Şimdi Ara

LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
308
Cevap
37
Favori
20.357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
311 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Exheo kullanıcısına yanıt

    Bir mesajında açıkça konuyu ve ilave bir kaç konuyu daha satın aldığını , bu yüzden istediği gibi yazdığını belirtmişti.

  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Satın aldığı tek bir konu söz konusu ve suistimali nedeniyle diğer konuları da reklam çöplüğüne çevirmiş durumda hocam.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Zaten öyle olduğunu açıkça görüyoruz. Önemli olan yeni üyelerin yada detayı bilmeden konulara girip aynı yola girmemeleri.


    Açtığınız konuyu da takip ediyorum. OLED kullanıcısı olarak zaten diken üstündeyiz, bir de bu tür sorunları okuyunca iyice geriliyoruz.


    Bundan 3 yıl kadar önce Nanocell televizyonumda kablosuz ağ kartı sorunu vardı, 4 kez servise aynı sebeple gidince değişim istemiştim. Servis süresince ikame Tv vermediler, THH'ne başvurunca misli ile değişim teklif ettiler ve davayı kapattık. Yeni TV geldi kuruldu. Yıllar geçtikçe daha kötüye gittiğini hepimiz deneyimliyoruz. Böyle durumlarla uğraşmak zorunda olmak gerçekten can sıkıcı.

  • Merhaba Arkadaşlar,

    Bugün itibarıyla sürecim sona erdi. Tam 1 aylık, işkence gibi bir hak arama macerasının ardından, arabuluculuk sürecinden hemen sonra, bugün itibarıyla yeni ürünümü teslim aldım. Burada da anladım ki sizi kara listeye alınmakla tehdit eden, kapılarında ağlayacağınız şeklinde sağda solda konuşan, kendi yardakçılarını oluşturup, üzerinizde baskı kurmaya çalışan şahısların LG üzerinde en ufak bir etkisi yok. Ne olumlu, ne de olumsuz hiçbir vasıfları olmayan bu şahıslara asla itibar etmeyin, size vaat edilen bir, iki hayalden başkası olmayan safsatalarla, bu şahısların yardakçılığını yapıp, forumdaki kullanıcıların vebalini üzerinize almayın.

    Zaten her ne kadar kendi tarafımda sürecim sona ermiş olsa da, Ticaret Bakanlığı tarafında sürecimiz son hızla devam ediyor. Bu konu hakkında da en kısa sürede, yine bu konu altından sizlere bilgi vereceğim.

    Bu süreçte öğrendiğim çok şey oldu ve bu işlerin peşini artık kesinlikle bırakmayacağım.

    1. Asla ve asla kendinden alınan ürünler için size kesin ürün değişimi sözü veren mahlukatların esiri olmayın, işler ters gittiğinde hızla çark ettikleri delilleriyle mevcuttur. Size üstüne panel garantisi veya arttırılmış servis hizmet hayalleri satan şahıslardan uzak durun. Sadece ve sadece garantili ürün satışı yapan, kurumsal ve bilinir yerlerden alışverişlerinizi yapın.

    2. Bu konuda yer alan maddeler üzerinden haklarınızı öğrenin ve asla geri adım atmayın. Unutmayın Türkiye toprakları üzerindeki hiçbir kurum, Türkiye Cumhuriyeti kanun ve yasalarından daha üstün olamaz. Gerek THH, gerek TM üzerinden hakkınızı arayın. Bu konu üzerinden de paylaştığım üzere, emin olun bunlar kesinlikle zor ve karmaşık süreçler değil ve bütçenize de sandığınız kadar zararları yok.

    3. Takıldığınız konularda doğrudan bu konu altından yazın. Şu anda bu konu hem yetkili merciler, hem de sosyal kanallar üzerinde takip altında. Dolayısı ile sesisiniz duyulsun istiyorsanız LG markası hakkındaki şikayetlerinizi buradan dile getirin.

    4. Tehditlere, kara listelere, baskılara kulak asmayın, hakkınızı arayın.

    5. Premium ek garanti, arttırılmış garanti gibi hizmetler, doğrudan ürünü satın aldığınız firma (LG, Samsung vs.) tarafından sunulmadıkça itibar etmeyin. Daha kendi garanti hizmetini sunmakta zorlanan firmalar varken, garantiniz sona erdiğinde ne olacağı bilinmeyen bir sürece boşuna paranızı yatırmayın.

    Dilerim LG tarafından bu satırları okuyan ve bu sürecin oluşmasından en az bizler kadar rahatsız olan bir geri dönüş alır ve bundan sonraki süreçler için yaptırımların kanun ve yasalar çerçevesinde yapılacağının teminatını alırız. Böyle bir durumda da, yine gurur duyarak ilgili bilgiyi sizlerle paylaşırım.

