Şimdi Ara

LIMANGO WD MY PASSPORT HARDDISK TUKENDİ (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
2
Favori
11.140
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoMiSeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: kontendoo

    beni de aradılar. işin komiği, ilk sıpariş verenler bizleriz, en son aranann da yine bizleriz. beni aradıklarına bir bir anlattım. ben sizi aradım, siz üstüne basa basa 2 tb dediniz, hiç mi şüphelenip tedarikci firma ile ya da diğer yetkililerle konuşmadınız dedim. sonra benim ücretin iadesi nasıl olacak dedim. eğer hiç olmamış gibi yapacağız deselerdi, uğraşmaya deymez diyerek iptal edecektim fakat taksit taksit olacakmış. ben de yasal haklarımı arayacağım, siz gönderin ürünü dedim. THH'ne gideceğim, sözleşmeden doğan haklarım belli.

    beni de aradilar yanlışlık olmuş vs. diye ben de kabul etmedim bir kaç ss var elimde paylaşalım gereğini yapalım

    ne oldu comiser senin hdd geldi mi. bu arada şu SS'leri verebilir misin. yarın 20'ye yakın çıktı alıp öyle gideceğim THH'ne.




  • Ben de hem 2TB varken, hem de 1TB yaptıklarındaki ekran görüntülerini aldım. İlk postadaki ekran görüntülerini yollarsanız "aynı olayı 1 hafta önce de yapmışlardı " diye olayı iyice sağlamlaştıracağım.
  • http://store.westerndigital.com/store/wdus/en_US/pd/productID.247596800/parid.13092300/catid.13093000/categoryID.58729200

    bu sayfanın da çıktısını alın arkadaşlar aldığımız ürünün kodunun aslında hangi hard diske ait olduğunu gösteriyor firmanın kendi sitesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kontendoo

    arkadaşlar bana da aynı şekilde göndermişler. şimdi biz bu şekilde THH'ye gidip de bu yaptıklarını gösterelim mi yoksa iade ettikten sonra mı gidelim?

    kesinlikle bu yaptıklarını gösterin THH'e,göndermeden önce .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: kontendoo

    arkadaşlar bana da aynı şekilde göndermişler. şimdi biz bu şekilde THH'ye gidip de bu yaptıklarını gösterelim mi yoksa iade ettikten sonra mı gidelim?

    kesinlikle bu yaptıklarını gösterin THH'e,göndermeden önce .

    İade ettikten sonra ne anlamı kalacak Thhe başvurmanın. teslim al, açma. öyle başvur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben bugüne izin alamadım, yarın sabah gideceğim.
  • Thh ne dilekçe veren arkadaşlar örneklerini buraya koyabilirler mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Thh ne dilekçe veren arkadaşlar örneklerini buraya koyabilirler mi ?

    hakem heyetlerinde matbu dilekçe var zaten.

    ama google dan bir araştırın. muhakkak buna benzer dilekçeler bulursunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser


    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Thh ne dilekçe veren arkadaşlar örneklerini buraya koyabilirler mi ?

    hakem heyetlerinde matbu dilekçe var zaten.

    ama google dan bir araştırın. muhakkak buna benzer dilekçeler bulursunuz.

    Bu tarzda yazılmış bir dilekçe yok. Thh ne sormuştum. Kendiniz yazacaksınız demişti. Yazan bir arkadaş buraya eklemedikçe boşuna kimse dilekçe örneği aramasın.
  • arkadaşlar bugün gidecek olan varsa, bizi de bilgilendirsin lütfen. ben yarın 9 gibi çıktıları almak için giderim, 10'da da nişantaşı THH'de olurum, yaklaşık 15 tane çıktı ile sağlam bir sunum yapacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kontendoo -- 13 Eylül 2012; 11:28:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    quote:

    Orijinalden alıntı: xweser


    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Thh ne dilekçe veren arkadaşlar örneklerini buraya koyabilirler mi ?

    hakem heyetlerinde matbu dilekçe var zaten.

    ama google dan bir araştırın. muhakkak buna benzer dilekçeler bulursunuz.

