Şimdi Ara

★★★ LG Optimus G KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★ (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.375
Cevap
47
Favori
379.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ü s t a D

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhtesemgitlan

    Acaba bu cihazda da nexus 4 de olduğu kadar ısınma problemi var mi ?

    Ben yoğun oyun oynamıyorum ama ısınma problemi görmedim hocam.

    bugün gidip s4 denedim deli gibi yanıyordu cihaz.One bile o kadar ısınmıyor yahu.

    Zaten S4 le S3 arasında çok ta fark göremedim.Ekran daha iyi S4 ün S3 e göre.

    Kısaca S4 benim cihazım olamaz.

    oradan teknosa ya geçip optimus g sordum.1799 dedi kasa da ki eleman.

    Kampanya bitmiş mi dedim.Haberleri yokmuş gibi davrandılar.

    kampanya önümüzdeki dönemde devam etmeye başlayacaktır.s4 gelince mutlaka fiyatı revize ederler.

    indirimden haberi olmaması tam bir fiyasko.gerçi adamlarda haklı yıllarca samsung parayı bastı,her mağazasına destek eleman koydu,bir sürü promosyon verdi yaptı adamlarda bu nedenle samsung dışında bir markada herhangibir şey olduğunda da ilgisiz kalıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemus


    quote:

    Orijinalden alıntı: #berk

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemus


    quote:

    Orijinalden alıntı: #berk

    Yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara teşekkür ederim.

    Hepsiburadayı arayıp durumu söyledim. Değişim talebiyle telefonu göndermemi tavsiye ettiler. Bu şartlarda para iadesi gibi bir durum söz konusu olmayacağı için çekler yanmamış olacak fakat yeni fiyattan da yararlanamayacağım. Ben bana özel olarak 200 tllik çek kampanyasından telefonu iade ettikten sonra tekrar yararlanmak istediğimi zira yeni fiyattan almak istediğimi belirttim. Bunun için kayıt oluşturdular. Eğer 7 gün içerisinde olumlu cevap gelirse derhal telefonu iade edip yeni fiyattan alacağım. Aksi taktirde telefonu değişim için göndereceğim.


    Bu telefonun hem ithalatçı hem de distübütör garantili olanını sattıklarını ifade etti görevli. Yani anladığıma göre 2-3 ay sonra bir kampanya patlatıp 1300TL'ye bu telefonu satacaklar ama bu sefer ithalatçı firmanın telefonlarını gönderecekler, bilginize.

    Bende dun ayni siteden siparis gectim nelere dikkat etmeliyim peki olmasi gereken garanti sartlari ne sekilde olmali

    Kargo gelir gelmez yanlış gönderim yapılmış deyip geri göndermektense ürünü kabul edip hepsiburadanın iade-değişim prosedürlerini izleyin derim.
    Ya da hiç bunlarla uğraşmadan, eğer ürününüz kargoya verilmemişse hemen müşteri hizmetlerini arayıp bu durumdan haberdar edip doğru garantili telefonun gelmesini isteyebilirisiniz.

    İste bende tam onu merak ediyorum dogru garantili olan hangisi olmali yani cihaz hangi garantiyle gelirse kabul etmeliyim

    HB'nin telefon satış sayfasında en altta belirtiyor hocam. Haa oradakinden başka gelirse (fonotel hariç) hemen LG'yi arayıp bu firma mı resmi distribütör firmadır diye sorup teyit alın. Eğer öyleyse ne ala, değilse geri gönderip değişimini talep edersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: #berk

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemus


    quote:

    Orijinalden alıntı: #berk

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemus


    quote:

    Orijinalden alıntı: #berk

    Yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara teşekkür ederim.

    Hepsiburadayı arayıp durumu söyledim. Değişim talebiyle telefonu göndermemi tavsiye ettiler. Bu şartlarda para iadesi gibi bir durum söz konusu olmayacağı için çekler yanmamış olacak fakat yeni fiyattan da yararlanamayacağım. Ben bana özel olarak 200 tllik çek kampanyasından telefonu iade ettikten sonra tekrar yararlanmak istediğimi zira yeni fiyattan almak istediğimi belirttim. Bunun için kayıt oluşturdular. Eğer 7 gün içerisinde olumlu cevap gelirse derhal telefonu iade edip yeni fiyattan alacağım. Aksi taktirde telefonu değişim için göndereceğim.


