Şimdi Ara

Linea-mercedes kazası (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
2.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1881-193∞

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sam__K

    Öncelikle şu zamana kadar fiatı korumaya yada ezmeye yönelik tek yorum yazmadım ama bu çok saçma bir konu
    Siz hiç arka tamponun içindeki koruma barını gördünüz mü?
    Önceki araç ne olursa olsun normal şartlarda arkadan vuran her zaman daha fazla hasar alır
    Çünkü araçların belli bir bölümüne kadar olan kısım parçalınıyor ve orada darbeyi sönümlüyor ama artık kabine yaklaşan bölümlerde daha fazla parçalanmasına izin vermeyen koruma barları bulunuyor.
    Hatta yeni araçlar marka model farketmeksizin eskilerine göre daha fazla parçalarına ayrılır çünkü öncelik KABİNİ KORUMAK

     Linea-mercedes kazası

    Koruma barı dediğiniz eğilen kısım mı?

    Araç benim hocam.

    Altta kalın olan sivri şekilde eğilmiş olan tampon barıdır.
    Size arkadan bu derece sivri eğecek ne çarptı hocam




  • Bunun sağlamlıkla hiçbir alakası yok, arkadan çarpan çoğu zaman hasar alıyor.

    Ben 2 sene önce trafikte stop ışığı olmayan bir mercede arkadan hafif çarptım, mercedesin boyasında bile sorun yokken, niva nın önundeki o demir tamamen yamulmuştu. Hiçbir arabayı kötülemiyorum veya övmüyorum ama arkadan çarpan araba her zaman daha büyük hasar alıyor.

    Bahsettiğim tampon demiri

     Linea-mercedes kazası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 12 Angry Men -- 17 Haziran 2016; 12:14:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sam__K

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1881-193∞

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sam__K

    Öncelikle şu zamana kadar fiatı korumaya yada ezmeye yönelik tek yorum yazmadım ama bu çok saçma bir konu
    Siz hiç arka tamponun içindeki koruma barını gördünüz mü?
    Önceki araç ne olursa olsun normal şartlarda arkadan vuran her zaman daha fazla hasar alır
    Çünkü araçların belli bir bölümüne kadar olan kısım parçalınıyor ve orada darbeyi sönümlüyor ama artık kabine yaklaşan bölümlerde daha fazla parçalanmasına izin vermeyen koruma barları bulunuyor.
    Hatta yeni araçlar marka model farketmeksizin eskilerine göre daha fazla parçalarına ayrılır çünkü öncelik KABİNİ KORUMAK

     Linea-mercedes kazası

    Koruma barı dediğiniz eğilen kısım mı?

    Araç benim hocam.

    Altta kalın olan sivri şekilde eğilmiş olan tampon barıdır.
    Size arkadan bu derece sivri eğecek ne çarptı hocam

    Tek şerit yolda 40 ile seyir halindeyken arkadan bu "hayvan" çarptı hocam.


     Linea-mercedes kazası




  • Pek güzel o zaman Linea Mercedes'i döver.

    Kimse birini vermeye, ötekini övmeye çalışmasın. Linea, Egea, Albea tenekedir bu bariz artık. Fakat Fiat sadece bunlardan ibaret değil, Freemont, Punto, Bravo, vs.. Fakat asla Linea, Egea'yı kapının önünde koymam teste girmediği sürece. Daha geçen gün gördük efsane kasa Corolla ile çarpışan Egea neredeyse Hb olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 80 model mercedes ne olacaktı ki?
    w124 falan içinden geçebilirdi belki
  • Bu arabaların çarpıştığını gösteren hiç bir inandırıcı kanıt yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XeTLaG -- 19 Haziran 2016; 2:17:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1995 model diye savunanlar o modellerin tank gibi olduğunu unutuyor.
  • meselenin mercedesin yaşıyla alakası yokki, araçların yapılarından dolayı mercedesin burnu daha aşağıda kalmış ve tampondan değil yukarıdan vurmuş kaputu eğmiş farlara zarar vermiş, anormal bir durum yok, arkasından ön tamponu linea nın arka tamponundan daha aşağıda kalan hangi araç çarpsa böyle olurdu

    ama anlamadığım şey sürekli böyle konular açılıyor, bunlar çok temel bilinen şeyler, çok az tecrübesi olan bile bilir, otomobil bölümü giderek ergen dolmaya başlıyor gibi duruyor yoksa araba kullanıcısının bilmeyeceği şeyler değil bunlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1881-193∞

