< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız (16. sayfa)



-
-
104000 TL'nin altındaki her ürün için hakem heyetine gidebilirsiniz hocam. Limidi baya yükselttiler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 2021 de aldım tv yi, o zamanlar 15k dı 🤣 tamamdır çok teşekkürler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tv faturama baktım, 2021 8. Ayda almışım. +3 yıl garantisi yani 2026 8. Aya kadar var. Piksel sorununu 2025 yılın sonuna doğrumu işleme alsam diye düşünüyorum sizce yanlış mı yaparım :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yeni gelen ürünün garantisi mevcut garantinizdir. Ya yeni gelen üründe başka bir arıza ile karşılaşırsınız? Şimdiden işleme alıp yeni ürünü kullanmak varken neden bekleyesiniz ki?
-
Haklısınız, kafam karıştı fikir alayım dedim teşekkürler :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Selam arkadaşlar. Ölü piksel nedeniyle Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Karar lehime çıkmış.Ne yapmak lazım şimdi?
Edit: Lg tüketici hakem heyeti kararına itiraz etmiş. Artık mahkeme kararını bekleyecez.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ksk_355 -- 30 Ekim 2024; 16:31:44 > -
Sonuç var mı hocam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet hocam. Hakem heyeti lehime karar verince, firma tüketici mahkemesine gitmişti. Mahkemede lehime sonuç verdi. Firma panelimi değiştirdi.
-
Hangi model vardı sizde. Panel olması şaşırttı eski model ise
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
55G1 vardı hocam. Demek ki hala ellerinde var. 10gün içinde tedarik edip taktılar.
-
quote:
Orijinalden alıntı: smhdgny
Konuyu açıp benzer sorunlar yaşamış/yaşayan/yaşaması olası insanların farkındalığını artıran Savaş Bey'e geçmiş olsun diliyorum öncelikle.
Elektronik ürünlerle ilgili her sohbet ortamında sürekli dile getirdiğim bir konudur televizyon olayı. Bir buzdolabı, klima, bulaşık makinesi işlevini yerine getirir yalnızca; göze hitap etmez. Bulaşık makinesinin kapağı mı çizildi, işlevinden bir şey kaybetmez çalışır. Buzdolabının rafı mı çatladı, güçlü yapıştırıcıyla yapıştırır yine kullanabilirsin ancak televizyon ve monitör hata götürmez kardeşim, gö-tür-mez!! Dikey-yatay çizgiler, ölü pikseller, panelde fiziksel kusurlar vb. bunlar kabul edilebilir şeyler değil kesinlikle. Üstelik bu ülke insanının %99'u televizyonu yalnızca karasal yayın izleyeceği için üzerinde düşünmeden BİM'den, A-101'den yapıştırıp geçtiği ortamda, özellikle üst segment 65-75-85 inç oled, qled, full arrray led panel tercih eden kişi görüntü teknolojileri konusunda hassas, mevzuya hakim, biraz da mükemmeliyetçi, takıntılıları olan keyif adamıdır.
Zaten toplumda televizyona 30-40 bin lira verildiği için deli muamelesi görüyorsun, yetmezmiş gibi dünya devi şirketlerle hak mücadelesi vermek zorunda kalıyorsun. Halbuki almadan önce o insan günlerce kendisi için en iyi olanı alabilmek için araştırdı, belki home cinema için tüm teçhizatlarını kurdu etti. E sonuç? Ücretini ödediği ürün kendinden kaynaklı olmayan bir sorun sebebiyle keyiften ziyade ıztıraba dönüşmeye başladı. Gerekirse müşteri memnuniyetini ön planda tutup gönder adama bir üst model televizyonu, girdiği ortamda seni tavsiye etsin, servis desteğinden bahsetsin. En zor şeyi seçip yokuş yapmaktan başka bir şey bildikleri yok.
