Şimdi Ara

Linea üretimi sona erdi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
3.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • duggac kullanıcısına yanıt
    Onlar da biliyor verdikleri fiyat farkına. değmediğini lineanın f/p gördğkçe kıskanıp kötülüyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi urene -- 28 Aralık 2017; 17:37:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimse Egea çok iyi araba diye almaz bizim şirkette bile şu anda 6 adet Egea oldu. Bu araçları alanlar belli şirketler, hem işletme hemde kiralama gideri düşük olduğun için alıyor, zaten satan modeli de kabak yada kabağın bir üstü. Ha mekanik olarak sağlamdır yakıt olarak iyidir zaten oyle olmasa şirketler neden alsın.
  • Fabrikadaki sirket araci 2015 lineaya arada biniyorum bu kadar dandik bi araba gormemistim. Yolda yanindan kamyon tir neysede kamyonet gecse araba yalpaliyo. Direksiyon desen kütük gibi. Yol tutusu bana kötü geldi. Benim 2006 model fiestam bundan kat kat kaliteli


    Yakiti az yakmasa kimse yuzune bakmaz lineanin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Territory -- 28 Aralık 2017; 17:13:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üzüldüm,gerçekten iyi araçtı.Rakipleri Symbol,301,Elysee'den daha sağlam ve güvenli idi.
  • 1.4 fire motoruyla hiç temde ataşehirden ümraniyeye hava sıcak ve klima açıkken gitmeyenler bu çileyi bilemez. rehmetli de hep sağdan giderdi.
  • Bütçe dostu arabaydı.Keşke üretilmeye devam edilseydi.Birde 2 yıldır felan Lounge donanım üretilmedi oda yanlıştı.

    Lounge linea gerçekten hoş,güzel arabaydı.
  • Full 1.6 motorlu olanı kullandım donanım olarak araçta yok yok en çokta motoru ve standart ses sistemi etkiledi beni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Linea çok beğendiğim bir araçtı. Clio,301 gibi araçları çok kullandım. Hepsi kağıt gibi geliyordu bana fakat linea daha tok ve daha güvenli araç hissiyatı veriyordu. Yakıtı olsun tatmin edici performansı olsun gayet güzel bir araçtı. Özellikle memleketimdeki bozuk yollarda bile alt takımlarından ses gelmezdi. Burada linea kötüleyenler hangi araçlara biniyorlar merak ediyorum.
  • erka1907 kullanıcısına yanıt
    yaw he he diyip geçiyorum.cevap bile vermemek lazım bu tiplere. açlıktan ağızı kokar burada gelir onu bunu beğenmez. bütün b sınıfı araçlar kendi içinde aşağı yukarı aynı ayarda. açılan fark donanım ve malzeme kalitesinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark Territory

    Fabrikadaki sirket araci 2015 lineaya arada biniyorum bu kadar dandik bi araba gormemistim. Yolda yanindan kamyon tir neysede kamyonet gecse araba yalpaliyo. Direksiyon desen kütük gibi. Yol tutusu bana kötü geldi. Benim 2006 model fiestam bundan kat kat kaliteli


    Yakiti az yakmasa kimse yuzune bakmaz lineanin

    Dandik derken mekanik olarak sağlam bir araba ayrıca yol tutuşude senin dediğin kadar. Abartılcak kadarda değil sana 140la viraj al demiyolar.Evet doğru yanrüzgarlardan etkileniyor bendede linea var tek şikayetim bu kasya 1.3 az geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • linea fiyat performans aracı olmasına rağmen hiç sevmediğim bedava verseler kullanmayacağım bir araçtı. üretiminin bittiğine sevindim yerine demekki yeni bir model üretecekler. keşke eski şahini günümüze uyarlasalar daha keyifli olur
  • ötv düşürme öncesi taksicilerin vazgeçilmezi idi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 14 ay aralıksız kullandım. Sürücüyü yoruyor ve rakiplerine göre yakıtı çok ve hantal. Bunlar dışında direksiyonu fluenceden daha hisli mesela. Arabanın önüne arkasına kısa sürede hakim oldum kolay park ediyordum. Önü rahat görünüyor egea gibi değil. Yol tutuş rakiplerine göre muazzam. Bir de araba dönme özürlü. Ben genel olarak memnundum. Düşük geliri olanlar için en iyi otomobildi. Yerini daha iyi olan egeaya bıraktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FİAT ın arabalarını sevmesem ve kalite babında renaulttan aşağıda olsa da linea fiyatını sonuna kadar hak eden bir arabaydı.

    Neden derseniz bunları yıllardır renault kullanıcısı olarak söylüyorum.

    -Hidrolik debriyaj
    -Yumuşak direksiyon
    -Geniş iç hacim ve arka diz mesafesi
    -Gelişmiş yol bilgisayarı
    -İçeriden depo ve bagaj kapağı açılabilmesi
    -Koltuk ısıtma (benim linea dynamic paketti,koltuk ısıtma galiba ek özellik olarak alınmış)
    -Yol tutuş b segmenti rakiplerine göre iyiydi

    1.4 Tjet 120 hp motora gelirsek ekonomik kullanımla az yakıyor ama yeri geldiğinde performansını sonuna kadar veriyordu. Saçma sapan mühendislik hatalarını ve kendiliğinden kırılıp dökülen,gevşeyen
  • Taş gibi dayanıklı motorlu,az yakan,geniş,ideal ve ucuz bir araçtı.F/P olarak en iyilerden biridir.Üzüldüm.
  • egea ve linea uzun sureler kullanmis biri olarak ilk yorumu gidip dh de ki egea anakonusuna yapmistim. egeanin nekadar dandik oldugunu lineanin ne kadar pratik komforlu ve daha hos oldugunu soylemistim. yine soyluyorum, linea alt gelir f/p acisindan 1.3mjet motoruyla tam olarak turkiye icin uretilmis bulunmaz hint kumasiydi. linea candir.
  • un momento kullanıcısına yanıt
    Ben linea 1,3 kullanıcısıyım egea almayı düşünüyorum egeanın lineadan eksiklerini neler olarak gözlemlediniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • urene kullanıcısına yanıt
    Egea'nın linea'ya göre hiçbir eksisi yok. Kalite, izolasyon, konfor, yol tutuş, tasarım, hacim, perofmans, yani her konuda egea net bir şekilde daha iyi. Şu anda egea kullanıyorum, linea ile parça parça yaklaşık 2 bin km yol yapmışımdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 30 Aralık 2017; 11:14:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urene

    Ben linea 1,3 kullanıcısıyım egea almayı düşünüyorum egeanın lineadan eksiklerini neler olarak gözlemlediniz

    birincisi klostrofobik egea. sofor kapisi inis biniste sikinti yaratti cok kucuk geldi lineaya gore. iceri binince on konsolun eski chevyler gibi dumduz ve yukarda olmasi ayri bi mevzu. genel olarak surus pozisyonu ve inis binis benlik degil linea daha ferah ve hakim hissettirdi. direksiyon daha net geldi. egea da daha izolesiniz direksiyon anlaminda.

    benim icin en ama en onemli olay park ederken manevralarda arabadan disariyi gorememek lineaya gore.
  • Aynen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.