    Bu telefonun hem ithalatçı hem de distübütör garantili olanını sattıklarını ifade etti görevli. Yani anladığıma göre 2-3 ay sonra bir kampanya patlatıp 1300TL'ye bu telefonu satacaklar ama bu sefer ithalatçı firmanın telefonlarını gönderecekler, bilginize.

    Bende dun ayni siteden siparis gectim nelere dikkat etmeliyim peki olmasi gereken garanti sartlari ne sekilde olmali

    Kargo gelir gelmez yanlış gönderim yapılmış deyip geri göndermektense ürünü kabul edip hepsiburadanın iade-değişim prosedürlerini izleyin derim.
    Ya da hiç bunlarla uğraşmadan, eğer ürününüz kargoya verilmemişse hemen müşteri hizmetlerini arayıp bu durumdan haberdar edip doğru garantili telefonun gelmesini isteyebilirisiniz.

    İste bende tam onu merak ediyorum dogru garantili olan hangisi olmali yani cihaz hangi garantiyle gelirse kabul etmeliyim

    HB'nin telefon satış sayfasında en altta belirtiyor hocam. Haa oradakinden başka gelirse (fonotel hariç) hemen LG'yi arayıp bu firma mı resmi distribütör firmadır diye sorup teyit alın. Eğer öyleyse ne ala, değilse geri gönderip değişimini talep edersiniz.

    Evet arkadaşlar sonuçta hepsiburada dan yanıt alabildim ve sonuç olarak gelen mesaj aynen bu şekildedir



    Cevap: Merhaba,

    Garanti bölümünde bir hatadan dolayı bu aksaklık yaşanmıştır. Siz değerli müşterimizden bu hata için özür dileriz.

    Ürün ithalatçı firması olan Fonotel iletişim tarafından 2 yıl süre ile garantilidir.

    Herhangi bir garanti gereksiniminizde direkt olarak bizimle irtibata geçebilmektesiniz.

    Garanti kapsamı süresince hepsiburada olarak ürünün arkasında olduğumuzu önemle belirtiriz.

    Ancak tüm bunlara rağmen memnuniyetsizliğiniz devam ettiği takdirde ürünü iade etme hakkınız olduğunu da belirtiriz.

    Bilgilerinize

    Saygılarımızla


    Ürün sayfasında da güncellemeye gitmişler italatçı garantili yazmışlar.Sizce şu an ne yapmalıyım bu Fonotel nasıl bir firmadır ürünü iade mi edeyim yoksa kullanayım mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemus

    quote:

    Orijinalden alıntı: #berk

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemus


    quote:

    Orijinalden alıntı: #berk

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemus


    quote:

    Orijinalden alıntı: #berk

    Yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara teşekkür ederim.

    Hepsiburadayı arayıp durumu söyledim. Değişim talebiyle telefonu göndermemi tavsiye ettiler. Bu şartlarda para iadesi gibi bir durum söz konusu olmayacağı için çekler yanmamış olacak fakat yeni fiyattan da yararlanamayacağım. Ben bana özel olarak 200 tllik çek kampanyasından telefonu iade ettikten sonra tekrar yararlanmak istediğimi zira yeni fiyattan almak istediğimi belirttim. Bunun için kayıt oluşturdular. Eğer 7 gün içerisinde olumlu cevap gelirse derhal telefonu iade edip yeni fiyattan alacağım. Aksi taktirde telefonu değişim için göndereceğim.


    Bu telefonun hem ithalatçı hem de distübütör garantili olanını sattıklarını ifade etti görevli. Yani anladığıma göre 2-3 ay sonra bir kampanya patlatıp 1300TL'ye bu telefonu satacaklar ama bu sefer ithalatçı firmanın telefonlarını gönderecekler, bilginize.

    Bende dun ayni siteden siparis gectim nelere dikkat etmeliyim peki olmasi gereken garanti sartlari ne sekilde olmali

    Kargo gelir gelmez yanlış gönderim yapılmış deyip geri göndermektense ürünü kabul edip hepsiburadanın iade-değişim prosedürlerini izleyin derim.
    Ya da hiç bunlarla uğraşmadan, eğer ürününüz kargoya verilmemişse hemen müşteri hizmetlerini arayıp bu durumdan haberdar edip doğru garantili telefonun gelmesini isteyebilirisiniz.