Bence elektronik cihazlar konusunda bir parantez daha açılarak televizyonlara farklı garanti ve servis desteği şartları getirilmeli. Bir kahve makinesiyle, tost makinesiyle televizyon bir olur mu hiç? Tost makinesi dediğin iki rezistans bir sigortadan ibaret. Televizyon artık tüplü dönemdeki gibi anten girişine kabloyu tak izle değil ki, bambaşka yere evrildi. En basitinden USB girişi sorunlu bir televizyon işlevselliğinden asgari %10 kaybeder. Geçtim panelindeki arızayı.
Umarım hak arama sürecinizden mutlulukla ayrılırsınız. Size bol sabırlar diliyorum.Evet. 2 seneden fazla geçmiş üzerinden ve bu firmaların aymazlıkları maalesef ki devam ediyor.
2024'ün ekim ayında vatan denen artık ismi bile midemi bulandıran yerden telefonla sipariş hattı üzerinden almış olduğum 34'' samsung monitör 21 Şubat 2025'te arıza verdi. Mağaza üzerinden servise gitti ve kusurlu cihaz olduğu kabul edilerek servisten SRA belgesi çıkarıldı. Bunu eskişehir mağazasına iletmeme ve 4. ayında bozulan cihaza değişim istememe karşın ısrarla fatura bedelinin tarafıma ödenmesi teklifi geldi. Gerekçeleri ellerinde ürünün olmaması fakat benim cihazım olan LS34BG850SUXUF modeli 2023 üretimi ve 2024 yılı çıkışlı LS34DG850SUXUF modelinin halihazırda satışını yapıyor ve bu ürün birebir dengi bir cihaz.
Bunların ağız yapmalarını beklemeden Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurdum elbette. 20 martta yaptığım başvuru sürecinde firma savunması istendi kısmındayım. İnternet üzerinden yaptığım araştırmalarda bunların artık 1 günlük cihazlarında bile aynı süreci müşteriye yaşattıkları şikayetleriyle dolmuş taşmış. Hukuken %100 haklı olduğumu bildiğim için THH'den çıkacak sonuç sonrası da talebime devam edeceğim. Hala kararı uygulamamaya devam ederlerse haklarında icra takibi başlatacağım. Öyle bir monitör ve onun bedeliyle de kapatmayacağım, maddi ve manevi bu işin tavanı neyse onun üzerinden süreci işleteceğim.
37 yaşında biri olarak bu yapılan kanun tanımamazlıklar benim açımdan artık prestij meselesi haline geldi. Bunun sonu nereye kadar varacaksa bıkmadan usanmadan o noktaya kadar götüreceğim.
-
Çok geçmiş olsun hocam. Aradan onca yıl geçmesine karşılık sürecin hala böyle devam ettiğini görmek gerçekten üzücü. İşin kanuni tarafını geçiyorum, maalesef bu süreç insanı psikolojik olarak da yıpratan bir süreç. Aklınızda sürekli dönüp duran, sizi geren, üzen, sıkıntı veren bir hal alıyor. Çünkü yurtdışında yaşıyor olsanız tek bir şikayetinizle çözüleceğini bildiğiniz bir sorun için aylarca uğraşmak zorunda bırakılıyorsunuz. Dilerim iyi haberlerinizi en kısa sürede alırız.
-
Teşekkür ediyorum Savaş Bey. İnanın beni psikolojik açıdan yoran bir durum değil. Zaten 2-3 hafta içinde bunların hareketleri renk vermeye başladığı için hiç vakit kaybetmeden yeni bir tane monitör aldım. Yoksa bunların keyfini beklesem yaklaşık 50 gündür boşuna bekliyor olacaktım.
Dediğinize katılıyorum, bu konularda kanunların harfiyen uygulandığı, uygar bir ülkede yaşıyor olsak bu mücadeleleri vermek zorunda kalmazdık. Ama maalesef afganistandan hallice bir yerde yaşadığımızdan ötürü, denetimsizlikten, doğru dürüst caydırıcı yaptırımlar uygulanmadığından bunlara zaman ve enerji harcıyoruz. Müşterilerinin başına bela olan bu gibi kurumsal görünümlü esnaf kafalı firmalar yüzünden elektronik cihaz almaya çekinir olduk.
Gelişmeler oldukça buradan paylaşacağım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X