< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
LG Türkiye'nin Yasa Tanımaz Tavrı ve Haklarınız (5. sayfa)
-
-
Şu belirtilen olaylardan sonra bir daha Lg almam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun, paranla rezil olmak diye buna denir, ülkede kanunu yapmak değil, uygulamak asıl amaç olmalı..
Benim tv de lg 32 inç monitör, ilk aldığımda 1 ölü piksel çıkınca iade ettim tekrar aldım, bu kez 2 ölü piksel çıkınca artık uğraşmadım öyle kullanıyorum.. lakin Lg'nin şurda kaybettiği itibar, müşteri kaybı da ona yeter, daha da, ne alır ne de aldırırım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ülkeyi yönetenler bilerek bu şekilde açık kapı bırakıyorlar, bu durumlardan haberi olmamaları imkansız. Firmalar da teşekkür ederim diyip, son kullanıcıyı sömürüyor.
Adem helvacı videoda açıklıyor, 3 kağıtçı Philips in yaptığı usulsüzlüğü bakanlığa şikayet ediyor, firma da hee öyle yapıyoruz diyor, bakanlık da cevap olarak firma bu şekilde diyor diye dönüş yapıyor. Lan senin görevin zaten o usulsüzlüğün gereğini yapmak, firmanın cevabını iletmek değil. Konu gene dönüp dolaşıp akp nin insanları sömürmesine, kullanmasına geliyor. Bu hükümet değişmeden bu işler düzelmez
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark_Soul -- 17 Ekim 2022; 9:18:36 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evde kullandığım TV LG,eski bir model (5-10 yıl olmuştur alalı)
Yakın zamanda 55-65 ' gibi bir TV yazlığa almayı düşünüyordum ve herhalde LG alırdım.Ama bu topiği görünce direk onu sildim.
Arkadaşlar ne önerirsiniz marka olarak, yeni piyasaya çıkan TCL nasıl?
Bu arada arkadaşa geçmiş olsun,sonuna kadar destekcisiyiz.LG bizim için artık ölü...
-
Hafta sonu 65 inç lg marka tv alacaktım. Bu başlığı görünce hem üzüldüm hem şaşırdım. Hiç beklemezdim böyle bir tutum. Saçma sapan markalara bakmıyorum satış sonrası hizmetleri iyi olsun diye eee lg böyle yaparsa biz kime güveneceğiz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geçmiş olsun, umarım kısa sürede çözülür.
Yalnız atlanan bir şey var diğer mesajlarda, LG bitti Asus bitti benim için falan diyorsunuz da, Türkiye'deki neredeyse her sektörde her firma böyle ki? Tamamen iş Türk mantalitesinden kaynaklanıyor zaten, sıkıntı bu.
Firmaların çoğu garantiden değişen mallar için aynısını üreticiden talep ediyor, ücretsiz geliyor, ama beyinsizler uğraşmak istemediğinden midir nedir anlamıyorum, garanti işini uyuzluğuna işletmiyorlar adam gibi.
Otomobil ve elektronik eşya özellikle bizde bela bu konuda. Benzer şekilde arkadaşım Samsung ile telefon konusunda sıkıntı yaşamıştı, serviste eleman telefon açarken konudan bahsediyor ve sonunda "müşteri bilinçli, müşteri bilinçli" diye özellikle belirtmiş. Ulan demiş ne demek müşteri bilinçli, bilinçsiz olsak yüzümüze bakmayacak mıydınız, bak demiş ben avukatım, haklarımı biliyorum, aç bi daha söyle istersen "müşteri avukat, sıçtık" diye demiş
Bizde muhabbet bu, yaklaşım bu.
Çoğu tüketici halen bilinçsiz, hakkını aramayı bilmiyor, lanet ediyor.
Zamanında iPhone 4 mü 5 mi ne vardı, ekran kalkma sıkıntısı mevcuttu, garantiden Apple çözüyordu ama o aralar servis için randevu alamama saçmalığı vardı. Bir arkadaşın "orada yapıyorlar" tavsiyesi ile KVK'ya verdim. Adamlar bana ertesi gün mail atıyorlar, sizin kasa hasarlı, o yüzden değişim yapamayız. Hasarı gösterin dedim, adam telefonu masaya koyup bi fotoğraf çekmiş, sonra Paint'te sağa ve sola iki çizgi çekmiş, bakın yamuk diyor.
