Şimdi Ara

Linea-mercedes kazası (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
2.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mercedesimi satarak 10 tane linea alaşım geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hehe evet fiat mercedes'Ten sağlamdır en iyi araba fiattır hepimiz fiat alalım
  • gülünç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Başay


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Metal yorgunlugu denen bir sey var.

    Metal yorgunluğu denen şey uçaklarda olur yüksek basınca maruz kaldığı için belli uçuş limitini doldurduktan sonra emekliye ayrılırlar. Bu arabalar için geçerli bir şey değil. Kısacası sallamayın.

    İyi de yükseğe çıkıldıkça basınç artmaz azalır onu nasıl yapacağız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Linea ya özgü bişey değil ki Her arabanın arka tarafı ön tarafa nazaran daha sağlam. Benimde citroen C4 aracıma trafikde arkadan vurdular.Herkese göre teneke araba.Neyse sonra Dedim ki eyvah gitti bagaj. Bi indim ki bisey yok sadece hafif çizik vardi ama vuran arabanin tamponu kırılmıştı. Çok büyütmeyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __GeneraL__ -- 17 Haziran 2016; 20:40:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.haberler.com/56-yillik-fevkani-koprusu-tartismaya-acildi-3543479-haberi/

    köprüde de metal yorgunluğu var, olayı uçak ile bağlayan buraya da bağlayabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aslangur

    Ulan adam fiatı kötülücem diye metal yorgunluğu falan nasılda fizikçi kesilip sallıyor ya hahahha :D

    Metal yorgunluğu vardır ve gerçektir.

    Titreşim, burgu ve "shear" şeklindeki kuvvetler belli bi süre sonra "metal yorgunluğu" denen, uygulanan kuvvete karşı şekil değiştirme direncinin azalmasına sebep olan etkileri yaratır.

    Bu da daha düşük stres değerlerinde plastik (kalıcı) deformasyon oluşmasına sebep olur.

    Fizikçi kesilmiyorum, fizikçiyim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aslangur

    Ulan adam fiatı kötülücem diye metal yorgunluğu falan nasılda fizikçi kesilip sallıyor ya hahahha :D

    Metal yorgunluğu vardır ve gerçektir.

    Titreşim, burgu ve "shear" şeklindeki kuvvetler belli bi süre sonra "metal yorgunluğu" denen, uygulanan kuvvete karşı şekil değiştirme direncinin azalmasına sebep olan etkileri yaratır.

    Bu da daha düşük stres değerlerinde plastik (kalıcı) deformasyon oluşmasına sebep olur.

    Fizikçi kesilmiyorum, fizikçiyim :)

    Wöhler wagon deneyini biliyor musun ?

    Laf sokmak icin degil duymus muydunuz hic ? Aslinda metal yorgunlugundan ziyade olay Cevrim suresi . Metal yorgunlugu daha cok ucaklarda etkilidir arkadas orada hakli aslinda ama arabalarda hic yorgunluktur yoktur demej dogru degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araba bunlar tank değil elbette hasar alacak. Zaten burulsun kabine yansımasın enerji diye dizayn ediliyor.

    Alttaki fotoğrafta ölümlü bir kaza var, taş gibi bildiğimiz mercedes ne hale gelmiş. Hindistan'da Mercedes bayisi önünde protesto bile yapılmıştı bu kaza sonrası.

    Ama elbette çok güvenli araba var güven vermeye Linea-mercedes kazası
    n Linea-mercedes kazası
    araba var. Ben İstanbul'dan İzmit'e giderken; yoldan çıkıp, refüjü aşıp, tepenin sırtına yan yatan şasesi eğilmiş linea'yı gördükten sonra ciddi şüphelerim oluştu bu markaya karşı ayrı konu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aslangur

    Ulan adam fiatı kötülücem diye metal yorgunluğu falan nasılda fizikçi kesilip sallıyor ya hahahha :D

    Metal yorgunluğu vardır ve gerçektir.

    Titreşim, burgu ve "shear" şeklindeki kuvvetler belli bi süre sonra "metal yorgunluğu" denen, uygulanan kuvvete karşı şekil değiştirme direncinin azalmasına sebep olan etkileri yaratır.

    Bu da daha düşük stres değerlerinde plastik (kalıcı) deformasyon oluşmasına sebep olur.

