Şimdi Ara

LIMANGO WD MY PASSPORT HARDDISK TUKENDİ (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
2
Favori
11.139
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar ben bugün gittim. elektronik ürünlerdeki konulara bakan yetkili bugün izinliymiş. diğerleri de olaya vâkıf değillerdi, tam emin olamadılar. pazartesi kesinlik kazanacak.

    Edit : başka giden oldu mu. neler yaşadıklarımızı konuda paylaşalım arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kontendoo -- 14 Eylül 2012; 12:25:44 >
  • Ben bugun ürünü iade edip ptesi gitmeyi düşünüyorum thh ne.
  • iade ettikten sonra bir hak iddia edilemez sanırım. sonuçta iade edeceksin ve parayı taksit taksit yatıracaklar. bence önce thh ile konuşmakta fayda var. keşke o konuyu açsaydım.
  • Bugün alo tüketici hattını aradım.

    Ürünü geri gönderip dilekçe vermemiz gerekiyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mannomenax

    Bugün alo tüketici hattını aradım.

    Ürünü geri gönderip dilekçe vermemiz gerekiyormuş.

    Toshibanın kampanya kapsamında Office CD'si göndermediği bir olayda bilgisayarı 2 sene kullandıktan sonra süren mahkeme kararıyla ayıplı mal olarak kabul ettirip geri aide etmiştim. Bence ürünü alıp, mahkeme kararına göre 2 TB ile değiştirmek gerekli. Geri gönderdikten sonra alışverişten vazgeçmiş sayılmaz mısın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goday

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mannomenax

    Bugün alo tüketici hattını aradım.

    Ürünü geri gönderip dilekçe vermemiz gerekiyormuş.

    Toshibanın kampanya kapsamında Office CD'si göndermediği bir olayda bilgisayarı 2 sene kullandıktan sonra süren mahkeme kararıyla ayıplı mal olarak kabul ettirip geri aide etmiştim. Bence ürünü alıp, mahkeme kararına göre 2 TB ile değiştirmek gerekli. Geri gönderdikten sonra alışverişten vazgeçmiş sayılmaz mısın?

    Valla o da doğru, sanırım benim konuştuğum adam olayı tam anlayamadı 7 gün cayma hakkı var o sürede geri yollamanız gerekiyor dedi.

    Belki de doğru olanı elde tutmak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mannomenax

    quote:

    Orijinalden alıntı: Goday

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mannomenax

    Bugün alo tüketici hattını aradım.

    Ürünü geri gönderip dilekçe vermemiz gerekiyormuş.

    Toshibanın kampanya kapsamında Office CD'si göndermediği bir olayda bilgisayarı 2 sene kullandıktan sonra süren mahkeme kararıyla ayıplı mal olarak kabul ettirip geri aide etmiştim. Bence ürünü alıp, mahkeme kararına göre 2 TB ile değiştirmek gerekli. Geri gönderdikten sonra alışverişten vazgeçmiş sayılmaz mısın?

    Valla o da doğru, sanırım benim konuştuğum adam olayı tam anlayamadı 7 gün cayma hakkı var o sürede geri yollamanız gerekiyor dedi.

    Belki de doğru olanı elde tutmak.

    Benimkini bugün kargoya vemişler. Birazdan twitter üzerinden 2TB gelmemesi halinde THH'e vereceğime dair mesaj atacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goday

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mannomenax

    quote:

    Orijinalden alıntı: Goday

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mannomenax

    Bugün alo tüketici hattını aradım.

    Ürünü geri gönderip dilekçe vermemiz gerekiyormuş.

    Toshibanın kampanya kapsamında Office CD'si göndermediği bir olayda bilgisayarı 2 sene kullandıktan sonra süren mahkeme kararıyla ayıplı mal olarak kabul ettirip geri aide etmiştim. Bence ürünü alıp, mahkeme kararına göre 2 TB ile değiştirmek gerekli. Geri gönderdikten sonra alışverişten vazgeçmiş sayılmaz mısın?

    Valla o da doğru, sanırım benim konuştuğum adam olayı tam anlayamadı 7 gün cayma hakkı var o sürede geri yollamanız gerekiyor dedi.

    Belki de doğru olanı elde tutmak.

    Benimkini bugün kargoya vemişler. Birazdan twitter üzerinden 2TB gelmemesi halinde THH'e vereceğime dair mesaj atacağım.

    Kargo gelince ne yapacaksınız peki?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mannomenax

    quote:

    Orijinalden alıntı: Goday

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mannomenax

    quote:

    Orijinalden alıntı: Goday

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mannomenax

    Bugün alo tüketici hattını aradım.

    Ürünü geri gönderip dilekçe vermemiz gerekiyormuş.