    İste bende tam onu merak ediyorum dogru garantili olan hangisi olmali yani cihaz hangi garantiyle gelirse kabul etmeliyim

    HB'nin telefon satış sayfasında en altta belirtiyor hocam. Haa oradakinden başka gelirse (fonotel hariç) hemen LG'yi arayıp bu firma mı resmi distribütör firmadır diye sorup teyit alın. Eğer öyleyse ne ala, değilse geri gönderip değişimini talep edersiniz.

    Evet arkadaşlar sonuçta hepsiburada dan yanıt alabildim ve sonuç olarak gelen mesaj aynen bu şekildedir



    Cevap: Merhaba,

    Garanti bölümünde bir hatadan dolayı bu aksaklık yaşanmıştır. Siz değerli müşterimizden bu hata için özür dileriz.

    Ürün ithalatçı firması olan Fonotel iletişim tarafından 2 yıl süre ile garantilidir.

    Herhangi bir garanti gereksiniminizde direkt olarak bizimle irtibata geçebilmektesiniz.

    Garanti kapsamı süresince hepsiburada olarak ürünün arkasında olduğumuzu önemle belirtiriz.

    Ancak tüm bunlara rağmen memnuniyetsizliğiniz devam ettiği takdirde ürünü iade etme hakkınız olduğunu da belirtiriz.

    Bilgilerinize

    Saygılarımızla


    Ürün sayfasında da güncellemeye gitmişler italatçı garantili yazmışlar.Sizce şu an ne yapmalıyım bu Fonotel nasıl bir firmadır ürünü iade mi edeyim yoksa kullanayım mı ?

    Bence iade et o fiyata distrübütör var.
    www.websibir.com/LG-E975-Optimus-G-Distributor-Garantili,PR-85123.html
    Ekleme: Ithalatçı ile uğraşılmaz. Distrübütör al en azından sağlam bir muhatabın olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MultiCore -- 2 Mayıs 2013; 11:54:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • öyle diyorsunda taksitli fiyatı 1770 tl ye geliyor simdi ben hepsiburadadan 1548+200 tl hediye çeki + 50 tl+25 tl çip para ile aldım şimdi duruma böyle bakınca arada baya bir fark oluşuyor çok kararsız kaldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemus

    öyle diyorsunda taksitli fiyatı 1770 tl ye geliyor simdi ben hepsiburadadan 1548+200 tl hediye çeki + 50 tl+25 tl çip para ile aldım şimdi duruma böyle bakınca arada baya bir fark oluşuyor çok kararsız kaldım

    Sizin fiyat çok iyiymiş hiç düşünme iadeyi falan o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında kanunen orda yazan nitelikteki ürünü göndermeleri lazım. Hata yaptık affedin, isterseniz iade edin deme lüksleri yok. Ama uğraşmak gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet aslında o da koymuyor değil ama yani anladığım kadarıyla aldatmaca uyguladı bir süre hepsiburada sonrada isterseniz iade edin diyorlar ama bu defada hem kampanyadan faydalanamıyacağım hemde iade süreci içerisinde kart borcum taksit taksit geri ödenicek bilemedim şimdi ne yapmalıyım ürün konusunda sıkıntı yaşarsam sonu ne olur onu merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemus

    evet aslında o da koymuyor değil ama yani anladığım kadarıyla aldatmaca uyguladı bir süre hepsiburada sonrada isterseniz iade edin diyorlar ama bu defada hem kampanyadan faydalanamıyacağım hemde iade süreci içerisinde kart borcum taksit taksit geri ödenicek bilemedim şimdi ne yapmalıyım ürün konusunda sıkıntı yaşarsam sonu ne olur onu merak ediyorum.

    onlar şuan haksız durumda. Ama bence kullanın cihazı derim. Çok uygun fiyata almışsınız. Sorun çıkaracağını sanmam. Ben olsam kullanırdım ama sizin fikriniz tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih9478


    quote:

    Orijinalden alıntı: cemus

    evet aslında o da koymuyor değil ama yani anladığım kadarıyla aldatmaca uyguladı bir süre hepsiburada sonrada isterseniz iade edin diyorlar ama bu defada hem kampanyadan faydalanamıyacağım hemde iade süreci içerisinde kart borcum taksit taksit geri ödenicek bilemedim şimdi ne yapmalıyım ürün konusunda sıkıntı yaşarsam sonu ne olur onu merak ediyorum.

    onlar şuan haksız durumda. Ama bence kullanın cihazı derim. Çok uygun fiyata almışsınız. Sorun çıkaracağını sanmam. Ben olsam kullanırdım ama sizin fikriniz tabi

    Bende kullanma taraftarıyım aslında ama sonuçta bu yaptıklarıda cezasız kalmamalı her ne olursa olsun müsteriyi yanıltıcı bir tutum sergilediler.




