İzmir /Aliağa lastikpark bayisin'den 4 adet Goodyear 225/45 R17 91Y lastik aldım 4 Ağustos 2020 de lastikler 6 -7 ayda dişlerinde yarıklar oluştu. Goodyear'a incelemek için göndereceğiz dediler gönderildi. Goodyear lastiklerin tanesine 460 lira para iadesi çıkarmış. Ben lastiklerimi tanesi 520 liradan den toplamda 2080 liraya aldım. Lastikpark bana şu anda size 1840 lira iade edeceğiz lastiklerin güncel fiyatı 700-750 liradan tekrar satın alabilirsiniz diyor. Bunun neresi mantıklı 2 sene garantili lastik bu bir de sürtünme payı kesilmiş. Lastik dişinin içi sürtünmüyor ki, sürtmesi gayet doğal. araba uçmuyorki sürtünme olmasın. Faturamı bayi kesti ama bayi diyor ki, ben bir şey yapamam ben aracıyım . Goodyear diyor ki aldığın yerle görüş herkes birine atıyor topu ben para iadesi istemiyorum. Lastiklerimin bire bir değişimini talep ediyorum. Tüketici Hakem Heyetine gidin diyorlar. rahat rahat hakem heyetinde %99 kazanıcam belki ama aylar sürecek aracıma çıkma lastik taktılar güvence vermiyor sürmek istemiyorum kolay yoldan halledelim diyorum yok müşteri memnuniyeti diye bir şey var bunu becerin. Beni 2 ay,3 ay bekletmek elinize bir şey geçirmeyecek. Lastikpark mı? Bir daha asla. Mağdur bırakılıyoruz. |
LastikPark Kalitesizliği Ayıplı ürün iade almıyorlar
-
-
-
-
Good year alarak hata yapmışsın illa yumuşak olacaksa Michelin almaliydin( ha yine TR ye uygun değil bunlar) ya da conti alacaktın çok var bunlardan sorun yasayan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam sen davanda haklısın ama o kadar çok şikâyet edipte kullanıcı hatası denip geri döndürülen varki inan bu parayı bile aldığına dua et diyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Farklı numaradan aramayı deneyin, işlerine gelmeyen numarayı işaretliyor olabilirler. Lastik konusundaki müşteri memnuniyetine önem veren marka duymadım bugüne kadar, çoğu zaman kullanıcı hatası diyorlar. Doğrusu misli ile değişim olmakla beraber mevcut piyasada kısmi iade bile olumlu geldi bana.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bütün lastik firmaları aynı. Malesef sonuç alamazsınız. Pandemi nedeniyle ne kadar sıkıntılı ürün varsa çaktılar millete.
2020 haziranda continental procontact 6 aldım 4 adet. 2 adeti kusurlu. Sertleşme var. Şirket gönderin inceleyelim muhabbeti yapıyor ama o işin sonucu az çok belli.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
lanet olsun valla billaha 6 ayda bir lastik mi alıcam ben taksiti yeni bitti 3200 lira şimdi 4 lastik verecem tüketici hakem heyetine
-
quote:
Orijinalden alıntı: ~Anor~
Bütün lastik firmaları aynı. Malesef sonuç alamazsınız. Pandemi nedeniyle ne kadar sıkıntılı ürün varsa çaktılar millete.
2020 haziranda continental procontact 6 aldım 4 adet. 2 adeti kusurlu. Sertleşme var. Şirket gönderin inceleyelim muhabbeti yapıyor ama o işin sonucu az çok belli.hazır cevaplar ki imalat ve işçilik hatası yoktur diyorlar başka bişey demiyorlar
-
Lastik basınçlarına bile bahane bulurlar çoğu firma aynı -
Oncelikle bu verdikleri parayi Size nasil bildirdiler.?Oncelikle bu cevaplari üründeki hatayi kabul ettiklerini gosterir.Elinizde yoksa Bunu yazili veya mail yoluyla almaya calisin.Urun ayipli oldugu icin birebir degisim veya fatura bedelini iade ederler.Buna satici degil musteri karar verir.Lastigin tamir sansi yok ve lastigi kullandiniz su kadar bedel keseriz diyemezler.Onlar sistemin agirligini kullanip musteriyi vazgecirmeyi veya verileni kabul ettirmeye calisiyorlar.Sansinizi deneyin olmazsa ayipli lastikleri geri taktirip hakem heyetine basvurun ve kanitlarinizi ekleyin.gecte olsa kesin sonuc alir icra ile isteginizi alirsiniz -
Mail atarsanız daha iyi olur elinizde yazılı belge olması için.
Attığınız mail'de Fatura ürünün adı, lastik üzerinde yazan üretim tarihi ve seri no gibi bilgiler.