    Bu tarzda yazılmış bir dilekçe yok. Thh ne sormuştum. Kendiniz yazacaksınız demişti. Yazan bir arkadaş buraya eklemedikçe boşuna kimse dilekçe örneği aramasın.

    ben hızlıal ı şikayet için gittiğim il tüketici hakem heyetinde matbu dilekçe vardı. demek ki her yerde olmayabiliyor.

    alın size örnek

    https://www.facebook.com/groups/357594687640223/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xweser -- 13 Eylül 2012; 11:31:10 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    quote:

    Orijinalden alıntı: xweser


    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Thh ne dilekçe veren arkadaşlar örneklerini buraya koyabilirler mi ?

    hakem heyetlerinde matbu dilekçe var zaten.

    ama google dan bir araştırın. muhakkak buna benzer dilekçeler bulursunuz.

    Bu tarzda yazılmış bir dilekçe yok. Thh ne sormuştum. Kendiniz yazacaksınız demişti. Yazan bir arkadaş buraya eklemedikçe boşuna kimse dilekçe örneği aramasın.

    ben hızlıal ı şikayet için gittiğim il tüketici hakem heyetinde matbu dilekçe vardı. demek ki her yerde olmayabiliyor.

    alın size örnek

    https://www.facebook.com/groups/357594687640223/

    Facebook a üye değilim. Dilekçeyi göremiyorum. Rica etsem buraya eklermisiniz?




  • dostum bayağı bir yazılmış mesaj var.

    bir incelenmesi gerekiyor.

    dilekçe olmasa da kanunun maddeleri paylaşılmış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    dostum bayağı bir yazılmış mesaj var.

    bir incelenmesi gerekiyor.

    dilekçe olmasa da kanunun maddeleri paylaşılmış.



    Konuyu görmeden mesaj yazmayayım dedim. Bahsettiğim tarzda dilekçe örneği yok. Ben çok araştırdım. Thh lerine sordum yok dediler. Şimdi olmadığını sizde söylediniz.

    Yapılan iade de ürünün parası iade edilmez ise bununla ilgili dilekçe bulunuyor. Fakat ürün yanlış geldi. İade ettin ve paranı aldın. Doğru ürünün gönderilmesini istiyorsun. Bu limango konusunda yaşanacak olan durum bu. Bu konu ile ilgili thh memurları ile 1 saat sohbet ettim. Lehinize karar çıktığında karşı taraf ürünü göndermez ise nasıl bir yaptırım uygulanacağını tesbit edemediler.Başka illeri aradılar birşey bulamadılar. Haciz gönderemeyiz çünki herhangi bir alacağımız söz konusu değil. Ürün iade edilmiş, para alınmış ben bu konudan bahsediyorum. Konu sıkıntılı. Çok ince bir şekilde yazılması lazım dilekçenin. Çünkü üst mahkemeye taşınma ihtimali var. Saçma, konuyu tam ifade edemeyen bir dilekçe ile mahkeme ve avukat masraflarını ödemek zorunda kalabiliriz.


    Bu konu ile ilgili elinizde dilekçe varsa görmek isterim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 13 Eylül 2012; 11:59:38 >




  • arkadaşlar bugün THH'ye giden oldu mu?
  • Arkadaşlar THH ne yazdığım dilekçeyi paylaşmak istiyorum.


    ................................. VALİLİĞİ
    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA


    Şikayet eden : ............................
    Şikayet edilen : Limango Dış Ticaret ve Sanal Mağazacılık Hizmetleri Ltd. Şti



    30.08.2012 tarihindewww.limango.com.tr sanal alışveriş sitesinden .......... sipariş numarası ile WDBY8L0020BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 2TB 2.5" USB 3.0 siyah taşınabilir diski 236.85 TL karşılığı satın aldım. Ürünün ödemesini yaptım. Tutar kredi kartımdan çekildi ve sipariş onayı mail adresime gönderildi. 13.09.2012 tarihinde limango tarafından siparişime istinaden gönderilen taşınabilir disk i kontrol ettiğimde tarafıma gönderilen ürününWDBBEP0010BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 1TB 2.5'' olduğunu gördüm. Gönderilen ürünün yanlış olduğunu yurtiçi kargo görevli sinede teyit ettirip kendisinden durumu açıklayan imzalı bir tutanak aldım. Yanlış gönderilmiş ürünüwww.limango.com.tr ye geri gönderdim ve satın aldığım ürünün tarafıma gönderilmesini talep ettim. Bana, satın aldığım WDBY8L0020BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 2TB 2.5" USB 3.0 siyah taşınabilir disk in gönderilmeyeceği bilgisi iletildi.
    Satın almış olduğum WDBY8L0020BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 2TB 2.5" USB 3.0 siyah taşınabilir disk in tarafıma gönderilmesini istiyorum. Tarafıma para iadesi yapılsa dahi aynı fiyat üzerinden siparişimin gönderilmesini talep ediyorum.