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sam__K

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1881-193∞

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sam__K

    Öncelikle şu zamana kadar fiatı korumaya yada ezmeye yönelik tek yorum yazmadım ama bu çok saçma bir konu
    Siz hiç arka tamponun içindeki koruma barını gördünüz mü?
    Önceki araç ne olursa olsun normal şartlarda arkadan vuran her zaman daha fazla hasar alır
    Çünkü araçların belli bir bölümüne kadar olan kısım parçalınıyor ve orada darbeyi sönümlüyor ama artık kabine yaklaşan bölümlerde daha fazla parçalanmasına izin vermeyen koruma barları bulunuyor.
    Hatta yeni araçlar marka model farketmeksizin eskilerine göre daha fazla parçalarına ayrılır çünkü öncelik KABİNİ KORUMAK

     Linea-mercedes kazası

    Koruma barı dediğiniz eğilen kısım mı?

    Araç benim hocam.

    Altta kalın olan sivri şekilde eğilmiş olan tampon barıdır.
    Size arkadan bu derece sivri eğecek ne çarptı hocam

    Tek şerit yolda 40 ile seyir halindeyken arkadan bu "hayvan" çarptı hocam.


     Linea-mercedes kazası

    Geçmiş olsun hocam yalnız ducato'da çok hasar almış
    Eğer yüksek araç değilde araba tarzında olsaydı siz daha az alırdınız en azından camınız durma ihtimali vardı




  • linea nın tampon demirini hanginiz gördü de yorum yapıyor acaba? 2 ay önce corolla aracıma da arkadan bir doblo çarptı, doblonun ön bayağı dağıldı farlarına kadar. corolla da dıştan bakınca sadece tamponda hafif çatlak vardı. ancak tampon içeri girip geri çıkabiliyorken, içteki tampon demiri yamulmuş ve bagajdaki stepne bölmesi deforme olmuştu. yani dışının sağlam görünmesi hasar almadığı anlamına gelmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sam__K

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1881-193∞

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sam__K

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1881-193∞

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sam__K

    Öncelikle şu zamana kadar fiatı korumaya yada ezmeye yönelik tek yorum yazmadım ama bu çok saçma bir konu
    Siz hiç arka tamponun içindeki koruma barını gördünüz mü?
    Önceki araç ne olursa olsun normal şartlarda arkadan vuran her zaman daha fazla hasar alır
    Çünkü araçların belli bir bölümüne kadar olan kısım parçalınıyor ve orada darbeyi sönümlüyor ama artık kabine yaklaşan bölümlerde daha fazla parçalanmasına izin vermeyen koruma barları bulunuyor.
    Hatta yeni araçlar marka model farketmeksizin eskilerine göre daha fazla parçalarına ayrılır çünkü öncelik KABİNİ KORUMAK

     Linea-mercedes kazası

    Koruma barı dediğiniz eğilen kısım mı?

    Araç benim hocam.

    Altta kalın olan sivri şekilde eğilmiş olan tampon barıdır.
    Size arkadan bu derece sivri eğecek ne çarptı hocam

    Tek şerit yolda 40 ile seyir halindeyken arkadan bu "hayvan" çarptı hocam.


