıntısız panele denk gelemedim, stok sonu diye mi artık nedir. onun dışında görüntü kalitesi muazzam evet... ne önerirsiniz son bir kez daha şansımı deneyeyim mi başka panelde, başka markalara mı yöneleyim?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barinbelkemigi -- 31 Ekim 2020; 17:10:38 > -
Bence deneyin... Uzun yıllar kullanmaya niyet ettiğimiz eşyalar bunlar, üstelik azda para vermiyoruz. Üçüncüde de sorun çıkarsa kurşun döktürün 🙂
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam aslında makineden memnunum uzak mesafeden izliyorum zaten 2.5 metre civarı çok belli olmuyor ama bu kadar para verince sorunsuz ürün bekliyor insan... tam ölü gibi de değiller aslında sadece yeşil ve mavi renk ve tonlarında siyah gözüküyorlar diğer renklerde sıkıntı yok. o yüzden sıkışmış mı ölü mü tam emin değilim ama sıkışmış da olsa ölü piksele dönmeye meyilli demişler avforum'da falan. bununla ilgili bilgisi olan var mı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barinbelkemigi -- 31 Ekim 2020; 17:51:7 > -
-
Hocam 1 piksel için değişim isteyeceksiniz belki de 1 ay televizyonsuz kalacaksınız. Tam da evlerden çıkmadığımız bu korona günlerinde.
Bence 2 sene kullanın, garanti bitimine yakın gönderin garantiye. Hem bu arada başka sorunlar da meydana gelirse tumden yenilenmiş olur tv.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de özellikle garanti süresi bitimi yaklaşana kadar ölü piksel testi yapmayacağım. Sonra fark edip, sürekli görünüyor mu, görünmüyor mu diye irdelemek istemiyorum.
65" , 3m'den izliyorum, herşey zaten güzel...
-
Hocam ben Lg ile konuştum kuran servis de dedi ki “5 pikselde ancak panel değişimi yapıyoruz” ya da aynı noktada 3 tane olması lazımmış. Yasa gereğiymiş güya ama o yasa 2001 den kalma değişmiş sonra bunlar kafalarına göre uyguluyor gibi görünüyor bende de 1 tam ölü 5 tane de yeşil renklerde var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam dediğim gibi, bence hiç kafa yoracak mevzu değil. Ben aldım, sol üst köşede bir noktada 5-6 ölü piksel var benimkinde.
Servis elemanı farketti, isterseniz hemen değişim isteyelim dedi. Fotoğraf çekti, rapor yazacaktı. Ben istemedim.
Ama televizyon hem görüntü, hem ses, hem de arayüz olarak harika. Türkçe komut verebilmekte bir başka güzel. Eğer ekran yanığı çıkarsa 2 yıllık kullanımda panel değişimi isterim. Çıkmazsa onu da istemem. Oled'den çok memnun kaldım ben.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
En iyisini yaparsınız hocam. Şuan teknolojinin sunduğu en iyi görüntü kalitesiyle TV izliyoruz. 8 milyon pikselden bir kaçı hatalıymış kimin umrunda.
Ben de 3m'den izliyorum. Farkedebilmek imkânsız. Eve kim gelse bu televizyon neymiş, nereden aldınız. Biz de alalım falan oluyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
CX 12.000'e düşmüş ya B9'u 10bine almıştım. İade edip yükseltsem mi acaba
-
Geçen gün incehesapta 9099 tl ye 1 tane vardı.b9sla 55 İlk başta inanamadım sonra sepete ekledim alıyım mı derken tv kayboldu gitti. İnşallah hata filan yapıp düzeltmişlerdir. Başkası aldıysa üzülürüm.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: barinbelkemigiCX 12.000'e düşmüş ya B9'u 10bine almıştım. İade edip yükseltsem mi acaba
değmez. b9 vs cx arasında pek fark yok. hissetmezsiniz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: barinbelkemigiHocam ben Lg ile konuştum kuran servis de dedi ki “5 pikselde ancak panel değişimi yapıyoruz” ya da aynı noktada 3 tane olması lazımmış. Yasa gereğiymiş güya ama o yasa 2001 den kalma değişmiş sonra bunlar kafalarına göre uyguluyor gibi görünüyor bende de 1 tam ölü 5 tane de yeşil renklerde var.
ben olsam iade ederim/değişim isterim, ki iade ettim.. bunu söyleyen servis ya bilgisizdir, yada ciddi bir şekilde kullanıcıyı kandırmaya çalışıyor..
10k para verilip alınan tvde hata kusur varsa oled almanın mantığı ne??
a101 de hi level var onu alırız.. ondada kusur var ama onun kusurları parasıyla doğru orantılıdır.. 50 hz ışık sızması input lag vs..
oled tv alan kullanıcı kusursuz renk kusur geçiş kusur seyir ister.. ölü piksel şahsen ben kabullenemedim..
ekran yanığını göze alıp satın aldım.. oledin yapısı farklı kullanımı olduğu ve kılavuzda belirtildiği şekilde kullanmasam ekranda görüntünün kalıcı olacağı(ekran yanığı) yazıyor, bu nedenle ekran yanığını ben kabullenirim.. 1-2 yıl sonra ekran yanığı olsa kabul ederim çünkü bunu göze alarak oled satın alıyorum..
ama ölü piksel tamamen üretim hatasıdır..
teknoloji şans işidir lafını hiçbir zaman kabul etmedim.. eğer şansımı denemek istesem piyango bileti alırım.. aldığım elektronik eşyada kusur varsa üretici bunu telafi etmeli, çünkü hata yapmıştır, benim tv de 4 ölü piksel vardı ama kutunun üzerinde üründe "4 adet ölü piksel var" diyen bir ibare tv nin üzerinde yazmıyordu.. ama değil 4 ölü piksel 1 tane bile ölü piksel kabul etmem prensip gereği mümkün değil.. çünkü ürüne baktıkça ben ölü pikseli görmeyeğim ama aldatıldığım düşüncesi zihnime takılacak..
ölü piksellerin bazı programlarla belli bir süre televizyon veya monitörlerde kullanıldığında düzeltme olabileceğini internette okumuştum, ama hiç denemedim..
umarım sorunsuz keyifli bir televizyon size denk gelir veya elinizde ki televizyon sorunu kendinden geçer, güzel günlerde kullanmanız dileğiyle..
-
Bugün b9 55 sla modeline yeni sürüm geldi. 05.00.02 yazılım sürümüne yükseldi. Sanki renkler daha da netleşti ya da bana öyle geliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
logo yanığı için bir çözüm var mı ? yani oluşmaması için ? elektrikten çekmemek ( şuanki tvde elektrikten hiç çekmiyorum, ancak elektrik giderse ) gibi bazı şeyler söyleniyor ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kendiniz çekmediğiniz sürece sıkıntı olmaz. Uzun kullanım sonrasında televizyonu kapattığınızda cihaz arka planda piksel temizleme işlemini yapıyor eğer siz televizyonu kapattıktan sonra hemen fişi çekerseniz haliyle o piksel temizleme işini yapamayacak. Tabi bu bir kez iki kez olunca pek etki göstermez ama zamanla sürekli devam ederseniz birkaç ay sonra belki logo yanıkları meydana gelebilir. Yani şunu demek istiyorum, bir kere fişten çektiniz diye hemen logo yanığı oluşacak değil ama siz yine de çekmemeye özen gösterin.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X