    Fizikçi kesilmiyorum, fizikçiyim :)

    Wöhler wagon deneyini biliyor musun ?

    Laf sokmak icin degil duymus muydunuz hic ? Aslinda metal yorgunlugundan ziyade olay Cevrim suresi . Metal yorgunlugu daha cok ucaklarda etkilidir arkadas orada hakli aslinda ama arabalarda hic yorgunluktur yoktur demej dogru degil

    Tabiki de metal yorgunluğu kıyası yaparsak uçaklar bu konuda daha ön plana çıkar.

    Ama bu demek değil ki otomobillerde böyle bir şey yok. Yük ve titreşime maruz kalan her metal zamanla yorulur. Uçaklarda vardır otomobillerde yoktur demek yanlış. Özelliği aktif olarak kullanılan her maddenin performansı zamanla düşer.

    Ona ithafen yazdım o mesajı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Linea'nın tamponunda nedense en ufak bir çizik bile yok. Buda oldukça tuhaf geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • safa_oyuncu S kullanıcısına yanıt
    15yillik symbol ile geri geri gelirken 2015model corollanin arka kapıya dokundum..kapı direk içine göçtü..benim kaportada ince bi boya atması olustu..saç ice göçer dışa çıkar..ama o Mercedesin, corollanin şasesi diğerlerinden daha sağlam..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Linea da boya bile çizilmemiş. Kaza olduğuna emin miyiz? Ya da bu iki arabanın çarpıştığına?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: porsche911gt2


    quote:

    Orijinalden alıntı: Başay


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Metal yorgunlugu denen bir sey var.

    Metal yorgunluğu denen şey uçaklarda olur yüksek basınca maruz kaldığı için belli uçuş limitini doldurduktan sonra emekliye ayrılırlar. Bu arabalar için geçerli bir şey değil. Kısacası sallamayın.

    İyi de yükseğe çıkıldıkça basınç artmaz azalır onu nasıl yapacağız.

    Yukarıda basınç azalıyor ve biz 1 atmosfer basıncında yaşamaya alışmış insanlar için nefes almak zorlaşıyor. Bu yüzden uçağın kabini içerisinde 1 atmosfer basıncı sağlanıyor. Bu da uçağın balon gibi şişmesi demektir. Uçak yükselince balon gibi şişer alçalınca eski haline döner. Hatta 10-15 sene önce Helios şirketine ait bir uçakta kabin basınç ayarı manuelde unutulduğu için bütün mürettebatın ve yolcuların bayılıp uçağın otomatik pilot tarafından düşene kadar boş boş döndürüldüğü bir kaza yaşanmıştı.




  • Kaporta ve arkasındaki koruma barıyla kaput sacını kıyaslamak bizim forum seviyesine özgü bir durum herhalde. Darbe şasiye gelseydi mercedes'te, o zaman tartışmanın az da olsa anlamı vardı.

    Gene de çok anlamı olmazdı çünkü araçların arasında orta yaşlı bir insanın yaşı kadar fark var. Korozyon diye bir şey duydun mu diye sorarlardı adama. Gelip bende o araçtan var hiç de pas-metal yorgunluğu yok demeyin, malzemenin iç kısmında bile pas oluşabilir. Kesip içine baktın mı ön direğin diye sorarım o zaman.

    Öndeki linea'nın koltuğu, sadece insan kütlesi ve kaza ivmesiyle bile yamulabilen bir sac ile imal ediliyor. Fiat linea koltuk yazın görürsünüz. Kalite kıyasına gerek yok. Savunulacak bir yanı yok yani.

    Fiat zaten marka algısına çok güvenseydi, 5-6 senede bir yeni adla araba çıkarmazdı. O kadar kötü anılar bırakıyor ki müşterinin zihninde, her seferinde "ama bak bu seferki cidden farklı, adı da şu" demek zorunda kalıyorlar. Golf senelerden beri golf, civic senelerden beri civic. Adını değiştirmeye uğraşmıyor adam, çünkü markanın yaşattığı anılar onu sattırıyor zaten. Örnek vermek gerekirse, linea deyince insanların aklına gelen düşünceleri silmek için egea'yı çıkardılar. Linea modeline çok güvenselerdi aynı adın başka kasasını çıkartırlardı.




  • Linea çok sağlam araba cidden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: porsche911gt2


    quote:

    Orijinalden alıntı: Başay


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Metal yorgunlugu denen bir sey var.