    Adres:
    .............................. Ad Soyad

    İmza

    Tarih: 14/09/1012


    Ekler
    1- Kredi Kartı Ekstresi
    2- Kargo Görevlisi Tutanağı
    3- Mail Adresime Gönderilen Sipariş Onay Formu
    4- Tarafıma gönderilmiş olan fatura fotokopisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 13 Eylül 2012; 21:11:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Arkadaşlar THH ne yazdığım dilekçeyi paylaşmak istiyorum.


    ................................. VALİLİĞİ
    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA


    Şikayet eden : ............................
    Şikayet edilen : Limango Dış Ticaret ve Sanal Mağazacılık Hizmetleri Ltd. Şti



    30.08.2012 tarihindewww.limango.com.tr sanal alışveriş sitesinden .......... sipariş numarası ile WDBY8L0020BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 2TB 2.5" USB 3.0 siyah taşınabilir diski 236.85 TL karşılığı satın aldım. Ürünün ödemesini yaptım. Tutar kredi kartımdan çekildi ve sipariş onayı mail adresime gönderildi. 13.09.2012 tarihinde limango tarafından siparişime istinaden gönderilen taşınabilir disk i kontrol ettiğimde tarafıma gönderilen ürününWDBBEP0010BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 1TB 2.5'' olduğunu gördüm. Gönderilen ürünün yanlış olduğunu yurtiçi kargo görevli sinede teyit ettirip kendisinden durumu açıklayan imzalı bir tutanak aldım. Yanlış gönderilmiş ürünüwww.limango.com.tr ye geri gönderdim ve satın aldığım ürünün tarafıma gönderilmesini talep ettim. Bana, satın aldığım WDBY8L0020BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 2TB 2.5" USB 3.0 siyah taşınabilir disk in gönderilmeyeceği bilgisi iletildi.
    Satın almış olduğum WDBY8L0020BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 2TB 2.5" USB 3.0 siyah taşınabilir disk in tarafıma gönderilmesini istiyorum. Tarafıma para iadesi yapılsa dahi aynı fiyat üzerinden siparişimin gönderilmesini talep ediyorum.



    Adres:
    .............................. Ad Soyad

    İmza

    Tarih: 14/09/1012


    Ekler
    1- Kredi Kartı Ekstresi
    2- Kargo Görevlisi Tutanağı
    3- Mail Adresime Gönderilen Sipariş Onay Formu
    4- Tarafıma gönderilmiş olan fatura fotokopisi

    şahsen bana cılız geldi bu dilekçe. benim dilekçem kısaca şöyle olur ;

    (fazla resmiyete girmiyorum, anlaışlsın diye)

    x tarihinde, limango'dan x markanın 2 terabyte'lık harddiskini aldım. ürünün ücretini ödedikten sonra, internetteki bir sitede, kampanya devam ederken yazılan bir yazı dikkatimi çekti. yazıda ; " 2 terabyte yerine 1 tb gönderecekler ve sıparişlerizin iptal olma sürecinde de paranızı işletecekler" iddiasını önemseyerek limango'ya telefon açtım. karşımdaki yetkili, böyle bir şeyin kesinlikle olmadığını, üründe bir yanlışlık olmadığını belirtti. daha sonra, iddianın geçtiği internet sitesindeki konu sildirtildi. üründe kesinlikle hata olmadığını belirten limango yetkilileri, aynı ürünü günlerce sattı. paralar hesaplarına geçtikten belli bir süre sonra ise müşterilerini arayarak üründe hata olduğunu belirttiler. beni, olaydan tam 1 hafta sonra aradılar. Telefondaki yetkili, 2 Terabyte'lık ürünün çok pahalı olduğu için limango'nun karşılayamayacağını ve 1 terabyte'lık modeli göndereceklerini söyledi. onların deyimiyle yanlışlık olmuş fakat ilk kampanya devam ederken uyarılmalarına rağmen ilk kampanyayı sonlandırmadılar, ikinci ve üçüncü kampanyaları da aynı hatayla gerçekleştirdiler. Kargo firmasının bana teslim ettiği ürün 1 terabyte'lık modeldir fakat üzerine, kasıtlı ve bilinçli olarak 2 terabyte'lık modele ait çıkartmalar yapıştırılarak müşteri aldatılmaya çalışılmıştır. vesaire vesaire.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kontendoo

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Arkadaşlar THH ne yazdığım dilekçeyi paylaşmak istiyorum.


