Merhaba Arkadaşlar, Mediamarkt online’dan bir monitör satın almayı düşünüyorum, ancak ürünü denerken bir sorun çıkarsa iade için önce teknik servise yönlendirileceği söylendi. Bu durum 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’a aykırı değil mi? Ayrıca, üründe herhangi bir sorun olmasa bile memnun kalmazsam iade sürecinin zor olacağını düşünüyorum. Tüketici Hakem Heyeti ile uğraşmak zorunda kalmak istemiyorum. Bu konuda Mediamarkt ile daha önce sorun yaşayan oldu mu? Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EskilerdenBirDost -- 24 Mart 2025; 14:6:45 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Mediamarkt Cayma/İade/Değişim Politikası





-
-
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ne göre, Mediamarkt gibi online satış yapan firmalardan satın alınan ürünlerde, herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin 14 gün içinde cayma hakkı mevcuttur bu hakkın kullanımı için ürünün teknik servise yönlendirilmesi şartı koşulamaz, zira cayma hakkı ürün arızalı olmasa dahi sadece tüketicinin kararıyla kullanılabilir ancak ürünün kurulmuş, kullanılmış veya ambalajının bozulmuş olması hâlinde cayma hakkı bazı ürünlerde sınırlanabilir bu nedenle kutuyu açmadan ürünü denemek teknik olarak mümkün değilse satıcının açıkça ve yazılı olarak bu durumu önceden belirtmesi gerekir firmaların iade sürecini keyfi şekilde zorlaştırması hukuka aykırıdır ve böyle bir durumda Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurarak haklarınızı aramanız mümkün
-
Bilgi için çok teşekkür ederim. Ben yine de güvenemediğim için Amazon, Hepsiburada, Trendyol müşteri hizmetlerinden ürün stoğu talep edeceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X