Hocam 2 farklı durum var. Siz THH’den başvuru yapacaksınız. Bu nedenle dava ettiğiniz taraf size ürün satışını yapan firma olacak. Rezalet bir servisle görüştüğünüz için servis süreciniz işkence gibi ilerledi. Ancak bundan sonrası problemsiz ilerleyecektir ümit ediyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız (12. sayfa)
-
-
Yani 175 dogruyu söyluyor ozaman,hocam
.Fakat 30 bin üstü de olsaydi fatura, yine firmaya mi dava acacaktik,arabulucu surecinde vs
Ben 20 gün doldu diye, yine lg merkez kendisi degisim yapacak sanmistim, demek daha farkli isliyor sureç. Thh de.
Gerçekten çok, rezil bir süreç yasadim servis konusunda, bu gercekten üzücü ve yorucu oldu.
Artik yapacak birsey yok, ok yaydan çikti,
Sonuna kadar adalet, demek durumundayim.
Yilmak yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
THH tarafında süreciniz çok uzun sürmez hocam. Servis ile sıkıntı yaşamanız can sıkıcı. Kendileri de aslında birer tüketici. Kullandıkları kombide veya araçlarında bir sorun olduğunda burunlarından fitil fitil gelir umarım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Merhaba arkadaşlar yeri burası mı bilmiyorum ama bir sorunum var yardımcı olabilir misiniz ?
LG televizyonumda garip bir çizgi oluştu | DonanımHaber Forum (donanimhaber.com)
-
thh yi arayıp kararı öğrenebilirsiniz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
hayırlı uğurlu olsun. Yeni cihaz gelmesine sevindim. Konuyu sıcak tutmak adına cevap yazmak istedim. İstedikleri gibi at koşturamayacaklarını, yasa neyse onu uygulamaları gerektiğini sizin gibi tuttuğunu koparan müşteriler sayesinde öğrenecekler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teşekkürler hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar,
Maalesef başıma gelen olaylardan dolayı youtube ve buradan denk geldim fakat gördüğüm gerçekten destek ve marka anlamında sonuna kadar kalitesizlik oldu. Garanti kapsamında bu derece çıkan problemleri gördükten sonra benim durumumda daha ne olabilir düşüyorum.
Benim 65GX modelimde, panelin üst ve alt kısımlarında boydan boya ölü pixeller keşfettim: 1-2 ölü pixel yeni aldığımda bile benim için sorun olmaz ama bu derece bir sorun beni çok şaşırttı. Problem kaydını oluşturup hemen faturaya baktım; satın aldığım tarih 19 Ekim 2020 imiş... Yani normal garanti süresi bitimi daha 2 ay olmamış. Gelip TV'yi aldılar; 2 gün sonra da dönüş yapıp bunun panel sorunu olduğunu tespit ettiklerini söylediler ve panel değişimi için 26.000TL maliyet çıkardılar - garanti dışında olduğundan dolayı...
Bunun bir panel kalite problemi olduğu çok belli: OLEL TV alırken hepimiz belli başlı problemleri olduğunu biliyoruz. Özellikle ekran yanması - burn in problemlerinden bu ekranlar normal TV seyretmek için zaten uygun değil ( LG 10 yıl kullanım ömrü biçmesine rağmen). Ben ise haftada bir iki film izleme, genellikler hafta sonları da oyun için kullanıyorum ki, zaten oyun performansı için tercih etmiştim.
Servisten dönen cevap, LG Türkiye'nin zaten ilgisizliği beni şok etti. Bu tarz problemlerin sıklığı X serileri için yurt dışı forumlarda bolca bulunuyor ve anladığım bazı ülkelerde 5 yıla kadar destek veriliyor. Bu nedenle olduğunu düşüyorum ki; 2021 G1 ve 2022 G2 serilerinden itibaren 5 yıl panel garantisi getirdiler. Benim hatam, televizyonu arada açsam da; sürekli olarak ekranın her yerini kontrol etmek lazımmış ( bunları aldıktan sonra, garanti tarihlerinin ne zaman sona erdiğini de unutuyorsunuz bir süre sonra haliyle)... Piyasaki zamanının en iyisini almak bile böyle kalitesizliklere engel olmuyor maalesef.
