Şimdi Ara

LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
308
Cevap
37
Favori
20.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
311 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 55G1 kullancısı olarak, 6 adet birleşik ölü pikseli tanımayan LG ile THH lik olup; LG ve bilimum teknoloji markalarından nefret eder oldum. Her güzellik ürünü satana kadar. Ülkemizde hiç de az sayılmayacak meblağlar vererek aldığımız TV lerde herhangi bir sorunda arkamızda durmayan firmalar, umarım bu gibi konularla biraz da olsun insafa gelip geri adımlar atarlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azizbaris -- 17 Ekim 2022; 17:32:3 >
  • Yerli malı yurdum malı Regal kullanıyorum memnunum eski TV benimde LG idi paneli bozulmuştu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • azizbaris kullanıcısına yanıt

    Hocam aldığınız yer destek oldumu ?


    Siz direk THH ye gidin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt

    Hocam Burak hocamdan aldım zaten. O da elinden geldiğince yardımcı oldu ama THH serüvenine başlamış olduk artık.

  • LG hakkında bende bir paylaşımda bulunmak isterim.


    Motoru 10 yıl garantili LG marka buzdolabımın motoru bozuldu. LG ile görüştüm. Y-E-T-K-İ-L-İ SERVİS yönlendirildi. Servis geldi dolaba baktığı anda bunun anakartı yanmış dedi...


    ***


    Şu forum adı üstünde donanımhaber forumu, Anakartın ne işe yaradığını bilmeyen yoktur. Anakartı yanan buzdolabının fonksiyon tuşlarının çalışmasına imkan yoktur. Anakartı çalışmayan hiç bir makina komut yerine getiremez. Ekranında ilgili komutları işlediğini göremezsiniz. Ekran ve fonksiyon tuşları tüm komutları yerine getirirken, servis anakart yanmış dedi...


    ***


    Bunu ifade edip anakart yanmış olsa bu işlevlerin çalışamayacağını söylediğimde, o ekran kısmı ayrı anakartla alakası yok biz ona dısssspıley diyoruz dedi. Allah bilir anlamını bile bilmediği ingilizce kelime kullanınca, teknik bir terim kullanıp beni dolandırdığını falan sandı herhalde. Anakartı sökünce ekran ve tuşlar çalışmıyor ama anakartla ekranın ve tuşların alakası yokmuş :)


    ***


    Üstüne anakart değişim ücreti olarak 4700 lira para istedi. Ama bir götürüp kontrol edeceğim serviste, eğer çalışırsa sadece tamir ederiz dedi. Gitti, kısa zaman sonra aklıma test kartı ile kontrol etmek geldi dedi :) muhtemelen elinde benim zaten çalışan kartımla geri geldi. Bu sefer motoru kontrol etti. Motor bozuk dedi. Ki burda hemfikiriz bence de motor bozuktu. (Motor 10 yıl garantili) Dedi ikisi de değişecek. Tekrar kartımı aldı gitti. Kartı kontrol ettik tamir olmuyor diye aradı sonra...


    ***


    Ben bu süreçte, başka LG servislerini aradım, dedim bana dalga geçer gibi fiyat verdiler, üstelik iddia da anakartın bozulduğu yönünde siz ne dersiniz diye. 4 tane servisten, önce motora bakılır, anakart ne alaka gibi cevaplar aldım. Üstelik anakart bozulmuş olsa bile taş çatlasa 1500 lira masrafı olacağını ve dahi işlemin evde yapılacağı, buzdolabının atölyeye götürülmesi gerekmediği bilgilerini aldım...


    ***


    Tüm bu bilgiler ışığında, LG Müşteri hizmetleri, LG Whatsapp Destek, LG Twitter Destek, hepsine yüzlerce kez YETKİLİ SERVİSLERİNİN dolandırıcılık yaptığını, firma olarak buna müdahale etmeleri gerektiğini, benim tüketici olarak başka çarem olmadığını ve servisin beni göz göre göre dolandırdığını söyledim. Meseleye müdahil olup servisin incelemeye alınmasını, buzdolabımın ve servisin LG mühendisleri tarafından kontrol edilmesini istedim.


