Şimdi Ara

LG SJ3.DTURLLK Soundbar MM Mağdurları_Güncelleme(Ürün gönderilecek) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
618
Cevap
25
Favori
31.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şikayetvar.com da yazdığımız şikayetlere göz gezdirdim firmanın yazdığı kopyala yapıştır cevaplara baktım. Yazdıklarımız okunmuyor bile kopyala yapıştır cevap veriliyor bence şikayetvar.comdan olumlu hiçbir sonuç çıkmayacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öğlen kk ile verdiğim sipariş az önce iptal edildi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1 adet almıştım az önce arandım sistemde yanlışlık olmuş satışınız iptal edilecek paranız iade edilecek dendi hesabımada yuzde 10 indirim kuponu gibi bişey verilecek dendi bilginiz olsun.
  • Nautilus20 kullanıcısına yanıt
    Olsun hocam, markanın imajına ne kadar zarar versek kar. Ürünleri yollamasalar bile başkaları görsün MM nin rezilliğini ki ona göre karar versinler alışveriş yapmaya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çağrı merkezi aracılığı ile iptali kabul etmediğimi bildirmiştim. Şimdi e-posta ile çağrı merkezi deneyim anketi yollamışlar. Anketi de olumsuz doldurursak dikkat çekecektir.
  • Oluşturdum.
  • Şikayetvar 'a şikayetimi paylaştım.
  • Mail ve Sipariş sayfasının görüntüsünü ekliyorum dilekçeye başka eklenecek birşey varmı arkadaşlar.

    Satış sözleşmesi mailime gelmiş ama çok uzun bunu pdf şeklinde alıp göndereyimmi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetfx kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle ülkede ekonomi bozulunca sirketlerde bozdu
    Çoğu şirketin mali durumu iyi değil. Böyle şeyler çok olmaya başladı son 1 senedir özellikle.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Facebook sayfasınamı yazsak bide

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thh de kesin kazanırız rahat olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beni hala aramadilar ben aradim bisey bilmiyolar sorun yok diyolar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba mezarcılar
  • İndirim akşamı arkadaş arayıp söylemişti almayı düşünürken vazgeçip sonra pişman olmuştum meğer alsak gelmeyecekmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wtn

    Arkadaşlar mediamarkt ile 2 defa telefonla görüştüm ve ürünü teslim edeceklerini söylemişti. Bu akşama kadar kargo geçilmeyince tekrar aradım. Kontrol ediyorum dedikten sonra beni bekletti ve siparişimin iptal olacağını söyledi. Bunun üzerine 175 tüketici danışma hattı, Maliye Bakanlığı şikayet hattını aradım. Kargo gönderilmediği için faturanın kesilmeyeceğini fakat ön sözleşmenin mailime gönderilmiş olması gerektiğini söylediler. 175 danışma hattı ön sözleşmeyle tüketici hakem heyetine başvurabileceğimi söyledi. Maliye Bakanlığı ise bu borçlar hukuku konusu olduğu için asliye mahkemede sorunun çözüleceğini söyledi. Ben de bunun üzerine mediamarkt mağazasına gittim. Kapıda beni böyle bir tablo karşıladı



    LG SJ3.DTURLLK Soundbar MM Mağdurları_Güncelleme(Ürün gönderilecek)

    LG SJ3.DTURLLK Soundbar MM Mağdurları_Güncelleme(Ürün gönderilecek)

    Satış personeliyle görüştüm ve internet mağazası ile mağaza stoklarının farklı olduğunu söyledi öncelikle. Fakat bize stoktan dolayı gönderim iptaline ilişkin birşey söylenmedi telefonda.

    Müşteri hizmetleri masasının yanında internet satış teslim masası vardı oradaki arkadaşla görüştüm. Neden iptal ettiklerine dair bir açıklama yaptılar mı dedi. Teknik sebeplerden dolayı iptal ettiklerini söylediler dedim. Teknik sebeplerin sebebini sorun tekrar arayıp dedi. Çünkü ön sözleşmede sadece doğal afet gibi durumlarda iptaline ilişkin bir madde var. Mailime gelen ön sözleşmeyle tüketici Hakem heyetinde haklarımı alabileceğimi söyledi

    Tekrar mediamarkt müşteri hizmetlerini aradım. Sj3 ürününe ait bütün siparişleri iptal ettiklerini söylediler. Bir şikayet dilekçesi oluşturmak istediğimi söyledim.

