FTTH altyapılarda sorgulamada bu ibare çıkıyor, çünkü Türknet, Türk Telekom altyapısı üzerinden 100 Mbps üzeri paket sunmuyor kullanıcılara. Ama altyapı desteklemiyor değil, Türknet vermiyor. Şuan başka ISS'de 1000 Mbps alabiliyorum. Dolayısıyla benim fiber altyapımın desteklediği değil, Türknet'in verdiği maksimum hız bu. Ve bu hem aynı altyapı üzerinden daha yüksek hızları verebilen ISS'ler açısından tüketiciyi yanlış bilgilendirerek haksız rekabete yol açıyor hem de tüketicinin yanlış bilgi edinip daha yüksek hız alamayacağını sanmasına yol açıyor.
Bu ifadenin acilen düzeltilerek size sunduğumuz maksimum hız bu gibi birşey yazılması lazım.
Merhaba arkadaşlar başlıktaki LG GN-M702HLHM model buzdolabını 2017 yılında 2950 TL'ye almıştım. Dün hiç bir sebep yokken bir anda soğutması durdu. Tamamen kesti soğutmayı. Wattmetre ile kontrol ettim prizden 2 watt elektrik çeker durumdaydı yani çalışmıyordu. Servis çağırdım, servis elektronik kartın arızalı olduğunu söyledi ve ücretinin 4700 lira olduğunu söyleyip 200 lira da kapora aldı. Servis yetkili LG servisi, LG üzerinden yönlendirterek çağırdım. Ancak kafamda çok deli sorular var.
1- Tamam ekonomi çok kötü durumda ama 2950 liraya aldığım buzdolabının sadece elektronik kartının 4700 lira olması?
2- Üst düzey sayılabilecek bilgisayar anakartlarının premium modellerinin başladığı fiyat aralığında, buzdolabını yönetmekten mesul dandik anakartın 4700 lira olması?
3- Elektronik kartın bozuk olması durumunda ön paneldeki ayar düğmelerinin de çalışmaması gerekmez mi? Hygiene fresh, express freeze, derece artırma azaltma gibi işlev tuşları ve led ekran çalışıyor gibi görünüyordu soğutma işlemi çalışmasa da.
4- Çalışan kartı alıp bozuk kart ile değiştirmeyeceklerine dair güvenim de yok, aklıma gelmedi bir kağıt vs de almadım parçayı alıp gittiklerinde.
Teknik bilgisi veya benzer servis tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim. 5 yıllık buzdolabında böyle bir maliyetle karşılaşmaktan ötürü aşırı canım sıkıldı..
MSI Gaming X Trio 6900 XT Restart Sorunu
Arkadaşlar, MSI Gaming X Trio 6900 XT ekran kartı aldım yeni. Özellikle yüksek grafikli oyunları açtığımda bir anda pc reset atıyor. Bir kaç kere de sürücü zaman aşımı diye bir hata aldım (oyun donuyor ve kapanıyor). Bu kartla tavsiye edilen PSU 850 Watt. 3x8 Pci-e Pin girişi var.
Kullandığım PSU Thermaltake'in 750 Watt Gold Sertifikalı bir PSU'su. PSU'dan çıkış iki tane kendi orjinal kablosuyla çoklayıp 3 tane olarak bağlıyorum. İşlemci 9900K.
PSU yetmiyor mu diye düşünüyorum ama kart 190W işlemci 60W falan tüketirken oluyor bu durum. O yüzden kesin PSU'dan da diyemedim. Kart bozuk olabilir mi yoksa PSU'dan mıdır bir akıl danışmak istedim.
Yine sebep olarak PSU olsa sentetik testlerde de sorun yaşamam gerekir diye düşünüyorum ama onlarda da bir sorun yok. Power limit'i -10 yaptığımda da yaşadım bu sorunu. Ama yine de bir anlık kafayı yiyip anlık olarak 500W çekmeye kalkıyor olabilir mi diye de düşünüyorum.
Sennheiser GSP 300 Oyuncu Kulaklığı Yanıyorrr
5 Kasım 2020 tarihinde Amazon.com.tr üzerinden 405-4944112-8309947 sipariş numarası ile sipariş verdim. 6 Kasım 2020'de siparişim teslim edildi. Kargo kutusunu olması gerekenden daha ağır hissedince ve Amazon'un paketlemelerinin güzel olduğunu da düşündüğümden dedim ki iyice abarttılar bu paketleme işini ne gerek var bu kadar paketlemeye israf diye düşündüm. Saf saf paketi açıyorum hala uyanmadım. Paketin içinden en adi markadan (marka adı vermeyeyim) kedi maması çıktı ki benim siparişim ile alakası yok. MNG Kargo, kutuları karıştırdı herhalde diye hemen kutunun üstüne baktım yan mahalleden birinin kutusu falandır diye, kutu üstünde benim isim benim adres onda sıkıntı yok. Kutunun içinden çıkan irsaliyeye bakayım dedim, Trabzon'dan bir müşterinin siparişi...