    Metal yorgunluğu denen şey uçaklarda olur yüksek basınca maruz kaldığı için belli uçuş limitini doldurduktan sonra emekliye ayrılırlar. Bu arabalar için geçerli bir şey değil. Kısacası sallamayın.

    İyi de yükseğe çıkıldıkça basınç artmaz azalır onu nasıl yapacağız.

    Yukarıda basınç azalıyor ve biz 1 atmosfer basıncında yaşamaya alışmış insanlar için nefes almak zorlaşıyor. Bu yüzden uçağın kabini içerisinde 1 atmosfer basıncı sağlanıyor. Bu da uçağın balon gibi şişmesi demektir. Uçak yükselince balon gibi şişer alçalınca eski haline döner. Hatta 10-15 sene önce Helios şirketine ait bir uçakta kabin basınç ayarı manuelde unutulduğu için bütün mürettebatın ve yolcuların bayılıp uçağın otomatik pilot tarafından düşene kadar boş boş döndürüldüğü bir kaza yaşanmıştı.

    Mantıklı. Açıklamaya ikna oldum ancak yine de araçların zamanla şasilerinde zayıflama olur bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN

    Forumda fiat araçlarını karalama amaçlı sürekli konular açılıp resimler paylaşılıyor.kazaların nasıl ve hangi şartlarda oluştuğuna bakılmaksızın hemen çöp,dandik,teneke yakıştırmaları yapılıyor.buna istinaden bende geçen gün facede gördüğüm bir kaç fotoğrafı sizlerle paylaşmak istedim.bu fotoğraflara bakacak olursak linea çok sağlam araba mercedes ise teneke.
    Şunu da belirteyim.linea kullanıcısıyım.
     Linea-mercedes kazası Linea-mercedes kazası Linea-mercedes kazası

    isaf 1995 model mercedes ile 2011 kusur aracı kıyaslıyorsunuz.

    1995 model doğan ile bir çarpma resmi bulursanız onuda paylaşın büyük ihtimal doğan atomlarına ayrılmıştır


    Güvenlik Testine girmemiş tüm araçlar güvenlikten nasibini almamıştır ailenizi seviyorsanız öyle araçlara binmeyin 5 yaş eski olsun kalitesi belli olan araçlara binin


    1995 mi? O mercedes 1978 model.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: porsche911gt2


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: porsche911gt2


    quote:

    Orijinalden alıntı: Başay


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Metal yorgunlugu denen bir sey var.

    Metal yorgunluğu denen şey uçaklarda olur yüksek basınca maruz kaldığı için belli uçuş limitini doldurduktan sonra emekliye ayrılırlar. Bu arabalar için geçerli bir şey değil. Kısacası sallamayın.

    İyi de yükseğe çıkıldıkça basınç artmaz azalır onu nasıl yapacağız.

    Yukarıda basınç azalıyor ve biz 1 atmosfer basıncında yaşamaya alışmış insanlar için nefes almak zorlaşıyor. Bu yüzden uçağın kabini içerisinde 1 atmosfer basıncı sağlanıyor. Bu da uçağın balon gibi şişmesi demektir. Uçak yükselince balon gibi şişer alçalınca eski haline döner. Hatta 10-15 sene önce Helios şirketine ait bir uçakta kabin basınç ayarı manuelde unutulduğu için bütün mürettebatın ve yolcuların bayılıp uçağın otomatik pilot tarafından düşene kadar boş boş döndürüldüğü bir kaza yaşanmıştı.

    Mantıklı. Açıklamaya ikna oldum ancak yine de araçların zamanla şasilerinde zayıflama olur bence.

    İlla ki zayıflama olur. İlla ki ilk günkü kondisyonda kalmaz ancak eski bir araç ile güncel bir araç arasındaki farkı yorgunluktan ziyade gelişen döküm teknikleri, kullanılan daha dayanıklı malzemeler, daha gelişmiş şase tasarımları belirler. Ha 30-40 yıl metal malzeme için uzun bir süre, benim esas takıldığım konu 10 yaşında bir araç için bile "Metal yorgunluğu" ibaresinin kullanılması. Hayır duyan da zannedecek ki aracı krikoya vurunca dahi yamuluyor. Öyle bir anlatım söz konusu.




  • evlatcuma yazık olmuş
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.