  • Ohoo bana hata olmuş size ithalatçının telefonunu göndermişiz geri gönderin distrübütör garantili olanını göndericez demişlerdi.

    Şimdi bana söyledikleri de mi geçersiz acaba?

    Ben 1240Tlye mal ettim ama yine de bu iş çok canımı sıktı. Eğer iptal edersem kartımın kampanyası da yanmış olacak. Ayrıca 2 ay boyunca taksit ödeyeceğim sonraki 2 ay da onlar paramı ödeyecek. Bu nasıl iş arkadaş

    Kanunen hakkımız nedir bilen var mı? Ben yok kardeşim bana vaadettiğini istiyorum desem onların kanunen yapmaları gereken nedir normalde?
  • Kardes 1240 tl ye mal etmissin.nerdeyse yurtdisi fiyati.ben olsam hic ugrasmam.dandikte olsa bir garantin var.kullan gitsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılı satış sözleşmesinde garantiden bahsetseydi ordan bir kanıt olabilirdi ama galiba yazılı bir belge yok garanti ile ilgili. Çok ucuza mal olmuş bence de uğraşmayın derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemus

    öyle diyorsunda taksitli fiyatı 1770 tl ye geliyor simdi ben hepsiburadadan 1548+200 tl hediye çeki + 50 tl+25 tl çip para ile aldım şimdi duruma böyle bakınca arada baya bir fark oluşuyor çok kararsız kaldım

    Senin konunla alakasız olucak ama 200 lira hediye çekini aldıgımız telefonda kullanabiliyormuyuz acaba? Yoksa başka birşey alırkenmi kullabilyoruz sadece?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hancii05

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemus

    öyle diyorsunda taksitli fiyatı 1770 tl ye geliyor simdi ben hepsiburadadan 1548+200 tl hediye çeki + 50 tl+25 tl çip para ile aldım şimdi duruma böyle bakınca arada baya bir fark oluşuyor çok kararsız kaldım

    Senin konunla alakasız olucak ama 200 lira hediye çekini aldıgımız telefonda kullanabiliyormuyuz acaba? Yoksa başka birşey alırkenmi kullabilyoruz sadece?

    hayır 100 er 100 er kullandırıyorlar telefon hariç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: #berk

    Ohoo bana hata olmuş size ithalatçının telefonunu göndermişiz geri gönderin distrübütör garantili olanını göndericez demişlerdi.

    Şimdi bana söyledikleri de mi geçersiz acaba?

    Ben 1240Tlye mal ettim ama yine de bu iş çok canımı sıktı. Eğer iptal edersem kartımın kampanyası da yanmış olacak. Ayrıca 2 ay boyunca taksit ödeyeceğim sonraki 2 ay da onlar paramı ödeyecek. Bu nasıl iş arkadaş

    Kanunen hakkımız nedir bilen var mı? Ben yok kardeşim bana vaadettiğini istiyorum desem onların kanunen yapmaları gereken nedir normalde?

    Ben 1 saat önce müsteri hizmetlerini aradım durumu izah ettim ayrıca sizin olaydan sonra ekran görüntülerini almıştım bende mevcut orada resmi distribütör garanti yazmakta dedim olayı genel merkeze aktarıcaklarını ve en kısa zamanda konuyla ilgili dönüceklerini soyleyip kayıt tuttular. Ayrıca kesinlikle iade talep etmediğimi beyan edildiği gibi distribütör garantili ürünle değişimini yada aksi taktirde zarar oranında indirim talebim olduğunu ilettim. Garanti şartlarını 2 sene boyunca kendileri desteklediklerini falan söylediler ben ise her seferinde arıza yada sorun için ürünü istanbula göndermek istemediğimi İzmirde hikamet ettiğimi bildirdim.