    Toshibanın kampanya kapsamında Office CD'si göndermediği bir olayda bilgisayarı 2 sene kullandıktan sonra süren mahkeme kararıyla ayıplı mal olarak kabul ettirip geri aide etmiştim. Bence ürünü alıp, mahkeme kararına göre 2 TB ile değiştirmek gerekli. Geri gönderdikten sonra alışverişten vazgeçmiş sayılmaz mısın?

    Valla o da doğru, sanırım benim konuştuğum adam olayı tam anlayamadı 7 gün cayma hakkı var o sürede geri yollamanız gerekiyor dedi.

    Belki de doğru olanı elde tutmak.

    Benimkini bugün kargoya vemişler. Birazdan twitter üzerinden 2TB gelmemesi halinde THH'e vereceğime dair mesaj atacağım.

    Kargo gelince ne yapacaksınız peki?

    Evde olursam tutanak tutturup haftaiçi evraklarla THH'e başvuracağım. Olmazsam ürünün açıklamalarıyla birlikte fotoğraflarını basıp öyle giderim.




  • Bugün kargonun evime ulaşacağını tahmin ediyorum.Son maillerime sözlü veya yazılı olarak bir dönüş yapılmadı.Harddiski 1Tb olarak gönderdiklerine eminim.Şu aşamada direkt iade etsek bence elimizde o ürün yok deyip para iadesi yoluna gidecekler bence asıl bekledikleri de bu.Kanunen nasıl davranmalıyız.Benim tek isteğim 2Tb olarak diskimi alabilmek.Gelen kargoyu açmayıp onunla direkt olarak THH'ne mi gitsem?Her halukarda parayı işletip,karta geri ödeme yapmaya çalışacaklardır.Kanunlar ne diyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Arkadaşlar THH ne yazdığım dilekçeyi paylaşmak istiyorum.


    ................................. VALİLİĞİ
    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA


    Şikayet eden : ............................
    Şikayet edilen : Limango Dış Ticaret ve Sanal Mağazacılık Hizmetleri Ltd. Şti



    30.08.2012 tarihindewww.limango.com.tr sanal alışveriş sitesinden .......... sipariş numarası ile WDBY8L0020BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 2TB 2.5" USB 3.0 siyah taşınabilir diski 236.85 TL karşılığı satın aldım. Ürünün ödemesini yaptım. Tutar kredi kartımdan çekildi ve sipariş onayı mail adresime gönderildi. 13.09.2012 tarihinde limango tarafından siparişime istinaden gönderilen taşınabilir disk i kontrol ettiğimde tarafıma gönderilen ürününWDBBEP0010BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 1TB 2.5'' olduğunu gördüm. Gönderilen ürünün yanlış olduğunu yurtiçi kargo görevli sinede teyit ettirip kendisinden durumu açıklayan imzalı bir tutanak aldım. Yanlış gönderilmiş ürünüwww.limango.com.tr ye geri gönderdim ve satın aldığım ürünün tarafıma gönderilmesini talep ettim. Bana, satın aldığım WDBY8L0020BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 2TB 2.5" USB 3.0 siyah taşınabilir disk in gönderilmeyeceği bilgisi iletildi.
    Satın almış olduğum WDBY8L0020BBK-EESN kodlu Western Digital My Passport 2TB 2.5" USB 3.0 siyah taşınabilir disk in tarafıma gönderilmesini istiyorum. Tarafıma para iadesi yapılsa dahi aynı fiyat üzerinden siparişimin gönderilmesini talep ediyorum.



    Adres:
    .............................. Ad Soyad

    İmza

    Tarih: 14/09/1012


    Ekler
    1- Kredi Kartı Ekstresi
    2- Kargo Görevlisi Tutanağı
    3- Mail Adresime Gönderilen Sipariş Onay Formu
    4- Tarafıma gönderilmiş olan fatura fotokopisi

    Güzel bir örnek...Belgelerle de desteklenirse kazanmaması imkansız gibi bence...




  • Ürünü kapıcım almış. Kutunun üzerinde 2TB kodu var. İçindeki orjinal kutunun üzerinde de limango 2TB kodunu yapıştırmış ama içinde 1TB alet var. Ürün değişimi için kendilerine mail attım. Eğer asıl satın almış olduğum ürünü göndermezlerse THH'e, oradanda Tüketici Mahkemesine gideceğim. Param da , bununla uğraşmak için vaktim de var. Tıpkı toshibadaki gibi 2 yıl sonra ürünü geri iade ederim. Onlarda yedek parça niyetine kullanırlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maydogdu

    kutuya da 2TB olan modelin kodunu yapıştırmışlar.


