Hocam orasını kaçırmışım sanırım, bu satıcı arkadaş kim acaba? Kara listeye almak nedir yahu yakında mafyacılık da oynarlar bunlar |
LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız (8. sayfa)
-
-
Biz de sonradan haberdar olduk hocam böyle, turuncu, mavi, kırmızı listelerden. İsim zikretmemiş olayım ama çok uzaklarda aramayın diyeyim. 😊
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@RNNN
Maalesef haklısınız.
Forumda LG ürünlerinin bayisi olup satan, bazıları bunu saklamayan ve bundan para kazandığı belli olan insanlar var, sanırım LG satışından diğer markalara göre daha fazla kâr elde ediyor olsalar gerek, genelde hep LG ürünlerini öneriyorlar. Hem de tarafsızca değerlendiriyor-muş gibi yaparak. Bunları anlıyorum, aslında olay tamamen duygusal (para, para, para) bir sebepten kaynaklanıyor.
Bunun dışında parasal bir çıkarı olmadan, iyi de olsa kötü de olsa, her şekilde markayı savunma gayreti içinde sağa sola saldıran "marka holiganı" olan arkadaşları anlamakta zorlanıyorum. Özellikle bu marka holiganı olan arkadaşların bu davranışlarını bari bir süre bırakıp ve mantıklı olmaya çalışarak bu tür olaylarda LG Türkiye mağdurlarının / yani tüketicinin yanında olduklarını görmek isteriz.
-
-
Konuyla hem alakalı hem alakasız yaşadığım bi olayı paylaşıyım,
2015 senesi istanbul maltepe park avm sony center dan 55xc 9305 tv aldım.
Tv de bir ışık sızması çıktı öyle böyle değil yani gündüz aydınlıkta bile belli oluyodu o derece.
O sony center dan baya alışverişim olmuştu evveliyatından sağolsunlar bu süreçte öyle bi ilgilendiler ki ibretlikti resmen.
Yetkili servisi çağırıp durumu gösterdikten sonra değişim yapabiliceğimi söylediler ve sony center a gittim.
Ellerinde aynı ürünün diğer kapalı kutu olanlarına bakmışlar ve tam 6 tane farklı tv de de aynı sorun varmış.
Bana tv yi 2016 modeller gelene kadar kullan sana hatasız ürün verelim dediler ve 6 ay kullandıktan ürünü 2016 model xd9305 serisiyle değiştirdiler.
Bende 55-65 farkını ödeyip 65 inch olanını aldım.
İşte böyle esnaflarda var..
Uzun yıllar sony yetkili bayisi oldukları için sony servisle de ilişkilerinin çok iyi ve etkin olduklarına şahit oldum.
Markanın global politası evet çok önemli ama bence satın alınan yerin desteği ve yaklaşımı da aynı düzeyde önemli..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blackkk -- 20 Ekim 2022; 19:26:56 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Edit= formun duzeltildigi soylendi, whatsapp destek hattindan
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan1216 -- 22 Ekim 2022; 13:49:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok artık ayıptır bu nedir ya yarın hemen çağır hocam. Seni resmen uyutmaya çalışmışlar. Forumda ne kadar LG mağduru varmış. Bilsek bunları gerçekten almazdık.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çok geçmiş olsun Serkan hocam. Bir desteğimiz olur ise bana ulaşın lütfen.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam geçmiş olsun çok, oled 48c1 kullanıcısı olarak ta ürünü alırken bile tereddütlerim vardı ama iyi yorumları okuyunca kararımı değiştirip aldım. Ama şu servis konusu ciddi anlamda sıkıntılı duruyor ve hala çözüme ulaşmamış olması üzücü. Tahmin ediyorum ki ben ve bir çok arkadaşım fikrini değiştirmiştir markanın bu tutumuna bağlı olarak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
neresinden tutsan insanın elinde kalan bir süreç. bu konuyu sabitlemek lazım valla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam sizin durum da ilginç. bende de ölü piksel var. tüketici hakem heyetine nasıl gidecez raporda yazmadan?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam mutlaka servis raporuna ihtiyacınız var. Servis bunun bir sorun olmadığına veya bu sorunu reddettiklerine dair rapor versin yeter. Sonrasında bana ulaşın beraber yazalım dilekçenizi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çok teşekkürler hocam.bizim lg servisi de baya cins bakalım ne olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bundan sonra LG yerine Samsung mu tercih edelim fikriniz nedir?
-
Güzel tespit Sitenin tv forumunda bolça mevcut böyle kişiler..
-
Açıkçası Samsung tarafındaki kullanıcıları dinlediğimiz zaman da çok tatmin edici yanıtlar alamıyoruz. Dolayısıyla bu işin, firmaların insiyatifinden çıkarılarak, kanunen uymaları gereken neyse harfiyen uymaları sağlanmalı. Aksi halde, şu anda memnun olduğumuz firmalar da ilerde aynı sıkıntıları tüketicilerine yansıtabilirler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 22 Ekim 2022; 20:13:7 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X