    Ayrıca Tüketici Hakları Kanunuda tükeicinin talebi doğrultusunda hareket etmek durumundalar.

    Madde 4 - Ayıplı Mal ve Hizmetler

    Ambalajında, etiketinde,tanıtma ve kullanma kılavuzunda yer alan
    veya satıcı tarafından vaadedilen veya standartında tespit edilen
    nitelik ve/veya niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım
    amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları
    azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler
    içeren mal veya hizmetler, ayıplı mal veya ayıplı hizmet olarak
    kabul edilir.
    Satın alınan malın ayıplı olduğunun anlaşılması halinde; tüketici,
    malı teslim aldığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde bu malları
    satıcı firmaya geri vererek değiştirilmesini veya ödediği bedelin
    iadesini veya ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirimini
    ya da ücretsiz olarak tamirini talep edebilir.Tüketici bu taleplerden
    herhangi birisini tercihte serbesttir. Satıcı tüketicinin tercih
    ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.Ayıplı maldan ve/veya
    ayıplı malın neden olduğu her türlü zarardan dolayı tüketiciye karşı
    satıcı, bayi, acenta, imalatçı-üretici ve ithalatçı, müştereken
    ve müteselsilen sorumludurlar.Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi
    bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.
    Satılan malın ayıbı gizli nitelikte ise veya ayıp tüketiciden hile
    ile gizlenmişse, satıcı 15 gün içerisinde kendisine başvurulmadığını
    öne sürerek sorumluluktan kurtulamaz.
    Satıcı daha uzun bir süre için garanti vermemiş ise, ayıplı maldan
    ve ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı açılacak
    davalar, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye
    teslimi tarihinden itibaren 2 yıllık zaman aşımına tabidir. Ancak
    satıcı, satılan malın ayıbını tüketiciden hile ile gizlemiş ise,
    2 yıllık zaman aşımı süresinden yararlanamaz.
    Ayıplı hizmetler hakkında da yukarıdaki hükümler uygulanır. Ayıplı
    hizmetin yeniden görülmesi imkansızlaşmıssa veya amaca aykırı sonuçlar
    doğuracak nitelikte ise, bedel iadesinde tüketicinin ayıplı hizmetten
    sağladığı fayda kadar indirim yapılır.
    Ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mal ve hizmetler hakkında yukarıdaki
    hükümler uygulanmaz.
    Satışa sunulacak kullanılmış, tamir edilmiş veya ayıplı mal üzerine
    veya ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından alıcının kolaylıkla
    okuyabileceği şekilde "Özürlüdür" ibaresini içeren bir
    etiket konulması zorunludur. Bu durum, tüketiciye verilen fatura,
    fiş veya satış belgesi üzerinde de gösterilir.
    Yalnızca ayıplı mal satan veya işyerinin bir kat ya da reyon gibi
    bir bölümünü sürekli olarak ayıplı mal satışına tahsis etmiş olan
    satıcılara yukarıdaki fıkra hükmü uygulanmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemus

    quote:

    Orijinalden alıntı: #berk

    Ohoo bana hata olmuş size ithalatçının telefonunu göndermişiz geri gönderin distrübütör garantili olanını göndericez demişlerdi.

    Şimdi bana söyledikleri de mi geçersiz acaba?

    Ben 1240Tlye mal ettim ama yine de bu iş çok canımı sıktı. Eğer iptal edersem kartımın kampanyası da yanmış olacak. Ayrıca 2 ay boyunca taksit ödeyeceğim sonraki 2 ay da onlar paramı ödeyecek. Bu nasıl iş arkadaş

    Kanunen hakkımız nedir bilen var mı? Ben yok kardeşim bana vaadettiğini istiyorum desem onların kanunen yapmaları gereken nedir normalde?

    Ben 1 saat önce müsteri hizmetlerini aradım durumu izah ettim ayrıca sizin olaydan sonra ekran görüntülerini almıştım bende mevcut orada resmi distribütör garanti yazmakta dedim olayı genel merkeze aktarıcaklarını ve en kısa zamanda konuyla ilgili dönüceklerini soyleyip kayıt tuttular. Ayrıca kesinlikle iade talep etmediğimi beyan edildiği gibi distribütör garantili ürünle değişimini yada aksi taktirde zarar oranında indirim talebim olduğunu ilettim. Garanti şartlarını 2 sene boyunca kendileri desteklediklerini falan söylediler ben ise her seferinde arıza yada sorun için ürünü istanbula göndermek istemediğimi İzmirde hikamet ettiğimi bildirdim.