     LIMANGO WD MY PASSPORT HARDDISK TUKENDİ



    quote:

    Orijinalden alıntı: Goday

    Ürünü kapıcım almış. Kutunun üzerinde 2TB kodu var. İçindeki orjinal kutunun üzerinde de limango 2TB kodunu yapıştırmış ama içinde 1TB alet var. Ürün değişimi için kendilerine mail attım. Eğer asıl satın almış olduğum ürünü göndermezlerse THH'e, oradanda Tüketici Mahkemesine gideceğim. Param da , bununla uğraşmak için vaktim de var. Tıpkı toshibadaki gibi 2 yıl sonra ürünü geri iade ederim. Onlarda yedek parça niyetine kullanırlar.



    Arkadaşlar durum resimlerdeki ve sizin söylediğiniz gibi ise konunun Tüketici Sorunları Hakem Heyeti ile uzaktan yakından alakası yok.
    Türk Ceza Kanunun 157. maddesi bu durumu net olarak açıklamakta.

    "Dolandırıcılık
    MADDE 157. - (1) Hileli davranışlarla bir kimseyi aldatıp, onun veya başkasının zararına olarak, kendisine veya başkasına bir yarar sağlayan kişiye bir yıldan beş yıla kadar hapis ve beş bin güne kadar adlî para cezası verilir."


    Resimdeki 1 TB lık ürünün kodu yapıştırılan koddan farklı ise (resimde görülmüyor ama kesin farklıdır) limangonun yaptığı işlem yanlış sipariş göndermek değil, bildiğin dolandırıcılık oluyor.
    THH ise dolandırıcılık suçlarına bakmaz. Ceza konusu olan bu suç için Cumhuriyet Savcılığına başvurmanızı öneririm.
    İyi geceler...




  • 2 ayrı dilekçe yazarak her iki yere de başvuracağım o zaman. Bizi salak zannediyorlar herhalde.
  • Yanlış ürün ile ilgili gönderdiğim mesaja cevap:

    "... nolu siparişinizdeki ürünle ilgili yazım hatası tarafınızla yapılan telefon görüşmesinde bildirilmiş ve cevaben ürünü iptal etmeyeceğinizi ve 1TB olarak göndermemizi, yasal haklarınızı kullanacağınızı iletmiştiniz. Ürün 2TB olarak temin edilemeyecek olup yasal hakkınızı kullanabileceğinizi bildirmek isteriz.
    Saygılarımızla,
    limango ekibi"

    Bunu da dosyaya ekleyeceğim. Bu yazım hatası 2 gün mü sürer?
  •  LIMANGO WD MY PASSPORT HARDDISK TUKENDİ

     LIMANGO WD MY PASSPORT HARDDISK TUKENDİ


    Birisi mediamarktan kodu ve yanındaki 2TB diskin etiketi
    Biri limangonun yolladığı çakma etiketli 1TBlık ürün
  • Bunlar depodan 2TB'lık etiketle nasıl 1TB harddisk çıkışı yapıyorlar? Maliye bakanlığı bu duruma ne diyecek?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goday

    Yanlış ürün ile ilgili gönderdiğim mesaja cevap:

    "... nolu siparişinizdeki ürünle ilgili yazım hatası tarafınızla yapılan telefon görüşmesinde bildirilmiş ve cevaben ürünü iptal etmeyeceğinizi ve 1TB olarak göndermemizi, yasal haklarınızı kullanacağınızı iletmiştiniz. Ürün 2TB olarak temin edilemeyecek olup yasal hakkınızı kullanabileceğinizi bildirmek isteriz.
    Saygılarımızla,
    limango ekibi"

    Bunu da dosyaya ekleyeceğim. Bu yazım hatası 2 gün mü sürer?

    gönderdikleri mailin SS'sini koyabilir misin, yarın THH'ne delil olarak sunacağım. Bile bile hatalı ürün gönderdiklerinin delili bu mail.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goday

     LIMANGO WD MY PASSPORT HARDDISK TUKENDİ

     LIMANGO WD MY PASSPORT HARDDISK TUKENDİ


    Birisi mediamarktan kodu ve yanındaki 2TB diskin etiketi
    Biri limangonun yolladığı çakma etiketli 1TBlık ürün





  • quote:

    Orijinalden alıntı: kontendoo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Goday

    Yanlış ürün ile ilgili gönderdiğim mesaja cevap:

    "... nolu siparişinizdeki ürünle ilgili yazım hatası tarafınızla yapılan telefon görüşmesinde bildirilmiş ve cevaben ürünü iptal etmeyeceğinizi ve 1TB olarak göndermemizi, yasal haklarınızı kullanacağınızı iletmiştiniz. Ürün 2TB olarak temin edilemeyecek olup yasal hakkınızı kullanabileceğinizi bildirmek isteriz.
    Saygılarımızla,
    limango ekibi"

    Bunu da dosyaya ekleyeceğim. Bu yazım hatası 2 gün mü sürer?

    gönderdikleri mailin SS'sini koyabilir misin, yarın THH'ne delil olarak sunacağım. Bile bile hatalı ürün gönderdiklerinin delili bu mail.

    mail adresini PMden atsana




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.