Şimdi Ara

LG TV kayıp kanal ve 4k Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
28.154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,
    Geçenlerde LG 43UH650V aldım. Servis kurulumunu yaptı, USB den kanal attı ama "hata verdi, siz kanalları baştan aratırsınız" deyip gitmişler. Kanal listesine baktığımda bazıları yoktu. Biz de yeni uydu bağlayıp fabrika ayarlarına döndükten sonra tüm kanalları arattık. Ancak bazı kanallar yine yok. örneğin 18, 19 dan sonra 22 ye atlıyor. 20, 21 yok. 30dan 37ye atlıyor. kanal sıralamaya girdiğim zaman da aynı. 37.kanalı alıp ta 36ya taşıma gibi bir durum yok çünkü 36 diye kanal yok.
    Bir de TRT 1 ULTRA HD kanal var gözüküyor ancak açılmıyor. Sebebi uydunun tam ayarlı olmamasından mı yoksa farklı bir sebepten mi kaynaklanmaktadır?
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    LG TV Kayıp Kanal ve 4K Sorunu Çözümü

    Eğer LG televizyonunuzda kanal kaybı veya 4K sorunları yaşıyorsanız, sorunu çözmek için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

    • Kanalların Kaybolması:

    • LG TV'nizin ayarlar menüsüne gidin.

    • "Kanallar" seçeneğini seçin.
    • "Otomatik Kanal Arama"yı çalıştırın.
    • TV'niz tüm mevcut kanalları tarayacak ve listeye ekleyecektir.

    • Kanal Atlama Sorunu:

    • LG TV'nizin uzaktan kumandasının pil gücünün zayıf olup olmadığını kontrol edin.

    • Uzaktan kumandanın engelsiz olduğundan emin olun.
    • TV'nin uzaktan kumanda sensörünün temiz olduğundan emin olun.
    • Uzaktan kumandanızda herhangi bir hasar veya sorun olup olmadığını kontrol edin.

    • Kanal Numaralarının Kaybolması:

    • LG TV'nizin ekran ayarlarını kontrol edin. Kanal numaralarının gizli olup olmadığını kontrol edin.

    • TV'nin yazılımının güncel olduğundan emin olun. Yazılım güncellemeleri genellikle hata düzeltmeleri ve performans iyileştirmeleri içerir.

    • Bazı Kanal Numaralarının Yokluğu:

    • Hizmet sağlayıcınızla iletişime geçin ve kanalların servis dışı olup olmadığını kontrol edin.

    • TV'nizin tuner ayarlarını kontrol edin ve yanlış ayarlanmamış olduğundan emin olun.

    • Kanalların 1'den Başlamaması:

    • LG TV'nizin "Kanal Numaralandırma" ayarlarını kontrol edin. Kanal numaralandırmasının "L" (Mantıksal) olarak ayarlı olduğundan emin olun.

    • Kanalların Tamamen Gitmesi:

    • LG TV'nizin dijital sinyal gücünü kontrol edin. Sinyal gücü zayıfsa, kanallar kaybolabilir.

    • TV anteninizi kontrol edin ve düzgün bir şekilde takılı olduğundan ve hasar görmediğinden emin olun.
    • Hizmet sağlayıcınızla iletişime geçin ve şebekede bir kesinti olup olmadığını kontrol edin.

    Yukarıdaki adımları uyguladıktan sonra hala sorun yaşıyorsanız, bir LG yetkili servisiyle iletişime geçmeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • rockcash kullanıcısına yanıt
    merhaba, aynı sorunları bende yaşıyorum, siz çözüm bulabildiniz mi?
  • rerod R kullanıcısına yanıt
    evet buldum. kanal ayarlaryna girince sa? üstte atla/gizle gibi bir seçenek var. Test yayynlary yada görüntü alynamayan kanallary kapatyyor tv kendili?inden. o seçene?e tyklayynca tüm kanallar gözüküyor. sonrasynda USB ile tüm kanallary laptopta kanal syralama programy ile syraladym. sorun ortadan kalkty. hatta gereksiz kanallary da sildim. ?imdi sorun yok. TRT 4K da düzeldi. sanyrym hala deneme a?amasy sorunlary. kolay gelsin.
  • Üst yorumdaki gibi değil de, müşteri hizmetlerinin yönlendirmesiyle başka bir şekilde yaptım. Lg nin sayfasında da yazıyormuş söylediklerine göre. Mevcut kanal sıralamanız silinip, baştan kurulacak.
    Kanal ayarlamada Turksat değil diğer operatörler seçili olacak şekilde arama yapılması lazım, bir iki ayarı daha var, web sitesinden yönergeleri takip ederek ilerlemenizi tavsiye ederim. Aksi durumda ayarları bozma ihtimali de var. Müsait olduğumda mesajı düzeltip anlatmaya çalışacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, bu sorunu bende yaşıyorum. Bende öyle bir bölüm göremedim! Rica etsem ayrıntılı yazabilir misiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.