Ben de cevap döşendim, kasanın yamuk olduğunu Paint'le mi anlıyoruz, elinizde bir ölçü aleti, bunu "bilimsel" şekilde gösteren bir şey yok mu diye.
Tabi bin tane bahane. Şu kadar para verirseniz değiştiririz, yok dedim garantiden değiştireceksiniz, baya direndiler. Aldım telefonu geri, bir sabah erken Apple mağazasına gittim, yeni telefonla döndüm. Anca böyle.
Geçen sene de Corsair klavye almıştım, RGB ledler bozuldu, hah dedim şimdi uğraşacağız anlaşılan, kendimi hazırladım, dilekçeler şunlar bunlar... Penta'ya gönderdim, 1 hafta içinde klavye değişip geri geldi. Baya şaşırmıştım..
Şimdilerde bu "misli ile değişim" işini de firmalar kötüye kullanıyor. Atıyorum "elimizde yok" diyor ama var. Çatır çatır stokta gösteriyor adam parasını verirsen, ama değiştirmeye yanaşmıyor. Yasaların bu anlamda revizeye ihtiyacı var.
Ama ülke ülke değil ki, lunapark, herkes istediği gibi cirit atıyor.
-
Genel merkezin bu tür cevaplar vermesi gerçekten düşündürücü. Bende şahsen LG almam bunları okuduktan sonra. Takipteyiz bakalım sonuç ne olacak.
Avrupada bu hareketleri yapamazlar gerçekten. Türkiye yi 3. sınıf ülke gördükleri için rahatlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi procaptain -- 17 Ekim 2022; 9:39:49 > -
Up
-
kutudan çıkan kulaklık arıza yapınca telefonu da yetkili servise almak isteyen firma
-
beyaz eşyada çan çin çonlardan uzak durun
-
LG'nin hiçbir zaman kaliteli ürünleri olmamıştır ve herzaman da Samsung'un gerisinde kalmıştır . Hayatta LG almadım almam da
-
büyük geçmiş olsun.
az para değil bahsettiğiniz meblağ, umarım en kısa sürede lehinize çözülür.
-
headshot yapmışsınız...
-
Firmanın niyeti kötü olduktan sonra, THH'de lehinize çıkacak kararın da pek bir önemi yok. Şu an THH'de lehime verilen bir kararın reddi için, firmanın aleyhime açtığı bir dava 2017 yılından beri devam ediyor. Evet 2017'den beri :(
-
Çoğu arkadaşın birleştiği bir konu var; "biz vatandaşlar / tüketiciler olarak zihniyetimizi değiştirmeliyiz".
"Burası Türkiye ya, hiç bir şey değişmez" diye sorumluluğunuzu üzerinizden atmayın! En büyük sorumluluk tüketiciye yani bizlere, vatandaşlara düşüyor.
Biz zihniyetimizi ve davranış tarzımızı değiştirmez isek, buna layık olduğumuz şekilde davranılmayı ve yönetilmeyi kabul etmiş oluruz. Oy verirken nasıl saçma bir düşünce tarzı ile, "bunlar çalıyorlar ama çalışıyorlar" zihniyetinde olduğu gibi çalmayı makul gören bizler, ürünü iyi diye berbat bir servis anlayışını kabullenmemeliyiz. Verdiğiniz oy kadar çalışarak didinerek kazandığınız para da kutsaldır. Paramıza da oyumuza da sahip çıkmamız lazım. İşte, önce tüketicinin yani vatandaşın bu zihniyete sahip olması lazım! O zaman, bu Türkiye'de çok şeyler değişir, hem de istediğimiz şekilde...
Tüketici kanunlarına rağmen tüketiciyi önemsemeyen ve değer vermeyen LG Türkiye gibi firmaların ürünlerini satın almayarak bu tür çağdışı kalmış, meslek ahlakından uzak firmaları cezalandırmak ve başkalarına da ibret olmalarını sağlamak biz tüketicilerin görevi ve sorumluluğudur.