    ................................. VALİLİĞİ
    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA


    Şikayet eden : ............................
    Şikayet edilen : Limango Dış Ticaret ve Sanal Mağazacılık Hizmetleri Ltd. Şti



    30.08.2012 tarihindewww.limango.com.tr sanal alışveriş sitesinden .......... sipariş numarası ile WDBY8L0020BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 2TB 2.5" USB 3.0 siyah taşınabilir diski 236.85 TL karşılığı satın aldım. Ürünün ödemesini yaptım. Tutar kredi kartımdan çekildi ve sipariş onayı mail adresime gönderildi. 13.09.2012 tarihinde limango tarafından siparişime istinaden gönderilen taşınabilir disk i kontrol ettiğimde tarafıma gönderilen ürününWDBBEP0010BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 1TB 2.5'' olduğunu gördüm. Gönderilen ürünün yanlış olduğunu yurtiçi kargo görevli sinede teyit ettirip kendisinden durumu açıklayan imzalı bir tutanak aldım. Yanlış gönderilmiş ürünüwww.limango.com.tr ye geri gönderdim ve satın aldığım ürünün tarafıma gönderilmesini talep ettim. Bana, satın aldığım WDBY8L0020BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 2TB 2.5" USB 3.0 siyah taşınabilir disk in gönderilmeyeceği bilgisi iletildi.
    Satın almış olduğum WDBY8L0020BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 2TB 2.5" USB 3.0 siyah taşınabilir disk in tarafıma gönderilmesini istiyorum. Tarafıma para iadesi yapılsa dahi aynı fiyat üzerinden siparişimin gönderilmesini talep ediyorum.



    Adres:
    .............................. Ad Soyad

    İmza

    Tarih: 14/09/1012


    Ekler
    1- Kredi Kartı Ekstresi
    2- Kargo Görevlisi Tutanağı
    3- Mail Adresime Gönderilen Sipariş Onay Formu
    4- Tarafıma gönderilmiş olan fatura fotokopisi

    şahsen bana cılız geldi bu dilekçe. benim dilekçem kısaca şöyle olur ;

    (fazla resmiyete girmiyorum, anlaışlsın diye)

    x tarihinde, limango'dan x markanın 2 terabyte'lık harddiskini aldım. ürünün ücretini ödedikten sonra, internetteki bir sitede, kampanya devam ederken yazılan bir yazı dikkatimi çekti. yazıda ; " 2 terabyte yerine 1 tb gönderecekler ve sıparişlerizin iptal olma sürecinde de paranızı işletecekler" iddiasını önemseyerek limango'ya telefon açtım. karşımdaki yetkili, böyle bir şeyin kesinlikle olmadığını, üründe bir yanlışlık olmadığını belirtti. daha sonra, iddianın geçtiği internet sitesindeki konu sildirtildi. üründe kesinlikle hata olmadığını belirten limango yetkilileri, aynı ürünü günlerce sattı. paralar hesaplarına geçtikten belli bir süre sonra ise müşterilerini arayarak üründe hata olduğunu belirttiler. beni, olaydan tam 1 hafta sonra aradılar. Telefondaki yetkili, 2 Terabyte'lık ürünün çok pahalı olduğu için limango'nun karşılayamayacağını ve 1 terabyte'lık modeli göndereceklerini söyledi. onların deyimiyle yanlışlık olmuş fakat ilk kampanya devam ederken uyarılmalarına rağmen ilk kampanyayı sonlandırmadılar, ikinci ve üçüncü kampanyaları da aynı hatayla gerçekleştirdiler. Kargo firmasının bana teslim ettiği ürün 1 terabyte'lık modeldir fakat üzerine, kasıtlı ve bilinçli olarak 2 terabyte'lık modele ait çıkartmalar yapıştırılarak müşteri aldatılmaya çalışılmıştır. vesaire vesaire.

    Yazdığınız tarz dilekçeye değilde köşe yazısına benzemiş . Şaka bir tarafa dilekçe yeterince açık ve anlaşılır olduktan sonra karar kesinlikle lehimize çıkar. Yeterince açık olmuş mu? İspat noktasında sıkıntı var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    quote:

    Orijinalden alıntı: kontendoo

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Arkadaşlar THH ne yazdığım dilekçeyi paylaşmak istiyorum.