Bir ufak sinirlendim ama dedim neyse Amazon'u çok seviyoruz, bu sefer benim ve Trabzon'lu arkadaşın şanssızlığı olsun. Müşteri hizmetlerine yazdım direkt. Adamlar önce benim mağduriyetimi gidermek yerine;
Varan 1: Kedi mamalarını iade istediler. Dedim tamam iade ederim ama ben bunları taşıyamam kargo görevlisi gelsin alsın. Bu noktada sinirimi bozan şey önce benim gelmeyen siparişimi konuşmak yerine ilk etapta kendi mallarını iade istemeleriydi.
Varan 2: Benim sipariş ettiğim ürünlerin ücretinin ise iade edileceğini söylediler. Dedim ben iade istemiyorum siparişimi ulaştırın bana. Geç gelmesini, gelmesini gelmemesini geçtim siz para iadesi yapmak istiyorsunuz. Ben bu ürünleri bir daha aynı fiyattan alabilecek miyim belli bile değil. Bunu söylediğimde kargomun akıbetini bilmediklerini, ürünleri bana ulaştırmalarının mümkün olmadığını ve kesin olarak para iadesi dışında seçenek sunamadıklarını ilettiler. Fiyat konusundaki ısrarım sonunda siz aynı ürünleri sipariş edin fiyat farkı oluşursa bizimle iletişime geçin fiyat farkını iade edelim dediler. Yine yapıcı bir yaklaşım olduğu için ya sabır çekip tamam dedim.
Varan 3: Siparişimdeki ürünlerin hiç biri stokta kalmamış bu yüzden siparişi tekrar veremiyorum dedim. Normalde burda beklediğim o zaman siz benzer klasmanda ürünler sipariş edin ve biz yine fiyat farkını iade edelim gibi bir çözüm sunmalarıydı ama o da yok.
Varan 4: Siparişimdeki bedel tarafıma 10 gün içinde iade olacakmış. Bu sürede belki param yok ve aynı ürünleri başka yerden de alamayacağım ve mağdur olacağım ve belki aldığım şeylere acil ihtiyacım var?
Varan 5: Siparişin içerisinden başka birinin sipariş kağıtları çıktığı için ben Trabzon'lu arkadaşın kişisel bilgilerine vakıf oldum, aynı şekilde benim siparişimde kime gittiyse o kişi de benim kişisel bilgilerine vakıf oldu. Bunu en sona sakladım çünkü bence bu en önemlisi. Çünkü maddi hatalarını bir şekilde telafi etme şansları vardı çözümü beğenirsin beğenmezsin o ayrı ( ki ben beğenmedim ) ama bunun telafisi yok!!!
Varan 6: Tüm iyi niyetimle sunulan çözümlerden memnun olmadığımı, çalışan arkadaşa ilgisi için teşekkür ederek, onun çözüm sınırlarını aşıyorsa üst birimlere sorunuma bulunan çözümlerden aşırı mutsuz olduğumu ve bu yüzden de farklı bir çözüm önerisi olmayacaksa konuyu foruma taşıyacağımı belirttim. Ama sonuç değişmedi. Bu yüzden de bu konuyu açtım. Baştan söyleyeyim US Amazon'dan çok alışveriş yapmış birisi olarak Amazon'u çok seviyorum ve kimse burdan Amazon'u gömmeye çalıştığım sonucunu çıkarmasın. Sorun Amazon Türkiye'nin operasyonlarıyla alakalı ve belki de münferit bir olay. Ama ben bu sorunun daha yapıcı çözümlerle ele alınmasını beklerdim. Ve internette bu konuyu paylaşacağımı söylememe rağmen tutumlarını değiştirmedikleri için, Amazon'un ülkede beklediğimiz hizmet kalitesine ulaşması ve diğer firmaları da zorlayarak rekabeti attırması ve biz tüketicilere fayda sağlaması amacıyla konuyu öne çıkarmanızı rica ediyorum. Öne çıkarın ki Amazon süreçlerini daha iyileştirsin, diğer firmalarda rekabete mecbur kalsın. Amazon'u düzeltmezsek diğerlerini hiç düzeltemeyiz.
Not: Bu sürecin tek kazananı küçük dostlarımız sokak hayvanları oldu. Çünkü benim tepkilerimden ve adresten kargoyu belki de teslim aldırma imkanları olmadığından, mamaları taşıyamayacağımı ve eve kargo görevlisi göndermelerini söylediğim için ürünleri imha etmemi istediler. Bende imha etmeyeceğimi sokak hayvanlarına dağıtacağımı söyledim. Tek sevindiğim nokta bu. Lütfen konuyu öne çıkarın.
Hepsiburada ayıplı ürün rezaleti
asus t100ta internet hız problemi
|
NOTE 3 Ekranı kilitlerken Restart Atma sorunu
|
Son Giriş: 3 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 4 hafta
Mesaj Sayısı: 193
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 362
İkinci El Bölümü Mesajları: 42
Konularının görüntülenme sayısı: 6.879 (Bu ay: 78)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 289 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar