Şimdi Ara

Hepsiburada ayıplı ürün rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • (Şikayetvar'a başvurum (Tüketici Hakem Heyetine Başvurum

    d-market elektronik hizmetler ve ticaret a. ş (Hepsiburada.com) üzerinden satın almış olduğum HP Marka Smart Tank 615 model numaralı yazıcı kargodan teslim aldığım gün (7 Aralık 2019) (bugün) itibariyle çalışmaz (ayıplı mal) olduğu tarafımdan anlaşılmış ve Hepsiburada.com'dan malın ayıplı olması sebebiyle, ürünü geri göndermeye razı olduğum bilgisi verilerek iade talep edilmiştir. Ancak firmanın açılmış ürünü iade almayacaklarını ancak yetkili servisin bu yönde rapor vermesi halinde iade alacakları şeklinde verdiği bilgiye istinaden bu şikayet kaydını oluşturmaktayım. Firmanın beni kanunlar çerçevesinde servisle uğraşmaya yönlendirme hakkı olmadığını bildiğim için malını geri alarak ürün bedelini tarafıma iade etmesi hususunda gereğinin yapılmasını arz ederim.)

    Bu Tüketici Hakem Heyeti'ne yaptığım başvuruydu. Sadece şikayet etmekle kalmayacağım elimden gelen her mecraya yazacağım yaptığınız terbiyesizliği. Bir daha Hepsiburada'dan alışveriş yaparsam namerdim.))

    Merhaba dh ailesi. Bu konuyu hem bilgilendirme hemde destek amaçlı açıyorum. Ayıplı ürünleri firmalar geri almak zorundalar. Ancak hepsiburada işi yokuşa sürüyor. Bu tarz ahlak dışı hareketlerde bulunan firmaları teşhir etmeyi vatandaşlık görevi bildiğim için hem paylaşmak hem de sizden destek almak umuduyla konuyu açtım.
    Konuyu gelişmelerle güncelleyeceğim. Hoşçakalın.

    Hepsiburada ayıplı ürün rezaleti

    10 Aralık 2019 editi: Şikayetvar'a yazdığım şikayete daha tenezzül edip cevap bile vermediler.

    26 Aralık 2019 editi: Bugün 26 aralık ürünü kendilerine geri göndereli 8 gün onlara ulaşalı 6 gün oldu. Ürün 18 aralıkta onlara ulaştı. Karşıda ne bir muhatap var ne birimlerin birbiri ile koordinasyonu.
    Sürekli servise yönlendirip duruyorlar. 18 aralıktan beri ürün onlarda ama iade gerçekleşmiyor. Kargo bize ulaştı diye bir bildirim var gerisi meçhul.
    Hepsiburada'dan birşey alırken 10 kere düşünün derim.

    Tüketici hakem heyetine yaptığım başvuruda ise firmadan savunması istendi şeklinde bir durum güncellemesi olmuş.
    Gelişmeleri yine yazacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JustStreaming -- 26 Aralık 2019; 0:44:12 >







  • 26 Aralık 2019 editi: Bugün 26 aralık ürünü kendilerine geri göndereli 8 gün onlara ulaşalı 6 gün oldu. Ürün 18 aralıkta onlara ulaştı. Karşıda ne bir muhatap var ne birimlerin birbiri ile koordinasyonu.
    Sürekli servise yönlendirip duruyorlar. 18 aralıktan beri ürün onlarda ama iade gerçekleşmiyor. Kargo bize ulaştı diye bir bildirim var gerisi meçhul.
    Hepsiburada'dan birşey alırken 10 kere düşünün derim.

    Tüketici hakem heyetine yaptığım başvuruda ise firmadan savunması istendi şeklinde bir durum güncellemesi olmuş.
    Gelişmeleri yine yazacağım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.