< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 26 Eylül 2021; 16:33:35 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teslaa89 -- 26 Eylül 2021; 17:5:48 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
En son fotodaki biti 8 yapacaksın diğer ayarlar doğru. Series X’in içinden çıkan kabloyu kullanacaksın başka marka kabloya gerek yok. Yine sorun devam ediyorsa konsol kaynaklı sorun olabilir bir de hem xbox ın hem de tv nin görüntü ayarlarını resetlemeyi deneyin. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Kablonun hdmi 2,1 destekli olduğuna emin misin ki? |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Tamam iyi hoş da kablo 2.1 değilse 4k 120hz olmaz xbox onu 2k olarak algılıyordur o yüzden sorun kalmamıştır. |
İlginç, demek ki kablonun bir numarası yok. Sorunun çözülmesine sevindim hocam. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |