Bildirim
Linea-mercedes kazası (2. sayfa)
Lepro LED el feneri LE2050 ultra parlak LED el feneri, klipsli, yakınlaştırılabilir kamp el lambası, 5 modlu, su geçirmez el feneri, kamp, dış mekan, doğa yürüyüşü, balık tutma, hediye, 2'li paket : Amazon.com.tr: Yapı Market
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0932X7YH6
6 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: Sam__K
quote:
Orijinalden alıntı: 1881-193∞
quote:
Orijinalden alıntı: Sam__K
Öncelikle şu zamana kadar fiatı korumaya yada ezmeye yönelik tek yorum yazmadım ama bu çok saçma bir konu
Siz hiç arka tamponun içindeki koruma barını gördünüz mü?
Önceki araç ne olursa olsun normal şartlarda arkadan vuran her zaman daha fazla hasar alır
Çünkü araçların belli bir bölümüne kadar olan kısım parçalınıyor ve orada darbeyi sönümlüyor ama artık kabine yaklaşan bölümlerde daha fazla parçalanmasına izin vermeyen koruma barları bulunuyor.
Hatta yeni araçlar marka model farketmeksizin eskilerine göre daha fazla parçalarına ayrılır çünkü öncelik KABİNİ KORUMAK
Koruma barı dediğiniz eğilen kısım mı?
Araç benim hocam.
Altta kalın olan sivri şekilde eğilmiş olan tampon barıdır.
Size arkadan bu derece sivri eğecek ne çarptı hocam
Tek şerit yolda 40 ile seyir halindeyken arkadan bu "hayvan" çarptı hocam.
-
Pek güzel o zaman Linea Mercedes'i döver.
Kimse birini vermeye, ötekini övmeye çalışmasın. Linea, Egea, Albea tenekedir bu bariz artık. Fakat Fiat sadece bunlardan ibaret değil, Freemont, Punto, Bravo, vs.. Fakat asla Linea, Egea'yı kapının önünde koymam teste girmediği sürece. Daha geçen gün gördük efsane kasa Corolla ile çarpışan Egea neredeyse Hb olmuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
80 model mercedes ne olacaktı ki?
w124 falan içinden geçebilirdi belki -
Bu arabaların çarpıştığını gösteren hiç bir inandırıcı kanıt yok
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XeTLaG -- 19 Haziran 2016; 2:17:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1995 model diye savunanlar o modellerin tank gibi olduğunu unutuyor. -
meselenin mercedesin yaşıyla alakası yokki, araçların yapılarından dolayı mercedesin burnu daha aşağıda kalmış ve tampondan değil yukarıdan vurmuş kaputu eğmiş farlara zarar vermiş, anormal bir durum yok, arkasından ön tamponu linea nın arka tamponundan daha aşağıda kalan hangi araç çarpsa böyle olurdu
ama anlamadığım şey sürekli böyle konular açılıyor, bunlar çok temel bilinen şeyler, çok az tecrübesi olan bile bilir, otomobil bölümü giderek ergen dolmaya başlıyor gibi duruyor yoksa araba kullanıcısının bilmeyeceği şeyler değil bunlar -
quote:
Orijinalden alıntı: 1881-193∞
quote:
Orijinalden alıntı: Sam__K
quote:
Orijinalden alıntı: 1881-193∞
quote:
Orijinalden alıntı: Sam__K
Öncelikle şu zamana kadar fiatı korumaya yada ezmeye yönelik tek yorum yazmadım ama bu çok saçma bir konu
Siz hiç arka tamponun içindeki koruma barını gördünüz mü?
Önceki araç ne olursa olsun normal şartlarda arkadan vuran her zaman daha fazla hasar alır
Çünkü araçların belli bir bölümüne kadar olan kısım parçalınıyor ve orada darbeyi sönümlüyor ama artık kabine yaklaşan bölümlerde daha fazla parçalanmasına izin vermeyen koruma barları bulunuyor.
Hatta yeni araçlar marka model farketmeksizin eskilerine göre daha fazla parçalarına ayrılır çünkü öncelik KABİNİ KORUMAK
Koruma barı dediğiniz eğilen kısım mı?
Araç benim hocam.
Altta kalın olan sivri şekilde eğilmiş olan tampon barıdır.
Size arkadan bu derece sivri eğecek ne çarptı hocam
Tek şerit yolda 40 ile seyir halindeyken arkadan bu "hayvan" çarptı hocam.
Geçmiş olsun hocam yalnız ducato'da çok hasar almış
Eğer yüksek araç değilde araba tarzında olsaydı siz daha az alırdınız en azından camınız durma ihtimali vardı
-
linea nın tampon demirini hanginiz gördü de yorum yapıyor acaba? 2 ay önce corolla aracıma da arkadan bir doblo çarptı, doblonun ön bayağı dağıldı farlarına kadar. corolla da dıştan bakınca sadece tamponda hafif çatlak vardı. ancak tampon içeri girip geri çıkabiliyorken, içteki tampon demiri yamulmuş ve bagajdaki stepne bölmesi deforme olmuştu. yani dışının sağlam görünmesi hasar almadığı anlamına gelmiyor -
quote:
Orijinalden alıntı: Sam__K
quote:
Orijinalden alıntı: 1881-193∞
quote:
Orijinalden alıntı: Sam__K
quote:
Orijinalden alıntı: 1881-193∞
quote:
Orijinalden alıntı: Sam__K
Öncelikle şu zamana kadar fiatı korumaya yada ezmeye yönelik tek yorum yazmadım ama bu çok saçma bir konu
Siz hiç arka tamponun içindeki koruma barını gördünüz mü?