    Bu süreçte bana sonsuz desteği olan, başta sevgili hocam Adem Helvacı olmak üzere tüm dostlarıma çok teşekkür ederim.

    Lütfen sorunlarınız hakkındaki paylaşımlarınıza, bu başlık altından devam edin.

    Herkese iyi forumlar dilerim,

    Savaş


    LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 29 Ekim 2022; 16:15:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Cok sevindim hocam.sizin tv bana dert olmustu,sanki bana yapmislar gibi hissediyordum.hala neden bu kadar ugrastirdiklarini anlayamiyorum?
    Edit:bi sure daha kimseye lg tv onermiyecegim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi popturceyn -- 29 Ekim 2022; 16:15:49 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • popturceyn P kullanıcısına yanıt

    Açıkçası iyi oldu hocam. Ben belki çok cefa çektim, ancak bu sayede sosyal arenada çok ciddi ses getiren bir süreci de başlatmış olduk. Bu süreçteki desteğiniz için size de tekrar teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Yeni cihazınızı güzel günlerde kullanın hocam. Ve bizleri de aydınlattığınız için çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Gazanız mübarek olsun. LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız  Darısı diğer LG Türkiye Mağdurlarının başına.



    LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler canımın içi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Hocam çok geçmiş olsun. Olması gerekeni yapmış LG ama süreci bu kadar uzatmaması gerekirdi. Yine de gereğini yapmış. Yeni tv in hayırlı olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • MALİ MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Sağolasın hocam. Bunun gibi konuların oluşmaması dahi gerekli. Bir dünya devinden bahsederken ürünlerinin üstün özellikleri kadar, satış sonrası hizmet kalitesiyle de anmamız gerekir. Dilerim bu konu bir milat olur ve ben ilerisi adına tüm forumdaşlarımızın cefasını çekmiş olurum. 😊

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bu forum çok değişik bir yer oldu son yıllarda bu mesajda muhtemelen silinecektir ama sadece şunu sormak istiyorum biz zamanında bu durumlardan bahsederken gerçekleri yazarken bizi niye susturdunuz? be karşılığında hep bir ağızdan bu şahısları ve markaları savundunuz çıkarınız neydi çok merak ediyorum adam 3 kuruşa forumun tv bölümüne çöktü aylarca uğraştık yazdık kimse ses çıkarmadı bide konulara yazmam yasaklandı niye hiçbirnizin sesi çıkmadı şimdi arkadaşımızın dostunuzun başı ağrıyıncamı geldi bu gerçekler aklınıza? çok iki yüzlü adam var forumda ama yazmaya değmez bu mesajda silinir zaten...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RNNN kullanıcısına yanıt

    Silinmez, silinmez hocam merak etmeyin. Ben ortada silinmesine neden olacak bir durum göremiyorum. Bazı durumlar gerçekten can sıkıcı haklısınız. Ancak dilerim bu durum bir son bulur ve bu şovenistçe, tamamen menfaat ve çıkarları doğrultusunda hareket eden şahısların çoğalması sona erer. Zira gidişat da bunu gösteriyor.


    İyi forumlar,


    Savaş




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 29 Ekim 2022; 18:41:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    hocam burası türkiye marka vermek istemiyorum ama koskoca dünya devi otomobil firmalara bile kendi ülkelerinde nasıl çözümler sunuyor burda nasıl çözümler sunuyor az çok herkes biliyordur o yüzden ben burda markaya suç bulamıyorum pek bizim kullanıcı kitlesine iyi yapıyor adam sırf üşendiğinden iş bilmezliğinden bunlara boyun eğiyor böyle böyle bu adamlarda diyorki 10 taneden 3 tame sorunlu durumu bile kurtarsak kardır müşteri memnuniyeti falan kimsemin umrunda değil burda göz boyuyorlar sadece yorumların yarısından çoğuda sipariş yorum ama biz bunları dedikçe kötü olduk :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RNNN kullanıcısına yanıt

    Bunu yavaş yavaş değiştreceğiz hocam, inancınızı kaybetmeyin. 😊


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Savaş hocam sizin adınıza çok sevindim. Umarım yeni tv nizi sorunsuz sıkıntısız kullanırsınız. Umarım darısı başıma olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • azizbaris kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler Aziz hocam. Sizin de az bir zamanınız kaldı, arabulucuya düştüğü gibi dönüş yaparlar size de. İyi haberlerinizi bekliyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Cuma günü bilirkişi geldi inceleme yaptı. İnşallah sorunsuz sıkıntısız çözüme ulaşır hocam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azizbaris -- 29 Ekim 2022; 21:34:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.