Detaylıca derdinizi yazın. Geri dönüş olmazsa elinizde belge olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 15 Nisan 2021; 3:49:9 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hukuken sözleşmeden dönmek istiyorsan eğer ödediğin paraya faiz işler, satılan yaptığın giderler eklenir total paradan ayıplı maldan elde ettiğin fayda çıkarılır.
Ayıpsız cinsi ile değiştirilmesini isteyebilirsin. Bu olayda yararına olur ancak seçimlik hakkını gidip yazılı vs ben dönme hakkımı kullanacağım. Malı iade ediyorum paramı verin gibi bir şey istemişsen seçimlik hak sonradan değiştirilmez. Kullanmadıysan hakkını ihtarname sms vs bildirebilirsiniz.
Şahsi kanaatim dönme seçimlik hakkı açısından verilen teklif kabule değer gibi 2000Tl nin faizini hesaplanan akdi yıllık %9 çok para değil. 6 aylık kullanım 5000km desek oda düşülecek total paradan çıkan sonuçla teklif edilen para arasında kayda değer bir meblağ olmayacak.
Haklarını kanunen aramana engel yok ama hakem heyetine gidiyorsun karar çıkıyor itiraz ediliyor mahkemesi vs 1.5 yıl haklı çıkarsın ama adalet biraz geç tecelli ediyor. Mesela geçen hafta tüketici mahkemesinde ayıplı iphone 6 bedel iade davamızda karar çıkacaktı hakim izin almış dava 5 ay sonrasına (Eylül adli tatilden sonrasına) ertelendi. Ben eminim hakimin bu tarihte tayini çıkacak eylülde hakim değişecek zabıtlar okundu hazır çıkacak bitmiş dosyada kararı 2021 sonuna kadar ertelenmiş oldular. Adalet sistemi salyangoz usulü çalışıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
benim bildiğim tüm lastik firmaları kalan diş derinliğine göre para veriyor. Diş derinliği bitmeye yakın lastiğe sıfır lastik ücreti ödemezler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lastiği aldığım bayinin istanbul’da yetkili kişi olarak tanıttıkların kişiden whatsap üzerinden öğrendim sonra bayiye giderek bu sonucu belgelemek için çıktı almaya gittim bayi çalışanı belgeyi yazıcıdan çıkartı tam vericekti ki bi telefon görüşmesi oldu bu belgeyi size veremem dedi bana goodyeardan daha farklı bi belge göndereceklerini söylediler belgeyi de paylaşıcam bu belgede de imalat ve işçilik hatası olmadığı yazmışlar lastiklere yüzdelik pay vermişler oyun var burda tanesi 460 lira ödeme keyfi hayatta yapmazlar müşteri memnuniyeti falan da değil bu
-
Bir hatanin kabulü söz konusu, ise ayıpsız misli ile değişim ya da ücret iadesi son kullanıcının kararıdır.
Firmalar bundan kaçınmak için, ürünün ayıpsız olduğunu ama müşteri memnuniyeti için değişim yapılacağını iddia eder.
Bu nedenle bu aslında sizi probleminizi çözmez. Siz hakkınızı almak istiyorsanız THH ya da mahkemeye basvuracaksiniz.(bunların hepsi belge niteliğindedir)
Eğer durumunuz el veriyorsa ve ürün ayıpsız olmadığına eminseniz hakkınızı araya devam edin. Evet uzun sürer ama bu bir lastik sonuçta sarf malzeme araba sizde olduğu sürece elbette lazım olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 15 Nisan 2021; 8:37:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben daha hayatımda lastikte bizim hatamız var deyip geri alan görmedim.
-
Aldırana kadar uğraşacam bunlar alışmış tutmuşlar bitane avukat bu işlere bakan milletin cebine nasıl çökeriz diye -
Bire bir değişim yapmalılardı, kötü olmuş isimleri için. Mahkeme uzun sürecek olsa da tek yol gibi görünüyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Madem imalat veya işçilik hatası yok o zaman neden iade alıyorlar?
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Hocam sen davanda haklısın ama o kadar çok şikâyet edipte kullanıcı hatası denip geri döndürülen varki inan bu parayı bile aldığına dua et diyorum
|
Benzer içerikler
- ehliyette 102 kodu kaldırma
- renault paketleri
- cam suyuna antifiriz konulur mu
- mga balata nerenin malı
- sarı ışıkta geçmenin cezası 2024
- togg fabrikası gemlik"te nerede
- toyota corolla 2023 fiyat listesi
- fiat 600 fiyat
- bayiden sıfır araba fiyatları
- ford f-line fiyat
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X