Arkadaşlar benim tv 12 günlük. Foto benim tv'ye ait. Durumu en az beş kez servise anlattım hep beni ikna etme yoluna gittiler.Tv LM660S. En sonunda eve arıza tespit için gelmeye ikna oldular. Bunun için normal diyorlar. Bu sıkıntının karanlıkta yoğun olduğunu ve beni çok rahatsız ettiğini söyledim. Servis sahibi akşam eve gelme gibi bir zorunluluğunun olmadığını ve gündüz geleceğini söyledi. Ben gündüzde anlarım bir arıza varsa diye söyledi.Ne yapacağımı şaştım. Neredeyse adamla birbirimize girecektik. Bunların böyle bir lüksü var mı? Bir de ekranın alt köşesine yakın bir yerde (özellikle yeşil renklerde ve maç seyrederken)2cm karelik bir beyazlık göze çarpıyor. Onun çözümü nedir acaba? Arkadaşlar bir de yasal olarak ne yapabilirim.Servis büyük bir ihtimalle arıza kaydı yok diyecek yine de hak arama yoluna gidebilir miyim?