    ***


    Benim bu hamlelerim sonrasında servisle görüşülmüş, servis gözümün içine baka baka, benden başka evdeki diğer insanlarda kulaklarıyla 4700 rakamını duyduğu halde ben size 4700 değil, 1700 dedim diyerek kıvırdı. Bütün bunları da LG'ye her kanaldan ayrı ayrı aktardım. Üstüne servise güvenimin artık sıfır olduğunu ve buzdolabımı asla atölyeye göndermek istemediğimi, işlemi evde yapmalarını istediğimi söyledim.


    ***


    Servis ısrarla buzdolabımı atölyeye istedi. LG'de atölyeye göndermeniz gerekiyor diye beni mecbur bıraktı. Olayları bin kere tekrar anlatıp nasıl göndereyim ben bu adamlarla dolabımı dediğimde üzgünüz, size yanlış fiyat bilgisi vermişler, kusura bakmayın ama dolabı göndermeniz gerekiyor dediler.


    ***


    Sonuç? Kendi buzdolabımın çalışan anakartına 1700 TL para ödedim :) Ödememek için herşeyi yapmama, her kanala ulaşmama ve durumu anlatmama rağmen, kendi buzdolabımın çalışan anakartına 1700 lira ödemek zorunda kaldım. Motor garantiden değişti. Motoru çalışmayan bir dolabın anakartının bozuk olduğunu neye göre iddia ettikleri sorusunun cevabını verebilen yok.


    LG Marka 3 tane monitörüm var. Dolaptanda monitörlerden de bir şikayetim olmadı hiç. Ama bir daha LG'den çöp dahi almam. Aklıma geldikçe hırsımdan çatlıyorum. 2 tane yarım akıllı çakala beni göz göre göre yem ettikleri için. Servisin de haksız kazandığı her kuruş haram zehir zıkkım olsun. Ürünü üretmek işin yarısı, peşini kollamakta diğer yarısı. Sorun yaşandığında komple zarara sokuyorsa bir firma, bir ürününü alırken 10 kere düşünmek lazım.


    Bu da böyle bir anımdır. Sevgiler.





  • Ah işte devlet,sen müşterinin seçimlik hakkını niye yerine getirmedin,al sana fatura tutarının bilmem nesi oranında ceza uygulaması olsa keyfe keder işine geliyorsa modlarından kurtulurduk.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KISKANIYORLAR -- 17 Ekim 2022; 17:49:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • azizbaris kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun Aziz hocam. Satıcıların hiçbir insiyatifi olmadığını çok net biliyoruz. Sadece ürün satışı yapabilmek adına, yalan ve yanlış beyanlarda bulunarak tüketiciyi yönlendirmeye, satış kazanmaya çalışıyorlar. Tüketici de maalesef koskoca bir dünya devine güvenmek yerine, Ahmet Amca’ya güvenmeyi tercih ediyor maalesef.

    Sizin özelinizde içiniz rahat olsun. İşi THH’ye götürerek boşa ciddi bir dosya ve avukatlık masrafını da ödemiş olacaklar.

    Ancak tüm bunlara ne gerek var? Yasalar belli, şartlar belli, olması gereken belli. İllaki tüm tüketicilerin mahkemeye giderek mi hakkını araması lazım? Neden hiçbir firma ürünü satarken gösterdiği gayretin zerresini satış sonrasında göstermiyor? Neden yasalar, şartlar, şahıslar zorlanıyor? Bu hem marka imajı, hem zaman, hem de çok ciddi maddi kayıp yaratıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • evet hocam cok sagolun paylasımiçn... banada garantıden degısım onayladılar sonrada onay sıstemde gozukmuyor garantı surenız gectı dıyorlar wsapp mesajları var sanırım nıtelıklı dolandırıcılık pesındeler nolcak bılmıyorum tuketıcı hakem heyetıne erecegım yakın zamanda

  • balci1987 kullanıcısına yanıt

    panel bozuldugunda garantı suresı dısında dahı olsa 10 yıl kullanım omru oldugundan ucretsız değişim isteyebılıyorsunuz acılan konulara bkz awox tv de aynısı olmustu

  • Oha Lan LG Türkiye Cumhuriyeti Devletinden Dahamı büyük dahamı zengin?