    ................................. VALİLİĞİ
    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA


    Şikayet eden : ............................
    Şikayet edilen : Limango Dış Ticaret ve Sanal Mağazacılık Hizmetleri Ltd. Şti



    30.08.2012 tarihindewww.limango.com.tr sanal alışveriş sitesinden .......... sipariş numarası ile WDBY8L0020BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 2TB 2.5" USB 3.0 siyah taşınabilir diski 236.85 TL karşılığı satın aldım. Ürünün ödemesini yaptım. Tutar kredi kartımdan çekildi ve sipariş onayı mail adresime gönderildi. 13.09.2012 tarihinde limango tarafından siparişime istinaden gönderilen taşınabilir disk i kontrol ettiğimde tarafıma gönderilen ürününWDBBEP0010BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 1TB 2.5'' olduğunu gördüm. Gönderilen ürünün yanlış olduğunu yurtiçi kargo görevli sinede teyit ettirip kendisinden durumu açıklayan imzalı bir tutanak aldım. Yanlış gönderilmiş ürünüwww.limango.com.tr ye geri gönderdim ve satın aldığım ürünün tarafıma gönderilmesini talep ettim. Bana, satın aldığım WDBY8L0020BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 2TB 2.5" USB 3.0 siyah taşınabilir disk in gönderilmeyeceği bilgisi iletildi.
    Satın almış olduğum WDBY8L0020BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 2TB 2.5" USB 3.0 siyah taşınabilir disk in tarafıma gönderilmesini istiyorum. Tarafıma para iadesi yapılsa dahi aynı fiyat üzerinden siparişimin gönderilmesini talep ediyorum.



    Adres:
    .............................. Ad Soyad

    İmza

    Tarih: 14/09/1012


    Ekler
    1- Kredi Kartı Ekstresi
    2- Kargo Görevlisi Tutanağı
    3- Mail Adresime Gönderilen Sipariş Onay Formu
    4- Tarafıma gönderilmiş olan fatura fotokopisi

    şahsen bana cılız geldi bu dilekçe. benim dilekçem kısaca şöyle olur ;

    (fazla resmiyete girmiyorum, anlaışlsın diye)

    x tarihinde, limango'dan x markanın 2 terabyte'lık harddiskini aldım. ürünün ücretini ödedikten sonra, internetteki bir sitede, kampanya devam ederken yazılan bir yazı dikkatimi çekti. yazıda ; " 2 terabyte yerine 1 tb gönderecekler ve sıparişlerizin iptal olma sürecinde de paranızı işletecekler" iddiasını önemseyerek limango'ya telefon açtım. karşımdaki yetkili, böyle bir şeyin kesinlikle olmadığını, üründe bir yanlışlık olmadığını belirtti. daha sonra, iddianın geçtiği internet sitesindeki konu sildirtildi. üründe kesinlikle hata olmadığını belirten limango yetkilileri, aynı ürünü günlerce sattı. paralar hesaplarına geçtikten belli bir süre sonra ise müşterilerini arayarak üründe hata olduğunu belirttiler. beni, olaydan tam 1 hafta sonra aradılar. Telefondaki yetkili, 2 Terabyte'lık ürünün çok pahalı olduğu için limango'nun karşılayamayacağını ve 1 terabyte'lık modeli göndereceklerini söyledi. onların deyimiyle yanlışlık olmuş fakat ilk kampanya devam ederken uyarılmalarına rağmen ilk kampanyayı sonlandırmadılar, ikinci ve üçüncü kampanyaları da aynı hatayla gerçekleştirdiler. Kargo firmasının bana teslim ettiği ürün 1 terabyte'lık modeldir fakat üzerine, kasıtlı ve bilinçli olarak 2 terabyte'lık modele ait çıkartmalar yapıştırılarak müşteri aldatılmaya çalışılmıştır. vesaire vesaire.

    Yazdığınız tarz dilekçeye değilde köşe yazısına benzemiş . Şaka bir tarafa dilekçe yeterince açık ve anlaşılır olduktan sonra karar kesinlikle lehimize çıkar. Yeterince açık olmuş mu? İspat noktasında sıkıntı var mı?

    beni şahsen tatmin etmedi fakat diğer arkadaşların yorumu nedir ben de merak ediyorum.




  • Bence para işletme gibi ispatlayamayacağımız konularla itham etmeye gerek yok. X ürününü aldık , Y ürünü yollandı. Siparişi iptal edip parayı değil aldığımzı X ürününü istiyoruz dememiz yeterli.

    Bu arada ürünü geri yollamak gerekiyor mu? Yoksa bu süreçte harddisk açmasak da elimizde olsa da olur mu?
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.