    Ayrıca Tüketici Hakları Kanunuda tükeicinin talebi doğrultusunda hareket etmek durumundalar.

    Madde 4 - Ayıplı Mal ve Hizmetler

    Ambalajında, etiketinde,tanıtma ve kullanma kılavuzunda yer alan
    veya satıcı tarafından vaadedilen veya standartında tespit edilen
    nitelik ve/veya niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım
    amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları
    azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler
    içeren mal veya hizmetler, ayıplı mal veya ayıplı hizmet olarak
    kabul edilir.
    Satın alınan malın ayıplı olduğunun anlaşılması halinde; tüketici,
    malı teslim aldığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde bu malları
    satıcı firmaya geri vererek değiştirilmesini veya ödediği bedelin
    iadesini veya ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirimini
    ya da ücretsiz olarak tamirini talep edebilir.Tüketici bu taleplerden
    herhangi birisini tercihte serbesttir. Satıcı tüketicinin tercih
    ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.Ayıplı maldan ve/veya
    ayıplı malın neden olduğu her türlü zarardan dolayı tüketiciye karşı
    satıcı, bayi, acenta, imalatçı-üretici ve ithalatçı, müştereken
    ve müteselsilen sorumludurlar.Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi
    bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.
    Satılan malın ayıbı gizli nitelikte ise veya ayıp tüketiciden hile
    ile gizlenmişse, satıcı 15 gün içerisinde kendisine başvurulmadığını
    öne sürerek sorumluluktan kurtulamaz.
    Satıcı daha uzun bir süre için garanti vermemiş ise, ayıplı maldan
    ve ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı açılacak
    davalar, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye
    teslimi tarihinden itibaren 2 yıllık zaman aşımına tabidir. Ancak
    satıcı, satılan malın ayıbını tüketiciden hile ile gizlemiş ise,
    2 yıllık zaman aşımı süresinden yararlanamaz.
    Ayıplı hizmetler hakkında da yukarıdaki hükümler uygulanır. Ayıplı
    hizmetin yeniden görülmesi imkansızlaşmıssa veya amaca aykırı sonuçlar
    doğuracak nitelikte ise, bedel iadesinde tüketicinin ayıplı hizmetten
    sağladığı fayda kadar indirim yapılır.
    Ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mal ve hizmetler hakkında yukarıdaki
    hükümler uygulanmaz.
    Satışa sunulacak kullanılmış, tamir edilmiş veya ayıplı mal üzerine
    veya ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından alıcının kolaylıkla
    okuyabileceği şekilde "Özürlüdür" ibaresini içeren bir
    etiket konulması zorunludur. Bu durum, tüketiciye verilen fatura,
    fiş veya satış belgesi üzerinde de gösterilir.
    Yalnızca ayıplı mal satan veya işyerinin bir kat ya da reyon gibi
    bir bölümünü sürekli olarak ayıplı mal satışına tahsis etmiş olan
    satıcılara yukarıdaki fıkra hükmü uygulanmaz.

    Ben de bu tüketici hakları maddesini yazıyordum tam da. Çok iyi demişsin hocam ben de aynı şekilde az sonra arayıp aynı şekilde ya distribütör garantilisini göndermelerini isteyeceğim ya da bu telefonu ithalatçı fiyatına sayıp bana paramın üstünü vermelerini talep edeceğim.

    Bu konuyla ilgili daha fazla buraya yazmaya gerek yok konu kirlenmesin bence.

    Eğer bu tarz bir sıkıntısı olan varsa özelden ulaşırsa ortak hareket edebiliriz.




  • Hadi bakalım yiğitler inşallah yaparlar değişimi. O fiyata distrübütör alırsanız tadından yenmez sizin için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chengineer -- 4 Mayıs 2013; 1:50:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemus

    quote:

    Orijinalden alıntı: #berk

    Ohoo bana hata olmuş size ithalatçının telefonunu göndermişiz geri gönderin distrübütör garantili olanını göndericez demişlerdi.

    Şimdi bana söyledikleri de mi geçersiz acaba?