LG Türkiye "adam olana kadar" yani, müşterisine yasalarla tanınan haklar ve mesleki ahlak kuralları çerçevesinde hizmet verene kadar LG marka ürünleri almayın ve aldırmayın!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 17 Ekim 2022; 15:34:34 >
-
Oled uzak durulması gereken bir teknoloji, ben LG 65e7v 2017 de 22Bin e almıştım. 6 7 ayda ekran yanığı oluştu. Servisi aradım televizyonu aldılar panel değişecegini söylediler.. ben kabul etmedim ya sıfır cihaz yollayacaksınız yada geri ödeme yapacaksınız dedim. ikame televizyon teklif ettiler onuda kabul etmedim. 1 gün sonra red geldi hemen şirket avukatımızla bunların genel merkezine intikal ettik. Bir servis bölge müdürümü ne şimdi ismini hatırlamıyorum. Bu televizyonlar hassas televizyonlar kullanma kılavuzunu okumanız gerekirdi denildi. Her neyse ben avukat baskısıyla paramı kısa sürede aldım. En büyük avantajım 1. şirket üzerine almam ve iade faturası kesebilmem. 2. Avukatımız Geçmişte Lg telefonların tüketici mahkemelerinde heyet olarak görev yapmış bir avukattı.
Bu konunun dışında televizyonumdan çok memnundum. işletim sisteminin hızı kumandanın kullanışlı olması. internette cok akıcı dolaşabilmen kanal geçişleri vs muntazamdı.
Para iadesini aldıktan sonra Sony 75xf9005 aldım. Pişmanım.
Bu kadar embesil bir işletim sistemi
internette hantallık, eski tip kumanda, sınırlı arc desteği
Televizyonun tam kapanmaması işletim sistemi her zaman açık uyku moduna alıyor kendini sadece
Herneyse çöp bir televizyon Bozulursa Lg miniled e geçicem
-
Savaş hocam öncelikle geçmiş olsun, can sıkıcı bir durum yaşamışsın. Daha önce vatanbilgisayar'dan aldığım Lg 48c1, kurulduktan 3 gün sonra ekranda çıkan dikey çizgiler sebebiyle servise gitti. Benim cihazım içinde paneli değiştirelim dediler, ancak kabul etmeyerek para iadesi aldım.
Sonrasında forumdan Burak hocam'dan yine Lg 48 c1 aldım ve sorunsuz kullanıyorum. Bu işler günümüz Türkiye'sinde ne yazık ki şansa kalmış gibi görünüyor. Kısa sürede yaşadığın sorunun çözüleceğini düşünüyorum.
******
Konuya yazılan son mesajların geneli, Lg almayın yada aldırmayın tarzında yazılmış. Lg'nin savunucusu değilim, ancak her marka hakkında internet üzerinde binlerce şikayet olduğunu unutmamak gerekiyor.
Herkes her aldığı ürünü sorunsuz kullansa keşke, ne yazık ki firmaların kalitesizliği, servislerin tutumu ve kanunlarda yaşanan açıklar bunu sorunsuz kılmıyor.
Kendimden örnek vereyim.
Evimde
2 tv var, 1 vestel, 1 lg 48c1 oled.
çamaşır makinesi lg
fırın arçelik
bulaşık makinesi beko
buzdolabı samsung
Hepsi birbirinden farklı marka ve modellerde ürünler. Vestel'i birisi evine sokmazken, ben memnun bir şekilde kullanıyorum. Ya da arçelik fırın alıp birisi sorun yaşıyorken, yine ben sorunsuz kullanıyorum. Ben sorun yaşamadım diye, başkaları yaşamayacak ve o marka çok çok iyi demek değil.
Özetle; her markanın her ürünü kaliteli ve sorunsuz değil. 2000'ler de aldığımız beyaz eşyaları 10-15 yıl kullandıysak, şu an aldığımız eşyalar garanti süresi dolmadan bozulabiliyor. Yani tepeden tırnağa bir kalitesizlik söz konusu.
-
Çok teşekkürler Erdal Hocam. Kesinlikle marka bağımsız tüm firmalarımızın Türkiye Cumhuriyeti yasalarınca belirlenmiş kanunlara harfiyen uymasını bekliyoruz. Bunun haricindeki tüm tavır ve davranışlar, usülsüz, kanunsuz ve çağ dışıdır.
Zaten temennimiz de bu durumun biran önce son bulması, tüketicinin hakları bilinmesine rağmen, kasten mağdur edilmemesi, kanun maddeleri arasındaki açıklıkların didiklenmesi yerine, kullanıcı memnuniyetine önem verilmesidir. Eğer bu yaşadıklarım bir şeylere milat olacaksa inanın yaşadıklarımın zerre önemi yok. Varsın cefasını ben çekmiş olayım. 😊
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X