     Linea-mercedes kazası

    Geçmiş olsun hocam yalnız ducato'da çok hasar almış
    Eğer yüksek araç değilde araba tarzında olsaydı siz daha az alırdınız en azından camınız durma ihtimali vardı

    Kaçla vurdu bilmiyorum ama çok hızlı vurdu, zaten bende öndekine vurdum, o da onun önündekine derken 4 araç zincirleme kaza oldu. Benim airbagler patladı, tutanakta %100 kusur minibüse verilmiş. Aracın perte çıkmasını bekliyorum. Teşekkür ederim.




  • Fiat, reno vb. araçlar için karalama kampanyası yapılmasına ihtiyaç yok, zaten yeterince karalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teneke dediğin linea yukarıdaki videoda alaman panzeri Passat ile kafa kafaya çarpışmış ve eşit hasar oluşmuş. Passat'ta teneke o zaman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 17 Haziran 2016; 16:17:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Metal yorgunlugu denen bir sey var.

    Volvo ve ondan çok daha eski Lada. Bu bağlamda Lada'nın karadeliğe dönüşmesi gerekirdi?
     Linea-mercedes kazası

    Metal yorgunluğu kendi kendine duran metalin yorulması değildir. Esneyip eski haline gelen metal yüzeyde kılcak çatlaklar oluşması ve zamanla bu çatlakların ilerleyerek malzemeyi yırtılmaya müsait hale getirmesidir. Camın kırılgan olması ile aynı sebeptir. Yani o farklı bir şey. Ayrıca kaput metal ve kıvrılabilirken plastik tampon gibi esnek bir malzemeye karşı ne olmasını bekliyorsunuz?




  • Sanki linea sürücüsü kaza yapan ve arkadaşı olan mercedes şoförüne yardıma gelmişte önü haliyle boş olacağı için oraya çekmiş gibi.Hadi tamponun kırılmasını yamulmasını geçtim boyasıda mı zarar görmez arkadaş mercedesin bu kadar zarar gördüğü bi kazada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN

    Forumda fiat araçlarını karalama amaçlı sürekli konular açılıp resimler paylaşılıyor.kazaların nasıl ve hangi şartlarda oluştuğuna bakılmaksızın hemen çöp,dandik,teneke yakıştırmaları yapılıyor.buna istinaden bende geçen gün facede gördüğüm bir kaç fotoğrafı sizlerle paylaşmak istedim.bu fotoğraflara bakacak olursak linea çok sağlam araba mercedes ise teneke.
    Şunu da belirteyim.linea kullanıcısıyım.
     Linea-mercedes kazası Linea-mercedes kazası Linea-mercedes kazası

    Senin yaş kaç 15 falan mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sistemli adam

    1995 model diye savunanlar o modellerin tank gibi olduğunu unutuyor.

    hocam o kasa mersolar 70 veya 80 li yılların araçları.

    Bu konuya gelecek olursak son 10 günün en boş ve saçma konusu. Açan arkadaşın ağır işsizlik sorunu var galiba ...
  • Tamam Hadi Linea sağlam e kardeşim bu aracın boyası da mı çizilmez ?

    Kim kimi koparıyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Başay


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Metal yorgunlugu denen bir sey var.

    Metal yorgunluğu denen şey uçaklarda olur yüksek basınca maruz kaldığı için belli uçuş limitini doldurduktan sonra emekliye ayrılırlar. Bu arabalar için geçerli bir şey değil. Kısacası sallamayın.

    Her metalin bir çevrim süresi var yorulma süresi var peki Wöhler Vagon Deneyine ne diyeceksiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Başay


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Metal yorgunlugu denen bir sey var.

    Metal yorgunluğu denen şey uçaklarda olur yüksek basınca maruz kaldığı için belli uçuş limitini doldurduktan sonra emekliye ayrılırlar. Bu arabalar için geçerli bir şey değil. Kısacası sallamayın.

    Adam resmen metal yorgunluğu hakkında uçakta olur başka yerde olmaz şeklinde oturduğu yerden sıkmış ve bir dünya artılanmış. İşte Türkiye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.