Bu ürünleri alırken onlarca araştırma yapıyoruz, bu paraları harcarken kolay karar vermiyoruz malum. Ama destek ve servis kalitesini, kullanmadıkça bilemiyoruz günün sonunda. TV'nin tamiri için istenilen, satın aldığımdan daha yüksek tutarları, günümüz şartları, artan maliyetler vs. açıklamaları ile belki anlarız ama, esas nokta; bu ürünleri aldığımızda ortaya çıkan bu kalitesizlik. Demek ki, LG her ürün segmentinde böyle kalitesiz ürünler üretiyor...
Kimse okumasa bile arkadaşlar; kesinlikle garanti tarihleriniz kontrol edin; garanti bitimine kadar sürekli bütün hataları kontrol edin.
-
Çok geçmiş olsun hocam. Ancak içiniz rahat olsun. Çünkü karşılaştığınız sorun kullanıcı kaynaklı bir sorun değil. Dolayısı ile eğer elinizde servis formunuz varsa zaman kaybetmeden THH üzerinden, “ayıplı ürün” şeklinde davanızı açın.
Garanti, üründe meydana gelen arızaları, problemleri ücretsiz gidermek için tüketiciye verilmiş bir haktır. “ayıplı ürün” ise bu insiyatifin dışındadır. Ürünün yasal kullanım ömrü olan 10 yıl süresince, sizden veya üründeki bir arızadan kaynaklanmayan tüm üretim hataları, bu yasal ömür süresince işlem görmek zorundadır.
Size kendi yasalarını dayatmaya çalışan markaların söylediklerine kulak asmayın. Kendi yasal hakkınızı ilgili mecralar üzerinden arayın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu GX serisinin kronik sorunu sanırım. Benim 55GX te de en üst 4-5 sırada yaklaşık 30 piksel öldü. Aldığımda yoktu. Bu ayın 29 unda garantisi bitiyor. Önümüzdeki hafta içi servis çağırıcam. Bakalım ne diyecekler. Muhtemelen panel değişim kararı çıkacak.
-
Ekran görüntülerini lütfen burada da paylaşın hocam. Üye olmayan insanların karşısına görsellerde çıkabiliyor olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
MADDE 3- (1) 2023 yılı için yapılacak başvurularda değeri 66.000 TL (altmışaltı bin) Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda, İl veya İlçe Tüketici Hakem Heyetleri görevlidir.1
Hepimiz için iyi bir haber.
-
Özellikle köşelerde çok fazla var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CueMaker -- 17 Aralık 2022; 12:7:32 >
-
Sonunda THH kararı açıklandı. 55G1 deki ölü pikselden dolayı değişim kararı çıktı.
Burak Keskin ile görüştüm. LG ile görüşüp, tarafıma bilgi verecek.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azizbaris -- 27 Aralık 2022; 15:43:42 > -
Selamlar; hayırlı - geçmiş olsun!
Siz THH başvurusunda karşı taraf olarak satın aldığınız şirketi mi yoksa doğrudan LG'yi mi gösterdiniz acaba? Tam okuyamadım ama sanırım taraf Koç Pazarlama.
-
Teşekkürler. Alım yaptığım yer Koç Pazarlama olduğu için şikayeti oraya oluşturdum.
-
Çok geçmiş olsun hocam. Sizler de bu sancılı süreci geride bırakmış oldunuz. Şu andan itibaren bekletilmenizin bir anlamı yok. Ancak biliyoruz ki ürün alırken etrafımızda dört dönen satıcılar, böyle durumlarda süt liman oluveriyorlar. Olsun sonucunda bunca cefanın karşılığını almış olacaksınız.
Şunun net bir şekilde altını çizmek gerekiyor, ne kadar haklı olursanız olun, sebebiniz ne kadar geçerli olursa olsun firmalarla zaman kaybetmeyin. THH’ye probleminiz meydana geldiği anda ve karşı taraftan gelen ilk olumsuz yanıtta başvurunuzu yapın. Siz zaman kaybetmeyin, hak hukuk tanımayan, tüketici düşmanları uğraşsın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ürünü nereden satın aldıysanız orayı mahkemeye vereceksiniz hocam. Ancak satın aldığınız yer çözüme yönelik ilerliyor, fakat marka sorun çıkarıyorsa (benim örneğimde olduğu gibi), doğrudan markayı mahkemeye verebilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostum.hayirli olsun ,gozunuz aydin,sonucu belli olan davaya bile bile.lades diyor lg her seferinde, zaten kazanacaginiz %1000 di. Ayni sekilde darisi basima
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan1216 -- 27 Aralık 2022; 16:24:25 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X