Şimdi Ara

LG SJ3.DTURLLK Soundbar MM Mağdurları_Güncelleme(Ürün gönderilecek) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
618
Cevap
25
Favori
31.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şikayetvar'da 5 sayfa şikayet olmuş. Şöyle 20-25 olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetfx

    Şikayetvar'da 5 sayfa şikayet olmuş. Şöyle 20-25 olmalı.

    alanların hepsi yazsa ben LG yede yazdım :D



    LG gibi saygıyı hak eden ve müşteri memnuniyeti üst düzeyde olan bir markanın bu tip müşteri memnuniyeti olmayan firmalarla çalışması kendi markasına'da zarar vermektedir. Olayın LG ile alakası olmadığının farkındayım fakat LG'nin bu olaylardan haberi olmasını istedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetfx kullanıcısına yanıt
    Daha once geri dondukleri oldumu sikayet var sayesinde ben sikayetimi yeni olusturdum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreeris

    Daha once geri dondukleri oldumu sikayet var sayesinde ben sikayetimi yeni olusturdum

    Kopyala yapıştır cevaplar. Ben THH'ye de başvurdum, savunması istendi yazıyor.
  • Okadar cabuk cevap geliyormu thhden internettenmi basvurdunuz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şikayetvar'a yüklenelim.

    Mediamarkt için:

    xxxx tarihinde xxxx no. 'lu kampanyada olan LG SJ3 marka soundbardan 1 adet aldım, 399 TL fiyatın üzerine bu ürüne özel 200 TL indirim yapıldı ve xxxxx tarihinde siparişimi iptal ettiler. Halbuki ürün 26/03/2018 saat 23.30 sularında satışı yapılmış ve yaklaşık olarak 30dk içinde ürün stoğu tükenmiştir. Fakat 27/03/2018 tarihinde saat 12:00 civarında ürün tekrar stoğa girmiştir.Media Markt stok olduğu halde müşteri memnuniyeti ve satış sözleşmesini hiç'e sayarak ürünü iptal etmiştir. Satıştan kaçmaya çalışmış ve satış sözleşmesine aykırı davranmıştır. Bu firmayı kullanırken dikkat edin indirimde ise alacağınız ürün kesinlikle gönderilmez. Zaten verilen cevaplara bakarsanız copy paste olarak ciddiyetten uzak olduklarını görürsünüz.


    xxx leri kendinize göre doldurun.



    Ayrıca LG yede yazın:

    xxxx tarihinde xxxx no. 'lu kampanyada olan LG SJ3 marka soundbardan 1 adet aldım, 399 TL fiyatın üzerine bu ürüne özel 200 TL indirim yapıldı ve xxxxx tarihinde siparişimi iptal ettiler. Halbuki ürün 26/03/2018 saat 23.30 sularında satışı yapılmış ve yaklaşık olarak 30dk içinde ürün stoğu tükenmiştir. Fakat 27/03/2018 tarihinde saat 12:00 civarında ürün tekrar stoğa girmiştir.Media Markt stok olduğu halde müşteri memnuniyeti ve satış sözleşmesini hiç'e sayarak ürünü iptal etmiştir. Satıştan kaçmaya çalışmış ve satış sözleşmesine aykırı davranmıştır.LG gibi saygıyı hak eden ve müşteri memnuniyeti üst düzeyde olan bir markanın bu tip müşteri memnuniyeti olmayan firmalarla çalışması kendi markasına'da zarar vermektedir. Olayın LG ile alakası olmadığının farkındayım fakat LG'nin bu olaylardan haberi olmasını istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marrusia -- 29 Mart 2018; 15:56:49 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • wtn W kullanıcısına yanıt
    Thh’ye göre değişiyor galiba. Parayı iade etmesi onu haklı çıkarmaz ki. Satıştan kaçınma oluyor bu.
    Aynı durumda Carrefoursa’yı thhye verdim. Siparişi verdim, ertesi gün ürün yok parayı iade ediyoruz diye bildirim geldi. Thh’ye verdim, aynı fiyatla ürünü ya da muadilini almama karar verildi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar THH'ye başvuru yaptım ancak iptal mailindeki pdfleri değilde sipariş verdiğimizde gelen pdfleri atmıştım bir sorun olurmu acaba.
  • wtn W kullanıcısına yanıt
    İnternet mağazası ve diğer fiziksel mağazalar stok vs. yönünde farklılar. Bu yönde adamlar internet fiyatımız bu mağaza fiyatımız bu diyebilir sonuçta serbest piyasa. Kimse sen internette neden ucuza mağazada pahalıya satıyorsun diyemez, ama sattığın ürünü neden göndermiyosun diyebilir.
  • Şikayetvar'a yazın sosyal medya gücünüde kullanın. Ardından THH'ye başvururuz.
    https://twitter.com/altugkayhan/status/979342812801060864



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thuglife -- 29 Mart 2018; 16:7:37 >
  • Sikayetvara yazdim ve thhye basvurdum.
  • Şikayetvara bende yazdım.
  • Arkadaşlar hepinize çok geçmiş olsun. Hepiniz çok mağdur olmuşsunuz. Umarım yakın zamanda giderilir.
  • wtn W kullanıcısına yanıt
    dostum hic bir internet sitesi magaza benim magazam git istedigini al demez.. teknosadan, carrefoura kadar butun siteler... sitede ne yazdiginin bizim icin onemi yok, sitede o fiyatsa git siteden al derler... yani aldiginla kalirsin... yok oyle bir dunya gidip magazadan alayim, fiyat farkini alirim...
  • voodoo child kullanıcısına yanıt
    Mağazayla gidip konuşucam şimdi. Bilgilendiririm

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • wtn W kullanıcısına yanıt
    ayni burdaki gibi samsung j7 pro indirimi vardi, teknosa magazasina gittim sitede 989 dedim.. bizi ilgilendirmez sistemde okutturdu 1799 tl dedi... tabi ki alamadim...
  • Thema kullanıcısına yanıt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erisemre -- 29 Mart 2018; 16:43:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thema

    hemen yazmayaydın iyiydi

    hocam sende hemen atlamasan iyimiş





    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tnt-2 -- 29 Mart 2018; 16:49:22 >
  • sikayetvar.com'da ben de oluşturdum şikayetimi.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.