Şimdi Ara

LG Yetkili Servis Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.239
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi günler,

    25 Şubat tarihinde LG G3 telefonumun ekranında sorun çıktı ve telefon kullanılamaz hale geldi. Ayrıca telefonda daha önce LG G3 lerde bulunan kronik kasa çatlağı sorunu ve kulaklığın çalışmaması sorunu vardı.
    27 Şubat tarihinde yani ilk iş günü telefonumu İstanbul Perpa da bulunan yetkili servise sorunlarımın yazılı olduğu bir kağıtla birlikte gönderdim.
    *Ekran sorunundan bahsettim.
    *Kulaklık sorunundan bahsettim.
    *Şarjın az gitmesinden bahsettim.
    LG G3 LERDE KRONİK BULUNAN KASA ÇATLAĞI SORUNUNDAN BAHSETTİM.
    28 Şubat günü telefon İstanbul Perpada bulunan LG servisine ulaştı.
    ** Mart günü telefonum kargo ile eve geri yollandı, annem teslim almış.
    *Ekran sorununu düzeltmişler.
    *Kutu içinde kulaklık olmasına rağmen kulaklık yok denmiş forma.
    *Batarya ile ilgili bilmem ne işlemleri yapıldığı yazılmış.
    ***KASA ÇATLAĞI SORUNU İLE İLGİLİ ŞİKAYETTE BULUNMAMA RAĞMEN BU SORUN SERVİS KAYITLARINA GEÇMEMİŞ!!!

    Ertesi gün telefonu tekrardan servise gönderdim.
    *Bu sefer sadece LG G3 LERDE KRONİK BULUNAN KASA ÇATLAĞI SORUNUNDAN VE KUTU İÇİNDE OLMASINA RAĞMEN KUTUDA YOK DEDİKLERİ KULAKLIK OLAYINA DEĞİNDİM.
    Telefon yine ertesi gün servise ulaştı. Ama bu sefer 1 hafta sonra 20 Mart tarihinde servis giriş işlemini gerçekleştirdiler.
    Telefon servis kayıtlarına girdikten sonraki günlerde servisi bir kaç kez aradım, ve bir aramamda telefonun sorunları servise ne olarak girildiğini sordum, telefondaki hanfendi bana servise Kulaklık sorunu ve batarya sorunu ile servise giriş kaydı yapıldığını söyledi. LG yetkili servisinin bir kez daha resmen MÜŞTERİSİNİ ENAYİ YERİNE KOYDUĞUNU ÖĞRENİNCE durumu anlattım, belirttiğim sorunun servis kayıtlarına geçmediğini söyledim. Telefondaki hanfendi servise mail atacağını söyledi, daha sonra gelişme olunca beni arayacağını söyledi, tamam diyip telefonu kapadım.
    Ertesi günlerde her gün servisi aradım, ancak adam akıllı bir sonuç elde edemedim, sürekli servise mail atılmış, dikkate alırlar dendi.
    Facebook sayfalarına yorum yaptım, mesaj attım ilgileneceğiz dendi, LG sayfasına sorunu bildirdim ilgileneceğiz dediler.

    Ancak bu akşam evden aradılar ve telefonun yeniden geldiğini öğrendim, evdekilere kutuyu açmalarını söyledim, servis formunda kulaklığın değiştiği yazıyormuş ve kulaklık değişmişte, batarya ile ilgili önceki şeyler yazılmış, ölçüm filan yapıldığı ile ilgili. AMA LG G3 LERDE KRONİK OLARAK BULUNAN KASA ÇATLAĞI SORUNU SERVİS FORMUNA GİRİLMEMİŞ. Ayrıca önceki gönderdiğimde sorunun yazılı olduğu el yazısı kağıdı göndermişlerdi, ama bu sefer göndermemişler o kağıtları.

    LG SERVİSİ BİR KEZ DAHA RESMEN MÜŞTERİSİNİ ENAYİ YERİNE KOYDU

    BU POSTU LG NİN GÖRÜP YETKİLİ SERVİSLERİNE GEREKLİ UYARIDA BULUNMASI VE SORUNUMU BİR AN ÖNCE ÇÖZMELERİ İÇİN AÇIYORUM.

    ŞUAN BELGELER YANIMDA DEĞİL AMA VAKTİM OLUNCA SERVİS FORUMLARINIDA BURAYA YÜKLEYECEĞİM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Konyahmet -- 28 Mart 2017; 8:38:36 >







  • 28 Mart çarşamba günü telefonu aynı servise yeniden gönderdim, 29 Mart çarşamba günü telefon ellerine ulaştı. Ancak telefon hala sisteme giriş yapılmadı!
  • 21 Martta bende bıraktim LG Türkiye servisine sorunsuz. Hatta şarj kablosunda kırık vardi kadin bu kullanici hatasina girer demişti fakat onuda almişlar işleme. Birazda çabalamiştim fikirleri değişti herhalde kablo için.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.