    Neden Korkmuyor adamlar? Aynı Ciddiyetsizlik hak hukuk tanımazlık Vesteldede var. Ha birde Casper.

    Casper Vestel LG bu 3 firma çok rahat kimseden korkusu yokmuşçasına çak-geç mantıgıyla iş yapıyor senelerdir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GenqhisKhaan89 -- 17 Ekim 2022; 18:57:3 >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Bukadar saçma haksız bir duruma rağmen adamların Hisseleri Yükselişte..

    Yeterince ses getirememişiz. Normalde Dünyada böyle bi olay yaşansa hisseleri tepetaklak olur sermayedarların büyük kısmını kaybederdi..

    Bizdeyse tam tersi hissesi yükselişteLG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız 

    LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız
  • Geçmiş olsun, can sıkan tat kaçıran işler. Umarım kısa sürede mağduriyetiniz giderilir.


    Ne zaman düzelecek bu işler ülkede bilmiyorum.


    UP !




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 17 Ekim 2022; 22:28:21 >
  • Konu yukarı.

    LG oled Tv aldım ama ilk ve son olur. Bundan sonra Samsung’tan devam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • GenqhisKhaan89 kullanıcısına yanıt
    Dünyada değil gelişmiş ülkelerde yaşansaydı hisseleri tepetaklak olurdu. Sen kimsin ki senden dolayı hisseleri düşsün paranın bir değeri yok 40k tl 2k dolar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yaw kimi kime şikayet ediyoruz. 6 ay sonra tv olcak 200 000 atıyorum. sizin fatura bedeli 30 000. vercek çek al bunu naparsan yap diyecek. amaç o zatan.


    standart atasözleriyle devam ediyorum. it iti ısırmaz derler aynen durum bu. kimi kime şikayet ediyoruz. bi de bu var.


    meclis içinde garındaşı emmoglu halagızı olan bir firmaya karşı duruyoruz. kanunlar onları korumak için bize gelince yaptıkları tek şey arivederçi :D

  • Ben konu dışında bir şey yazayım. Bu oled'leri bildim bileli arıza yapmayan marka yok. Bunu dikkate almadınız mı?

    Mesela nano teknolojili LG'den pek şikayet yok sanki. O'nunla bu bir mi derseniz de, piyangonun vurma ihtimali böyle büyük oluyor.

    Bu tv'leri hiç arıza vermeden 10 sene kullanan var mı mesela?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JustStreaming J kullanıcısına yanıt

    tv olsun buzdolabı olsun bu tarz kullanıcının hatasına baglı olaamaycak yuksek fıyatlı degısım tamır vs gerektıren durumalrda garantı suresı dısında olsa dahı urun kullanım omru 10 yıl oldugu ıcın bu sure ıcerısınde arıza oldugu ıcın urun ayıplı mal sayılıyor ve mıslıyle değişim talep edilebiliyor. Ben tv için yaptım thh ne basvurdum beklıyorum sonucu yazacagım. O sırada konunun haberını paylasayım


    Kaynak:

    https://www.iha.com.tr/bursa-haberleri/arizali-televizyonun-izini-surdu-8-sene-sonra-hukuk-zaferi-kazandi-2756280/

    https://www.sabah.com.tr/bursa/2020/11/28/arizali-televizyonun-izini-surdu-8-sene-sonra-hukuk-zaferi-kazandi


    Kararın tam metni: www.erolkara.net/2021/04/yargtaydan-tuketicileri-sevindiren.html



    Bu ülke her ne kadar dingonun ahırına da donse iş yapan 3-5 kişi ulkeyı kurtarmaya çalışıyor bilginize...





  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.