    Sizi aradığımda kendinizi korumak adına görüşmelerin kayıt altına alındığını belirtiyorsunuz sizin personeliniz bana 2 sefer ürünün teslim edileceğini belirtti. Siz şuan bana benim kabul etmem için zorladığınız sözleşmeyi kendinizin kabul etmeyeceğini belirtiyorsunuz. Tüketici ve borçlar kanununa göre haklarımı aramak için görüştüğüm kanun mercileri bunlardır ve bana söyledikleri bunlardır diye belirttim. Maksimum 48 saat içinde döneceklerini söylediler

    Yarın thh ye gideceğim zaten orda sıkça danışmak zorunda kaldığım başvuruyu alan memur değil heyetten bir memur var. O konuyla ilgili yarın detaylı Bilgi paylaşırım.

    Geçen ay şikayetimden dolayı görüşmemde arkadaşın dedi şuydu. Şikayet sürecinde 1 haftada şikayet karşı tarafa yani mediamarkta iletiliyor. Mediamarktın savunma yapması için 1 ay süresi var. Bizim karar vermemizle Beraber süre 6 ayı buluyor. Mayıs’ta askere gideceğim için savunma alındıktan sonra dilekçe vererek süreci hızlandırmamın Kanuni hakkım olduğunu söyledi. THY’ye mecbur kalırsak çıkan kararı size erkenden bildiririm &#128578;

    Arkadaşlar tekrar merhaba.


    BU MESAJIM BİR TAVSİYE DEĞİLDİR,


    Dünkü bu mesajımı okumanızı öncelikle tavsiye ederim

    Bugün tüketici hakem heyetinde bahsettiğim rapörtör arkadaşla konuştum

    Durumu aynen izah ettim. İptal nedeni olarak ne söylediler diye sordu. " Teknik bir arızadan kaynaklı" diye söylediklerini söyledim. Bana iptalle ilgili bir mail gelmemişti o zaman. İptal maili geldikten sonra tekrar bir konuşalım dedi. Çünkü şuanda para iadesine dair bir karar çıkar hakem heyetinin ürün teslimine dair bir kararı olmaz mahkemenin olabilir ancak. ve zaten firma sana bu para iadesini de yapacaktır boşuna beklersin çünkü firmalar yalan da olsa ürünüm yoktu yollayamıyorum diyebilirler böyle bir durum var dedi. İptal maili geldi o esnada. iptal maddesi olarak bana gelen mailde " Aşağıda detayları belirtilen no'lu siparişinizin hazırlık aşamasında, sepetinizdeki bazı ürünlerin tükendiğini fark ettik. Bu sebepten hemen gönderim yapamıyoruz. " diye belirtmişlerdi

    Dün gittiğim mağazada kapının girişindeki SJ3 leri görüyorsunuz anlatmaya gerek yok:) rapörtörün bana söylediği şu; bu adamlar sana ürün elimizde yok diye yollayamıyoruz demişler. sen git aynı mağazadan 500 liraya aynı ürünü satın al. sonra bize gel. 213 lira ödeme yaptığına dair makbuz, ön satış mesafeli satış ve cayma hakkına ilişkin mail kaydı, iptaline ilişkin nedenini belirten mail kaydı(bu mailde stokta yok deniyor), ve aynı mağazadan aynı ürünü aldığına dair bir fatura. bu sayede bize ürünümüz stokta yoktu yollayamadık iptal ettik diye bir yalan söyleyemezler. 500-213 lira aradaki farkı alma hakkın var hemde beklememiş olursun dedi.


    ben bu yönde işlem yapıcam arkadaşlar. gerisi size kalmış




  • Adamlar iptali bile kampanya gibi atıyor. 😄
    Ardı ardına 2 mail geldi. Birinde tükendi, özür dileriz, tedarik ediyoruz dedi. Ardından gelen de iptal maili. Ama herhangi bir sebep yok tabiki içerikte.

    LG SJ3.DTURLLK Soundbar MM Mağdurları_Güncelleme(Ürün gönderilecek)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şikayetvar üzerinden hem MM hemde LG ye şikayetimi yazdım.Şimdi global mediamarkt'e yazıcam daha sonra THH

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal maili geldi şimdi . Bende şikayetvar'a yazdım hemen, ayrıca thh de başvuracağım. üşenmeyin sizde yazın arkadaşlar, nekadar sayı çoğalırsa o kadar dikkate alınır bu durum. Burda biz bir fiyat hatasından kaynaklı çok ucuza ürün almadık , medimarktın kendi yaptığı indirimle aldık bunu.
  • Aynen iki mail geldi dalga geçer gibi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.