    Ben 1240Tlye mal ettim ama yine de bu iş çok canımı sıktı. Eğer iptal edersem kartımın kampanyası da yanmış olacak. Ayrıca 2 ay boyunca taksit ödeyeceğim sonraki 2 ay da onlar paramı ödeyecek. Bu nasıl iş arkadaş

    Kanunen hakkımız nedir bilen var mı? Ben yok kardeşim bana vaadettiğini istiyorum desem onların kanunen yapmaları gereken nedir normalde?

    Ben 1 saat önce müsteri hizmetlerini aradım durumu izah ettim ayrıca sizin olaydan sonra ekran görüntülerini almıştım bende mevcut orada resmi distribütör garanti yazmakta dedim olayı genel merkeze aktarıcaklarını ve en kısa zamanda konuyla ilgili dönüceklerini soyleyip kayıt tuttular. Ayrıca kesinlikle iade talep etmediğimi beyan edildiği gibi distribütör garantili ürünle değişimini yada aksi taktirde zarar oranında indirim talebim olduğunu ilettim. Garanti şartlarını 2 sene boyunca kendileri desteklediklerini falan söylediler ben ise her seferinde arıza yada sorun için ürünü istanbula göndermek istemediğimi İzmirde hikamet ettiğimi bildirdim.

    Ayrıca Tüketici Hakları Kanunuda tükeicinin talebi doğrultusunda hareket etmek durumundalar.

    Madde 4 - Ayıplı Mal ve Hizmetler

    Ambalajında, etiketinde,tanıtma ve kullanma kılavuzunda yer alan
    veya satıcı tarafından vaadedilen veya standartında tespit edilen
    nitelik ve/veya niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım
    amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları
    azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler
    içeren mal veya hizmetler, ayıplı mal veya ayıplı hizmet olarak
    kabul edilir.
    Satın alınan malın ayıplı olduğunun anlaşılması halinde; tüketici,
    malı teslim aldığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde bu malları
    satıcı firmaya geri vererek değiştirilmesini veya ödediği bedelin
    iadesini veya ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirimini
    ya da ücretsiz olarak tamirini talep edebilir.Tüketici bu taleplerden
    herhangi birisini tercihte serbesttir. Satıcı tüketicinin tercih
    ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.Ayıplı maldan ve/veya
    ayıplı malın neden olduğu her türlü zarardan dolayı tüketiciye karşı
    satıcı, bayi, acenta, imalatçı-üretici ve ithalatçı, müştereken
    ve müteselsilen sorumludurlar.Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi
    bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.
    Satılan malın ayıbı gizli nitelikte ise veya ayıp tüketiciden hile
    ile gizlenmişse, satıcı 15 gün içerisinde kendisine başvurulmadığını
    öne sürerek sorumluluktan kurtulamaz.
    Satıcı daha uzun bir süre için garanti vermemiş ise, ayıplı maldan
    ve ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı açılacak
    davalar, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye
    teslimi tarihinden itibaren 2 yıllık zaman aşımına tabidir. Ancak
    satıcı, satılan malın ayıbını tüketiciden hile ile gizlemiş ise,
    2 yıllık zaman aşımı süresinden yararlanamaz.
    Ayıplı hizmetler hakkında da yukarıdaki hükümler uygulanır. Ayıplı
    hizmetin yeniden görülmesi imkansızlaşmıssa veya amaca aykırı sonuçlar
    doğuracak nitelikte ise, bedel iadesinde tüketicinin ayıplı hizmetten
    sağladığı fayda kadar indirim yapılır.
    Ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mal ve hizmetler hakkında yukarıdaki
    hükümler uygulanmaz.
    Satışa sunulacak kullanılmış, tamir edilmiş veya ayıplı mal üzerine
    veya ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından alıcının kolaylıkla
    okuyabileceği şekilde "Özürlüdür" ibaresini içeren bir
    etiket konulması zorunludur. Bu durum, tüketiciye verilen fatura,
    fiş veya satış belgesi üzerinde de gösterilir.
    Yalnızca ayıplı mal satan veya işyerinin bir kat ya da reyon gibi
    bir bölümünü sürekli olarak ayıplı mal satışına tahsis etmiş olan
    satıcılara yukarıdaki fıkra hükmü uygulanmaz.

    Sonuç çıktı mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.