Önceki araç ne olursa olsun normal şartlarda arkadan vuran her zaman daha fazla hasar alır
Çünkü araçların belli bir bölümüne kadar olan kısım parçalınıyor ve orada darbeyi sönümlüyor ama artık kabine yaklaşan bölümlerde daha fazla parçalanmasına izin vermeyen koruma barları bulunuyor.
Hatta yeni araçlar marka model farketmeksizin eskilerine göre daha fazla parçalarına ayrılır çünkü öncelik KABİNİ KORUMAK
Koruma barı dediğiniz eğilen kısım mı?
Araç benim hocam.
Altta kalın olan sivri şekilde eğilmiş olan tampon barıdır.
Size arkadan bu derece sivri eğecek ne çarptı hocam
Tek şerit yolda 40 ile seyir halindeyken arkadan bu "hayvan" çarptı hocam.
Geçmiş olsun hocam yalnız ducato'da çok hasar almış
Eğer yüksek araç değilde araba tarzında olsaydı siz daha az alırdınız en azından camınız durma ihtimali vardı
Kaçla vurdu bilmiyorum ama çok hızlı vurdu, zaten bende öndekine vurdum, o da onun önündekine derken 4 araç zincirleme kaza oldu. Benim airbagler patladı, tutanakta %100 kusur minibüse verilmiş. Aracın perte çıkmasını bekliyorum. Teşekkür ederim.
-
Fiat, reno vb. araçlar için karalama kampanyası yapılmasına ihtiyaç yok, zaten yeterince karalar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teneke dediğin linea yukarıdaki videoda alaman panzeri Passat ile kafa kafaya çarpışmış ve eşit hasar oluşmuş. Passat'ta teneke o zaman.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 17 Haziran 2016; 16:17:06 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Angelica
Metal yorgunlugu denen bir sey var.
Volvo ve ondan çok daha eski Lada. Bu bağlamda Lada'nın karadeliğe dönüşmesi gerekirdi?
Metal yorgunluğu kendi kendine duran metalin yorulması değildir. Esneyip eski haline gelen metal yüzeyde kılcak çatlaklar oluşması ve zamanla bu çatlakların ilerleyerek malzemeyi yırtılmaya müsait hale getirmesidir. Camın kırılgan olması ile aynı sebeptir. Yani o farklı bir şey. Ayrıca kaput metal ve kıvrılabilirken plastik tampon gibi esnek bir malzemeye karşı ne olmasını bekliyorsunuz?
-
Sanki linea sürücüsü kaza yapan ve arkadaşı olan mercedes şoförüne yardıma gelmişte önü haliyle boş olacağı için oraya çekmiş gibi.Hadi tamponun kırılmasını yamulmasını geçtim boyasıda mı zarar görmez arkadaş mercedesin bu kadar zarar gördüğü bi kazada
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: M.ERTEN
Forumda fiat araçlarını karalama amaçlı sürekli konular açılıp resimler paylaşılıyor.kazaların nasıl ve hangi şartlarda oluştuğuna bakılmaksızın hemen çöp,dandik,teneke yakıştırmaları yapılıyor.buna istinaden bende geçen gün facede gördüğüm bir kaç fotoğrafı sizlerle paylaşmak istedim.bu fotoğraflara bakacak olursak linea çok sağlam araba mercedes ise teneke.
Şunu da belirteyim.linea kullanıcısıyım.
Senin yaş kaç 15 falan mı ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: sistemli adam
1995 model diye savunanlar o modellerin tank gibi olduğunu unutuyor.
hocam o kasa mersolar 70 veya 80 li yılların araçları.
Bu konuya gelecek olursak son 10 günün en boş ve saçma konusu. Açan arkadaşın ağır işsizlik sorunu var galiba ... -
Tamam Hadi Linea sağlam e kardeşim bu aracın boyası da mı çizilmez ?
Kim kimi koparıyor ? -
quote:
Orijinalden alıntı: Başay
quote:
Orijinalden alıntı: Angelica
Metal yorgunlugu denen bir sey var.
Metal yorgunluğu denen şey uçaklarda olur yüksek basınca maruz kaldığı için belli uçuş limitini doldurduktan sonra emekliye ayrılırlar. Bu arabalar için geçerli bir şey değil. Kısacası sallamayın.
Her metalin bir çevrim süresi var yorulma süresi var peki Wöhler Vagon Deneyine ne diyeceksiniz ? -
quote:
Orijinalden alıntı: Başay
quote:
Orijinalden alıntı: Angelica
Metal yorgunlugu denen bir sey var.
Metal yorgunluğu denen şey uçaklarda olur yüksek basınca maruz kaldığı için belli uçuş limitini doldurduktan sonra emekliye ayrılırlar. Bu arabalar için geçerli bir şey değil. Kısacası sallamayın.
Adam resmen metal yorgunluğu hakkında uçakta olur başka yerde olmaz şeklinde oturduğu yerden sıkmış ve bir dünya artılanmış. İşte Türkiye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X